mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 01:37 
 
Ja tam po GMach nie jade - fakt ze Szerszen troszeczke nie zrozumial mych intencji, no ale takie zycie... Napewno nie chce zle dla serwera, no ale ma troszeszke bugow i niedociagniec, czy to znaczy ze mam o nich nie mowic, tylko po to zeby GM nie urazic? Mowie w miare grzecznie, staram sie przynajmniej. Moje sugestie nie maja nigdy charakteru nakazu czy czegos takiego, bo tez nie mam do tego prawa. Ale mam parawo do wlasnego zdania i do mowienia o nim glosno.

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 01:44 
 
Cytuj:
2002-02-01 20:35, Taunis napisał:
Kiedy zaczalem uwazac, ze opuszcze CL na zawsze (po padzie na cale swieta), postanowilem grac na SC, jak najluzej i jak najintensywniej. Wiec w pierwsze 2 dni wymakrowalem sobie hiding (bylem pierwszym Ninja na serwerze :)), ale robilem to

Tutaj jest male niedociagniecie
Pierwszym GM Hiding byl faris chyba raczej :>


_________________
Okraglutki Rumiany Ogr :DDD
_________________
" Nic, jeno o tym! Mądrze zaczynają, a zawżdy na dupie kończą! "

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 02:44 
 
A faris jak sie wabi, bo nidy nie wiem kurwa :grin:

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 02:50 
 
Taka zabawa niema sensu kochani albo robimy tak albo tak :sad:


_________________
Okraglutki Rumiany Ogr :DDD
_________________
" Nic, jeno o tym! Mądrze zaczynają, a zawżdy na dupie kończą! "

**

Posty: 234
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 02:55 
 
Ide spac bo niewiem o czym gadam

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 11:50 
 
Pytanie zadalem, a ty nie odpowiedziales - Malutki Rumiany Ogrze!


Posty: 22
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 15:12 
 
Jestem za tym aby statsy rosły za czas uzywania jakiejs umiejetnosci (bardzo dobry pomysł)bo normalnie bez koksowania nie da sie grac. Specialnie zrobiłem sobie nowom postac aby pokoksowac bo na starej statsy miałem bez nadziejne a juz skilami dochodziłem do mojego ideału ( wojownikiem nie jest to trudne ) na nowej postaci przez pierwszy tydzien tylko makrowałem, zeby potem dopiero skile nabijac.




A tak pozatym to nie dawno zadałem pytanie na forum "CZY ABY NIE ZA ŁATWO" myslałem ze jak sie zwolni przyrost skili to bedzie mozna wiecej statsów nabic na jednym skilu. Teraz jest tak przynajmniej było przed zmianami ze nie grałem od tej pory , ze jeden pónkt statsy przyrastał za 5-10% skila.

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 15:26 
 
Czyli wszystko sprowadza sie do tego, drogi Szerszeniu i reszto dzikiej bandy (w dobrym znaczeniu oczywiscie :smile:) zeby statsy ROZWIJALY sie nadal podczas uzywania skilla, w ktorym mamy juz grand mastera... i tyle, nic wiecej - takie moje zdanie

Pozdrawiam!

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 20:35 
 
I chyba każdemu powinno o to chodzić.
Rzekłem.


Posty: 22
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 20:39 
 
Proponuje takie rozwiazanie zeby statsy rosły w skutek uzywania umiejetnosci z nimi zwiazanym ( to juz wiemy ) ale powiny rosnac coraz wolniej, a mianowicie czym ktos ma wiecej jakiejs statystyki tym wolniej tak zeby na kazdy ponkt czeba było wykonac prace o iles procent wiekszom niz na popzedni ( ile procent to nie wiem czeba by przeliczyc), jest to rozwiazanie najsprawiedliwsze chyba. Lepsze od rozwiazania takiego ze statystyki rosnom wraz ze skilami i najszybciej jak sie ma mało skila bo dalej bedzie makrowanie tylko ze juz tak powiedzmy do 50% a potem co innego, a tak juz nie łatwo bedzie tak szybko cos skoksowac.

