mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 356
Dołączył(a): 7.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2005, 13:47 
Cytuj  
Bez dwoch zdan warrior kilkakrotnie lepiej trzyma aggro. Juz nawet nie chodzi o damage. Skille takie jak revenge, sunder armor, heroic strike, (nie wspominajac o większym aggro w def stance i defiance z protection tree) generuja tone threat.
Misiem mozna sobie sciągnać pojedynczego moba ktory zerwie sie na healera przy większym pullu.

*

Posty: 99
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2005, 17:18 
Cytuj  
Oczywiście, że warrior trzyma aggro o wiele lepiej od druida, od tego w końcu jest, a z tego dyskusja tyczyła się trzymania aggro przez druida vs paladyn. Druid jest o wiele lepszy w tym od paladyna imo. Paladyn nie ma ani jednego skilla, który trzyma aggro prawda? Druid ma na wejściu Demoralizing Roar (wszystki moby sie schodza na niego), na pojedynczym mobie growl, który przejmie moba, w trudnej sytuacji challanging roar, a w razie czego bash+heal.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2005, 19:24 
Cytuj  
Zemus napisał(a):
tylko jest maly problem bo widzisz twoj dmg nie daje ci wlasciwie zbyt duzych szans na tankoawnie czegokolwiek jak ktos inny to atakuje (ach ten dmg...) bo zbiora ci aggro raz-dwa...dlatego dru zazwyczaj tankuje moba ktorego nikt nie atakuje


Jesli to jest prawda to moge powiedziec, ze paladyn akurat w tym momencie jest w lepszej sytuacji. Jezeli walczy sie z bossem, ktory nie kasuje calego aggro (a tak robi np. prince w DM o ile pamietam) to z tankowaniem paladyn nie ma problemu. Wystarczy ze druzyna da 10s na poczatku i nie atakuje i jestem w stanie utrzymac moba na sobie, chyba ze mag zasadzi niezle combo (ale nawet warriorowi wtedy moze sie mob urwac). Problemem jest natomiast silence i brak many przy dluzszych walkach.

Adi_nrXX napisał(a):
Paladyn nie ma ani jednego skilla, który trzyma aggro prawda?


Paladyn ma czym trzymac aggro, problem jest tylko taki, ze nie ma on instant taunta, czyli odpowiednik takiego growl. Jesli mob sie urwie trzeba sie chwilke napracowac zeby odzyskac aggro, a ta chwilka moze czasem przesadzic o wipe na trudniejszych bossach. I dlatego napisalem za druid>paladyn - ze wzgledu na taunt.

Co do skili:
Seal of Fury
Judgment Seal of Fury
Improved Seal of Fury <--w drzewku protection, ataki generuja 15% wiecej aggro
Consecration <--tyle ze trzeba uwazac na owieczki i sapniete moby :)
Blessing of Salvation <--wprawdzie bless, ale obniza aggro innych wiec pomaga
Do tego mozna jeszcze uzywac Holy Shield i Retribution Aura, ale osobiscie tego nie stosuje

Paladyn musi byc wyposazony w jak najszybsza bron, a najlepiej sciaga aggro Judgment Seal of Fury i rzucenie po tym Consecraton.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2005, 15:57 
Cytuj  
Cytuj:
Jesli to jest prawda to moge powiedziec, ze paladyn akurat w tym momencie jest w lepszej sytuacji. Jezeli walczy sie z bossem, ktory nie kasuje calego aggro (a tak robi np. prince w DM o ile pamietam) to z tankowaniem paladyn nie ma problemu. Wystarczy ze druzyna da 10s na poczatku i nie atakuje i jestem w stanie utrzymac moba na sobie, chyba ze mag zasadzi niezle combo (ale nawet warriorowi wtedy moze sie mob urwac)

chyba mne zle zrozumiales... jak mi dadza 10 s to tez tak szybko mi aggro nie zdejma, ew bash, roar zbierajacy AP i da rade...ale mysle ze druid to jedynie nadaje sie do tankowania np bossa gdy reszta zabija addy:/


Posty: 11
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2005, 19:43 
Cytuj  
Pytanko do druidow co grali juz na 1.8: i jak zmiany (chodzi o PVP i szybkosc zabijania) ??

