Ja gram na serwerze PvP wiec prosta sprawa - wybieram build pvp (arms / fury). protection z zalozenia opiera sie na lepszym generowaniu / trzymaniu aggro co przy pvp nie ma zadnego znaczenia.
Mowiac krotko, przy normalnym poruszaniu sie po swiecie, malym gankowaniu tylko w arms / fury mam jakiekolwiek szanse, aby kogos zmiesc. W protection bede smiesznym chlopcem do bicia. Duelowalem z warkiem protection i zwykle zostawalo mi 25 % zycia (mialem gorszy sprzet). Robil smiesznie maly damage, praktycznie zero mozliwosci zakillowania kogos szybko. A warek arms / fury majacy duzo rage'u jest maszynka do zabijania (2x instant cios - ms, whirlwind, poprawka zwyklym, execute i dziekujemy
)
Po prostu warek aby kogos zabic, musi go usmiercic w mozliwie jak najmniejszej ilosci ciosow - a to tylko moze zapewnic build oparty na krytykach.
Jasne, w instance jest inna gadka, ale gram dla przyjemnosci i wole standardowe arms / fury bo po prostu daje radosc
A poniewaz inni wariorzy tez tak w wiekszosci podchodza wiec nikt nie marudzi, ze nie ma prot warkow bo ... ich po prostu nie ma.
Poki co w instance'ach musi wystarczyc drugi set itemow, ktory zawsze nosze w inventory