tomugeen napisał(a):
Z tego co czytalem, to beda 3 klasy podstawowe, ktore pozniej rozchodza sie na kolejne "odnogi" (ale to byly dosc stare informacje).
Zatem jezeli gra ma byc z systemem skillowym, a wyglad i bron okreslamy sami, to czy mozliwe bedzie stworzenie np. healera(czy pure castera) trzaskajacego od czasu do czasu wielkim toporem, czy bedzie ograniczenie do kijkow, patykow i innych magicznych zabawek?
Z tego co wiem, kazda z 3 klas (Rogue, Warrior, Spellcaster) Dzieli sie na 3 podklasy, Rogue ma Poisonera, Shadow Dancera i jeszcze jakas (Dokladnie podam jutro, jak sobie odpale bete, teraz na tym kompie nie dam rady) Warrior tez nie pamietam... jedne bije rekoma, drugi jest tankiem a trzeci specjalizuje sie w weaponach, no i Spellcaster dzieli sie na Wizarda, Clerica i Summonera. Nie pamietam wszystkich klas bo tak naprawde interesuje sie Spellcasterem (Ale narazie nie jest dostepny w becie). Co do Ograniczen tez niewiem :) nie moge powiedziec czemu.. NDA, powiem tyle ze nie widzielismy jeszcze zadnej "akcji" :P
slimoon napisał(a):
Antyaliasing x8? I smiga pieknie? No to albo gierka jest tak wysmienicie zoptymalizowana albo uboga w grafike (czego nie widac po skrinach) lub tez otoczenie jest raczej srednio dynamiczne Takiego silnika graficznego powinni tylko zazdroscic tworcy gier FPP
ps. na jakiej rozdzielczosci i odswiezaniu grasz?
Narazie nie widzielismy calego swiata :) Nie moge powiedziec co i jak bo mi nie wolno narazie, ale gdy trafimy do "Prawidlowego" swiata (Narazie mozemy poruszac sie po obszarze testowym, zwanym przez nas "The Cube") to napewno bedzie trzeba zmniejszyc AA.
Aldatha - to ze sobie gadam z devsami nie ma nic wspolnego z reklama :) po prostu chcialem pokazac jak bardzo Devsi wspolzyja z comunity.
Gra chodzi na zmodyfikowany silniku Unreal 2, jak to wam pojdzie to TCoS tez :) a 2GB to byl mi potrzebny do gry w SWG i EQ2 :)
EDIT- Rozdzielczosc mam ustawiona na 1280 - 1024 a odswiezanie chyba (bo nie chce sklamac) mam na 80. Przy 8x AA wychodzi mi 50-60 FPS przy 10 postaciach na ekranie.