Zemus napisał(a):
tylko jest maly problem bo widzisz twoj dmg nie daje ci wlasciwie zbyt duzych szans na tankoawnie czegokolwiek jak ktos inny to atakuje (ach ten dmg...) bo zbiora ci aggro raz-dwa...dlatego dru zazwyczaj tankuje moba ktorego nikt nie atakuje
Jesli to jest prawda to moge powiedziec, ze paladyn akurat w tym momencie jest w lepszej sytuacji. Jezeli walczy sie z bossem, ktory nie kasuje calego aggro (a tak robi np. prince w DM o ile pamietam) to z tankowaniem paladyn nie ma problemu. Wystarczy ze druzyna da 10s na poczatku i nie atakuje i jestem w stanie utrzymac moba na sobie, chyba ze mag zasadzi niezle combo (ale nawet warriorowi wtedy moze sie mob urwac). Problemem jest natomiast silence i brak many przy dluzszych walkach.
Adi_nrXX napisał(a):
Paladyn nie ma ani jednego skilla, który trzyma aggro prawda?
Paladyn ma czym trzymac aggro, problem jest tylko taki, ze nie ma on instant taunta, czyli odpowiednik takiego growl. Jesli mob sie urwie trzeba sie chwilke napracowac zeby odzyskac aggro, a ta chwilka moze czasem przesadzic o wipe na trudniejszych bossach. I dlatego napisalem za druid>paladyn - ze wzgledu na taunt.
Co do skili:
Seal of Fury
Judgment Seal of Fury
Improved Seal of Fury <--w drzewku protection, ataki generuja 15% wiecej aggro
Consecration <--tyle ze trzeba uwazac na owieczki i sapniete moby
Blessing of Salvation <--wprawdzie bless, ale obniza aggro innych wiec pomaga
Do tego mozna jeszcze uzywac Holy Shield i Retribution Aura, ale osobiscie tego nie stosuje
Paladyn musi byc wyposazony w jak najszybsza bron, a najlepiej sciaga aggro Judgment Seal of Fury i rzucenie po tym Consecraton.