mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2006, 19:09 
Cytuj  
Cytuj:
Those are fake patch notes.

Tigole na forach gildii Fires of Heaven. Nuff said.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Posty: 2
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 00:26 
Cytuj  
omfg... czytam i ręce opadają. Shadowclaw nie wiem na jakim servie grasz ale na wiekszości nie wystarczy mieć dziennie 20godzin wolnego czasu na granie i chęć nabicia 14r. Trzeba jeszcze załapać sie do teamu, a zakladając ze na konkretnych servach pvp takich honor farming teamow jest ze 2-4 wyobraź sobie ze siedzisz 15 godzin dziennie w bg przez tydzień ze swoim teamem i logujesz sie w środe do gry - omfg 30 standing 10% 11rangi podskoczylo omfg omfg kill me. Mieć czas i chęć to za mało na 14r.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 13.02.2006
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 10:43 
Cytuj  
Jak ja kocham serwisy o itemach w wow'ie. Właśnie się dowiedziałem, że np. taki TF wypadł 3 razy z iron ore (na jakieś chyba 300 tysięcy[a może 3 milionów?]). Wniosek - farmić żelazo do końca życia :wtf:

A o patchu - poczekam na oficjalne patch notes :wink:

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 10:59 
Cytuj  
Grzybolus napisał(a):
omfg... czytam i ręce opadają. Shadowclaw nie wiem na jakim servie grasz ale na wiekszości nie wystarczy mieć dziennie 20godzin wolnego czasu na granie i chęć nabicia 14r. Trzeba jeszcze załapać sie do teamu, a zakladając ze na konkretnych servach pvp takich honor farming teamow jest ze 2-4 wyobraź sobie ze siedzisz 15 godzin dziennie w bg przez tydzień ze swoim teamem i logujesz sie w środe do gry - omfg 30 standing 10% 11rangi podskoczylo omfg omfg kill me. Mieć czas i chęć to za mało na 14r.


U nas sa 3 teamy po stronie Hordy 7 po stronie ally , wiem że siedza dlugo ale to tylko i wyłącznie czasu potrzebujesz do zdobycia rangi , ilu juz non-skill player było u nas HW szkoda gadac ....a w PvE nie jest tak łatwiutko chociażby spójrz na Naxx potrzebujesz idealnego zgrania 40 osób ( mowa o Hordzie) żeby położyc bossa że o czasie nie wspomnę.


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 13:33 
Cytuj  
No nie mow, ze porownujesz itemy z Naxx z tymi za rangi ( to jak zestawiac white items z blue ). Roznica jest zasadnicza, w PvP nie mozesz robic sobie nawet dnia przerwy, w PvE mozesz sobie odpuscic nawet na tydzien, w koncu dozbierasz dkp i bidniesz. W PvP tak nie da sie zrobic - nie ma przerwy. I jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, chyba ze czekasz az wszyscy inni dobija i odpuszcza i wtedy dopiero dobijesz.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 13:38 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
to musisz miec skill zeby dobic r13


A-ha ...

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 13:43 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Demandread napisał(a):
to musisz miec skill zeby dobic r13


A-ha ...


L2read

Demandread napisał(a):
[...]jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, [...]

W przeciwienstwie do PvP, PvE progress zalezy jedynie od gildii, a nie od popa calego serva i od skilli innych wrogow, bo moby zachowuja sie zawsze w ten sam sposob. Jasniej chyba nie umiem napisac.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 14:00 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
No nie mow, ze porownujesz itemy z Naxx z tymi za rangi ( to jak zestawiac white items z blue ). Roznica jest zasadnicza, w PvP nie mozesz robic sobie nawet dnia przerwy, w PvE mozesz sobie odpuscic nawet na tydzien, w koncu dozbierasz dkp i bidniesz. W PvP tak nie da sie zrobic - nie ma przerwy. I jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, chyba ze czekasz az wszyscy inni dobija i odpuszcza i wtedy dopiero dobijesz.

Peace


Jak sobie tak wszyscy w gildii odpuszcza na np.tydzień nie ma progressu , nie ma progressu , nie ma dropów , i oczywiście że porówuję PvP vs PvE bo rozmawiamy tu o czasie włożonym w granie oraz zaangażowaniu a każdy kto jest w dobrej rajdującej gildii wie że rajdowanie nie kończy sie tylko na rajdzie. U nas jest więcej PUGów po stronie hordy więc zapraszam ally będzie wam łatwiej dobic do r13.
Znam parę osób z r14 u nas z premadów i nadal twierdze że to ludzie bez skilla w PvP.

