mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 311 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 10:15 
Cytuj  
Przez samodestrukcje masz na myśli wojnę tak?
W przypadku ludzi wojna jest naturalnym procesem, który zawsze pojawia się po okresie stagnacji i który jest podstawowym czynnikiem przyczyniającym się do wzmożonego rozwoju.
Gdyby mnie ktoś pytał to jesteśmy już blisko kolejnej ;)

Oczywiście w czasie wojny coś może pójść 'nie tak' i będzie mozna mówić o samodestrukcji ale nie będzie już miał kto mówić :P

Cytuj:
jednak historia jasno pokazuje że nie ma innej drogi niż samodestrukcja
Historia tego nie pokazuje właśnie. Historia pokazuje jedynie, że po każdej wojnie następował gwałtowny rozwój.
Można przyjmowac, że dla ludzkości wojna jest rzeczą pozytywną. Zła dla jednostek, owszem ale nie dla ludzkości.
Można się tylko zastanawiać, czy wojna wynika z czynnika ludzkiego, czy też jest to jakiś naturalny proces ludzkości jako ogromnego organizmu, który ma prowadzić do rozwoju.

Tak na marginesie to coś mi się przypomniało. Niektórzy hodowcy np pomidorów czasami podcinają pędy rośliny, żeby przyspieszyć jej rozwój.
Roślina reaguje na takie zagrożenie przyspieszonym wzrostem. Tłumaczy się to w ten sposób, że pomidor w 'obliczu zagrożenia' próbuje jak najszybciej wyprodukować nasiona, które zapewnią przetrwanie 'gatunku'.

Jeśli się zestawi takiego pomidora z ludzkością to wychodzi mi z przymróżeniem oka, że jakiś Farmer nas podcina od czasu do czasu żebyśmy szybciej dojrzewali :]

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 10:18 
Cytuj  
. :lol:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 10:56 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Cytuj:
jednak historia jasno pokazuje że nie ma innej drogi niż samodestrukcja
Historia tego nie pokazuje właśnie. Historia pokazuje jedynie, że po każdej wojnie następował gwałtowny rozwój.
Jedynie w znanej nam historii :] Bo jesli przyjąć że odnalezione "zaginione ogniwo ewolucji" jest sfałszowane, co ostatnimi czasy świat nauki stara się udowodnić, to człowiek jest starszym gatunkiem niż nam się zdaje... Prawdopodobnie żyliśmy w identycznej formie jak teraz, równolegle z małpoludami... i teraz trzeba się zastanowić czy mity o Atlantydzie i Wielkim Potopie oraz prawdziwy wiek piramid (prawdopodobnie ich wiek jest przeniesamowicie zaniżony) nie mają czasem czegoś ze sobą wspólnego :] A wtedy nasuwa się tylko jeden wniosek.... ludzkość dochodzi do pewnego stopnia rozwoju, potem następuje samodestrukcja i cofa się do epoki kamienia łupanego :] Mało perspektywiczne :har:

Co do S-F w SWG to :

- dzwięku w space nie powinno być, ale lepsze to niż orkiestra symfoniczna w Odyseii Kosmiczej, które było S-F z krwi i kości...

- zachowanie się statków ma mało wpólnego ze znaną nam fizyką, tyle że w tej chwili są jedynie w grze grywalne myśliwce i frachtowce, więc jednostki o małej masie, którymi łatwo manewrować, z tego co się naczytałem w książkach SW, to duże jednostki manewrują w poprawny sposób, tzn. wolno wytracają predkość ze względu na masę oraz potrzebują ogromnych połaci przestrzeni do zawrócenia. Wracając do myśliwców to nie mam encyklopedycznej wiedzy o pojazdach SW, ale mają one silniki grawitacyjne (repulsory), które unoszą statek w atmosferze odpychając go od powierzchni globu, ale chyab też działa t ow drugąstronę, tzn. mogą uczepić się jakiegoś punkty grawitacyjnego i powodować gwałtowne zwroty na tej zasadzie, śa wtedy niesamowite przeciążenia, ale statki posiadają tłumiki innercyjne, które tłumią przeciążenia (Rouge squadron ustawia jes na 70%, żeby "czuć" maszynę). inna sprawa do tzw "proca Hana Solo", lub jednostki napędu statków Yuhazan Vongów....

