mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 58  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 15:01 
Cytuj  
Gordek napisał(a):
Pamiętaj o trinkecie za PVP. Można nim usunąć właśnie immobilizing effect, a to zazwyczaj ułatwia walkę z warriorem. Jeśli hunt myśli i będzie trzymał warriora w "trap locku" (musi mieć sporo wolnej przestrzeni), to wygra. Tak samo jakby rogal trzymał huntera w stun locku, kwestia umiejętności.


Specjalnie pominalem insignia, engineering i inne zabawki bo rozmowa szla w kierunku balansowania klas, a jezeli jakas klasa musi uzyc czegos z zewnatrz (insignia, etc) zeby pokonac inna klase to jakie tutaj jest zbalansowanie :wink: Jasne granaty, trinkety i inne zabawki pomagaja ale nie chcialem tego poruszac tematu. Trap lock super sprawa vs rog/war ale ten tekst napisalem z perspektywy hunta ktorego zatakowal war z charge + hamstring, bez fd+ft jest ciezko naprawde wyrwac sie od warka. Duele to calkiem inna sprawa, kiedy hunt moze sobie postawic trap jeszcze przed duelem i bawic sie tak z warkiem dopoki dopoty nie padnie.

Sam FD nie jest dokonca bezuzyteczny, przemyslanie uzycie moze uratowac pupe jak przerwiesz w ostaniej sekundzie casting pyroblasta czy czegokolwiek innego :wink: Nie wspominajac o tym ze po FD przecwinik musi Cie jeszcze raz namierzyc recznie czy to przy pomocy TAB, w mass pvp bardzo przydatne :]


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*

Posty: 68
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 16:26 
Cytuj  
w tej chwili kazdy ma mod retarget wiec fd nie takie super ;p

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 19:30 
Cytuj  
Eqoit napisał(a):
w tej chwili kazdy ma mod retarget wiec fd nie takie super ;p


Kazdy to zle slowo w tym przypadku:P


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 22:05 
Cytuj  
Wam też było tak trudno grindować huntem te ostatnie lvl? Mam teraz 57 i jest masakra... Jaki DPS mieliście na tym lvl? ja jak siadną krytyki to mam 140, przeważnie po 120. GRIND TO KOSZMAR Z TAKIM DPSem! Mój kumpel priestem na tym samym lvl miał 300...

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 23:25 
Cytuj  
Jezeli o mnie chodzi to na kazdym lvl grindowanie huntem to sama przyjemnosc, w miare odpowieni sprzet z ah czy instance i grinduje sie miodzio.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 09:45 
Cytuj  
Jest gdzies blue post, w ktorym stoi, ze huntard dostanie scatter shota w sposob automatyczny, do kupienia u trenera?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 10:45 
Cytuj  
Masz trudności z zabiciem huntera? L2P :P
a nie płakać że FD+FT imba

Jest jeszcze jeden aspekt FD+FT - pve.
Wiadomo, FD nie służy do oszukiwania innych graczy, tylko do zrzucania agro i do natychmiastowego postawienia pułapki w instancji 5 ppl.
To jest imho _dodatkowa_ rola huntera - trzymanie jednego moba w lodzie non-stop, szczególnie że jak go zamrozisz, FD+FT i mobek nawet jak już czas aktualnego lodu się skończy, znowu wlezie w pułapkę.


_________________
O.o

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 10:47 
Cytuj  
Cytuj:
Masz trudności z zabiciem huntera? L2P


Pokaz mi mistrzu jak karasz hunterow rogiem. A jesli nie to zamknij sie.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 11:11 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ?


Dokładnie tak, a napewno w pve.

Shadhun, wybacz, nic ci nie będę pokazywał. Nie jestem mistrzem. To ty widzisz/masz problemy z zabiciem huntera i uważasz że combo FD+FT jest exploitem. L2P to twoje ulubione literki, które piszesz każdemu, kto marudzi że ma jakiś problem z grą. Polecam lekturę http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=17 ... &start=100
A do reszty niech się wypowie rogue. No offence

edit: Patrz akapit Class Role


_________________
O.o


Ostatnio edytowano 2 maja 2006, 11:19 przez Brodaty, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 11:18 
Cytuj  
Cytuj:
To ty widzisz/masz problemy z zabiciem huntera


Nie tylko ja, 99% rogów, 1% nigdy nie walczylo z dobrymi hunterami lub maja 120 energii z itemkow (zmienia to troche postac rzeczy).


