mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 19:45 
Cytuj  
tez jakos sobie tego supportu nie wyobrazam...


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 19:51 
Cytuj  
To wy nic nie czaicie? Pirat będzie supporterem... ale dla mobka. Mniej więcej jak Gok napisał ale bonusem będzie mniejsza ilość HP :D

***

Posty: 608
Dołączył(a): 20.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 20:09 
Cytuj  
Będzie zmniejszał morale mobka krzycząc ARGH ! i plując zębami.
Niech żyje szkorbut !
a strzelba będzie mu potrzebna do np. podpierania się...


_________________
...was wearing his fine white coat of mail and his helmet with gold-studded stones; by his side hung Joyeuse, and never was there a sword to match it; its colour changed thirty times a day.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 20:25 
Cytuj  
Hucksterthief uses Curses.
"Twoja matka była zapchlonym Tarutaru!"
Mamoo Ja is intimidated by Hucksterthief.

Hucksterthief uses Tobacco Spit.
Mamoo Ja is blinded.

:)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 20:26 
Cytuj  
Buhehehe Huck da Gangsta :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 20:59 
Cytuj  
Korsarz (Gambler) pewnie bedzie dzialal podobnie jak m.in. goby z Dynamis_Jeuno, bedzie rzucal koscmi i bedzie sie cos llosowo odpalac. Pewnie tez bedzie nowa cecha LUCK.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 21:59 
Cytuj  
Podczas walki solo ENM też jest taki gob....

Np odnawia 2h, leczy na fulla, albo daje tp 100%.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 00:17 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Pewnie tez bedzie nowa cecha LUCK.


To Gal defaultowo bedzie dawał party -50% na dropy i +50% szans na wipa przy sponsoringu :wink:


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 312
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 00:57 
Cytuj  
Wooooot ja napewno jak skoncze rng'ra to zabieram sie za korsarza jak dorwe dodatek :D:D:D:D


_________________
Palis | Black Mage 75 | Ranger 75 | Red Mage 75 | FF XI - emerytura
Palis Duo ... w budowie :)

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 03:46 
Cytuj  
Jak tylko wyjdzie to odblokoje i bede jezdzil na statku krzyczac YAARGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!


_________________
Obrazek
75 NIN/DRG/DRK/WAR
51 goldsmithing, 22 smithing
Mule: Maniu
60 rdm, 37 blm,
100+3 bonecraft, 60 leathercraft, 60 alchemy

****

Posty: 1115
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 08:47 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Korsarz (Gambler) pewnie bedzie dzialal podobnie jak m.in. goby z Dynamis_Jeuno, bedzie rzucal koscmi i bedzie sie cos llosowo odpalac. Pewnie tez bedzie nowa cecha LUCK.

Coś jak Lady Luck w FFX-2? No nie, to juz przegięcie >.<


_________________
Obrazek

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 10:23 
Cytuj  
Mysle jednak ze tu sie myli pojecia. Pirat w moich oczach to zawsze odwazny nawet szalony ATTACKER a nie ktos stojacy z boku wyglaszajacy jakies: MRUCZANDO. Pamietacie Cervantesa z jednej takiej gierki?? Dual wield i takie tam. Byloby super gdyby mial w jednej rece miecz a w drugiej strzelbe - niezle moglby wymiatac a tak... Kosci w lapke i rzucamy - szóstka czy jedynka??
Juz lepiej jakby zostawili te nazwe GAMBLER ktora bardziej do niego pasuje. Przyznaje - AF wyglada fachowo, lepsze niz AF Blue Maga
Druga sprawa: prawie wszystko dla uber playerow. To strasznie irytujace ze kupujac kolejny exp pack musze sie meczyc ODBLOKOWUJAC kolejne regiony. Nie wiem jak dla innych ale dla mnie jest to meczace. To jak miec exp pack bez exp packa. Wiecie - mam go i co z tego jak nawet z 1/2 contentu nie moge skorzystac...


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:05 
Cytuj  
" The main idea is to increase areas you can play high level jobs in. Not only areas, but also new gameplay ideas like Dynamis and Limbus. For low level people there are a few new jobs prepared"
" There will be requirements to going to new areas. They are geared at high level jobs. Xbox360 users and newbies should have fun with getting the new jobs. "

