Ashton napisał(a):
IMO MMO powinien miec
Troche lepszy system walki niz w neocronie (cos w tym stylu ale imo lepszego) System rozwoju postaci wg skilli, ale poprzez uzywanie np danej broni zapoznajemy sie z nia, rosnie nam np sila od bazooki, a zrecznosci od nozy, za to od snajperki _opanowanie_.
W Neocronie używanie broni malee i heavy podnosiło siłę, a używanie broni strzeleckiej i dron podnosiło zręczność.
Cytuj:
Drugi i inne uzywki wraz z efektem uzaleznienia
I znów w Neocronie były dragi i alkohol, nie było uzależnienia (chociaż niektórzy żebu używać pewnych elementówy wyposażenie musieli dosyć często ćpać
) ale były efekty "dnia następnego" czyli zaburzenia widzenia albo równowagi.
Cytuj:
Gra powinna byc albo full pvp albo przynajmniej posiadac spora ilosc pvp.
IMO to PvP pwinno mieć pewne ograniczenie, ale nie takie sztuczne w postaci safezone/chipy, a raczej jak są safezone to silna ochrona i ściganie "przestępców" przez siły porządkowe
Cytuj:
Questy poza zwyklymi - np zatrudnienie ochroniazy
+ system komentow w stylu allegro
To co robia gracze powinno miec znaczny wplyw na caly swiat in game.
I tu dochodzimy do prawdziwego sedna sprawy, brak sensownej ekonomii niemożność kreowania questów przez graczy. Owszem w niektórych grach można urządzić jakieś eventy ale to wszystko mało.
Cytuj:
Ciagle pojawiajace sie nowe itemy i mozliwosci stworzenia nowych przedmiotow przez crafterow. Np znalezienie w napromieniowanej bazie uszkodzonych danych sprzed wojny atomowej. - haxorzy musza odzyskac dane zlamac zabezpieczenia, crafterzy w grupie zrozumiec je i skonstruoowac giga leet mysliwiec
I znowu ten "nieszczęsny" Neocron i robienie rare itemów. Prawie tak jak napisałeś - najpierw trzeba znaleźć jakiąś część, "naukowcy" określają do czego tą część można wykorzystać, a "producenci" składają te części do kupy i powstaje rare item.
Cytuj:
Pojazdy - duzo, rozne mozliwosci najs fizyka, i nie mowie tylko o koniach/samochodach ale powietrznych i innych tego typu.
Sorka Neocron na prawdę nie jest ideałem
ale motocykle, samochody, transportery opancerzone, czołgi i w NC2 pojazdy latające.
Cytuj:
Bajery w stylu hitmana, gta itp. Gracze mogliby zakladac Gildie Zolniezy, Grupy piratow, mordercow, czy gangsterow
Albo gangi najmowac hitmanow by przeszkodzic w jakiejs akcji wrogowi.
Przy PvP to żaden problem, co więcej żadna gra posiadająca PvP tego nie limituje, każdy może zostać najemnikiem.
Cytuj:
Policja - walczaca z tamtymi.
Budowa miast, ktore by musialy same zalatwic se ochrone. Np przylaczajac sie do jakiejs ze stron konfliktu i dostajac od nich pomoc, w postaci straznikow, czy tez wyrzutni rakiet czolgow, albo innych oslow bojowych
Oczywiscie mogli by np wyprodukowac takie cos sami... o ile by mieli schematy itp
Dobra - po prostu nie grałem w za wiele MMORPG i akurat najdłużej grałem w Neocrona
- frakcje/gildie zdobywały strategiczne miejsca takie jak laboratoria, fabryki itp. broniły ich min. przy wykorzystaniu wieżyczek, które można było kupić lub zbudować
Cytuj:
Kilku tworcow gry bawiacych sie w evil tajemnicze postacie.
W sensie - okrutny mag robiacy atak na wioske, czy zaklinajacego postac w szczura (ktory potem jezeli chce wrocic do normalnej formy znalezc ratunek u innych graczy (tez nie latwy)) czy tez mutacja z powodu napromieniowania albo porawnie przez szalonego naukowca ktory zrobi z gracza rozowego slonia wielkosci zaby
Live Events - tak szumnie zapowiadane w WoW, nie wiem czy wkońcu są czy i czy nie ma, natomiast występują czasami w innych grach, chociaż czuję że jest tego mało.