>Flame konrador style~~
Why not
>ie bardzo kumam o co ci chodzi z tym
>przypierdalaniem i najlepszymi mowcami ,
>moze jakis przyklad?
Sure. Castro, Adolf, Peron - styknie?
>Zacisnac zeby i z placzel gainowac lvle ?
Widzisz - i tu newbie wyszedl z Ciebie
Jakbys zaczal grac w UO za moich czasow to byc postac robil ok roku (no, moze pol
.
Problem w tym ze teraz w UO macruje sie postac w tydzien (z czego aktywnej gry jest moze z 5% w tym) i dlatego tak szybko powstaje jakis char.
Jak chcesz grac w gry gdzie postac sie robi blyskawicznie to do quake baby - tam masz 10x szybsze "tworzenie postaci" niz teraz w UO
Ja cenie sobie fun z gry. Jak leveluje ZA SZYBKO i np. scorpy z ktorymi pogrywam (a oni graja mniej) nie nadazaja to stukam questy albo tradeskile - zalezy na co mam ochote.
>Klimatu wogole tej gry niewyczulem , a
>grafe widzialem lepsza pare lat temu .
Umowmy sie ze grafy to nie widziales bo poza camelot i szczurkowate monsterki nie wyszedles
A porwnujac grafe DAoC z UO czy UO3D to... tego sie nie da porownac nie ublizajac Camelotowi
>za to pare razy sconnlostowalem ladnie
To musisz jakos powstrzymac mlodszego brata przed gryzieniem kabla telefonicznego
>hehehe jasne , poprostu niemasz o zadnych
>pojecia
Patrze na zestawienie drtwister i hackersquest.
Stosunek bugow AO/UO/Camelot jest mniej wiecej taki 55/45/2
>Wow! Brzmi jak naprawde niezla zabawa!!!
Dla ludzi ktorych bawi jest. W camelocie poszli w kierunku zmniejszenia ilosci itemow jakie musisz zrobic "do GM'a".
Ja np. robie juz tailorskie zbroje dla ludzi <20-25 lev (sam bedac na 13).
Musialem zrobic do tego ok 400-450 itemow.
Swoje potrzeby mam w 100% zaspokojone "na przyszlosc".
W UO musialbym zrobic/sprzedac ile itemow zeby dojsc do takiego poziomu?
10.000? 20.000?
Fakt ze wiekszosc tej pracy sprowadzala by sie do macrowania po kilka godzin dziennie.
Tyle ze nie sprosciej jest przyjac ze zrobienie GM tailora zajmuje Ci 10-20 godzin GRY w ktorej latasz i cos robisz co wymaga "ruszania glowa"?
OSI ewoluowalo w kierunku takiego systemu - nikt nie robi craftera "normalnie" to dopierdolmy im tak zeby musieli macrowac cos miesiac.
To jest poroniony pomysl - powinno sie stwarzac ludziom srodowisko do tego zeby im sie CHCIALO cos robic a nie utrudniac im zycie tlumaczac "power hour oznacze ze od dzis macrujecie godzine dziennie max".
>Niech pomysle czemu... Ah wiem! Bo to gra
>multiplayer!?
Niech pomysle co autor mial na mysli....
*wczuwam sie*
*nawiazuje lacznosc duchowa*
*widze pustke*
*widze ciemnosc*
CIEMNOSC WIDZE!
>To chyba jakis bug moim zdaniem powinno byc
>tylko jedno hunting place!!! :W
j.w.
>Na przyklad Uo na Cl
!
Mysle ze do tego dojdzie.
Juz soon prawodpodbnie bedzie tam wiecej graczy niz na SP