mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2006, 15:49 
Cytuj  
gloom napisał(a):
wiem gdzie stac itd ale jak wiesz sporo tankow tankuje w full might i wychodzi to im bardzo dobrze i nie bylem pewien w czym lepiej fr czy def


ale jak mowisz ze lepiej with fr wiec zrobie tak i uzyje fr items

a i jeszcze co do tego fearu to gdzies czytalem ze nic nie pomaga zeby anulowac ten fear, totemy , berserk rage nie pomagaja czy to prawda?

Nieprawda. Fear ward dziala, berserker rage tez dziala. Problem z czestotliwoscia ewentualnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2006, 15:50 
Cytuj  
mam full might i uzywam (używałem) na onyxi full FR, większość obrażeń to FR. wyjdziesz na tym dużo lepiej :wink:
Powodzenia


_________________
psn

**

Posty: 294
Dołączył(a): 24.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 lut 2006, 17:33 
Cytuj  
Wielkie dzieki za pomoc zrobie jak mowicie uzyje fr equip i uzyje berser rage w odpowiednim momencie :) AHOJ


Posty: 30
Dołączył(a): 24.11.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2006, 18:13 
Cytuj  
gloom napisał(a):
Sprobowalismy jakis tydzien temu onyxie dla funu w 19 osob 22% stracila :D chociaz to byl tylko phase 1


no i mam full dark iron set , tylko cos czuje ze jej mele atak zabije mnie bo chyba ona uzywa mele sporo ?


unbuffed mam
280 fr
4459 hp
331 def


W 17 osob zabilismy ją ( o 3 w nocy ;p) i nikt nie zginal nawet ;] W 15 tez bysmy dali rade imo.
Btw ja na onyxi uzywam setowki z fr (wratch/might) zeby miec 150 + nie max. Imo za ostro meele wali ;]

Btw po co 280FR? i totem shamana i aura daja 60, a ponad 300 nie robi zadnej roznicy, 300 to jest prog maxymalny.

A onyxia jest imo najbardziej wymagajacym od tanka bossem pod wzgledem aggro. W bwl moze jedynie vael jej dorwnac ale to inna bajka

Might tez jest imo niezlym rozwiazaniem ze wzgledu wlasnie na aggro.
Ps. stance dance ftw! :wink:

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2006, 15:06 
Cytuj  
Z wlasnego doswiadczenia powiem ze jesli tankowanie Onyxii czegos wymaga to raczej sprzetu niz skilla.

Osobiscie mialem niewatpliwa przyjemnosc tankowac bestie grajac czyims warkiem i jakos nie sprawilo mi to wiekszego problemu (fakt faktem, w wypasionym sprzecie i z fearwardem na sobie). Nie zmienia to postaci rzeczy ze gdyby wymagaloby to jakiegos mega warrior skilla to raczej bym sobie z tym nie poradzil, tym bardziej, ze dookola mnie nie bylo lamek w badziewnym sprzecie, a banda psycholi ze sprzetem z BWLa.

Powiedzialbym ze to wrecz bardzo mila odmiana od gry magiem, zeby koncentrowac sie na grze, a nie nerwowo spogladac na pasek zycia zastanawiajac sie czy juz iceblockowac czy moze jeszcze nie.

Zreszta zdanie o sprzecie ktore sam popelnilem kilka wierszy temu tez jest dyskusyjne - 2-3 dni temu ogladalem filmik, w ktorym przez cala pierwsza faze Onyxie tankuje warlock ...

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2006, 15:10 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Zreszta zdanie o sprzecie ktore sam popelnilem kilka wierszy temu tez jest dyskusyjne - 2-3 dni temu ogladalem filmik, w ktorym przez cala pierwsza faze Onyxie tankuje warlock ...


na mmorpg byl film jak jakis priest ja tankuje


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2006, 15:14 
Cytuj  
Lock, priest .. wlasciwie niewielka roznica (z wyjatkiem HPkow moze). Wazne ze szmaciarz, a nie puszka :P

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2006, 15:15 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Zreszta zdanie o sprzecie ktore sam popelnilem kilka wierszy temu tez jest dyskusyjne - 2-3 dni temu ogladalem filmik, w ktorym przez cala pierwsza faze Onyxie tankuje warlock ...

Powiedzmy sobie szczerze, Onyxia teraz to cos zupelnie innego niz rok temu. Sprzet zmienil sie bardzo mocno, ludzie tez maja wiecej doswiadczenia. Aktualny rekord to ubicie jej w 9 osob, to o czyms swiadczy... Niemniej dla mnie to caly czas jedna z najfajniejszych walk w grze, a pierwszy kill pamietam do dzisiaj (tak jak i serie wipe'ow na < 10%).

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2006, 19:54 
Cytuj  
przejde moze od razu do rzeczy:
mojego builda postowalem 2 strony temu, ale podam jeszcze raz:

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

czyli dw...
i teraz moje pytanie: czy zbierac itemki +hit czy +crit dla jak najwiekszego dpsu?

