Sithem byc nie mozesz, gdyz w tym okresie czasu bylo ich tylko dwoch. Za to mozesz byc dark jedi. Co do ratio, imperium zawsze jest wiecej, a co do jedi, to wyobraz sobie, ze nie kazdy ma takie zapedy. W grze jest dosc do roboty nie myslac o jedi w ogole.
Jesli chodzi o przejmowanie planet, ciezko powiedziec, non stop powstaja i sa niszczone bazy, w przeciagu ostatniego tygodnia stracilem 3 swoje (w tym tactical center). Jeden player moze miec max 3 bazy. A jesli planete przejmie przeciwna frakcja to jako combatant bedziesz mial utrudnione poruszanie sie po miastach (na kazdym kroku wrogie patrole)
X.
PS. Oczywiscie bazy nie sa za darmo, mozna je miec za faction points (im wieksza tym drozej), tak samo sprzet obronny (pola minowe, turrety).
PS2. Pozatym statusu nie mozna zmieniac ot tak sobie, zawsze w tym celu misisz sie udac do rekrutera swojej frakcji, na zmiane poziom wyzej jest delay 30 sekund, na nizej delay 5 minut, Zawsze po smierci i klonowaniu status ustawia sie na "on leave"
PS3. Uprzedzajac, tak, sa kary za smierc. 25% zniszczenia nieubezpieczonych itemkow i 100 (?) punktow battle fatigue i 100 woundow (odjecie punktow od hp do czasu wyleczenia tego przez doca lub jedi healera) jesli klonujesz sie w kloniarni do ktorej nie byles zapisany. Pozatym battle fatigue i woundy robia sie za normalna walke (bf od samej walki, woundy od uzywania broni, kazda bron ma parametr powstawania woundow)
Na reszte pytan proponuje poszukac odpowiedzi w SWG Wiki:
http://www.atombender.de/swgwiki/index.php/