mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2005, 13:10 
Cytuj  
Jezeli gra ma sie utrzymac na rynku na pryzwoitym poziomie to abonament musi byc i basta. Oczywiscie czasem z kasowego punktu widzenia wydanie darmowego mmo jest duzo bardziej oplacalne, w przypadku kiedy gra jest gniotem.

S zapowiada sie ciekawie i jak tworcy wspominali bedzie to full-paid gierka z czego ciesze sie wiec dalsze rozwazania nie maja sensu:)


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 00:16 
Cytuj  
joshe napisał(a):
dorzuciłbym wojny .... w zasadzie batalie na obszarze najeżonym pułapkami bądź takim ukształtowaniem terenu, aby nie wjechać ekipą 400 na 400 i oglądać jak sie zbiera przez łeb z prędkością 1fps

w sumie to już kwestia rozwojowa, ale oby miało miejsce wprowadzanie nowych systemów walki po tym jak już wyjdzie wersja finalna

co do opłat: jestem za , ale 12-15€/miech jak za topowe MMO na pewno nie wyłożę (2 dychy / miech i jestem "related") :)

polecam zerknięcie na tantra.ph, tam z time card związane są różne "in game" dodatki


Miód na moje serce, że wam tego brakuje bo planujemy elementy taktyczne jak i gospodarkę zasobami co jest w zasadzie kluczem do gry. Chciałbym już wam dac access ale niestety troche to potrwa :-)

Pozdrawiam

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 00:24 
Cytuj  
gospodarka zasobami ? przywodzi mi na myśl gierkę wurm online
pewne elementy z tejże giery byłyby wręcz wskazane (niekoniecznie, że aby zrobić sobie własny siepacz najpierw trzeba zrobić narzędzia do jego wykucia) ;)

jeszcze jedna kwestia która mnie nurtuje, czy gracz lubiący pogrywać samotnie (bez żadnych tam gildii itp o mrożących krew w żylach nazwach) będzie miał przyjemność zarówno z normalnej codziennej harówki (lvling) jak i z pvp ?

o date chociażby closed bety nie ma co pytać, ale czy do końca ... mmm... najlepiej tego miesiąca :wink: byłaby szansa na filmik ukazujący kawałek gry w akcji ?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 07:42 
Cytuj  
Poczekamy zobaczymy. Zapowiada się ładnie...


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 10:38 
Cytuj  
joshe napisał(a):
o date chociażby closed bety nie ma co pytać, ale czy do końca ... mmm... najlepiej tego miesiąca :wink: byłaby szansa na filmik ukazujący kawałek gry w akcji ?


Mam nadzieje, że na konferencji uda się pokazać taki filmik więc cierpliwości :-)

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 11:16 
Cytuj  
GL z gra, co prawda malo wdaje sie w dyskusje ale trzymam za was kciuki :)
Draznia mnie juz wypowiedzi ludzi twierdzacych ze bez duzej kasy nie da sie zrobic porzadnej gry.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 11:31 
Cytuj  
W zapowiedziach wile gier bylo "super" np taki wish, tyle bet tyle grania i co? Dobrze zarlo i zdechlo, podobnie albo miejmy nadzieje ze nie DFO i jeszcze pare innych.
Wiec moze z zachwytami poczekajmy na bete albo jakis ingame movie ale to i tak niczego nie przesadza.
Powodzenia chlopaki bo dobrego mmorpg z open pvp nie ma.
edit
A jak to jest z itamz? duzo zalezy od nich czy raczej wiecej od skilla gracza?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 11:53 
Cytuj  
ja szczerze mówiąc nie rozumiem tych zachwytów.
Będzie super bo to polski mmorpg, pustynny-falloutowy klimat, czy są też jakieś inne argumenty?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 11:59 
Cytuj  
open pvp:/


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:13 
Cytuj  
open PvP to jest fajne w shooterach w stylu BF2.

Takie w mmorpgach zasysa. Po poczatkowych zachwytach w SB open PvP jest po prostu nudne i męczące. I tak nic nie lootujesz bo 3 potionki na krzyż i scroll do teleportu ciężko nazwać zdobyczą (dostępne w każdym miejscu za grosze) - a tak wyglada zawartość 99.9999% plecaków graczy, za to jak zginiesz to rezzujesz się 200km dalej... Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana.

moze jak tutaj będzie można zabitego puścić w samych majtkach to będzie lepiej. Ale nie sądze..

No i te zergi - założę się że z 3 dostępnych ras 90% wybierze humanów i będziesz miał do wyboru albo zergować albo być zergowanym...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:30 
Cytuj  
jedyny prawdziwy loot system byl w UO , tam mogles z martwego zedrzec wszystko co ze soba targal w plecaku jak i na grzbiecie . Shadowbane nie opiera sie na 1 vs 1 tylko na team play raids , owszem podobnie jak Mark uwazam ze SB jest nieco ograniczone tylko do pvp , i to nudzi bo czlowiek chcialby tez zajac sie czyms innym np craftem , lowieniem rybek czy wydziergac skarpete . Teraz sie robi carebear mmogi gdzie mozna jak najwiecej zyskac , jak najmniej stracic bo takie przynosza jak najwiecej pieniedzy...niestety jak Trigg napisal ...mmogi pvp nie beda mialy takiej widowni jak WoW , czy SWG bo prawdziwych milosnikow pvp jest tak naprawde niewielu


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:43 
Cytuj  
Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana

za to w wow jest uber skilled pvp, a co do lootu to niech sie Taliesin wypowie, jak ostatnio stracil rune 35 i 2m cashu.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:57 
Cytuj  
dlatego trzeba miec w SB healera z summonem i to ze 2 najlepiej z uwagi na duzy cooldown, inaczej mozna trenowac biegi przelajowe z death shroudem na karku . Problem w tym ze malo kto chce sie bawic healbotem , wiekszosc woli dealowac dmg i zabijac .


