mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 541  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 13:36 
Cytuj  
no cóż siedząc w IF wystarczy ze polece do Loch Modan i tunelem do SG i MC.. zajmuje to tylko kilka minut. A nudzi się przesiadywanie w MC i czekanie na zebranie się całej grupy...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 13:43 
Cytuj  
Bullet napisał(a):
no cóż siedząc w IF wystarczy ze polece do Loch Modan i tunelem do SG i MC.. zajmuje to tylko kilka minut. A nudzi się przesiadywanie w MC i czekanie na zebranie się całej grupy...
u nas to prymityw. musieliśmy z buta do was sie wybrać :(


_________________
psn

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 14:10 
Cytuj  
ja jako priest - od zaproszenia do raid grupy na MC mija jakies 1-2 min a warlock juz mnie sciaga - nigdy nie czekalem wiecej niz 5 min

chociaz pewnie to jest spowodowane tym ze zawsze sie spozniam...:)


_________________
Obrazek

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 14:22 
Cytuj  
to zapytaj tego warlocka czy summonuje 40 chłopa ... chyba jestem w stanie przewidzieć jego odpowiedź :D

z tego co widzę to jesteś shadow - i jak radzisz sobie w MC

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 14:35 
Cytuj  
redlum napisał(a):
chociaz pewnie to jest spowodowane tym ze zawsze sie spozniam...:)
pewnie tak ale u nas nikt nikogo nie sumonuje bo u nas za ciągle spóznienie wylatuje sie gildi a za spoznienie poprostu tracisz punkty raidowe ktore sa uzywane do licytacji epiców :)


_________________
psn

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 14:40 
Cytuj  
U nas jest podobny system do tego który opisał Desh... z tym wyjątkiem że za spóźnienia nikt nikogo z gildii nie wyrzuca

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 17:14 
Cytuj  
no raid pointy - to chyba podstawa w raidach do MC - roll-owanie ze tak powiem jest nie zawsze sprawiedliwe...

odnosnie shadowpriesta - jakos sobie daje rade - main healerem nie jestem co ma byc odpowiedzialny za MT


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 1 cze 2005, 18:11 przez redlum, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 17:53 
Cytuj  
no to zależy problem shadow priesta to chyba to, ze mu sie k..wsko mana kończy. Ja za main tanka nie robię (na szczęście) ale tankowałem ostatnio pieska przy Golemaggu i spokojnie jeden priest da radę mnie leczyć - tylko musi holy. Shadow priestów to chyba z trzech bym potrzebował.
Kilka razy miałem shadow priesta w party jak tankowałem jakieś minorki - padałem wtedy jak betka na co drugim kroku a priest po 30s miał zero many :(

Podobnie jest z tankami, niby mała różnica protection a arms/fury a tankuje się całkiem inaczej. Nasz main tank na onyxie przerobił się na arms/fury - finał 3x wipe. Pożyczył kasę, poleciał zmienić talenty i poszło jak po maśle.

**

Posty: 223
Dołączył(a): 18.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 00:03 
Cytuj  
Mam takie malutkie pytanie a mianowicie jak dzialaja talenty takie jak Two-Handed Weapon Specialization u warriora albo Ranged Weapon Specialization huntera, ktore zwiekszaja dmg zadawany danym rodzajem broni??. Te 5% liczy sie od dmg broni czy od ogolnego dmg jaki sie zadaje czyli ze wszystkimi + za attack power itd.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 06:48 
Cytuj  
KhaYmaN napisał(a):
Mam takie malutkie pytanie a mianowicie jak dzialaja talenty takie jak Two-Handed Weapon Specialization u warriora albo Ranged Weapon Specialization huntera, ktore zwiekszaja dmg zadawany danym rodzajem broni??. Te 5% liczy sie od dmg broni czy od ogolnego dmg jaki sie zadaje czyli ze wszystkimi + za attack power itd.


Nigdy się nie zastanawiałem dokładnie.
Ale sądze, że zwiększa dmg tylko broni. Czyli DPS broni.
DPS z Attack Power wynika tylko z siły (warrior) więc raczej nie może go zmienić typ broni i specjalizacja.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 08:47 
Cytuj  
@mark24
Ty o protection buildzie mowisz 31/5/15? Czy full prot?


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:01 
Cytuj  
nie wiem jaki ma nasz tank. Na pewno ma 31 w protection bo używa shield discipline, nie wiem czy więcej.

