mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:20 
Cytuj  
Cytuj:
Servery US/EU beda razem

No to w takim razie jestem zainteresowany, bo pustki na serwerach w pewnych godzinach to jedna z gorszych rzeczy w mmorpgach.

Btw, co do tego odkrywania nowych krain - wydaje mi się, że będzie to wyglądać tak, że na wszystkich serwerach znajdą się maniacy odkrywający każdą możliwą krainę tak szybko, jak tylko się da ;]


_________________
Obrazek

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:23 
Cytuj  
Nie martw sie :) Devsi tak to wszystko ustawia ze zeby odkryc pierwsza kraine i ja zasiedlic, gracze beda musieli grac conajmniej poltora miesiaca non-stop, czyli hardcorowi gracze pierwsza kraine zasiedla po dajmy na to 2 miesiacach ,na poczatku bedziemy musieli sie wyekspic, gdy to zrobimy dopiero mozemy zaczynac conquest, trwajacy tak jak pisalem conajmniej poltora miesiaca


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:32 
Cytuj  
W zapowiedziach to wszystko może i ładnie wyglądać, ale jako czasem-realista stwierdzam, że wolę poczekać przynajmniej do Open Bety, aż pomysły te zostaną wprowadzone ;]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:42 
Cytuj  
SniperX a jak sie ma sprawa z wymaganiami? Czy sa jakies kosmiczne czy raczej w miare ustatkowane i normalne? Mam zamiatr zmienic pceta po swietach a raczej kilka jego czesci ale wolalbym juz wiedziec czego sie spodziewac od tej gry bo prawdopodobnie (99%) w nia zagram, bo na horyzoncie i tak nie maluje sie nic nowego.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 15:00 
Cytuj  
[14:59] <Frosty[TNP]> Krzyk what wise old corwynn said. Pixel shadoer 2 and best pc you can get.
[15:02] <Corwynn> krzyk|CRyY: the system specs for TCoS have not been set. My PC is a couple of years old and can run it in a playable manner. However, as builds progress we will have more features as well as optimizations and options.

juz.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 15:04 
Cytuj  
szkoda, że brak craftingu :/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 15:08 
Cytuj  
Ponownie - itemy nie beda mialy wplywu na walke, wiec crafting znany z popularnych mmorpg nie jest potrzebny. Jest zastapiony wersja ktora sie powinna sprawdzic przy zalozeniach TCoS (to wyjdzie w becie).

juz.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 15:10 
Cytuj  
najwazniejsze to miec karte graficzna z Pixel Shard 2, tak jak bylo pisane, reszta juz jest w miare srdnia, dokladnych specyfikacji nie mam, Betatesterzy testuja gre na roznych ustawieniach, i wlasnie najwiecej problemow jest z kartami bez pixel sharda 2.

Ja mam:
Athlon XP 2600
2GB ramu
GF 6600GT

wszystko smiga pieknie. nawet z Antialism na 8x (wymuszanym przez windowsa)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 15:17 
Cytuj  
Z tego co czytalem, to beda 3 klasy podstawowe, ktore pozniej rozchodza sie na kolejne "odnogi" (ale to byly dosc stare informacje).
Zatem jezeli gra ma byc z systemem skillowym, a wyglad i bron okreslamy sami, to czy mozliwe bedzie stworzenie np. healera(czy pure castera) trzaskajacego od czasu do czasu wielkim toporem, czy bedzie ograniczenie do kijkow, patykow i innych magicznych zabawek?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 16:11 
Cytuj  
SniperX napisał(a):
[...]Ja mam:
Athlon XP 2600
2GB ramu
GF 6600GT

wszystko smiga pieknie. nawet z Antialism na 8x (wymuszanym przez windowsa)


Antyaliasing x8? I smiga pieknie? No to albo gierka jest tak wysmienicie zoptymalizowana albo uboga w grafike (czego nie widac po skrinach) lub tez otoczenie jest raczej srednio dynamiczne ;) Takiego silnika graficznego powinni tylko zazdroscic tworcy gier FPP :)

ps. na jakiej rozdzielczosci i odswiezaniu grasz?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 17:01 
Cytuj  
zobacz uwaznie....2 gb ramu , Sniperx ja wiem ze wychlales wiadro wódy z devsami i czatujesz sobie z nimi przez telefon ale sorry sila rzeczy rekalmujesz ta gre i nie jestes dla mnie obiektywny (no offence dude , swoje lata mam i zaczynam z wiekiem walic prosto z mostu :) )
Spellborn ma duze wymagania , u mnie w gildi WoW graja ludzie z gf 2 mx , gf 4 mx , w bwl , na vaelu na suppresion room i da sie latac , teraz co nowy tytul to bardziej przegiete wymogi . To jest podejscie devsa do klijenta , zrobic gre z porzadna grafika ktora ruszy na totalnym relikcie
Odnosze wrazenie ze devsom sie juz po prostu nie chce optymalizowac grafiki a chca tylko wypuscic gre i ssac kase .

