mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 09:05 
Cytuj  
A jak z Ciebie zdarli cały set też było fajnie? ^^


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 09:17 
Cytuj  
Zawsze jest fajnie na PvP ( albo PK ^^ ).


Nie macie co sie martwic;) Jak robia mozliwosc lootowania sprzetu to sprzet ten poprostu bedzie latwo dostepny. Na pewno bedzie sie go craftowac latwo i tyle;)

Tworcy DF czerpia z najlepszy MMO miejmy nadzieje ze im sie uda ( przed 2008:P )


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 12:09 
Cytuj  
Ja bym chciał DFO najpóźniej na gwiazdke 2007...A tak się rozmarzyć to chociaż by open beta na wakacje 2007 ;) Ehh...Marzenia...


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 18:33 
Cytuj  
Licze na bete przed koncem roku :wink:

Nowy rpgvault peek:
http://rpgvault.ign.com/articles/712/712360p1.html

Popracowali chlopcy nad grafika.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 18:57 
Cytuj  
cos czesto teraz devsi hypuja nieprawdopodobna ilosc infa na przestrzeni czasu ostatnio :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 19:06 
Cytuj  
IMO mogą być dwa powody :

1. Prace nad grą, są na baaardzo dużym poziome zaawansowania (Oby...)
2. Kapneli się że przy konkurencji (WHO, WoW, PotBS, AoC - IMO te najgroźniejsze) jak nie zaczną się promować to dupa :P


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 20:09 
Cytuj  
zartujesz sobie? , to co wymieniles to zadna konkurencja dla Dfo , ta gra aimuje w zupelnie inny segment rynku mmogow , i stara sie zerwac z so-trendy eq clones gameplay.

Co innego gdyby byla w produkcji gra z : ffa pvp , full loot , skill system ,
high death penalty ..wtedy mozna rozmawiac o konkurencji


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 20:36 
Cytuj  
No wlasnie. DFO (jako fantasy mmo z open pvp i full loot) nie ma konkurencji i poki co nie zapowiada sie, zeby w najblizszym czasie jakas powstala... Niestety.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 22:52 
Cytuj  
konrador napisał(a):
No wlasnie. DFO (jako fantasy mmo z open pvp i full loot) nie ma konkurencji i poki co nie zapowiada sie, zeby w najblizszym czasie jakas powstala... Niestety.

NArazie to sama powstaje w wielkich mekach i nie jest konkurencja dla kogokolwiek. A takie gry nie powstaja bo malo kto chcialby grac z full lootem oraz full pvp i poprostu nie oplaca sie czegos takiego robic.
Ja obstawiam ze tej gry wogole nigdy nie skoncza a jak nawet to sukcesu nie odniesie

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 22:55 
Cytuj  
Zobaczymy. Zauwaz ze nie mozna niczego wyrokowac, skoro tendencje na rynku moga sie zmienic blyskawicznie. Moze wlasnie w dniu wydania Darkfall bedzie zapotrzebowanie na taki styl? Powiedzmy gracze sie znudza roznymi klonami i wariacjami na ten sam temat i beda chcieli sprobowac czegos innego.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 23:20 
Cytuj  
No napewno nie jestem wyrocznia:D Poczekamy zobaczymy.
Juz chyba teraz mozna za jede abonament pograc w kilka gier (soe?)
i w czyms takim predzej upatrywalbym nadzieji na pojawienie sie tytulow bardziej"niszowych" Blizz moglby tak zrobic np wydajac diablo mmorpga jako walsnie hard core pvp full loot full pvp

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 23:36 
Cytuj  
Vercin, wywrozyles to wszystko z fusow? :o W tej chwili niewiele osob ma informacje nt. procesu tworzenia DFO. Wiadomo, ze gra powstaje dlugo oraz, przede wszystkim, ze developer i wydawca dziela ten sam pomysl na gre, wiec tam raczej nikt nikogo nie meczy.

