mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 130  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 20:42 
Cytuj  
Jest motywacja aby zapychac do 75 on-the-double. :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 21:39 
Cytuj  
THURSDAY'S ULTIMA ROSTER

TANK PARTY:
NIN / WAR (Rhaegal)
NIN / WAR (Zjawcia)
NIN / WAR (Lesiu)
RDM / WHM (Gokulo)
SMN / WHM (Zetoriush)
WHM / SMN (Ancover)


BLM PARTY:
BLM / WHM (Saitou)
BLM / WHM (Fozhar)
BLM / WHM (Nimloth / Canto)
RDM / DRK (Panoramiiix)
WHM / SMN (Deshter)
BRD / WHM (Selaine)


MELEE PARTY:
MNK / NIN (Opiekun)
DRK / THF (Galenros)
THF / NIN (Hucksterthief)
SAM / NIN (Oraichu)
BRD / WHM (Valyana)
WHM / SMN (Pitia/Drac)


PLEASE POST ANY SUGGESTIONS!!!
Our strategy in English: viewtopic.php?p=396955#396955


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 sie 2006, 19:04 przez zet, łącznie edytowano 8 razy
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 21:49 
Cytuj  
Proponowana strategia

TANKI: (Rha, Zjaw, Lesiu) Zaciągają Ultime w lewy górny róg i tam starają się aby była skierowana przodem do rogu. Nie umieranie zbyt czesto i nigdy razem.

RDM IN TANK PARTY: Najważniejsze zadanie to debufowanie Ultimy (Bio II, Paralyze, Slow, Blind and Poison II przez cały czas), drugie zadanie to refreszowanie. Pomoc w curowaniu.

MAIN WHM IN TANK PARTY: Najważniejsze zadanie to Haste Rha i utrzymywanie tanków na wysokim HP. Recast Protectra i Shellra po specjalu Dissapation. Zdejmowanie bad statusów z Rha + Stona na wszystkich. Nie dopuszczenie do spadku MP poniżej 50%.

SMN IN TANK PARTY: (Zet) Zadania: utrzymywanie Barstone and Barpetrify, leczenie, zdejmowanie bad statusów z Zja i Xav. Nie dopuszczenie do spadku MP poniżej 50%.

RDM W BLM PARTY: Refreszowanie 6 osob w party. Pomoc w leczeniu BLM i Tanków. +udział w stun order. Od czasu do czasu mozna wsadzic nuka. (???)

BLM DEBUFER W BLM PARTY: (Saitou) To co inni BLMowie i dodatkowo utrzymywanie Drown, Rasp i Frost przez całą walkę. Czynności od najważniejszej do najmniej ważnej Stun Order -> Self Buff -> Elemental Debuff -> Magic Burst nuking -> free nuking -> everything else.

BLM W BLM PARTY: (Fozhar, Nimloth/Canto) Stunowanie, Stoneskin, Blink, magicburstowanie i nukowanie. Nie schodzić poniżej 50% MP!!! Czynności od najważniejszej do najmniej ważnej Stun Order -> Self Buff -> Magic Burst nuking -> free nuking -> everything else. Jeżeli Ultima ma Mana Shield (immune na magie) to restujecie.

WHM W BLM PARTY: (Desh) Utrzymywanie Barstone, Barpetrify, Protectra, Shellra, zdejmowanie statusów, curowanie, wspomaganie curowania DD party lub tank party. Nie schodzić poniżej 50% MP!!!

BRD IN BLM PARTY: (Sel) Keeping song ballads on all + buff songs. Help with Curing.

DD W MELEE PARTY: (Opi, Gal, Huck, Orai, Opi) W parach robienie skillchainów i wyraźne komunikowanie ich BLMom do MB. Dark SC preferowany (Ultima jest light based). Jeżeli masz bad status to informować na party. Jeżeli masz mało HP (<600) to disengage i uciekać od AOE, jak magowie będą mieli MP to wyleczą a jak nie to konieczne restowanie. Śmierć to weakness czyli duża strata, czasu, dmg i MP. Jeżeli Ultima ma "Particle Shield" (uderzacie za 0 dmg) to odchodzicie poza AOE i restujecie HP do czasu az zejdzie.