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 11:39 
Cytuj  
kwestia odpowiednich talentow i consumables
moj hunter full tier1 zostal kiedys pojechany przez lvl59 rogue , blue gear, trzymal mnie w stun-locku przez cala walke (mam kolo 5k hp)

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 11:42 
Cytuj  
mowie oczywiscie o outdoor pvp kiedy nikt normalny nie wali flary co 30sec za siebie ;)

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 12:44 
Cytuj  
80-90% rogali ktorzy mnie atakuja outdoor pvp nawet nie zaklada crippling poison, no dajta spokoj... Przeciez to jest podstawa, gralem rogalem do 11 rangi i powiedzmy mam jakies doswiadczenie w tej klasie. Odkad stuny rogala moga byc dodge, parry etc to bez crippling poison na pvp ani rusz, wystarczy ze wyrwe sie na sekunde ze stunlocka, zaloze wing clipa czy cokolwiek innego zeby trzymac rogala na dystans no i praktycznie juz jest po walce. Potem wchodzi taki rogal na fora, zaczyna plakac jaka to xxxxxx klasa jest imba. Nie jednokrotnie dostalem porzadne lanie od rogala, praktycznie moglem sobie odejsc od monitora bo jedyne co moglem robic to patrzec jak dostaje w dupe, jasne trzeba uzyc Evasion (w starciu melee), Vanish (do kontynuacji stunlock), Blind (jak wczesniej), poisons, Preparation (jezeli ktos ma, to jest 10min Iwinbutton przeciwko kazdej klasie), a tutaj znowu 80% rogali zapomina ze w ogole maja takie umiejetnosci.

Podkreslam nie pisze o duelach gdzie kazda klasa ma czas na przygtowanie sie, zbufowanie etc, ja np. dostaje w dupe na duelach od wiekszosci lockow czy dobrych magow z fajnym sprzetem, z drutami dobrymi przewaznie jestem OOM, nikomu nie pisze nerf nerf nerf bo outdoor jest calkowicie co innego, tam "niestety" liczy sie w wiekszym stopniu relfeks, a z tym duzo ludzi "niestety" ma problem :wink:


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 13:20 
Cytuj  
h34t napisał(a):
Gordek napisał(a):
Pamiętaj o trinkecie za PVP. Można nim usunąć właśnie immobilizing effect, a to zazwyczaj ułatwia walkę z warriorem. Jeśli hunt myśli i będzie trzymał warriora w "trap locku" (musi mieć sporo wolnej przestrzeni), to wygra. Tak samo jakby rogal trzymał huntera w stun locku, kwestia umiejętności.


Specjalnie pominalem insignia, engineering i inne zabawki bo rozmowa szla w kierunku balansowania klas, a jezeli jakas klasa musi uzyc czegos z zewnatrz (insignia, etc) zeby pokonac inna klase to jakie tutaj jest zbalansowanie :wink: Jasne granaty, trinkety i inne zabawki pomagaja ale nie chcialem tego poruszac tematu. Trap lock super sprawa vs rog/war ale ten tekst napisalem z perspektywy hunta ktorego zatakowal war z charge + hamstring, bez fd+ft jest ciezko naprawde wyrwac sie od warka. Duele to calkiem inna sprawa, kiedy hunt moze sobie postawic trap jeszcze przed duelem i bawic sie tak z warkiem dopoki dopoty nie padnie.

Sam FD nie jest dokonca bezuzyteczny, przemyslanie uzycie moze uratowac pupe jak przerwiesz w ostaniej sekundzie casting pyroblasta czy czegokolwiek innego :wink: Nie wspominajac o tym ze po FD przecwinik musi Cie jeszcze raz namierzyc recznie czy to przy pomocy TAB, w mass pvp bardzo przydatne :]



Zgadzam się. Nie można mówićo zbalansowaniu klas jeśli trzeba używaćitemu z zewnątrz., że by pokonać jakąś klasę a tak jest z warkiem. Bez trinketu uwalniającego z slow`a jest prawie dowidzenia. Można tylko wsadzićgościa w ice i powoli isć na 40yard i czekaćaz hamstring puśći. Potem zaczyna sięzabawa w trapy. Trzeba wziąść pod uwagę, że ice trapy prawie nigdy nie trzymają do końca czasu, a wtedy praktycznie jest po walce jak taki trap puści szybsiej niżpo 15 sec a ty nie zdążysz odejśc na tyle dalego żeby postawićdrugiegi o zrobićAimedShot`a.