Starczy tego flamowania Spellborna , wyjdzie , przyjrze sie blizej i zadecyduje czy to warte moich pieniedzy :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 17:19 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Starczy tego flamowania Spellborna , wyjdzie , przyjrze sie blizej i zadecyduje czy to warte moich pieniedzy :]


Bo sobie kiedys wymysliles ze ma klimat mangowy. Nieznaszsie i tyle :]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 17:45 
Cytuj  
Na starosc sie marudny robie :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 20:32 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
zobacz uwaznie....2 gb ramu , [...]

to nie jest miara wydajnosci w FPS.. waskim gardlem moze byc tutaj procek jak i grafa (na koncu), to tak BTW. i OT :)

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 20:57 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Z tego co czytalem, to beda 3 klasy podstawowe, ktore pozniej rozchodza sie na kolejne "odnogi" (ale to byly dosc stare informacje).
Zatem jezeli gra ma byc z systemem skillowym, a wyglad i bron okreslamy sami, to czy mozliwe bedzie stworzenie np. healera(czy pure castera) trzaskajacego od czasu do czasu wielkim toporem, czy bedzie ograniczenie do kijkow, patykow i innych magicznych zabawek?


Z tego co wiem, kazda z 3 klas (Rogue, Warrior, Spellcaster) Dzieli sie na 3 podklasy, Rogue ma Poisonera, Shadow Dancera i jeszcze jakas (Dokladnie podam jutro, jak sobie odpale bete, teraz na tym kompie nie dam rady) Warrior tez nie pamietam... jedne bije rekoma, drugi jest tankiem a trzeci specjalizuje sie w weaponach, no i Spellcaster dzieli sie na Wizarda, Clerica i Summonera. Nie pamietam wszystkich klas bo tak naprawde interesuje sie Spellcasterem (Ale narazie nie jest dostepny w becie). Co do Ograniczen tez niewiem :) nie moge powiedziec czemu.. NDA, powiem tyle ze nie widzielismy jeszcze zadnej "akcji" :P

slimoon napisał(a):
Antyaliasing x8? I smiga pieknie? No to albo gierka jest tak wysmienicie zoptymalizowana albo uboga w grafike (czego nie widac po skrinach) lub tez otoczenie jest raczej srednio dynamiczne Takiego silnika graficznego powinni tylko zazdroscic tworcy gier FPP

ps. na jakiej rozdzielczosci i odswiezaniu grasz?


Narazie nie widzielismy calego swiata :) Nie moge powiedziec co i jak bo mi nie wolno narazie, ale gdy trafimy do "Prawidlowego" swiata (Narazie mozemy poruszac sie po obszarze testowym, zwanym przez nas "The Cube") to napewno bedzie trzeba zmniejszyc AA.

Aldatha - to ze sobie gadam z devsami nie ma nic wspolnego z reklama :) po prostu chcialem pokazac jak bardzo Devsi wspolzyja z comunity.
Gra chodzi na zmodyfikowany silniku Unreal 2, jak to wam pojdzie to TCoS tez :) a 2GB to byl mi potrzebny do gry w SWG i EQ2 :)

EDIT- Rozdzielczosc mam ustawiona na 1280 - 1024 a odswiezanie chyba (bo nie chce sklamac) mam na 80. Przy 8x AA wychodzi mi 50-60 FPS przy 10 postaciach na ekranie.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 gru 2005, 13:25 
Cytuj  
http://www.thechroniclesofspellborn.com ... php?t=1720

Nowy filmik do sciagniecia i obejrzenia.

juz.

*

Posty: 171
Dołączył(a): 3.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 sty 2006, 15:16 
Cytuj  
Grafika piękna itd ale niech zmienią animacje ruchu postaci bo patrzeć na nią nie moge.Gość chodzi jakby mu kija w dupe wsadzili.


Posty: 7
Dołączył(a): 12.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2006, 12:27 
Cytuj  
hehe wyczes zalapalem sie na beta tesy spellborn cieszy mnie to bardzo szczegolnie dlatego ze wow u mnie nie chodzi a gra zapowiada sie bardzo ciekawie

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 12 sty 2006, 12:43 
Cytuj  
macie pecha panowie Sniper i Krzyk bo najwiekszy sceptyk na temat Spellborn dostal sie do bety :]

c u ingame


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2006, 12:54 
Cytuj  
hrhr :P coraz wiecej polakow :P cool


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.