Rha pytał mnie jakiś czas temu co powinni zrobić żeby NIN nie był taki przegięty
Wytłumaczenie przyszło wraz z tym newsem
Uważam to za genialne posunięcie. Przy przerzuceniu się na troszkę inny sprzęt (enmity+) żaden dobry NIN nie zauważy różnicy po patchu jeżeli chodzi o trzymanie hate. Natomiast w znaczący sposób pomoże to sklasyfikować ninje jako klasę tankującą a nie tankującą i zadawającą dmg. Bo nieukrywajmy - ninja jak na tanka zadaje naprawdę spory dmg, a w tym przypadku będzie musiał zrezygnować z części sprzętu który mu to umożliwia. Ponadto więszkość dobrych NIN'ów nie używa praktycznie +eva sprzętu, co wiąże się z tym że ciągle tracą cienie. Teraz będzie bardziej opłacalne zarzucenie większej ilości sprzętu dającego eva i AGI gdyż mobek nie będzie zdejmował cieni a po prostu nie będzie trafiał
Co do RNG - nie wiem gdzie wy to wyczytaliście - ale ja nie widzę najmniejszej wzmianki o tym w jaki sposób odległość od mobka ma wpływać na dmg. Jak wiadomo wszem i wobec łuki z małych odległości robią mniejsze kuku, a także ciężej jest trafić. W ten sposób prawdopodobnie chcą pozbyć się u RNG'ow bardzo szybkiego zdobywania TP poprzez używanie trybu melee. RNG stojąc przy mobku między strzałami zadaje ciosy które dość szybko potrafią nabić TP.
To chyba na tyle
Widać że ktoś nad tymi zmianami pomyślał.