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 21:03 
 
Cytuj:
2002-02-03 20:39, Dany napisał:
Proponuje takie rozwiazanie zeby statsy rosły w skutek uzywania umiejetnosci z nimi zwiazanym ( to juz wiemy ) ale powiny rosnac coraz wolniej, a mianowicie czym ktos ma wiecej jakiejs statystyki tym wolniej tak zeby na kazdy ponkt czeba było wykonac prace o iles procent wiekszom niz na popzedni ( ile procent to nie wiem czeba by przeliczyc), jest to rozwiazanie najsprawiedliwsze chyba. Lepsze od rozwiazania takiego ze statystyki rosnom wraz ze skilami i najszybciej jak sie ma mało skila bo dalej bedzie makrowanie tylko ze juz tak powiedzmy do 50% a potem co innego, a tak juz nie łatwo bedzie tak szybko cos skoksowac.


chyba o czyms zapomniales, drogy Dany... otoz dokladnie na odwrot jest na cl - im wieksza umiejetnosc tym latwiej uzyskac danego statsa. Dlaczego? Ano dlatego, ze gdyby bylo inaczej to wszyscy by sztucznie koksowali i to jeszcze sztuczniej niz teraz (nie dobijaliby do gm w danym skillu) bo i po co? lepiej wszak rozwijac takiego mininga (ktory dosc szybko rosnie) od zera do powiedzmy 10 i obnizac go w tym samym czasie wykorzystujac podciaganie wresa od 0 do 10 i tak w koleczko - bo statsy beda szalaly (w koncu im mniej skilla tym szybciej rosnie sila :wink:)...
wiec pomysl twoj uwazam za... nieprzyjety :smile:


Posty: 22
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 10:31 
 
>>> Moo-Zoom
Czytałes do konca mojom wypowiedz czy tylko po łepkach.
Wytłumacze ci jescze raz kazda statystyka powina miec swój "licznik" i zeby dostac jakis ponkt czeba by przekroczyc odpowiedni poziom na naszym liczniku przy czym dla kazdego kolejnego ponktu powinien byc wyszy. a ponktyna "liczniku" zdobywało by sie za uzywanie umiejetnosci z danom statystykom powiazanom bezposrednio czy posrednio. Oczywiscie czym ktos ma wiekszego skila tym "licznik" bedzie nabijał ponkty szybciej. W sumie to masz racie zle sie wyraziłem w poprzedniej wypowiedzi ale nie chce mi sie zmieniac tego co na górze.


Posty: 22
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 11:10 
 
A tak wogule to na CL nie grałem bo w UO zaczołem grac przed wielki padem i nie wiem jak tam jest.

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 14:40 
 
Dane-->>co do czytania "po lepkach" to fakt, te ostatnie dwie wypowiedzi wlasnie tak czytam i sie zastanawiam czy nie przeniesc tego na topic, ktory jakis tydzien temu zalozyl Faltar (pozdrawiam! :smile:) - LUDZIE! zagladajcie do slownika czasami... wogule (dwa bledy...), ponkt (rozumiem ze mialo byc: "pónkt"), tez blad... qrde, nie wytrzymam - zaraz z krzesla spadne
no chyba ze robisz to specjalnie, ale szczerze watpie... zaraz przeczytam eleminujac bledy ortograficzne i ci odpisze...

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 14:42 
 
heh, jednak nie odpisze (chociaz wlasnie to robie...) bo nic sensownego nie znalazlem... oj, pozno juz, trzymcie sie!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 16:26 
 
nie ma sensu gadac o tym ze skille powinny rosnac z taka predkoscia bo w skrypcie sa po prostu martwe cyfry ktore po zmienieniu moga dac nieoczekiwany efekt a wymierzenie co do kilku minut grania nie jest mozliwe.

ja proponuje zrobic ze stat rosne co godzine.

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 16:40 
 
hehe, co godzinke?... hmmm, no nie wiem, nie takie glupie - tylko to chyba ma byc godzinka np medytowania/rzucania zaklec/chowania sie/kopania/kucia... jest dobrze jak jest tylko zeby statsy nadal rosly jak ma sie tego gma - i to starczy

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 lut 2002, 23:29 
 
Cytuj:
2002-02-04 16:40, Moo-Zoon napisał:
hehe, co godzinke?... hmmm, no nie wiem, nie takie glupie - tylko to chyba ma byc godzinka np medytowania/rzucania zaklec/chowania sie/kopania/kucia... jest dobrze jak jest tylko zeby statsy nadal rosly jak ma sie tego gma - i to starczy


proste ustawic stat gaina na max wartosc i limit zdobywanych statow na 1 co godzine

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.