mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 12:11 
Cytuj  
cos mi ta krytyka shadow priestow w MC z przymruzeniem oka nie wyszla :cry:

no ale chcialbym dodac cos jescze

ja w MC zadko trace ludzi - nie jestem MH i nie lecze MT (tym zajmuje sie 2 holy priestow)

wiec moze macie takich kozakow shadow priestow co maja sprzet PVP i w nim chodza do MC?

ostatnie gildiowo zczyscilismy prawie cela MC w jednym raidzie (Garr,Baron Geddon, Shazzrah, Golemagg,Sulfuron) - ja bylem tylko na 2 ostatnich bossach (ludzie ciagle sie wymieniali bo nie kazdy mial 7-8h wolnego czasu) i healowalem warriora przy addzie Sulfurona i jakos wipe nie bylo zabilismy go za pierwszym razem


PS - a moze byloby trzeba czasami przeprowadzic matematyczne obliczenia (niekoniecznie skomplikowane - chyba ze komus matematyka na poziomie gimnazjum to juz cos trudnego) i wiedziec o ile ten holy priest jest lepszy od shadow priesta?
bo w przenosni poetyckiej to ja moge tylko powiedziec - jaki ja mam zajebisty back :D


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 12:55 
Cytuj  
a po co? żeby wiedzić o ile % shadow priest bardziej zasysa w MC? Mi wystarczy, że wiem, że zasysa, a to ile % mam gdzieś.

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 13:14 
Cytuj  
powiem tak z małego doświadczenia jakie zdobyłem w MC ( dwa runy) mana regen shadow priesta zajmuje ciut więcej... tak obserwacja nam się rzuciła w oczy więc podczas dłuższej walki musisz uwzględnić współczynnik powrotu many na tick jeśli jest ten sam to przecież same shadow formy by chodziły a z moich zebranych informacji widzę że jednak idą holly względnie holly/discipel rzadko discipel/holly


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 13:22 
Cytuj  
jeden priest od nas robi 2 x respece tygodniowo :P (100g)

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 13:34 
Cytuj  
widać ma dobry grind spot albo zarabia krocie na enchantach albo gildia go supportuje :]


_________________
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 01:13 
Cytuj  
A co powiecie na mozliwosci nowego buildu z wykorzystaniem talentu fury dajacemu dodatkowy damage do broni off-hand ? tzn. pytam po katem pvp.

z czysto teoretycznych rozwazan to na plus pewnie bedzie stabilniejszy damage - bo crity beda mniejsze, ale relatywnie damage z dwoch broni bedzie wiekszy. jakie bronie byscie polecali (moze ktos testowal juz) ? swordy, jakies szybkie axe'y, czy moze nawet daggery ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 07:59 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
to czas na majordomo z shadow priestami biorącymi agro po 3 healach i arms/fury tankami tracącymi agro 2s po tauncie 8)


Mark24 napisał(a):
Ja własnie sobie potestowałem arms/furry warriora na testowym serwie - potęga, nie wiem jak nim można bęcki zebrać.


Mark24 napisał(a):
redlum nigdy nie przeprowadzałem tak skomplikowanych obliczeń bo ani mnie to nie bawi ani nie rajcuje, nie podnieca mnie to w żaden sposób. Napisałem w przenośni poetyckiej


Kompletnie nie rozumiem dlaczego non strop piszesz że każdy tank no defence (inny niż ty) jest do dupy.
wypisujesz jakieś rzeczy, rozumiem że to przenośnie poetyckie, ale jeszcze ktoś skłonny uwierzyć że nie może być arms fury w MC.

wciąż uważam że def woj to gimp, w pvp tragedia, w grindowaniu dłuzyzna. nie sądze żebym kiedykolwiek jeszcze chcial się przebudować.

2 razy byłem protection i dwa razy szybko się wycofalem.