WHM W MELEE PARTY: (Pitia) Hastowanie 4 DD, utrzymywanie Barstone, Barpetrify, Protectra, Shellra, curowanie. Zdejmowanie statusów z Hucka i Orai. Nie schodzić poniżej 50% MP!!!

BRD W MELEE PARTY: (Val) Keeping songs (which?) on DD and ballads on WHM. Zdejmowanie statusów z Gala i Opiego. Pomoc w leczeniu. Informowanie party: kto jest celem Citadelbustera, kiedy jest immune na magie a kiedy na melee, itp.


Jak stunować

Stun order itp to BLMy wiedza sami jak najlepiej zrobić. Kiedy stunować: jak przyjdzie na Ciebie kolej stuna to targetujesz Ultime, zapominasz o wszystkich innych sprawach i patrz na Ultime (nie na loga) - jak pojawią się czerwone kreski wtedy stunuj. Jeżeli w przeciagu 12 sekund nie pojawi się specjal to walcie Stun, bo i tak nastepnemu BLMowi juz zszedł recast.


Co gdy mało MP, albo mamy problem <--- UPDATED

Jeżeli mało MP, albo są trupy to STOP DAMAGE, nikt nie meluje i nie daje Ultimie TP, pozostali (również DD) odchodza i restują. Jak tanki nie żyją to Huck blinktankuje, a potem inni DD z cieniami. Ostatnio wykonczyl nas brak MP wiec jest to bardzo wazny punkt programu. Jak bedziemy kolo 22% Ultimy to równiez nie robimy damage i blinktankujemy po to aby wszyscy a w szczególnosci BLMi odzyskali full MP, bo po przekroczeniu 20% trzeba zabic ja bardzo szybko.

Citadel Buster <--- UPDATED
Przy około 20% Ultima zaczyna walic citadelbustera, czyli AOE 2000 demage. Zaczyna odliczanie od 30 w dół i na koncu odpala czar o bardzo duzym obszarze. Val powie w kogo bedzie leciał ten czar i ta osoba zostaje na srodku sali a reszta NATYCHMIAST ucieka do sasiedniego pokoju. Jezeli celem Citadelbustera bedzie Xav to przy 5-10 sek powinien uzyć Invincible - wtedy ma 50% szans na przeżycie w zależności czy ten CB bedzie magiczny czy fizyczny (losowo). Po każdym CB Ultima zmienia odporność - jeżeli była odporna na melee to teraz jest na DD i odwrotnie (Particle Shield <--> Mana Shield). Ważne np dla RDMa, któryc chciałby uzyc 2H - jak przed Citadelem był odporny na melee to mozna uzyc 2H. Wszyscy uzywaja 2H w tym momencie aby szybko zabic Ultime - dlatego wazne jest aby miec duzo MP w tym momencie.

Valyana napisał(a):
We shouldn't run away as soon as we see the "30...". The countdown for Citadel Buster gives us free time to do damage while Ultima isn't fighting back. We need to use that time to do damage before it wipes us out one by one.

When we see "30...", melees should circle around ultima and unlock target so that they are ready to run right when the countdown gets to "10..."

Nukers should stand at maximum range and keep nuking until "10...", then run.

Tanks should run a little earlier, at "20...", but not go too far. They need to get hate back fast after the Citadel Buster so Ultima doesn't kill more people with normal attacks.

Support can run at the same time, or sooner if they feel like it. Ultima won't be doing anything dangerous during the countdown.

I think it's better for DDs to get Bustered than tanks for the most part, so tanks can stop or at least slow down their hate building when we see "30..." and let a DD pull hate. If we lose all the tanks Ultima kills everyone else pretty fast with normal attacks.

After "10...", if you get drawn in just stand there and take the death, then reraise, get away and recover.

People should use damage 2-hours when Ultima hits 20%, before they get Bustered and thereby weakened.


Valyana napisał(a):
Ultima really screwed us with the specials right at 20% today. Armor Buster -> Dissipation -> Citadel Buster was a nasty combo. And then people still don't seem to know how to run away.

