Cytuj:
2002-02-03 20:39, Dany napisał:
Proponuje takie rozwiazanie zeby statsy rosły w skutek uzywania umiejetnosci z nimi zwiazanym ( to juz wiemy ) ale powiny rosnac coraz wolniej, a mianowicie czym ktos ma wiecej jakiejs statystyki tym wolniej tak zeby na kazdy ponkt czeba było wykonac prace o iles procent wiekszom niz na popzedni ( ile procent to nie wiem czeba by przeliczyc), jest to rozwiazanie najsprawiedliwsze chyba. Lepsze od rozwiazania takiego ze statystyki rosnom wraz ze skilami i najszybciej jak sie ma mało skila bo dalej bedzie makrowanie tylko ze juz tak powiedzmy do 50% a potem co innego, a tak juz nie łatwo bedzie tak szybko cos skoksowac.
chyba o czyms zapomniales, drogy Dany... otoz dokladnie na odwrot jest na cl - im wieksza umiejetnosc tym latwiej uzyskac danego statsa. Dlaczego? Ano dlatego, ze gdyby bylo inaczej to wszyscy by sztucznie koksowali i to jeszcze sztuczniej niz teraz (nie dobijaliby do gm w danym skillu) bo i po co? lepiej wszak rozwijac takiego mininga (ktory dosc szybko rosnie) od zera do powiedzmy 10 i obnizac go w tym samym czasie wykorzystujac podciaganie wresa od 0 do 10 i tak w koleczko - bo statsy beda szalaly (w koncu im mniej skilla tym szybciej rosnie sila
)...
wiec pomysl twoj uwazam za... nieprzyjety