Prosze Cie nie wypisuj przy każdej okazji ze arms/fury tank trzyma agro 2sek, ginie po 10sek, a healerowi kończy sie mana na nim po 30 sek bo to są bzdury :wink:

jedyne co potrzebuje tank to defence skill. nas trzech ma od +90-125 defence skill przy ciuchach do tankowania. to wyznacza wytrzymałość, bo cieżko nas powalić, moby maja mase missów a my mase dodge i parry.
jak juz tłumaczyłem woj ma na 60lvl def na 300. +100 oznacza ze mob postrzega nas jako 20 lvl wyżej (100/5=20) wiecie jak ciezko trafic moba na 60 lvl jak mamy 40 lvl ? nio własnie tak to działa 8)


@Greeq
do pvp wyłacznie wolna (wiecej niż 3.50) broń dwuręczna . najlepiej axe i talenty w arms do axe.
każdy inny wybór to bzdura.
podstawa to zrób tak żebyś maga mógł zabić w 3 ciosach. na wiecej ciosów mag ci nie pozwoli :wink: wiec potrzebujesz ciosu rzedu 1000-2500


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:21 
Cytuj  
jedyne co potrzbuje tank to defiance które pozwala przeżyć priestowi. Idąc dalej to powiedziałbym, ze shield discipline i shield bash, na koniec taunt. Reszta zależy od priestów i generalnie można ją olać.

nie pisz bzdur. +25 defence to +1% do parry. Więc mając +40 defence masz zamiast 12.5% parry, to 14% parry. Co dużo nie zmienia bo na 100 hitów po 1000HP (100.000HP) parujesz dodatkowe 1500HP. Żaden tank nie idzie w def bo puszczanie pary w gwizdek. Owszem jak jest to ok, jak nie ma to też ok.

Jestem teraz arms/fury i aby zrobić cios za 2500HP trzeba przyjąć critica, wejść w enrage, walnąć Mortal strike albo execute, modlić się by wyszedł nam critical. Walenie za 1000HP to normalne, ale w def waliłem za 800.
Może bardziej się arms/fury warrior przyda do BG 10vs10 bo na Alterac Valley to zerg vs zerg i tak cały czas siedzę tam w berserku i naparzam głównie whirlwindem wspomagając się interceptem co 30s.

grindowanie dłużyzna? Ja nie miałem problemów z gridnowaniem. To że mobka zabijałem w 4 ciosach zamiast w 3 jak arms/fury to znaczy jednocześnie że ja traciłem 3% a arms/fury tracił 30%HP. Grindowaliśmy obok siebie - różnica w czasie zabijania moba to było ~3s. A koledze HP ładnie schodziło.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:27 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
jedyne co potrzbuje tank to defiance które pozwala przeżyć priestowi.

Mark nie chce sie z tobą kłócić ale sam oceń czy to co napisałeś to nie jest bzdura.
co do grindowania to nie wiem jak coś można zabić szybciej ciosami po 700 zamiast po 1500. generalnie jako prot wydawalem wiecej na naprawy :)

Mark poprostu nieprawda jest że tank musi być protection żeby tankować. nie, nie musi i może mu to wychodzić całkiem dobrze. sunderem mozna spokojnie trzymac aggro nie potrzeba defiance

jeszcze raz powtarzam że żaden z naszych tanków nie jest protection. (zarek był ostatnio 1 dzień na próbe) :wink:


_________________
psn


Ostatnio edytowano 8 cze 2005, 08:35 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:29 
Cytuj  
@ Mark
nie 25 defence tylko 125 defence
mysle że 17% parry zamiast 12 to dużo :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:43 
Cytuj  
moze mi ktos podac jego zdaniem, ktore umiejetnosci są NIE przydatne? bo w sumie mam 34 lvl a uzywam, tez roche kasy nie mialem ;) i nadal czuje brak kasy :har: , takich jak:
Charge, execute, disarm, harmstring, heroic strike, Demoralizing Shout, Battle Shout, Sunder Armor, Rend, Retaliation, Intercept, Overpower, Mocking Blow, Taunt, Berserker Rage

a reszta dostepnych to jakos tak nie uzywam :har:


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:46 
Cytuj  
5000HP z 100 000?
Kosztem ilu HP? Bo ja mam tylko +40def, nie wiem skąd bierzecie +100def, są jakieś śmieszne rzeczy na def których nikt nie używa bo nie dają staminy, str itp.
My mamy dwóch tanków:
jeden idzie w staminę i ma około 8000HP buffed bez żadnych cerygieli zbytnich - tylko sprzęt, fort, mark, drugi idzie w fire resist i ma około ~200 fire resist i 6000HP buffed.

