Gordek napisał(a):
Pamiętaj o trinkecie za PVP. Można nim usunąć właśnie immobilizing effect, a to zazwyczaj ułatwia walkę z warriorem. Jeśli hunt myśli i będzie trzymał warriora w "trap locku" (musi mieć sporo wolnej przestrzeni), to wygra. Tak samo jakby rogal trzymał huntera w stun locku, kwestia umiejętności.
Specjalnie pominalem insignia, engineering i inne zabawki bo rozmowa szla w kierunku balansowania klas, a jezeli jakas klasa musi uzyc czegos z zewnatrz (insignia, etc) zeby pokonac inna klase to jakie tutaj jest zbalansowanie
Jasne granaty, trinkety i inne zabawki pomagaja ale nie chcialem tego poruszac tematu. Trap lock super sprawa vs rog/war ale ten tekst napisalem z perspektywy hunta ktorego zatakowal war z charge + hamstring, bez fd+ft jest ciezko naprawde wyrwac sie od warka. Duele to calkiem inna sprawa, kiedy hunt moze sobie postawic trap jeszcze przed duelem i bawic sie tak z warkiem dopoki dopoty nie padnie.
Sam FD nie jest dokonca bezuzyteczny, przemyslanie uzycie moze uratowac pupe jak przerwiesz w ostaniej sekundzie casting pyroblasta czy czegokolwiek innego
Nie wspominajac o tym ze po FD przecwinik musi Cie jeszcze raz namierzyc recznie czy to przy pomocy TAB, w mass pvp bardzo przydatne