mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 12:37 
 
:cry:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 12:38 
 
Dobra misie puszyste... ulegajac waszym namowom... spowolnilem wzrost skilli - ogolnie :wink:
i przyspieszylem teoretycnzie wzrost statow... co z tego wyszlo okaze sie w praniu - aczkolwiek testowo proponuje nowe postacie sobie zalozyc - po prostu po to zeby miec porownanie, zreszta, co ja wam bede mowil, w koncu to wy macie GM'y w skillach wiec sami wiecie najlepiej.

Aaaa jeszcze jedno - nadal jest ograniczenie na zdobycie duzej ilosci statow w ciagu jednego dnia hihihihi jakie nie powiem, powiem tylko ze nie jest to duzo i nikt nie zrobi sie herosem z dnia na dzien... zwlaszcza z dnia na dzien

_________________
Ciemno, zimno i do domu daleko....
Tu mi dobrze tu sie rozmnoze :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Szerszen dnia 2002-02-02 12:42 ]</font>

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 12:50 
 
Szerszen --> Fajnie jest! Pogram i sprawdze :grin: Ale stara postacia. Z tym, ze jesli chcesz aby to dzialalo i mialo sens, to trzeba skasowac wszystkie postacie :sad: Wiem ze na to nei pojdziesz i wiekszosc graczy tez, ale... bylo by dobrze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 12:51 
 
jest dobrze :grin:

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 12:53 
 
Chodzi mi o to, ze gracze ktorzy osiagneli w starych proporcjach skillcapa i tak musza koksowac :sad:

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 13:24 
 
Cytuj:
2002-02-02 12:50, Taunis napisał:
Szerszen --> Fajnie jest! Pogram i sprawdze :grin: Ale stara postacia. Z tym, ze jesli chcesz aby to dzialalo i mialo sens, to trzeba skasowac wszystkie postacie :sad: Wiem ze na to nei pojdziesz i wiekszosc graczy tez, ale... bylo by dobrze.

Taunis ty chyba ocipiales - oczywiscie ze nie pujde niby czemu. Mialbym stracic to co zyskalem w Alchemi i innych skilach bo moge cie kiedys dogonic w statystykach ?

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 13:30 
 
Mowilem...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 13:49 
 
Cytuj:
to trzeba skasowac wszystkie postacie

bo ty najszybciej sie rozwijasz i makrujesz to zawsze na poczatku rzadzisz
juz wiem dlaczego tylko taunis przyjmuje zmiamy emu na sc z bananem na twarzy :evil:

*

Posty: 198
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:13 
 
Tak Szerszen pozmieniales z przyrostem statsow ze w niecala godzine str przyrosl o 4, dex o 5 i int o 5. Niektórzy moga sie z tym niezgodzic ale wedlug mnie to troche za szybko statsy wzrastaja.

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:34 
 
Teraz to wogole smiesznie jest
zrobilem postac pogralem 15 min:
+3 sila
+4 dex
+1 int

a to tylko dlatego ze stalem na cm i bilem potwory (macefighting od sily, anatomia od int. , parowanie od dexa)

_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aplegatt dnia 2002-02-02 17:35 ]</font>

*

Posty: 198
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:40 
 
Limit statsów to prawdopodobnie 20 na dzien, tylko ze wszystko by bylo ok jakby wzrastaly wolniej bo po poltorej godziny grania (bez makrowania) ten limit juz wyczerpalem (tak mi sie wydaje)

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:53 
 
To zwolnienie to jednak kiepska rzecz wojownicy jak mieli tak i maja dobrze innym zdobywanie umiejetnosci wydluzy sie kilkakrotnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:58 
 
jest dobrze pamietajcie ze prioritetem sa skille a nie staty, one maja tylko pomoc.
na innych shardach trudno jest spotkac gm warrior z 60 sily a na sc to jest chleb powszedni

***

Posty: 537
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 18:23 
 
Sposob awansowania postaci, wzrost skilli i statow to jedna z najwazniejszych spraw. W grze UO sa dwie glowne przeciwstawne "szkoly"

Pierwsza szkola OSI
Staty rosna w szybikm tepie w stosunku do skill. Postac w podobnym czasie osiaga stat cap i skill cap. Czas potrzebny na pelne rozwinicie postaci to 1-2 tyg intensywanego grania.
Przy tym sposobie najczesciej ludzie zakladja ze prawdziwa gra zaczyna sie dopiero od momentu "zrobienia" postaci, czyli w momencie uzyskania skill cap i stat cap. Na SC system zbliza sie do rozwiazan OSI

