Mark24 napisał(a):
to czas na majordomo z shadow priestami biorącymi agro po 3 healach i arms/fury tankami tracącymi agro 2s po tauncie
Mark24 napisał(a):
Ja własnie sobie potestowałem arms/furry warriora na testowym serwie - potęga, nie wiem jak nim można bęcki zebrać.
Mark24 napisał(a):
redlum nigdy nie przeprowadzałem tak skomplikowanych obliczeń bo ani mnie to nie bawi ani nie rajcuje, nie podnieca mnie to w żaden sposób. Napisałem w przenośni poetyckiej
Kompletnie nie rozumiem dlaczego non strop piszesz że każdy tank no defence (inny niż ty) jest do dupy.
wypisujesz jakieś rzeczy, rozumiem że to przenośnie poetyckie, ale jeszcze ktoś skłonny uwierzyć że nie może być arms fury w MC.
wciąż uważam że def woj to gimp, w pvp tragedia, w grindowaniu dłuzyzna. nie sądze żebym kiedykolwiek jeszcze chcial się przebudować.
2 razy byłem protection i dwa razy szybko się wycofalem.
Prosze Cie nie wypisuj przy każdej okazji ze arms/fury tank trzyma agro 2sek, ginie po 10sek, a healerowi kończy sie mana na nim po 30 sek bo to są bzdury
jedyne co potrzebuje tank to defence skill. nas trzech ma od +90-125 defence skill przy ciuchach do tankowania. to wyznacza wytrzymałość, bo cieżko nas powalić, moby maja mase missów a my mase dodge i parry.
jak juz tłumaczyłem woj ma na 60lvl def na 300. +100 oznacza ze mob postrzega nas jako 20 lvl wyżej (100/5=20) wiecie jak ciezko trafic moba na 60 lvl jak mamy 40 lvl ? nio własnie tak to działa
@Greeq
do pvp wyłacznie wolna (wiecej niż 3.50) broń dwuręczna . najlepiej axe i talenty w arms do axe.
każdy inny wybór to bzdura.
podstawa to zrób tak żebyś maga mógł zabić w 3 ciosach. na wiecej ciosów mag ci nie pozwoli
wiec potrzebujesz ciosu rzedu 1000-2500