SwenG napisał(a):
Ok, taki _bardzo w skrócie_ opis klas, który przyda się przy budowaniu postaci:
1. Brute - spełnia rolę tanka w grze, duży dmg i dużo hp, walka zdecydowanie kontaktowa.
2. Stalker - dmg dealer, malo hp, również walka kontaktowa
3. Dominator - średnie obrażenia, walka ranged, główna zaleta - crowd control - posiada masę narzędzi do unieruchamiania przeciwników (lód, rośliny, disorient, usypianie etc.)
4. Corruptor - dmg dealer, walka ranged, średnia ilość hp, w zależności od wyboru mocy może być również bardzo dobrym healerem
5. Master Mind - niewielki dmg, ta postać przywołuje hanchmenów (różne typy i ilość w zależności od wyboru mocy i lvl)
Moje małe uzupełnienie:
2. Stalker- Mało przydatny w grupach; dobry na bossy, ale jak już trzepnie tego swojego "krytyka", to łatwo mu zebrać aggro, a wytrzymały to on nie jest; jeśli jest dobry, to się schowa, i po chwili trzepnie następnego krytyka. Podobnie w solo: sporo uciekania od mobów. Ogólnie, trudno go podciągnąć pod jakiś przyzwoity poziom. Te niedogodności nadrabia w PvP: potrafi z ukrycia kogoś naprawdę mocno trzepnąć, a po chwili znów się zchować.
5. Mastermind- chyba najlepsza klasa do PvE. Sam w sobie jest słaby, ale to co potrafi przywołać, jest najczęściej bardzo silne. Bardzo przydatny w trudniejszych misjach. Problem w tym, iż jak na razie jest sporo noobków-mastermindów, którzy nie potrafią za grosz kontrolować swoich podwładnych.