eeee może wrócmy do tematu
Bardzo ciekawe jest że Starcraft był wydany w (chyba) 98roku a nadal kosztuje 50złotych. GRa jest bardzo dynamiczna, 3 zupełnie rózne nacje, każdą gra się zupełnie inaczej. W czasie casłej gry korzystamy z wszystkich jednostek, nawet w ostatecznej bitwie korzystasz z wszystkich, bez wyjatku wszystkich jednostek. Jest jeszcze super dodatek "Broodwar". Ma być wydany Starcraft: Ghost w którym wcielasz się w coś podobnego do "SWAT'a" i przesz do przodu.
Tak właściwie SC:B to moja ulubiona gra, grafika jest na wystarczająco wysokim poziomie, powiedział bym nawet że jest miłą dla oka
jest też super mega trudna wypasiona kampania, której misię nie udało przejść...
Troszke o rasach:
Zergowie: Rasa mięsa armatniego:
-Baza maksymalnie scentralizowana, Aby twoja druga baza była na wysokim poziomie wystarczą 2-3 budynki robiące jednostki. Zergowie zużywają mało miejsca. Zawsze atakują masówką gdyż z powodu małych obrażen małego hp i armoru pojedycze jednostki nic nie zrobią. Ich czary opierają się na maxymalnym zwiększeniu efektywności grupy.
Terranie: Rasa taktyczna
Przez wykorzystywanie różnic terenu przesmyków tc. etc. swoimi słabymi jednostkami potrafią zadać jako takie obrażenia. Ich atak to głównie partyzantka z wykorzystaniem bomb nuklearnych, atak na dużą odległość a na mała atak obszarowy. Ich czary opierają się na niszczeniu pojedyńczych jednostek lub polepszaniu swoich.
Protossi: Rasa najsilniejsa ale i najdroższa najdroższa
POtrzebują baaaardzo dużo miejsca oraz minerałów, wszystkie jednostki teleportują z planety maxcierzystej dlatego tak długo trwa ich budowa. Protossi nie cierpią strat dlatego przez różne taktyki ich straty sa minimalne.Ich najpotężniejszym statkiem jest "carrier" który wypuszcza 8małych atakujących stateczkó. w większej grupie Carrier nie otrzymuje żadnych obrażen jednak jego małe stateczjki otrzymują małe obrażenia.
Protossi nie cierpią strat dlatego przez różne taktyki ich straty sa minimalne. Ich czary polegają na zatrzymywaniu teleportowaniu rzucaniu niewidzalności lub niszczeniu GRUP. Tzn są najefektywniejsi przeciwko zergom
a