- duże stwory na wylkanicznej planecie ? Czemu nie :] Wszystko może się przystosować do otoczenia. Dinozaury wymarły bo zmiany klimatyczne nastąpiły zbyt szybko i jedynym ratunkiem było ograniczenie zapotzrebowania na enegie a co za tym idzie minimalizacja swoich rozmiarów lub śmierć... Pozatym wyżej wspomniani Yuhazan Vongowie, którzy mają wszystko oparte o inżynierie biologiczną , potrafią stworzyć stwory pożerające durobeton, skały i stal :D... A tak między bogiem a prawdą zwierze może przecież wycielać tak mocne soki trawienne, które rozkładają daną substancję... niektóre gatunki w realu wpierw pluja na "ofirę" sokiem który ją rozpuszcza, a dopiero potem zjadają to co z tego powstało,czyli w lżejszą do spożycia forme.... Przykład ? MUCHA :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:06 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
z tego co się naczytałem w książkach SW, to duże jednostki manewrują w poprawny sposób, tzn. wolno wytracają predkość ze względu na masę oraz potrzebują ogromnych połaci przestrzeni do zawrócenia.

Tak sobie oftopicujac ciagle ;) wydaje mi sie ze do zawrocenia duzego statku w kosmosie nie trzeba duzych przestrzeni, wystarcza silniki korekcyjne i mozna zawracac w miejscu. Zawracanie statku lotem po luku? To nieekonomiczne.. jeden silnik ciag do przodu, drugi do tylu i krecimy piruety statkiem o wadze milionow ton :)

Najbardziej mnie zastanawia czemu te wielkie statki kosmiczne maja oplywowe ksztalty (chociaz SW tu nie jest wyjatkiem).. jedynie gwiazda smierci przypomina mi prawdziwy ogromny statek kosmiczny. Nie rozumiem po co np w takim SSD mostek jak na statku oceanicznym, takie cos sie sprawdza w przestrzeni 2d (np na morzu).. na statku kosmicznym to jest lekko bez sensu ;) przeciez wrog moze atakowac od dolu, gory, bokow itd. Ale to pewnie skrzywienie osobiste ;) Ja bym umiescil centrum operacyjne w najbezpieczniejszym miejscu statku - w jego srodku ;)


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:10 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
Najbardziej mnie zastanawia czemu te wielkie statki kosmiczne maja oplywowe ksztalty


Nie wiem czy wiesz, ale takim niszczycielem ISD można było lądować na
planetach. Tak samo było z niszczycielami republiki jak i innymi dużymi
statkami.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:16 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Nie wiem czy wiesz, ale takim niszczycielem ISD można było lądować na
planetach. Tak samo było z niszczycielami republiki jak i innymi dużymi
statkami.


A jakie znaczenie ma ten "oplywowy" ksztalt przy pojezdzie dlugosci kilometra pelnego zalomow, kantow, wystajacych wiezyczek i tym podobnych duperelek. Nie wspominajac o tym ze jest za duzy by ladowac jak samoloty... Rownie dobrze moglby byc szescianem 1kmx1kmx1km i tak samo by byl sterowny w atmosferze ;)

Edit do postu ponizej:
Popatrz sobie na filmy ;) ISD nadaja sie do lotu w atmosferze jak cegla ;) Jesli mocno sie nia rzuci to poleci ;)
Obrazek
Jak by sie nie uprzec to ta wielka plaska gora zelastwa nad kadlubem niweluje wszelkie marzenia o zaletach konstrukcji w locie przez atmosfere ;)


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.


Ostatnio edytowano 29 sie 2005, 11:32 przez Khraan, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:20 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
A jakie znaczenie ma ten "oplywowy" ksztalt przy pojezdzie dlugosci kilometra pelnego zalomow, kantow, wystajacych wiezyczek i tym podobnych duperelek. Nie wspominajac o tym ze jest za duzy by ladowac jak samoloty... Rownie dobrze moglby byc szescianem 1kmx1kmx1km i tak samo by byl sterowny w atmosferze ;)


Jak mi sie wydaje, to ISD ma tylko 8 wystających wieżyczek


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:35 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
A jakie znaczenie ma ten "oplywowy" ksztalt przy pojezdzie dlugosci kilometra pelnego zalomow, kantow, wystajacych wiezyczek i tym podobnych duperelek. Nie wspominajac o tym ze jest za duzy by ladowac jak samoloty... Rownie dobrze moglby byc szescianem 1kmx1kmx1km i tak samo by byl sterowny w atmosferze ;)



bo ma budzic strach swoim wygladem......

