mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 09:08 
Cytuj  
Ok, taki _bardzo w skrócie_ opis klas, który przyda się przy budowaniu postaci:
1. Brute - spełnia rolę tanka w grze, duży dmg i dużo hp, walka zdecydowanie kontaktowa.
2. Stalker - dmg dealer, malo hp, również walka kontaktowa
3. Dominator - średnie obrażenia, walka ranged, główna zaleta - crowd control - posiada masę narzędzi do unieruchamiania przeciwników (lód, rośliny, disorient, usypianie etc.)
4. Corruptor - dmg dealer, walka ranged, średnia ilość hp, w zależności od wyboru mocy może być również bardzo dobrym healerem
5. Master Mind - niewielki dmg, ta postać przywołuje hanchmenów (różne typy i ilość w zależności od wyboru mocy i lvl)

Ok. to by było tak bardzo ogólnie na początek. Później można zrobić tematy n/t każdej klasy z osobna.
Co do wyboru enchantów (natural, tech, science, mutation, etc.) to właściwie się temu aż tak do końca jeszcze nie przyglądałem, ta część wyboru pozwala w późniejszym czasie (od lvl 12 o ile dobrze pamietam) zakładać różne dodatkowe sprzęty (hełmy, jakieś wspomaganie ramion etc.).


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 12:36 
Cytuj  
warto dodac ze Stalker to postac stealthowa czyli duzo ukrywania sie i critic udezenia jak sie trafi od tylu itp itd.. Taki rogue z WOW'a..


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 21:53 
Cytuj  
Enchanty nie graja roli, to raczej ubarwienie backgroudu.
Na wyzszych levelach -> 11+ mozna kupowac DOsy czyli double origin enchanty (ogolne pasuja do kazdego wybranego, double tylko do 2 konkretnych) na pozniejszych lewelahc mozna kupowac SO -> single origin. Na danym levelu najnizszy z mozliwych DO jest lepszy do najwyzeszego ogolnego, janizszy SO jest lepszy od najwyzszego DO.

juz.

:>

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 lis 2005, 15:11 
Cytuj  
krzyk a ty już nabyłeś ? Kiedy masz zamiar grać i czy wogóle ?


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 lis 2005, 16:10 
Cytuj  
Nie mam, nie urzekla mnie cov`a historia :>
Zostaje w eq2 :>

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2005, 03:46 
Cytuj  
ciensias :FFFfdfdfd


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2005, 20:27 
Cytuj  
Ja bym spróbował i zobaczył jak się w COH/COV gra, ale jak już pisałem w innym wątku brak triala niestety ... :X


_________________
Obrazek


Posty: 19
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 17:12 
Cytuj  
SwenG napisał(a):
Ok, taki _bardzo w skrócie_ opis klas, który przyda się przy budowaniu postaci:
1. Brute - spełnia rolę tanka w grze, duży dmg i dużo hp, walka zdecydowanie kontaktowa.
2. Stalker - dmg dealer, malo hp, również walka kontaktowa
3. Dominator - średnie obrażenia, walka ranged, główna zaleta - crowd control - posiada masę narzędzi do unieruchamiania przeciwników (lód, rośliny, disorient, usypianie etc.)
4. Corruptor - dmg dealer, walka ranged, średnia ilość hp, w zależności od wyboru mocy może być również bardzo dobrym healerem
5. Master Mind - niewielki dmg, ta postać przywołuje hanchmenów (różne typy i ilość w zależności od wyboru mocy i lvl)

Moje małe uzupełnienie:
2. Stalker- Mało przydatny w grupach; dobry na bossy, ale jak już trzepnie tego swojego "krytyka", to łatwo mu zebrać aggro, a wytrzymały to on nie jest; jeśli jest dobry, to się schowa, i po chwili trzepnie następnego krytyka. Podobnie w solo: sporo uciekania od mobów. Ogólnie, trudno go podciągnąć pod jakiś przyzwoity poziom. Te niedogodności nadrabia w PvP: potrafi z ukrycia kogoś naprawdę mocno trzepnąć, a po chwili znów się zchować.
5. Mastermind- chyba najlepsza klasa do PvE. Sam w sobie jest słaby, ale to co potrafi przywołać, jest najczęściej bardzo silne. Bardzo przydatny w trudniejszych misjach. Problem w tym, iż jak na razie jest sporo noobków-mastermindów, którzy nie potrafią za grosz kontrolować swoich podwładnych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 17:25 
Cytuj  
Shaamaan napisał(a):
5. Mastermind- chyba najlepsza klasa do PvE. Sam w sobie jest słaby, ale to co potrafi przywołać, jest najczęściej bardzo silne. Bardzo przydatny w trudniejszych misjach. Problem w tym, iż jak na razie jest sporo noobków-mastermindów, którzy nie potrafią za grosz kontrolować swoich podwładnych.

