nie jestem przekonany czy full loot pvp to optymalne rozwiazanie
piszecie, ze nie bedzie uber epic itemow, wszystko sie bedzie dalo latwo/tanio wycraftowac, etc., no to w takim razie z gry full loot pvp zrobi sie non loot pvp, bo nikt nie bedzie lootowal kolejnego tego samego ubranka, jesli ma ich w banku juz kilkanascie... uber/epic/uniqe/etc. itemy powinny byc imho, poniewaz sa bardzo wazna czescia kazdego rpg/crpg/mmorpg, i jesli tego nie ma to gra po prostu duzo traci, ale tez po prostu powinno sie to tak rozwiazac, zeby mozna bylo w danym momencie nosic tylko jeden/dwa takie itemy, zeby dawalo to max 10-30% przewagi nad graczem, ktory czegos takiego nie posiada, za reszte przewagi powinien odpowiadac skill gracza... a lootowanie imho najlepsze by bylo na wzor shadowbane + modyfikacja, tzn. lootowac mozna to co w plecaku plus jeden losowy item "ubrany" (to ta modyfikacja) - juz widze ten dreszczyk niepewnosci gdy gracz sprawdza swoje inventory po smierci w poszukiwaniu swojego uber itemu, ktory pechowo mu wyparowal
, oczywiscie full open pvp to must be inaczej nie mamy o czym w ogole rozmawiac heh