w sb standartem jest granie na dwa konta pk main + buff/summon/heal bot - devil devs wiedzieli co robia x_O.
nawet na Bane czy w wiekszym pvp z 10% toonow to dual boxowane boty.
Mark uchwycil jak zwykle pewne slabosci gry i jak zwykle troche je przerysowal i przejaskrawil - aczkolwiek system walki w pvp rzeczywiscie daleki jest od dynamiki walki np w WoW, to jednak nie ogranicza do klikniecia 2 ikonek podczas gdy druga reka wcinasz hamburgera. Podobnie kwiestia lootu, naturalnie ludzie sie staraja sie zbankowac cos cennego tak szybko jak tylko moga i najczesciej dziwgaja grosze przy sobie i te potionki (ktorych kiedys w grze nei bylo zupelnie) lub srcolle. Nie oznacza to ze nie traca cennego stuffu nigdy. Szczegolnie dzieki thiefom , akurat grales takim marku na serwie testowym w krotkim trialu ktory jakby nie patrzec jest srodowiskiem daleko odbiegajacym od rzeczywistosci normalnych serwerow.
Dobry thief na takim serwie zawsze jest bardzo bogaty i to nie z odsprzedazy ukradzionych scrolli do vendora ;]
ale nie robmy offtopa - z wielka ciekowscia wyczekuje tego polskiego MMO, zapowiada sie interesujaco. Co do 3 odrebnych frakcji to dosc istotna kwestia jest juz w fazie developingu przewdziec problem niezbalansowania frakcji. Nalezy uniknac tego problemu z ktorym boryka sie chocby wow, a jest to dosc powazny problem - tam sie akurat lekko go omija poprzez instancje pvp, pve ale nie do konca. Inne gry radzily sobie tworzac identyczne rasowo/klasowo frakcje pod roznymi banderami wiec rozklad byl raczej rownomierny vide AO (ale w bardzo ograniczonym pvp tamze nie mialo to wielkiego znaczenia) czy tez wprowadzajac limty na zone'y vide PS.
Otwarta gra z 2-3 frakcjami z ktorych jedna gromadzi 70+% graczy to porazka na starcie
.