mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:00 
Cytuj  
czy mi sie wydaje czy rogue dostal troche po zadzie?

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:21 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
pewnie w czasie 1dnej walki albo np. pod kolej kilka razy lub na zmiane co by to nie znaczylo lepiej nie kilkac w to zbyt czesto ;-)


Co to za belkot?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:27 
Cytuj  
BaltazaR napisał(a):
Fabianek napisał(a):
pewnie w czasie 1dnej walki albo np. pod kolej kilka razy lub na zmiane co by to nie znaczylo lepiej nie kilkac w to zbyt czesto ;-)


Co to za belkot?


hmm a czego nie rozumiesz?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:40 
Cytuj  
Windfury - Fixed a bug that caused an additional attack beyond what was
intended. In addition, fixed a bug that caused the next normal melee attack
to happen sooner than intended.

/cry


_________________
The Legendary.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:46 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
czy mi sie wydaje czy rogue dostal troche po zadzie?


Rogues


Combo points will no longer be removed if the target is deselected. They
will only be removed if a different target is selected.

Vanish - Increased stealth bonus.

Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the
attack power contribution by the percent modifier.

The Kick ability prevents the target from casting spells in the same school
when channeled casting is interrupted.

If using Gouge triggers the Stormshroud Armor lightning effect, the gouge
will no longer be instantly interrupted.

The Rogue trainers will now point the player to an appropriate area with
boxes to unlock depending on the lockpicking skill of the player.

Preparation - Will now clear the cooldown of the Blade Flurry ability.



jak dla mnie to rogue zostal poprawiony na plus, nie na minus, chyba ze czegos nie kumam z tych poprawek do skili i CP

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:46 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
hmm a czego nie rozumiesz?

Chodzi mi o forme a nie o tresc. Spokojnie mogles z tego zrobic 2 ladne zdania.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:52 
Cytuj  
BaltazaR napisał(a):
Fabianek napisał(a):
hmm a czego nie rozumiesz?

Chodzi mi o forme a nie o tresc. Spokojnie mogles z tego zrobic 2 ladne zdania.


hihihi nie robmy flame specjalnie dla ciebie podzielilem na zdania :D

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:57 
Cytuj  
Cytuj:
The Kick ability prevents the target from casting spells in the same school
when channeled casting is interrupted.


To akurat mi szkoda, lubie ten bład :)

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 14:06 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
a co tam podrasowywać, nadal jest bardzo mocną postacią i nadal czeka na nerf

http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx

Warrior vs Paladin 25% na wygraną :/


marku jak zmienisz na lvl 60 vs 60 all battles ta szansa wynosi 17%
w pzypadku lvl 60 vs lvl 60 pvp only (ciekawe na czym polega roznica ?) spada do ... 13% .


btw wg tej statystyki mage miazdzy ;]
shaman jest zaledwie troszke powzej sredniej za to jest prawdziwym mlotem na paladynow (mage zreszta tez).


_________________
Obrazek

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 14:20 
Cytuj  
Trigger napisał(a):
marku jak zmienisz na lvl 60 vs 60 all battles ta szansa wynosi 17%
w pzypadku lvl 60 vs lvl 60 pvp only (ciekawe na czym polega roznica ?) spada do ... 13% .


roznica jest taka ze to pierwsze to srednie walki na kazdym levelu az do 60

a to drugie to tylko na 60 lev


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 14:50 
Cytuj  
Chyba chodzi raczej o rozroznienie miedzy duelami a normlanymi walkami pvp miedzy przeciwnymi frakcjami (all battles ,duels only, pvp only)


Ostatnio edytowano 7 kwi 2005, 14:57 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 14:55 
Cytuj  
nie samym kickiem zyje rogue ;P
a z dobrym magiem i tak ma becki :P

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 15:00 
Cytuj  
Niewielu pallym udało sie zabic tego:

http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=18664

Ale owszem. Pally ma łatwiej z reguły.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2005, 20:20 
Cytuj  
:o

nic w patch notes o honor systemie i BG :<


edit: te sa chyba oficjalne

http://home.comcast.net/~awhockett/Test ... laimer.htm

hahaha do sapa poly feara i screamu dolaczyly Frost Shock Cone of Cold
Entangling Roots i Frost Nova :>

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 06:31 
Cytuj  
redlum napisał(a):
Trigger napisał(a):
marku jak zmienisz na lvl 60 vs 60 all battles ta szansa wynosi 17%
w pzypadku lvl 60 vs lvl 60 pvp only (ciekawe na czym polega roznica ?) spada do ... 13% .