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:50 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
A jakie znaczenie ma ten "oplywowy" ksztalt przy pojezdzie dlugosci kilometra pelnego zalomow, kantow, wystajacych wiezyczek i tym podobnych duperelek. Nie wspominajac o tym ze jest za duzy by ladowac jak samoloty... Rownie dobrze moglby byc szescianem 1kmx1kmx1km i tak samo by byl sterowny w atmosferze ;)

Tyle, że ten sześcian spaliłby się wchodząć w atmosferę do wielkości kuli 20mx20mx20m ;)

Khraan napisał(a):
ISD nadaja sie do lotu w atmosferze jak cegla ;) Jesli mocno sie nia rzuci to poleci ;)


Kształt plaskiego klina jest bardzo dobrym rozwiązaniem do lotów atmosferycznych, bo jest to tzw. kadłub samonośny... Powierzchnia jest dość duża do odprowadzanie ciepła powstałego w czasie "walki" z atmosfera, oraz wyhamowuje tą ogromną masę przy lądowaniu :D Same zalety, nie wiem gdzie tu widzisz wadę :]

Khraan napisał(a):
Jak by sie nie uprzec to ta wielka plaska gora zelastwa nad kadlubem niweluje wszelkie marzenia o zaletach konstrukcji w locie przez atmosfere ;)


W sumie i tak, tyle , że ta wieżyczka ma swoją ważną funkcję. Znajdują się na niej anteny i skanery dalekiego zasięgu. Jako, że kadłub VSD i ISD wydziela niesamowite ilości zakłóceń (systemy broni, silniki itd.) , to jedyne rozsądne rozwiązanie...


Enhu napisał(a):
Ja bym umiescil centrum operacyjne w najbezpieczniejszym miejscu statku - w jego srodku


ISD ma dwa mostki, jeden w wieżyczce, a drugi w srodku statku... Thrawn korzystał wyłącznie z tego drugiego...


ps. pozatym Imperialne niszczyciele były budowane przedewszystkim z myślą o bombardowaniach orbitalych, oraz o pełnieniu funkcji lotiskowców i wysuniętych baz operacyjnych... Do walki Full Contact nadają się lepiej nowsze konstrukcje jak BC lub RSD...

ps2. jak Luskankya startowała z Coruscant do zniszczyla 20km kwadratowych miasta :D No ale SSD ma 8km długości... :D


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 11:56 
Cytuj  
Khraan napisał(a):
Tak sobie oftopicujac ciagle ;) wydaje mi sie ze do zawrocenia duzego statku w kosmosie nie trzeba duzych przestrzeni, wystarcza silniki korekcyjne i mozna zawracac w miejscu. Zawracanie statku lotem po luku? To nieekonomiczne.. jeden silnik ciag do przodu, drugi do tylu i krecimy piruety statkiem o wadze milionow ton :)


Ehhh... źle się wyraziłęm chodziło mi o zwroty na pełnej prędkości... W miejscu do nawet dzisiaj tankowce potrafią zawrócić ale muszą mieć pędniki odpowiedniej konstrukcji...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 12:04 
Cytuj  
Co do kształtu klina ISD, to jest on dość dobrym kształtem do ataku na armadę statków, wbija się w nie a potem rozpoczyna coraz bardziej zmasowany ostrzał, a co własności aerodynamicznych są one niewielkie kapitanowie zdają się chyba bardziej na repulsory... . Zresztą nie znamy masy tego typu stopu z jakiego został wykonany ISD. (Mówię z punktu widzenia fana SW).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 12:12 
Cytuj  
VESSEL TYPE:
Imperial Star Destroyer
DESIGNER/MANUFACTURER:
Kuat Drive Yards
COMBAT DESIGNATION:
Capital Ship
STARFIGHTER SQUADRONS:
72 TIE starfighters (exact composition varies)
SUPPORT CRAFT:
8 Lambda-Class Shuttles
15 stormtrooper transports
5 Assault Gunboats
Variable number of Skipray Blastboats and
Gamma-Class Shuttles
PLANETARY ASSAULT SUPPLIES:
20 AT-AT Walkers
30 AT-ST Walkers
9700 ground troops
PROPULSION SYSTEMS:
Three Kuat Drive Yards Destroyer - 1 Ion Engines
Four Cygnus Spaceworks Gemon-4 Ion Engines
WEAPONS (STANDARD):
60 Turbolasers
60 Ion cannons


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 13:08 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
Co do kształtu klina ISD, to jest on dość dobrym kształtem do ataku na armadę statków, wbija się w nie a potem rozpoczyna coraz bardziej zmasowany ostrzał