Druga szkola "RPG"
Staty rosna zdecydowanie wolniej niz skile.
Oznacza to ze postac moze wzglednie latwo osiagnac skill capa (2-3 tygodnie) natomiast stat cap osiaga sie po bardzo dlugim czasie gry (wiele miesiecy)Do tego dochodzi opcja ze staty na poczatku rosna jeszcze wzglednie szybko, ale z czasem i wzrost jest naprawde bardzo ciezki. Ludzie preferujacy ten styl, najczesciej traktuja swoje postacie jako "gotowe" najpozniej po osiagnieciu skill capa. O stat capie w zasadzie nikt nie mysli. Po osiagnieciu skill capa, mozna dalej rozwijac staty (skille nie musza rosnac). Dzieki temu systemowi gracze z wiekszym stazem maja pewna przewage nad nowymi, ktorej nie da sie zniwelowac w dwa tygodnie gry. Mniej wiecej taki system jest na CL
Ja tez preferuje wlasnie taki system.

Na DZ jest to samo co na CL z ta roznica ze na CL staty rosna szybciej na poczatku gry, dzieki czemu mozna sobie wzglednie latwo troche porawic postac. Naciezej jest chyba na DZ, tam od poczatku staty rosna wyjatkowo wolno.
Po trzech dniach w miare intesywnego grania na DZ nie wzrosl mi zaden stat nawet o 1 :smile:


_________________
Obrazek

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:18 
 
Przy takich ustaeiniach wzrostu to ciagle wojownicy maja najlepiej, magery rosnie powoli, teraz b. powoli i mozna by tak dalej szkoda pisac.
Wojownik idzie walczyc i rosnie mu b.szybko umiejtnosc walki bronia, taktyka, anatomy na raz a teraz dokladacie ze mu jescze staty beda szybko rosly.
Idealnym roziwazaniem bylo by wprowadzenie rosniecia statow po osiagnieciu GM w danej umiejetnosci, tylko aby rosly bardzo wolno. Mistrz opanowal juz wszystkie sztuczki w danym rzemiosle i je efektywnie wykozystuje opierajac sie na swojej wiedzy a nie soich statach.

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:33 
 
I tu mnie tez boli jesli chodzi o staty gram na SC od poczatku od Sphere...jesli chodzi o nowy Server tez gram caly czas Mam w skillach bojowych ktore cwiczylem GM a teraz prawie kazdy " Cieć " ze tak to ujme ktory sie wymakrowal i gra tydzien albo i mniej pokona mnie bez najmniejszego problemu to chyba przesada(?) niewiem moze ktos o tym mowil pare watkow wczesniej ale niemam ochoty tego wszystkiego czytac. Mysle ze to jest przesada ale moje zdanie jest malo wazne.
Pozdr Ogr.


_________________
Okraglutki Rumiany Ogr :DDD
_________________
" Nic, jeno o tym! Mądrze zaczynają, a zawżdy na dupie kończą! "

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:36 
 
Aha moje staty to 63/22/27.
I ta postacia o ktorej mowie nic nie makrowalem ani razu nie zaliczyla killa za makro...


_________________
Okraglutki Rumiany Ogr :DDD
_________________
" Nic, jeno o tym! Mądrze zaczynają, a zawżdy na dupie kończą! "

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:44 
 
22 DEX? Przy GM w walce? Nie mozliwe...

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:49 
 
No dobra - nie chcialbym narzekac, ale... Troche Szerszeniu przesadziles z tymi statami. Moim zdaniem szybkosc z jak rosly - byla dobra (nawet troszke za szybko), ale skille rosly stanowczo na szybko przez co po osiagnieciu skill capa nie mialo sie nawet polowy statcapa. Wiec postuluje o zmiane rozwiazania - duzo wolniejsze skille i wolniejsze staty (zmiany te dotycza konfiguracji obecnej), bo teraz jest tak ze po osiagnieciu skillcapa mozna 2 statcapy zrobic ;P

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 20:59 
 
Pomylka 22 int i 27 dex
Dexa cwiczylem sporo poprzez Hiding Mam Adepta ktorego cwiczylem ze dwa tygodnie.


_________________
Okraglutki Rumiany Ogr :DDD
_________________
" Nic, jeno o tym! Mądrze zaczynają, a zawżdy na dupie kończą! "

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.