Tankują na zmianę bossy bez żadnego problemu.
Pisanie, że cała linia protection jest bez sensu jest głupie. tankujcie sobie jak chcecie, u nas zawsze będą tankować protection warriorzy i dlatego w drugim tygodniu biegania po MC padł Majordomo. Wy w MC siedzicie już miesiąc i doszliście do Garra...
Warrior arms/fury zasysa w PvE tak samo mocno jak shadow priest. Może nigdy nie widzieliście jak potrafi tankować dobry protection tank po prostu...

1500HP per hit to critical czyli 20% szansy na taki hit.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:46 
Cytuj  
@High
ja używam wszystkiego i zawsze wszystkie kupowałem - nawet na 34 lvl.
naprawde mam ok 40 przycisków skilli i wszystkich używam. nie ma chyba skilla który nie znajdzie czasem zastosowania :wink:

@Mark nie 100 tylko 125 :D
zastanów się czy wiesz jak wyglada tank ze +125 defence skill zanim zaczniesz opiniować :lol:

Mark24 napisał(a):
Tankują na zmianę bossy bez żadnego problemu.

widzisz u nas tankuje jeden ale za to Arms / Fury :lol:

nie pisz że my traktujemy prot ja debili bo to Ty przy każdej okazji (bez też) ze Arms/fury tank jest beeeee.
to nieprawda i utrudnia życie na serwie PvP


_________________
psn


Ostatnio edytowano 8 cze 2005, 08:50 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:49 
Cytuj  
deshroom widziałem takich tanków 3 miesiące temu na US. Wymarli śmiercią naturalną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:51 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
deshroom widziałem takich tanków 3 miesiące temu na US. Wymarli śmiercią naturalną.
Mark jesteś jedynym Protection jakiego znam :lol:

prosze przeczytaj jeszcze raz co napisałem :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 08:56 
Cytuj  
zmienie temat.
w nowym patchu mam taki utrudniacz który powoduje że po zaświeceniu sie overpower musze czekać 5sec zeby go użyć.
wczesniej tak nie było.

macie tak ? czy to jest własnie to co poprawiaja w owerpower w tym patchu ?


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 09:18 
Cytuj  
arms/fury warrior = damage dealer może tankować
protection = tank i zadaje damage

holy priest = healer i może komuś zrobić kuku
shadow = damage dealer i nawet potrafi leczyć

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 09:26 
Cytuj  
powyższy tekst jest opinią Marka i nie należy go traktowac jako dogmatu :wink:

podoba mi się twoja determinacja :lol:


_________________
psn

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 09:34 
Cytuj  
Wczoraj u nas jeden war sie przerobil na protection, nie wali jak walil, ale ile skubany moze wystac, ja wiem2,3x dluzej niz wczesniej?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 09:48 
Cytuj  
Kazar napisał(a):
Wczoraj u nas jeden war sie przerobil na protection, nie wali jak walil, ale ile skubany moze wystac, ja wiem2,3x dluzej niz wczesniej?
prot daje głównie defiance. czyli że generuje wiecej aggro moba czyli generalnie dłuzej utrzyma moba bez taunta.
+10 def skill jest śmieszne skoro u nas arms fury maja 90-125
+10% armora raczej niewiele
napewno przydaje się +5% do bloku tarczą i Ironwill czyli zwiekszona wytrzymałość na stuny i charmy
nie widze tu miejsca na 2-3 x wiecej wytrzymałości :wink:

co by nie robic uważam ze podstawa to +100 def skilla 8)


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.