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2005, 22:05 
Cytuj  
w sb standartem jest granie na dwa konta pk main + buff/summon/heal bot - devil devs wiedzieli co robia x_O.
nawet na Bane czy w wiekszym pvp z 10% toonow to dual boxowane boty.
Mark uchwycil jak zwykle pewne slabosci gry i jak zwykle troche je przerysowal i przejaskrawil - aczkolwiek system walki w pvp rzeczywiscie daleki jest od dynamiki walki np w WoW, to jednak nie ogranicza do klikniecia 2 ikonek podczas gdy druga reka wcinasz hamburgera. Podobnie kwiestia lootu, naturalnie ludzie sie staraja sie zbankowac cos cennego tak szybko jak tylko moga i najczesciej dziwgaja grosze przy sobie i te potionki (ktorych kiedys w grze nei bylo zupelnie) lub srcolle. Nie oznacza to ze nie traca cennego stuffu nigdy. Szczegolnie dzieki thiefom , akurat grales takim marku na serwie testowym w krotkim trialu ktory jakby nie patrzec jest srodowiskiem daleko odbiegajacym od rzeczywistosci normalnych serwerow.
Dobry thief na takim serwie zawsze jest bardzo bogaty i to nie z odsprzedazy ukradzionych scrolli do vendora ;]

ale nie robmy offtopa - z wielka ciekowscia wyczekuje tego polskiego MMO, zapowiada sie interesujaco. Co do 3 odrebnych frakcji to dosc istotna kwestia jest juz w fazie developingu przewdziec problem niezbalansowania frakcji. Nalezy uniknac tego problemu z ktorym boryka sie chocby wow, a jest to dosc powazny problem - tam sie akurat lekko go omija poprzez instancje pvp, pve ale nie do konca. Inne gry radzily sobie tworzac identyczne rasowo/klasowo frakcje pod roznymi banderami wiec rozklad byl raczej rownomierny vide AO (ale w bardzo ograniczonym pvp tamze nie mialo to wielkiego znaczenia) czy tez wprowadzajac limty na zone'y vide PS.
Otwarta gra z 2-3 frakcjami z ktorych jedna gromadzi 70+% graczy to porazka na starcie :).


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 wrz 2005, 12:47 przez Trigger, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 08:34 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
open PvP to jest fajne w shooterach w stylu BF2.

Takie w mmorpgach zasysa. Po poczatkowych zachwytach w SB open PvP jest po prostu nudne i męczące. I tak nic nie lootujesz bo 3 potionki na krzyż i scroll do teleportu ciężko nazwać zdobyczą (dostępne w każdym miejscu za grosze) - a tak wyglada zawartość 99.9999% plecaków graczy, za to jak zginiesz to rezzujesz się 200km dalej... Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana.

moze jak tutaj będzie można zabitego puścić w samych majtkach to będzie lepiej. Ale nie sądze..

No i te zergi - założę się że z 3 dostępnych ras 90% wybierze humanów i będziesz miał do wyboru albo zergować albo być zergowanym...


Dlatego, drogi Marku, PKuje sie farmerow ITAMZ i G0LD... jak to mialo miejsce kiedys w fajnym UO sprzed paru lat :<


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 23:57 
Cytuj  
Jeżeli ktokolwiek tutaj z was miał tą przyjemność pograć w eve online ale mówie o ciut dalszych etapach np. powyżej 2 tygodni w jakiejś korporacji gdzie robi sie konwoje czy osłonę floty albo zaopatrzenie dla floty podczas bitwy zrozumie jakim potężnym projektem jest sigonyth, bo wszystkie te elementy będą w grze. Kluczowym elementem jak mówiłem są zasoby, można być freelancerem grać samemu ale mozna też być w korporacji gra będzie wyważona w obydwie strony, nie chcemy powtórzyć shadowbane ani Ryl samo pvp to tylko element w Sigonyth, wielbiciele PVE znajdą również wiele elementów dla siebie, Crafterzy również to wasz wybór kim jesteście.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 00:24 
Cytuj  
znaczy ze jak pójde na szychte, wyfedruje 5 metrów dołka to też dostanę za to expa ? :P
lvlowanie będzie przebiegało standardowo ? "1 mob = 1% exp" czy np. za dostarczenie ww. towaru na pole bitwy dostaniemy bonusa do expa ?
a tak na poważnie, czy jakakolwiek data wypuszczenia gry na rynek jest już zaplanowana ? ochłap dla proletariatu w postaci 10sec. filmiku byłby bardzo mile widziany :]

pees Zolthar, czemu zawsze piszesz w nocy ? czyżbyście od świtu do zmierzchu harowali nad grą ? :wink:


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2005, 00:35 
Cytuj  
bo za dnia pracuję a dopiero po pracy zajmuję się grą niestety

uwierz mi wolałbym to robić za dnia ;)

co do ochłapu mam wielką wiarę, że w dniu konferencji puścimy coś dla was.


Posty: 26
Dołączył(a): 8.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2005, 19:32 
Cytuj  
Już troche dni po konferencji mineło, więc jak tam Wam poszło ? Ciekaw mocno jestem, co zaprezentowaliście... w sumie to DevJournal 2b tak jakby, ale mimo tego czekam na krótki opis :wink:

*

Posty: 58
Dołączył(a): 4.07.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2005, 15:14 
Cytuj  
Gra wygląda ciekawie. Fajne screeny są na stronie oficjalnej tej gry.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.