Ja mam 31 w protection 5 w fury dla criticów i w arms tak by mieć overpower z dużą szansą na critic. Pierwszy raz sobie spiszę build i zrobię książkowy build PvP jak wejdą BG.

btw. ten mój build jest zrypany kompletnie, ale szkoda mi kasy by robic kolejny reroll (35g tym razem) jak za tydzien-dwa i tak będę zmianiał na arms/fury.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:16 
Cytuj  
moim zdaniem protection jest 31/0/20 a arm fury to 31/20/0

wiem jak to brzmi ale wiecej jak 20 punktów nie jest potrzebne w protection żeby miec wszystko co wzmacna:

Protection Talents (20 points)
Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.
Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.
Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.
Improved Shield Block - 1/3 point
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.
Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.
Improved Taunt - 1/2 point
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 1 second.

osobiscie nie używam juz go i mam taki. przemyslcie zanim skrytykujecie rozmieszczenie fury bo to jest wypas :) :

Arms Talents (31 points)
Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.
Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.
Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.
Improved Charge - 2/2 points
Increases the rage generated by your Charge ability by 6.
Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.
Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.
Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.
Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.
Impale - 2/2 points
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.
Sweeping Strikes - 1/1 point
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.
Improved Hamstring - 1/2 point
Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 10%.
Mortal Strike - 1/1 point
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

Fury Talents (20 points)

Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.
Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.
Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.
Improved Battle Shout - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 25%.
Enrage - 4/5 points
Gives you a 32% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike.


Protection Talents (0 points)
None

inwestowanie w dodatkowe rage i leczenie w fury to pomyłka - kompletna pomyłka. pomyłka tez jest inwestowanie 5 pkt w enrage zamiast w shout :wink:


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:30 
Cytuj  
Deshroom chodzi jeszcze o generowane agro, nie dasz rady tankować bossów bez defiance i shield discipline. Zapomnij.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:35 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Deshroom chodzi jeszcze o generowane agro, nie dasz rady tankować bossów bez defiance i shield discipline. Zapomnij.
tak. defiance spędza mi sen z oczu.
gram na serwerze PvP. potrzebyje "jebnięcia" mój build jest identyczny z buildem Zarka który jest u nas MT.

defiance nic nie zastapi ale jeśli chodzi o wytrzymałośc to dobrze mieć dwa sety. Zarek ma pelne dwa zestawy ja jeszcze nie - głównie chodzi o to żeby do tankowania mieć wczystko z defem a w standardzie do critikala. połaczenie tych żeczy jest bez sensu.

jeszcze nie skończyłem MC wiec mało widziałem, możliwe że kiedyc docenie prot build - jeszcze nie :wink:

Shield Discipline - 1/1 point
While active, increases the amount of damage absorbed by your shield by 50% and increases the damage done by your Shield Bash ability by 200%. Lasts 20 seconds.
chyba nigdy sie nie zdecyduje zajsc w prot tak daleko :0 wole być off tankiem :wink:


_________________
psn


Ostatnio edytowano 2 cze 2005, 09:38 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:37 
Cytuj  
U nas jeden war ma tam 33, czy 35 w protection, full protect :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:39 
Cytuj  
Kazar napisał(a):
U nas jeden war ma tam 33, czy 35 w protection, full protect :wink:
to straszne :lol: pewnie chodzi z obstawą po Barrens :wink:


_________________
psn

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:46 
Cytuj  
Hehe, a nigdy sie nad tym nie zastanawialem :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:48 
Cytuj  
Kazar napisał(a):
Hehe, a nigdy sie nad tym nie zastanawialem :]
oczywiście żartuje ale byłem prot i doszedłem do wniosku że arms fury pozwala tankowac wystarczająco dobrze a w PvP jest doskonałe.

prot buil sprawia że leje mnie każdy w pvp a w instance jest nudnawo :wink:
oczywiście Mark ma pewnie racje i tankować onyxie bez prot buildu to szaleństwo ale:
1. jeszcze długa droga
2. nie musze być MT na Onyxi
3. jak bede MT to sie przebuduje na 1 dzień :D


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 cze 2005, 09:59 
Cytuj  
nie wytankujesz deshroom bo będziesz potrzebował takiego healingu że priest złapie agro i zdechnie po jednym ciosie. Musisz generować więcej hate. critacami z 1h tego nie zrobisz. Masz od tego defiance + walisz shield discipline i robisz shield bashe.

Szczególnie wskazane na Onyxii gdzie nie działa taunt co 8s.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 541  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.