Nie wiadomo jaka popularnoscia w tej chwili cieszyla by sie dobrze zrobiona gra z full lootem i z full pvp, bo takiej gry nie ma. To, ze tworcy ida na latwizne i trzaskaja jednego eq-clona (ew. czteroklasowego potworka - ver. dalekowschodnia), nie oznacza, ze nie ma osob chetnych na gre, w ktorej wyjscie z miasta wiaze sie z ryzykiem, przygoda czy w koncu skokiem adrenaliny...

DFO, jesli sie ukaze, na pewno osiagnie sukces w swojej niszy, bo konkurencji _nie bedzie_ tam miala chwilowo zadnej. Sukces na miare WoW nie jest mozliwy, bo Darkfall nie jest gra tworzona z mysla o przecietnym carebearsie, ktorego od czasu do czasu moze najsc ochota na jakies szybkie i niezobowiazujace "pvp" w instance'ie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 cze 2006, 23:50 
Cytuj  
Vercin zapomina ze dfo to nie tylko hardcore pvp ruleset ale tez nowinki ktorych na prozno szukac w obecnych mmorpg jak wielokrotnie wspomniane naval battles i to nie tak ograniczone przeinstancowane jak w potbs , ale z mozliwoscia abordazu , przejecia statku , okrety praktycznie pozbawione limitu ludzi ktorych mozna zabrac na poklad , mozliwosci sa wprost nieograniczone , nie wspominajac ze moim skromnym zdaniem tylko w dfo bedzie mozliwe zrobienie guild piratow z prawdziwego zdarzenia z cala ta otoczka ambush , polowania na statki merchantow itd.

Gra czerpie z UO garsciami- tym co walcza moby mozna sie tez poslugiwac , jak w uo sklepales humana walczacego sabre , mogles mu zabrac ze zwlok nie tylko bron ale tez to co mial na grzbiecie , dfo oprocz naval battles praktycznie tez nic nowego nie tworzy , bo paradoks mmogow polega na tym ze mistrzostwo w tych grach osiagnieto praktycznie na samym poczatku = Ultima Online , wystarczy siegnac do rozwiazan tej gry stworzyc odpowiednia oprawe graficzna dodac pare nowinek i mozna otrzymac cos co naprawde wstrzasnie rynkiem.

Oczywiscie nie jest tak rozowo , jak Kon wspomnial nie nalezy sie spodziewac playerbase WoW i (odpukac) gra moze dzielic niedogodnosci shadowbane - produktu najbardziej zblizonego pod wzgledem pvp .
Devsi sa napewno tego swiadomi i dlatego otoczka pve bedzie musialabyc rowniez odpowiednio rozbudowana . Zreszta pomysl Vercin dlaczego w UO do dzis niektorzy graja mimo 10 lat na karku


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 00:26 
Cytuj  
Narazie to sa obietnice plany zyczenia a nie to co faktycznie jest w grze i mogliby pokazac

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 01:39 
Cytuj  
nie jestem przekonany czy full loot pvp to optymalne rozwiazanie
piszecie, ze nie bedzie uber epic itemow, wszystko sie bedzie dalo latwo/tanio wycraftowac, etc., no to w takim razie z gry full loot pvp zrobi sie non loot pvp, bo nikt nie bedzie lootowal kolejnego tego samego ubranka, jesli ma ich w banku juz kilkanascie... uber/epic/uniqe/etc. itemy powinny byc imho, poniewaz sa bardzo wazna czescia kazdego rpg/crpg/mmorpg, i jesli tego nie ma to gra po prostu duzo traci, ale tez po prostu powinno sie to tak rozwiazac, zeby mozna bylo w danym momencie nosic tylko jeden/dwa takie itemy, zeby dawalo to max 10-30% przewagi nad graczem, ktory czegos takiego nie posiada, za reszte przewagi powinien odpowiadac skill gracza... a lootowanie imho najlepsze by bylo na wzor shadowbane + modyfikacja, tzn. lootowac mozna to co w plecaku plus jeden losowy item "ubrany" (to ta modyfikacja) - juz widze ten dreszczyk niepewnosci gdy gracz sprawdza swoje inventory po smierci w poszukiwaniu swojego uber itemu, ktory pechowo mu wyparowal ;), oczywiscie full open pvp to must be inaczej nie mamy o czym w ogole rozmawiac heh