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 13:34 
Cytuj  
Do znudzenia: WoW nie jest i mam nadzieje ze nie bedzie zbalansowny 1 vs 1? Czy drogie rogaliki nie moga tego pojac? Blizzowi zwisa ze moge was zjejsc nawet z polowa zycia. Zadanie waszej klasy nie jest zjadanie wszystkiego w dualeach. Na balans jako taki nazezy patrzec na podstawie grup 5vs5, nie mniejszych.

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 13:36 
Cytuj  
@up

problem jak dana klasa nie moze zabic innych 6 czy 7 klas...


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2006, 13:47 
Cytuj  
Rogue znaczy sie?
Gralem rogiem troche i wiem, ze jest nieco gimpniety ale nie jakos straszliwie. Sword rogue zabije easy warka, z hunterem tez sobie da rade (ja dawalem czasem - a uwierz mi, jestem noskillem). Potem przerobilem sie daggery i ambush+bs zdejmowalo magowi tyle HP, ze w sam raz wystarczylo go dokonczyc z kuszy, priest niewiele gorszy (podobno po revampie jest gorzej, bo ma siakiegos shielda lepszego).
Bez wzgledu na builda i bron zazwyczaj zjadalem szamanow(a jestem noskillem).
Rogue jest dosyc trudny ale bez przesady. Total gimpem nie jest.
Powtarzam to od zawsze i bede powtarzal. Dac rogue cooldowny 1 minuta i bedzie ok. Bo trudno pokonac kogokolwiek majac sprint, vanish i blinda na CD.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 maja 2006, 18:46 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Dac rogue cooldowny 1 minuta i bedzie ok. Bo trudno pokonac kogokolwiek majac sprint, vanish i blinda na CD.


1min to przesada, 3-5min jest ok. Tylko z tego co zawuarzylem malo ktorzy rogale uzywaja swoich skilli, poczynajac na poisons konczac na herbatkach ktore byly dla mnie the best jak jeszcze gralem rogalem. Z reszta zobaczymy co blizz zrobi z rog po revampie, ale patrzac na dotychczasowe revampy kazdej z klas, pewnie przez jakis czas beda imba, a potem beda naprawiac bugi/nefrowac etc :wink: Tak jak juz pisalem, w tej grze nigdy nie bedzie zbalansowania bo to jest praktycznie nie do zrobienia, a nawet gdyby jakims cudem im sie to udalo zrobic i zakonczyc balans na rogalach (pewnie ich patch bedzie na przelomie czerwiec/lipiec) to za 3-4miesiace zapewne wejdzie Burning Crusade z 70lvl i znowu sie zacznie wszystko od nowa.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2006, 22:12 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Rogue znaczy sie?
Gralem rogiem troche i wiem, ze jest nieco gimpniety ale nie jakos straszliwie. Sword rogue zabije easy warka, z hunterem tez sobie da rade (ja dawalem czasem - a uwierz mi, jestem noskillem). Potem przerobilem sie daggery i ambush+bs zdejmowalo magowi tyle HP, ze w sam raz wystarczylo go dokonczyc z kuszy, priest niewiele gorszy (podobno po revampie jest gorzej, bo ma siakiegos shielda lepszego).
Bez wzgledu na builda i bron zazwyczaj zjadalem szamanow(a jestem noskillem).
Rogue jest dosyc trudny ale bez przesady. Total gimpem nie jest.
Powtarzam to od zawsze i bede powtarzal. Dac rogue cooldowny 1 minuta i bedzie ok. Bo trudno pokonac kogokolwiek majac sprint, vanish i blinda na CD.



akurat mowilem o warriorze :p
straszny whiner jestem;p


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2006, 17:27 
Cytuj  
Kolejne moje hunter-noob question:

Czy wszystkie pety maja ten sam output dps ( bez skilli ) ?
To znaczy, czy spider z 2.0AS ma taki sam dps jak BT z 1.0AS ?
Czy moze jest tak, ze wszystkie pety z danej rodziny ( tj. wszystkie koty, osobno wszystkie pajaki ) maja taki sam dps, jest on jednak rozny dla kazdej rodziny ?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 58  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.