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2005, 19:45 
Cytuj  
good question:P
i co z tym crit buffem, odczuwalny?;p

*

Posty: 99
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2005, 20:24 
Cytuj  
Kryt większy to częściej wchodzi, żadnej innej logiki tu nie ma. Szybkość zabijania raczej mierna, ale głupotą jest walczyć w Wildhearcie będąc feral druidem i na odwrót... Jakby była możliwość kopiowania własnej postaci to bym powiedział coś więcej, więc nie można osądzić ferala pod względem grindowania. Jednak w walkach 1vs1 druid jest lepszy. Wygrałem z warrem z pełnym Valorem i Arcanite Reaperem będąc ubrany Wildhearta z feral buildem. Oczywiście mam na myśli wygraną techniką zwierzaków+heal, a nie nukowanie :) Tak więc feral poprawiony, wreszcie będą grać tak jak grałem 1-58 lvl.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2005, 20:29 
Cytuj  
:D a jakos ten smieszny dmg z kota poprawili? bo jak nie to nawet te +4% moga byc przydatne...ale wwtedy juz bez instant heala:/ sie zobaczy :wink:

*

Posty: 64
Dołączył(a): 13.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 09:42 
Cytuj  
Zemus napisał(a):
:D a jakos ten smieszny dmg z kota poprawili? bo jak nie to nawet te +4% moga byc przydatne...ale wwtedy juz bez instant heala:/ sie zobaczy :wink:


Ne testowym realmie wyspecowanie druda na feral powoduje wzrost DPS kota o niecale 20DPS z ~80 do ~100. Jest to oczywiscie w ubranku mocno nieferalnym (Wildheart). W ubranku feralnym oczywiscie bedzie lepiej, bo przyrost 20% sily bedzie liczyl sie od wyzszej poczatkowej wartosci. W powyzszych liczbach nie sa uwzglednione bonusy do crita.

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 10:55 
Cytuj  
U nas na serwie w jednej z Gildii ostatno Druid tankowal garra bo im Tanków zabrakło i nikt nawet nie zszedł do krainy wiecznych łowów :)


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 12:58 
Cytuj  
tankowanie druidem to nie problem, sztuka zas jest utrzymac agro

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 12:59 
Cytuj  
Pio napisał(a):
tankowanie druidem to nie problem, sztuka zas jest utrzymac agro

Myslalem, ze tankowanie w WoW polega na utrzymaniu agrro ;/


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 13:43 
Cytuj  
Pio napisał(a):
tankowanie druidem to nie problem, sztuka zas jest utrzymac agro


Utrzymal aggro ani razu Garr mu nie uciekl


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2005, 16:44 
Cytuj  
no przeciez jak mu dacie z 10/15s to da rade spokojnie

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2005, 11:43 
Cytuj  
Zemus napisał(a):
no przeciez jak mu dacie z 10/15s to da rade spokojnie

Zawsze dajemy nawet jak tankuje nasz full prot tank :)


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2005, 19:30 
Cytuj  
no wlasnie:)
ogolnie to nawet da rade bo growl teoretycznie trzyma moba 6s a cooldowna ma 10...te 4 s jakos sie da przetrzymac:) na a taki warrior nie ma frienzed regeneration:] i bark skina :D

na us juz jest 1.8 a ledwie wczoraj zrobilem respeca na full feral zeby zobaczyc jaka roznica bedzie po 1.8:D

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2005, 20:28 
Cytuj  
Nikt nie zauwazyl ze teraz swipe nie ma cd z talentem 5 rage za criticala tnie sie tym caly czas to tez bedzie dobre do trzymania nobkow no i jeszcze 15% wieksze agro z nowego talentu, znacznie wiekszy dmg (AP z talentow na 60 +90AP).

pozdro

ps: juz na samym poczatku spascilem troche talenty ale spoko :)

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2005, 20:35 
Cytuj  
+90 ap to bedzie..hmmm... ok 4,7 dps, dzwiedz ma jesli dobrze pamietam atak 3,5s czili nasz dmg wzrosnie o 16,45. Nie wiem mnie dla mnie nie jest to "znacznie wiekszy dmg", jakos mnie nie zabardzo przekonuje:P ale oczywiscie lepsze to niz nic;)

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2005, 08:55 
Cytuj  
Ja zrobilem sobie build Full feral , drutek narazie na 40-stym wiec tylko 31 punktow w feral dalem i jest super w PvP :)
Wczoraj sam zabijalem huntera level 39 + warrior level 39 bez heala w cat formie :D
+30% speeda w cat form w outdoors tez sie bardzo przydaje :)


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 13.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2005, 09:31 
Cytuj  
Moje doswiadczenia w temacie druida v1.8:
Mam teraz 52lvl i sprzecik z duzym naciskiem na feral. Porownujac sytuacje przed i po przydzieleniu talentow (11/31/0), zyskalem co nastepuje:
* 500 mana (zawsze)
* 450hp, 15dps (miś)
* 20 dps (kot) - teraz ok 105 dps bazowe
* 5 dps (caster)

Jesli chodzi o swipe, to brak cooldowna + talent na +5 rage przy cricie przy walce z paroma mobami na raz = prawie ciagle spamowanie.

Jak na razie malo gralem, ale pierwsze moje wrazenie moge strescic w 3 literach: OMG! Zastanawiam sie wrecz, czy lekko Blizzard nie przesadzil. Po zrespecowaniu sie na Feral moje umiejetnosci leczenia prawie nie spadly (+20% mana!), a jako DD lub tank bede duuuzo lepszy.
Wystarczy ze zaloze ubranko +int i mam w ciul many, tak ze nikt sie nie pozna, ze jestem feral :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2929 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.