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 07:42 
Cytuj  
No tu znów dochodzimy do sprawy full loot PvP , jak mówi przedmówca , uber itemy powinny być , ciężkie do zdobycia ale znów ludzie nie będą chcieli tracić z trudem wyfarmowanych itemków a to imho zawęzi trochę ilość graczy zainteresowanych DFO , wiem , wiem zaraz powiecie że UO miało dużo graczy ale za czasów UO nie było takiej konkurencji jak teraz i to gier gdzie developerzy odzwyczaili nas od full lotu w PvP.


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 10:06 
Cytuj  
wszedzie tam gdzie jest leveling i epix-shiny loot , imo nie ma prawdziwego zbalansowanego pvp i nigdy nie bedzie . W UO byle newb z 50% skill mogl sie przydac w teamie chodzby do klepania heali czy blessow (ktore kontrowaly curse) . Devsi sa po prostu leniwi bo co za filozofia wpieprzyc po raz 10000 leveling , kazac stukac graczowi moby i co za tym idzie nagradzac playera ktory zabil tych mobikow million nad tym co zabil tysiac - dostrzegacie teraz roznice? . Jaka mam szanse na 1 levelu zabic kogos kto ma 10 ? , w UO tez mialbym marne szanse z toonem z gm magery samemu majac ledwo apprentice ale co najwazniejsze mialbym mu szanse oddac i to jest balans , stukanie levelkow to idiotyzm rodem z sp gdzie glowny toon przechodzil chaptery stajac sie coraz bardziej leet , imo w mmorpg to slabo zdaje egzamin.

Dlatego nie widze sensu glebszego grania w kolejne levelowki , jak mmog nie bedzie miec skill/stat system to skreslam go z miejsca bo szkoda na niego czasu i bicie kolejnych zastepow kolorowych mobikow z zomG l3wt


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 15:33 
Cytuj  
skill/stat system nie wyklucza levelowania, tak jest przeciez w shadowbane, gdzie zreszta mozna spokojnie postacia r2/r3 zbic jakiegos r5, a r5 jakiegos r7, jesli sie wie co sie robi; roznica polega na tym, zeby skille/staty rosly od samego uzywania jak to ma miejsce w uo, a nie tylko od leveli, ktore z kolei sa za expa, a tego dostajesz tylko na kille (mobow/graczy), bo o ile killnac kogos o wyszych statach jest trudno jesli reprezentuje jakis poziom to zbic go porzadnie juz jest duzo prosciej, a za to tez powinny byc profity

co do itemow to sie powtorze - imho uber/epic/uniqe/rare/etc. itemy powinny byc, bo to zdecydowanie uatrakcyjnia rozgrywke w oczach wielu osob, a problem z ich strata da sie rozwiazac (oprocz tego o czym juz pisalem wczesniej) jeszcze po prostu zwiekszeniem ich dostepnosci, powiedzmy do poziomu diablo2*2 ;) [bez dupowania ;P]

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 16:50 
Cytuj  
Cytuj:
uber/epic/uniqe/rare/etc. itemy powinny byc *ciach*


Mylisz sie. Shiny items w grze pvp oriented wiecej szkodza niz daja.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 16:53 
Cytuj  
Z drugiej strony, duza wieksza przyjemnoscia jest zdarcie z jakiegos kolesia wartosciowego itemu niz zlomu. IMO da sie to wyposrodkowac. Nie zeby zara jakies uber pro itemy, tylko przedmioty dajace jakas tam mala przewage. Albo nawet nie dajace zadnej przewagi, ale chociaz inne pod wzgledem wygladu i tego ze sa rare ;) Nic by to niezmianialo w pvp, a mozna by zlootowac cos z czego przynajmniej sie choc troche ucieszysz.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.