/peace[/img]


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 14:07 
Cytuj  
A dlaczego cala gildia ma sobie odpuszczac ? Mowie, ze majac dwie osoby - jedna nastawiona na itemy z pvp, a druga z pve roznia dwie zasadnicze kwestie. Pierwsza osoba chocby najwieksza lama nie moze odpuscic nawet jednego dnia gry, druga zas moze zrobic sobie przerwe, skorzystac z faktu ze ma RL. Po drugie, w przypadku skilled premadow, osoba, kt. chce miec r13 musi miec pojecie o PvP - nie mowie, ze kazdy, kto ma r13/14 jest pr0 ziomal, mowie, ze sa serwery, gdzie jest masa szczurkow w wyscigu po r13/14 - dlatego osoba pierwsza z naszego przykladu jest w pelni uzalezniona od calego serwera - ile osob gra pvp, ile jest premadow, jaki prezentuja poziom itp. Osoba skupia sie na PvE jest zalezna tylko od tych powiedzmy 80osob z gildii i tyle. Reszta populacji sie nie liczy, bo progress odbywa sie w ramach gildii. Itemy za r13/14 IMO sa na poziomie t2, czyli w skali trudu, jaki nalezy wlozyc na niektorych servach w uklepanie tej rangi, sa to itemy smiesznie slabe. Tyle ode mnie.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2006, 14:13 
Cytuj  
Dokładnie,

był czas na bl-u w którym porobiły się teamy pvp ale nie jakieś labskie, tylko naprawde teamy z prawdziwego zdarzenia. Były to osoby skillowe, w miare poukładane w gadce etc.

To, że na części serverach r13 i r14 to totalne lame to jest normalne. Po prostu niektóre servery nie maja skilowych graczy w pvp. Moge tylko podać przykład, że na wsg wiele razy spotkałem się z takimi lamami po stronie hordy, mającymi 11-14 rank, że to się ie klimaczy w ogóle z zasadą robienia rangi. Dlatego wychodzę z zalożenia, że pvp ktore jest teraz jest popierdolone na maxa. Powinnna być sytuacja w której widzisz Rank 14 warriora i spierdalasz od niego bo się kolesia boisz, a nie że widzisz kolesia i sie cieszysz bo nabijesz honorek i wiesz że gość jest lama.

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 01:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
--Mages
Przeciez wystarczylo usunac chory tygidniowy decay, zyli ustalic punktu na stalym poziomie. To nie beda forsowac te swoje popier.. rozwiazanie..

I ustawic tier 3 jako drop z koboldow w northshire?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 01:29 
Cytuj  
koornik napisał(a):
I ustawic tier 3 jako drop z koboldow w northshire?

Nie rozumiesz, czlowiek siedzacy w top10 servera przez 3 miesiace bez przerwy jest wg tego sytemu nagrodzony lepiej od osoby bedacej w top10 przez 4 miesiace ale z przerwa w trakcie.
System nie nagradza calkowitych osiagniec tylko nieprzerwana serie nolifienia.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 08:11 
Cytuj  
Bardzo dobrze rozumiem jak dziala honor tak sie sklada ze brakuje mi 17% do 14 rangi i mam nadzieje skonczyc w tym tygodniu.

A no wybacz ale z tej wypowiedzi nijak mozna sie zorientowac ze chcialbys wprowadzenia "vacation mode" jesli chodzi o honor.

Pozatym decay to nie tylko spadek rangi jesli sie nie bije honoru. Decay rowniez spowalnia przyrost im wyzej jestes. gdyby nei decay to za 50k czyli standing dajmy na to 600 robilbys cala range niezaleznie jak wysoko jestes.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 09:16 
Cytuj  
Gdybu nie decay ten system moze bylby w miare normlany.. Teraz jest poprostu chory..

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 09:27 
Cytuj  
Shadowclaw napisał(a):
The damage done by Ferocious Bite and Rip is now modified by your attack power.


yay :)

no to teraz widze sens dropowania booka na next rank FBite :D


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 10:25 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Shadowclaw napisał(a):
The damage done by Ferocious Bite and Rip is now modified by your attack power.


yay :)

no to teraz widze sens dropowania booka na next rank FBite :D


ale to sa fake patch notes ...