*

Posty: 104
Dołączył(a): 29.12.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2006, 20:51 
Cytuj  
+hit bo widze ze masz dual wield wiec radczej przyda ci sie szansa na hita

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2006, 21:09 
Cytuj  
czysta teoria (moja zreszta):

1.
szansa na hit- 1-74
szansa na miss- 75-100
szansa na crit- pomine to teraz
teraz uderzam 100 razy, przy kazdym uderzeniu rolluje wiecej o 1 niz poprzednio (czyli najpierw 1, pozniej 2, 3, 4.. itd.).
więc zadam 7.500 dmg (75 razy trafie, 25 razy missne)

2.
szansa na hit- 1-100
szansa na miss- 0-0
szansa na crit- pomine to teraz
znowu uderzam 100 razy i wszystkie uderzenia wchodza
zadam 10.000 dmg

3.
szansa na hit- 1-50
szansa na miss- 75-100
szansa na crit- 51-74
i ponownie wale 100 razy, 75 wchodzi z czego 25 crituje, 25 missow
mam impale, ktory daje 20% wiekszego crita,
100+100=200 bez impale
100+1,2 * 100=220 z impale
czyli: 50 x 100 + 25 x 220 + 25 x 0 = 10500


no wlasnie, zadam wiecej...
jak mowilem to czysta teoria, ale niby wsyzstko sie zgadza...

w takim razie crit > hit?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 00:55 
Cytuj  
edit: pozno jest pomylilo mi sie cos


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 09:33 
Cytuj  
Ten topic schodzi na psy 8)


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 09:52 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Ten topic schodzi na psy 8)


kiedys musial szczegolnie jak zrobiles reroll na carebear alliance NE female lol


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:18 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
czysta teoria (moja zreszta):

1.
szansa na hit- 1-74
szansa na miss- 75-100
szansa na crit- pomine to teraz
teraz uderzam 100 razy, przy kazdym uderzeniu rolluje wiecej o 1 niz poprzednio (czyli najpierw 1, pozniej 2, 3, 4.. itd.).
więc zadam 7.500 dmg (75 razy trafie, 25 razy missne)

2.
szansa na hit- 1-100
szansa na miss- 0-0
szansa na crit- pomine to teraz
znowu uderzam 100 razy i wszystkie uderzenia wchodza
zadam 10.000 dmg

3.
szansa na hit- 1-50
szansa na miss- 75-100
szansa na crit- 51-74
i ponownie wale 100 razy, 75 wchodzi z czego 25 crituje, 25 missow
mam impale, ktory daje 20% wiekszego crita,
100+100=200 bez impale
100+1,2 * 100=220 z impale
czyli: 50 x 100 + 25 x 220 + 25 x 0 = 10500


no wlasnie, zadam wiecej...
jak mowilem to czysta teoria, ale niby wsyzstko sie zgadza...

w takim razie crit > hit?

W sumie to interesuje mnie jedno. Jesli bede mial 100 % crit to czy wtedy nie bede missowal zadnego ciosu ? No bo wg podzialu rolli na hit / miss / crit, tak to wlasnie wynika. Analogicznie jesli bede mial 100 % to hit i np. +1 % crit to jak wtedy bedzie "roll" wygladal skoro na jednego 100 "oczkowego" rolla ja bede mial tak naprawde do dyspozycji 101 oczek ? :)

imo to nie jest do konca tak. (tzn. mam na mysli to, ze z tych rolli ktos moze wyciagnac bledny wniosek taki jak wyzej :) )

tzn. roll jest, ale priorytet ma szansa na miss i ona "zaweza" caly przedzial. jesli np. szansa na miss bedzie 90 % to na 100 ciosow 90 bedzie missed, a 10 (a moze 5 bo 50 % z tych 10 ?) bedzie critem mimo, ze np. bedziemy mieli 50 do crita.

A to oznacza, ze relacja hit <> crit jest zmienna, raz lepiej dac w to hit, raz lepiej w crit. Oczywiscie w praktyce 2handerzy daja crit bo potrzeba bursta, maja niewielkiego bazowego missa i te +2-3 % hit moga na luzie z crit itemow wyciagnac wiec wiadomo, ze dla nich crit > hit. Ale statystycznie to imo ta relacja jest zmienna :)


Ostatnio edytowano 10 lut 2006, 10:29 przez Greeg, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:22 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Ten topic schodzi na psy 8)


kiedys musial szczegolnie jak zrobiles reroll na carebear alliance NE female lol
wszystko się zgadza z wyjątkiem carebear, bo to własnie warrior był tankiem i generalnie jest taki sobie w PvP - a rogue przeciwnie :P

wczoraj skonfigurowałem troche nowe UI dla woja. blizzard dodał bardzo dużo przycisków i mozna obejść sie bez DAB.

zainteresowanym polecam spróbować konfiguracji bez makr do przełacznia stansów w ustawieniem rolka up - battle stance, rolka press - defense, rolka down - zerg.

naprawde szybko to wychodzi a całość jest jakaś przyjemna :P


_________________
psn

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:26 
Cytuj  
a jakis mod do tego potrzeba, aby rolka zmieniac stance ?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:27 
Cytuj  
@Greeg crit zawiera sie w hit tak samo jak dodge/parry zawiera sie w miss


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:27 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
a jakis mod do tego potrzeba, aby rolka zmieniac stance ?
nie, Special Action 1, 2 i 3 to Stance warriora
pamiętajcie że w blizza barachh nie można do rolki przypisac akcji ale wszystkie inne rzeczy tak - w rogalu mam gura targetlasttarget a dół targetnearestenemy


_________________
psn


Ostatnio edytowano 10 lut 2006, 10:38 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:37 
Cytuj  
Greeg napisał(a):

W sumie to interesuje mnie jedno. Jesli bede mial 100 % crit to czy wtedy nie bede missowal zadnego ciosu ? No bo wg podzialu rolli na hit / miss / crit, tak to wlasnie wynika. Analogicznie jesli bede mial 100 % to hit i np.
+1 % crit to jak wtedy bedzie "roll" wygladal skoro na jednego 100 "oczkowego" rolla ja bede mial tak naprawde do dyspozycji 101 oczek ? :)

To inaczej dziala. Item +hit zmniejszaja przedzial 'miss'. Itemy +crit, zmniejszaja przedzial 'hit'. Wiec technicznie, z 5% missem nie mozesz miec 100% crit "po wszystkich ciosach", mozesz miec co najwyzej 100% crit po trafionych.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.