czyli można przypuszczać że ludzie straca X miesięcy robiąc dla fun'u nowe joby do levelu który będzie dla nich satysfakconujący, a ci którzy dojdą do 75 za 6-10 miesięcy(od rozpoczęcia zabawy nowym jobem i pod warunkiem że nie będzie lvl limitów i ludzie będą dost. twardzi) nowymi jobami będą mieli problemy żeby załapać się na do składu na istniące eventy, lub zostaną poproszeni o przyjście dotychczasowym jobem(nawet jeśli miałby to być thf z lub bez th+++) (wątpię żeby ktoś mnie wziął do alliance'a gdy będę chciał walczyć np. z Byakko piratem zamiast blm'em, wątpię żeby ktoś wziął mnie na jakiś/jakikolwiek daleki wypad jako blue maga zamiast blm'a itd ...)
przydatność nowych jobów w dotychczasowych zabawach będzie nijajka, bo nie sądzę żeby SE było na tyle odważne żeby przygotować mobki na terenach nie objętych dodatkiem na umiejętności które mogą wykorzystać ludzie bawiący się nowymi jobami, bo posiadanie dodatku nie będzie obowiązkiem przecież
SE doskonale wie że na nowych terenach będą w pierwszej kolejności buszować łowcy NMów i rzadkich itemków które będą sprzedawać na bazarkach za grube gile i ciekawe jak rozwiążą AFy dynamisowe dla nowych job'ów, bo jak będą wypadać AFy od dnia premiery dodatku na dynamisach to :wink:
właściwie to nowe joby będą robić ludzie maxymalnie znudzeni do momentu aż znudza się jeszcze bardziej lub ludzie którzy już osiągnęli prawie wszystko swoim jobem i mają czas na zabawę solo/exp party przez XXX miesięcy zanim dojdą do levelu który byłby przydatny w zabawach które dają teraz fun tym ludziom
więcej jobów = więcej armorków/itemków/broni które trzeba gdzieś przetrzymywać, mnóstwo ludzi tylko i wyłącznie z powodu braku miejsca na nowe rzeczy w ogóle nie będzie brało pod uwagę nowych jobów ... ale crafterzy pewnie już zacierają ręcę bo na to zawsze się znajdzie miejsce LOL
jestem przekonany że większość ludzi (ilościowo) na wszystkich serwerach FFXI nie bawiła się jeszcze wszystkimi jobami dostępnymi teraz ale być może nowe job'y będą niezbędne do zabicia jakiś kluczowych mobków które będą na nowych terenach dropowały kluczowe itemki i wtedy zacznie się prawdziwy fun :o :D :-?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:24 
Cytuj  
Glupoty gadasz :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:32 
Cytuj  
Sim jest poprostu nie do pobicia w marudzeniu. :D

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:37 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Glupoty gadasz :D

nie jestem dzieckiem który się excytuje obrazkami
ffxi to poważna gra w której ludzie robią dużo lub bardzo dużo żeby zdobyć itemy które są im potrzebne do różnych celów, reszta się tylko bawi ...
poważni ludzie z SE obmyślają tygodniami metody zatrzymania znudzonych graczy i zarobienia dodatkowych $ a my nazywamy to fun'em, oni biznesem
oczywiście ci którzy piszą o marudzeniu nie przeczytali tego co napisałem :roll:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:57 
Cytuj  
Sim --> przyczytalem bardzo uwaznie. Wszystko co piszesz to prawda. Jakby sie tak gleboko zastanowic to granie w mmorpg nie ma zadnego sensu. Jest to tylko nabijanie kasy devsom. Zreszta w kazdej naszej zyciowej aktywnosci mozna sie dopatrzyc bezsensu.

Ja tez nie jestem dzieckiem, a jednak podniecam sie obrazkami. Nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc nowe krainy, nowe moby, posluchac nowej muzyki, zdobyc nowe itemy itp i nie mam zamiaru rozmyslac nad tym co beda robic i myslec znudzeni zyciem i gra gracze.

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 12:00 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Sim --> przyczytalem bardzo uwaznie. Wszystko co piszesz to prawda. Jakby sie tak gleboko zastanowic to granie w mmorpg nie ma zadnego sensu. Jest to tylko nabijanie kasy devsom. Zreszta w kazdej naszej zyciowej aktywnosci mozna sie dopatrzyc bezsensu.

Ja tez nie jestem dzieckiem, a jednak podniecam sie obrazkami. Nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc nowe krainy, nowe moby, posluchac nowej muzyki, zdobyc nowe itemy itp i nie mam zamiaru rozmyslac nad tym co beda robic i myslec znudzeni zyciem i gra gracze.


true strike Op


_________________
Jast v2.0

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 12:09 
Cytuj  
Jakbym sie nie podniecal obrazkami to nie wiem po co bym wogole w ta gre gral...
A tak na serio tez przeczytalem i moja odpowiedz nie dotyczy wogole "ekscytacji" obrazkami. Ja uwazam wrecz przeciwnie. Ze przez piewien okres nowe joby moga nawet ktores ze starych wypchnac na jakis czas poniewaz wszyscy beda chciecli sprubowac nowych taktyk.
Wogole nie wiem dlaczego uwazasz, ze dodajac nowe joby zrobione zostana tak, ze nadawac beda sie tlyko do nowego contentu... Mowisz jakbys w mmorpg gral dopiero miesiac.
Osobiscie uwazam, ze juz mamy natlok jobow pewien i problemy z ustalaniem stratow i mam nadzieje, ze S-E doda jakies abilitsy i zaklecia ktore beda dzialac na cale alliance bo inaczej znowu bedzie tak, ze ludzie niektorzy beda tylko stac i patrzec na walke...

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 12:16 
Cytuj  
Q: New abilities are acquired in new areas?
A: New abilities are unlocked with merit points.

Czyzby nowe joby wymagaly 75lvlu i merituw do odblokowywania abilities tym sposobem low lvlowcy beda miec cel w lvlowaniu do 75 i po :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.