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 11:20 
Cytuj  
Pio napisał(a):
ale to sa fake patch notes ...


:(

Bierzgal napisał(a):
Shadowclaw => Nie chodzi tu o czas który czekasz na drop tylko o czas ktory sam musisz poswiecic aby cos zdobyc :P. A w tym przypadku "czekanie" na legendara stanowi jakąs 1/1000 tego czasu ktory trzeba poswiecic na nabicie GMa :).


do zdobycia legendary jest potrzebne:
1. szczescie
2. czas
3. matsy

zakladajac z mojego wlasnego doswiadczenia rajdowanie mc przez ~rok aby zobaczyc 2 rozne bindingsy (w 2 roznych gildiach) to jest 54 tygodnie zalozmy ze przez 4 tygodnie sie uczysz wiec run przez caly istance zajmuje 2 x 4 godziny przez kolejne 20 tygodni robisz w ciagu jednego dnia rajdowego czyli 4 godziny a przez pozostale 30 robisz mc w ciagu 2 godzin, nie zapominajmy o tym ze nie jestes w MC sam tylko jest 40 osob tak wiec ilosc godzin poswieconych na zdobycie legendary to: 40(ilosc osob w rajdzie)x(4x8 + 20x4 + 30x2)=6880godzin co daje 286,6(6) dni czyli 9 i pol miesiaca played. do tego nalezy doliczyc koszty matsow no ale mozna zalozyc ze w czasie farmy MC wypadnie tyle golda ze spokojnie mozna nabyc za to skladniki na AH. A teraz jeszcze pozostaje sprawa elementium ore :P

do zdobycia r14 jest potrzebny tylko czas.

ktory w przypadku mojego servera jest to okres 3 miesiecy po 16 godzin czyli jakies 1440 godzin co daje 60 dni czyli 2 miesiace played


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 12:09 
Cytuj  
Fajne wyliczenia, tylko nie uwzgledniasz tego, ze czas potrzebny na dobicie do R14 ma duzo mniejsze odchylenie standardowe. A przy legendary zdecydowanie dominujace znaczenie ma szczescie. Osobiscie znam kolesia, ktoremu wypadlu oba bindingsy podczas jednego rajdu, to bylo bodaj ich czwarty czy piaty raz w MC.


_________________
That's a FKIN' 50 DKP MINUS!
-- retired --

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 12:27 
Cytuj  
Pozatym nie wzioles pod uwage, ze na BG musze siedziec non-stop a na raidy nie musze chodzic ciagle, i moge sobie zrobic przerwe...

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2006, 12:38 
Cytuj  
Zoltan napisał(a):
Fajne wyliczenia, tylko nie uwzgledniasz tego, ze czas potrzebny na dobicie do R14 ma duzo mniejsze odchylenie standardowe. A przy legendary zdecydowanie dominujace znaczenie ma szczescie. Osobiscie znam kolesia, ktoremu wypadlu oba bindingsy podczas jednego rajdu, to bylo bodaj ich czwarty czy piaty raz w MC.


a ja znam gildie (moja aktualna) ktorej od czerwca 05 kiedy zaczeli do dzis nie wypadly oba Bindingsy, dlatego w wymaganiach do zdobycia legendary napisalem szczescie ;-)

iniside napisał(a):
Pozatym nie wzioles pod uwage, ze na BG musze siedziec non-stop a na raidy nie musze chodzic ciagle, i moge sobie zrobic przerwe...


no to jest roznica ale niby jak to mialem uwzglednic w czasie potrzebnym do zdobycia?

a swoja droga, chinczykiem moze zostac kazdy kto ma odpowiednia ilosc wolnego czasu lub kasy. urlop platny + bezplatny i jedziesz za 3 miechy witaj r14, z legendary nie jest tak prosto dlatego ze legendary nie sa dla kazdego.

tbh co mnie to obchodzi jak bedzie orange to bedzie poczytam sobie never-ending whiny przy ktorych whine o nerf whinefurry byl cichutkim skomleniem.

a wracajac do tematu 1.12 ma ktos patch notes z PTRa? (bo nie chce mi sie instalowac patcha tylko po to aby poczytac notes)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.