roznica jest taka ze to pierwsze to srednie walki na kazdym levelu az do 60

a to drugie to tylko na 60 lev


nope.
jesli chodzi o walki na kazdym lvl masz wybor 3 opcji w zakresie 1-60
Ja podalem wyniki dwoch opcji w zakresie 60-60. Trzeciej w zakresie 60-60
,duel only, nie podawalem z racji jej bezuzytecznosci w tej sytuacji.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 08:21 
Cytuj  
Postal napisał(a):
:o

nic w patch notes o honor systemie i BG :<


edit: te sa chyba oficjalne

http://home.comcast.net/~awhockett/Test ... laimer.htm

hahaha do sapa poly feara i screamu dolaczyly Frost Shock Cone of Cold
Entangling Roots i Frost Nova :>


Jak to nic jest na samym poczatku o honor system:)
Cytuj:

PvP Honor System
The Player versus Player Honor System is now active. Players will be able to gain rankings based on their PvP performance, with lucrative rewards for those who distinguish themselves on the field of battle! Read more about the PvP Honor system.


Tutaj -->>> oficjalne patch notes serwerow testowych us

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 10:09 
Cytuj  
Mam nadzieję, że to jakaś bzdura. Można osłabić frost novę, bo mag używa jej tylko do wykrywania roguów i chwilowej ucieczki na dalszy dystans, zresztą dobry mag rozwali 2 czarami. Można osłabić frost shocka, bo shaman używa tego tylko do spowolnienia przeciwnika, który ma zamiar uciekać. Ale nie można osłabić roots! :cry: Jak ja mam sie teraz utrzymać na dystans od przeciwnika jak bedzie resistowal 4tego roota ;/? Jak mam rzucić starfire? Jak mam sie leczyć? ;/ NS mam tylko jedno, Rejuvenation za dużo nie pomoże. Jedyne co moge rzucić to Regrowth, ale tylko jak użyje basha niedzwiedziem ;f Z 3 czarów ofensywnych druidowi został 1 - moonfire ;/
Wiem, że roots były troche za silne w 1vs1 przeciwko shamanom,warriorom i hunterom, ale teraz stracą one zupełnie sens w np. 3/3 O_o Nie zdołam utrzymać tanków z daleka jak mam tylko 3 rooty do rzucenia. Powiecie feral tree, w dupie mam feral tree - moge wziac typowego tanka. Moja rola ograniczy sie do healera i czasem support tanka =/ Mowie oczywiscie o PvP, sorry za esej, ale lekko mnie to zdenerwowal ten fakt i tak wystarczy, ze roots byly juz mocno oslabione to teraz je jeszcze bardziej zgnębią. Na prawie każdym serwerze druid jest najrzadziej spotykaną klasą, a do tego teraz jeszcze wiele osób odejdzie z tego powodu. Wiem, że jak ktoś jest wyśmienitym druidem to i tak będzie miażdzył bez roots, ale nie każdy jest uber =/ Pozdrawiam.

/cry

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 10:39 
Cytuj  
Trigger napisał(a):
redlum napisał(a):
Trigger napisał(a):
marku jak zmienisz na lvl 60 vs 60 all battles ta szansa wynosi 17%
w pzypadku lvl 60 vs lvl 60 pvp only (ciekawe na czym polega roznica ?) spada do ... 13% .


roznica jest taka ze to pierwsze to srednie walki na kazdym levelu az do 60

a to drugie to tylko na 60 lev


nope.
jesli chodzi o walki na kazdym lvl masz wybor 3 opcji w zakresie 1-60
Ja podalem wyniki dwoch opcji w zakresie 60-60. Trzeciej w zakresie 60-60
,duel only, nie podawalem z racji jej bezuzytecznosci w tej sytuacji.



sam zadales pytanie a teraz sam na nie odpowiedziales:)
ja tyko strzelalem...


_________________
Obrazek

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 11:19 
Cytuj  
redlum napisał(a):
Trigger napisał(a):
redlum napisał(a):
Trigger napisał(a):
marku jak zmienisz na lvl 60 vs 60 all battles ta szansa wynosi 17%
w pzypadku lvl 60 vs lvl 60 pvp only (ciekawe na czym polega roznica ?) spada do ... 13% .


roznica jest taka ze to pierwsze to srednie walki na kazdym levelu az do 60

a to drugie to tylko na 60 lev


nope.
jesli chodzi o walki na kazdym lvl masz wybor 3 opcji w zakresie 1-60
Ja podalem wyniki dwoch opcji w zakresie 60-60. Trzeciej w zakresie 60-60
,duel only, nie podawalem z racji jej bezuzytecznosci w tej sytuacji.



sam zadales pytanie a teraz sam na nie odpowiedziales:)
ja tyko strzelalem...


odnosze wrazenie ze nie bardzo zrozumiales pierwszego posta i zawarte w nim pytanie.
nvm.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2005, 14:36 
Cytuj  
no w twojej wypowidzi widze tylko jedno pytanie " (ciekawe na czym polega roznica ?)"
masz racje nvm


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.