Chyba najgorsza z taktyk jakie moznaby stosowac w walce w przestrzeni 3D.. dac sie otoczyc ze wszystkich stron... Wszystko jest jeszcze ok jak sie patrzy na kosmos jak na plaszczyzne gdzie sobie stateczki lataja w ladnych formacjach plaskich. A teraz wez ustawienie statkow w forme stozka i wbijajacy sie w srodek ISD... wszystko co jest nad nim, pod nim, moze ladnie ustawic sie i rozniesc statek na strzepy.
(to drugie co mi sie nie podoba w wiekszosci filmow SF nie tylko w SW, to wlasnie rozgrywanie potyczek jak bitew naziemnych.. przyklad bitwa o Hoth.. czemu te ISD walnely w siebie? manewr unikowy w bok a nie w dol? Czemu vader wraz z pomocniczymi isd lecial na jednym poziomie za hanem w glab zgrupowania asteroidow zamiast leciec po obrzezach asteroidow obstawiajac wszystkie mozliwe drogi ucieczki? itp..) Brakuje poczucia bitwy w przestrzeni ;)


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 13:09 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
VESSEL TYPE:
Imperial Star Destroyer
DESIGNER/MANUFACTURER:
Kuat Drive Yards
COMBAT DESIGNATION:
Capital Ship
STARFIGHTER SQUADRONS:
72 TIE starfighters (exact composition varies)
SUPPORT CRAFT:
8 Lambda-Class Shuttles
15 stormtrooper transports
5 Assault Gunboats
Variable number of Skipray Blastboats and
Gamma-Class Shuttles
PLANETARY ASSAULT SUPPLIES:
20 AT-AT Walkers
30 AT-ST Walkers
9700 ground troops
PROPULSION SYSTEMS:
Three Kuat Drive Yards Destroyer - 1 Ion Engines
Four Cygnus Spaceworks Gemon-4 Ion Engines
WEAPONS (STANDARD):
60 Turbolasers
60 Ion cannons


Uzupełniając :

Imperial Star Destroyer I :

Uzbrojenie:
60 baterii turbolaserów
60 dział jonowych
10 emiterów promienia ściągającego
6 dywizjonów myśliwców

Długość: 1600m
Ładowność : 36000 ton
Załoga : 37085

Imperial Star Destroyer II :

Udoskonalona wersja m.in. 100% efektywniejsze zasilanie borni laserowej i słąbsze osłony. na rzecz lepszej integralności w budowie kadłuba...

Uzbrojenie:
100 baterii ciężkich turbolaserów
20 dział jonowych
10 emiterów promienia ściągającego
6 dywizjonów myśliwców


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:21 
Cytuj  
Dobra, jak już taki offtopic to ja tutaj zapodam co chce w grze :

1. Virago Starfighter
Obrazek

2. N-1 Starfighter
Obrazek

3. Yt-2400
Obrazek

4. MonCalmari Star Cruiser
Obrazek

5. Nubian
Obrazek

6. Republic Assault Ship (może być jako wrak na jakiejś planecie)
Obrazek

7. Venator-class StarDestroyer (również może być gdzieś jako wrak)
Obrazek

8. Imperial Super-class StarDestroyer
Obrazek

9. Tie Defender - tego mi bardzo brakuje ^^
Obrazek

10. StarFreighter AA-9
Obrazek

11. E-Wing Starfighter
Obrazek

12. Nebulion B-Type Frigate
Obrazek

13. Modified Light Freighter "Ebon Hawk"
Obrazek

Tyle statków mi brakuje do "klimatu" SW


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:26 
Cytuj  
a tak, i ucieszyl bym sie również jak bym miał

Electrostaff (powered polearm)
Obrazek


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:37 
Cytuj  
Nebulion jest w grze, ale non attackable. Rozejrzyj sie w przestrzeni nad Endor.

X.


_________________
http://zaginiony.net

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:41 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Nebulion jest w grze, ale non attackable. Rozejrzyj sie w przestrzeni nad Endor.


Tak... ale ja bym chcial by wykożystali go w statkach graczy w ten sam
sposob jak capital ships


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:43 
Cytuj  
13. Modified Light Freighter "Ebon Hawk"


przeciez takich juz nie robią...

*

Posty: 111
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2005, 14:43 
Cytuj  
Electrostaff by sie przydał, wypełniał by braki w Polearm weapons bo jest ich mało imo i ito.


_________________
Cytuj:
I'll stare the bastard in the face as he screams to God, and I'll laugh harder when he whimpers like a baby. And when his eyes go dead, the hell I send him to will seem like heaven after what I've done to him.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 311 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.