Hm, ze swojego (małego, ale zawsze) doświadczenia powiem tyle:
Henchmeni faktycznie są silniejsi od samego Masterminda, ale ten również bezbronny nie jest - mój gnat zadaje niemałe obrażenia, a przewracanie mobów wprowadza chaos w ich szeregi.

Co do kontroli Henchmanów - żeby to takie proste było. AI jest na dość niskim poziomie i bardzo często zdarzają się zwisy w wystających elementach otoczenia. A na dodatek nie zawsze rozumiane jest przez pety polecenie "atakujcie to co ja do ciężkiej cholery" i praktycznie ciągle trzeba to robić ręcznie. Z knockbackiem robocików też jest ciężko coś zrobić - taki już ich urok.


_________________
Obrazek


Posty: 19
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 17:36 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Hm, ze swojego (małego, ale zawsze) doświadczenia powiem tyle:
Henchmeni faktycznie są silniejsi od samego Masterminda, ale ten również bezbronny nie jest - mój gnat zadaje niemałe obrażenia, a przewracanie mobów wprowadza chaos w ich szeregi.

Bezbronny nie jest, fakt. Ale sam, bez pomocników, niewiele zdziała. Powiedziałbym, że sam mastermind "uzupełnia" braki swoich pomocniów- zadając dodatkowe obrażenia, dając aury ochronne czy lecząć. Z pewnością nie wysłałbym MM na pierwszy front. :P

Cytuj:
Co do kontroli Henchmanów - żeby to takie proste było. AI jest na dość niskim poziomie i bardzo często zdarzają się zwisy w wystających elementach otoczenia. A na dodatek nie zawsze rozumiane jest przez pety polecenie "atakujcie to co ja do ciężkiej cholery" i praktycznie ciągle trzeba to robić ręcznie. Z knockbackiem robocików też jest ciężko coś zrobić - taki już ich urok.

No i w tym cały urok. Łatwo o nędznego MM, który ma swoich podwładnych na follow i pozwala im robić co im się tylko podoba. Potrzeba dużo więcej, aby być dobrym. Macra, bindy i ciągła obserwacja otoczenia są chyba niezbędne. Gdyby AI było bardziej inteligentne, to gra MM wyglądała by BARDZO nudna. A tak trzeba troszkę kombinować.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 17:38 
Cytuj  
Shaamaan napisał(a):
Gdyby AI było bardziej inteligentne, to gra MM wyglądała by BARDZO nudna. A tak trzeba troszkę kombinować.

No fakt, gdyby inteligencja stała na wysokim poziomie, gracz mógłby sobie po prostu zacząć czytać książkę, a pety zabijałyby wszystkich przeciwników bez problemu.
Problem w tym, że kiedy robot zawiesi mi się o barierkę, albo nie potrafi wejść na parucentymetrowy chodnik i muszę go przyzywać jeszcze raz - coś tu jest nie tak >_>


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 18:06 
Cytuj  
Keii napisał(a):
mój gnat zadaje niemałe obrażenia, a przewracanie mobów wprowadza chaos w ich szeregi.

Wprowadza takze w nasze ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 18:07 
Cytuj  
A tam w nasze, trzeba mieć ataki dystansowe i basta :>


_________________
Obrazek


Posty: 19
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 19:19 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Problem w tym, że kiedy robot zawiesi mi się o barierkę, albo nie potrafi wejść na parucentymetrowy chodnik i muszę go przyzywać jeszcze raz - coś tu jest nie tak >_>

Może roboty są, ehm, głupsze od najemników? Bo jakoś zacinali się oni żadko.


_________________
Shaamaan

Free will is an illusion...

CoV: Spirit Warden / Soul Warden @ Union

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 19:29 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Wprowadza takze w nasze ;]

Mam nowego fajnego skila do pulowania :) Zaraz wam pokaze.


_________________
Obrazek


Posty: 19
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2005, 21:14 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Wprowadza takze w nasze ;]

Mam nowego fajnego skila do pulowania :) Zaraz wam pokaze.

Eee tam... nie wiem co to jest, ale z pewnością nie przebije protestującego Pieszczocha. :P


_________________
Shaamaan

Free will is an illusion...

CoV: Spirit Warden / Soul Warden @ Union

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.