If you have Gravity from Armor Buster, run away immediately.
If you don't, KEEP ATTACKING until 10... and then run away. Unless it's immune to your attacks, in which case you might as well run earlier.
EVERYONE run away. Don't decide it's on you, so you don't need to run. Sometimes you're right, sometimes you aren't. We've had several people die unnecessarily because Ultima changed targets in the middle of the countdown. Don't stop running unless you get pulled in during the last 5 seconds, and even then you can run the opposite direction.

When you run, run up onto the ledge where we entered the room. Don't go through the door, that just wastes time getting back to do more damage.

Before 20%, when Ultima does Armor Buster or Equalizer, melees must IMMEDIATELY turn around and stop feeding it TP. If you see a lot of orange numbers in the alliance list, turn around. There's no need to run away, Ultima doesn't do anything except Holy2 if you don't give it TP. But if people are attacking it gains TP very fast. You can start attacking again once people are out of orange HP.

Below 20%, I'm not sure that this will work; I don't know if Citadel Buster is TP based or not. If it is, this would certainly help a lot, and I think it's worth a try. We had bad luck this last run; Ultima used two Armor Busters in the last 20%, where it had never used it at all in that phase on our previous runs.

Bringing Icarus Wings for the last 20% would help.

I need to stop changing head equipment in my macros, it keeps me from reapplying reraise...


Skrzynki
Niepotwierdzone informacje mówią, że warto rozwalać skrzynki przed Ultimą, bo ją osłabiają. Przy okazji można potestować zgranie DD i BLM w MB.


Zdejmowanie bad statusów

Armor Buster, AoE Gravity --> Erase
Chemical Bomb, Cone Slow, Elegy --> 2 x Erase
Cryojet, Cone Paralyze --> Paralyna
Dissipation, AoE Dispel all buffs + Terror --> Protect, Shell, Barstone, Barpetrify, Reraise, Stoneskin, Blink, Songs...
Flame Thrower, Cone Plague --> Viruna
High-Tension Discharger, Cone Stun --> Erase
Hydro Canon, Cone Strong Poison --> Poisona
Smoke Discharger, Cone Petrification --> Stona
Turbofan, Cone Silence --> Silena or Echo Drops

AoE - Area of effect famage
Cone - Cone damage / directional damage


Medykamenty

Każdy niezależnie od joba zabiera:
12x Echo Drops
12x Antidote
1x Reraise Gorget/Pin
12x food bo Ultima Dispeluje!!!

Magowie biorą soczki i jakieś superethery dla MP.
Melee po ikarusie, opoopo, sleeping poty.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 sie 2006, 08:24 przez zet, łącznie edytowano 5 razy
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 21:57 
Cytuj  
Ultima strategy

TANKS: (Rha, Zjaw, Lesiu) Pulling Ultima to top left corner, try to keep it facing into wall. Do not die and especially do not die together.

RDM IN TANK PARTY: (Gokulo) Most important task is to keep Ultima debuffed all the time - (Bio II, Paralyze, Slow, Blind and Poison II all the time), second task is keeping refresh on mages. If spare MP help with curing.

MAIN WHM IN TANK PARTY: (Anc) Most important is to keep Rha hasted all the time and keep tanks at full HP. Recast Protectra and Shellra after special move called Dissapation. Removing bad statuses from Rha + Stona for all. Do not let drop your MP below 50%.

SMN IN TANK PARTY: (Zet) Tasks: Kepping Barstone and Barpetrify up, curing, removing bad statuses from Zja i Xav. Do not let drop your MP below 50%.

RDM IN BLM PARTY: (Lesiu) Refreshing 6 ppl in party. Help with curing BLMs and Tanks. +stun order. Nuke if you have spare MP.

BLM DEBUFER IN BLM PARTY: (Saitou) Same duties like rest BLMs and in addition should keep Drown, Rasp and Frost all the fight up. Duties in order of importance: Stun Order -> Self Buff -> Elemental Debuff -> Magic Burst nuking -> free nuking -> everything else.

BLM IN BLM PARTY: (Fozhar, Nimloth/Canto) Stun, Stoneskin, Blink, magicburst i nuke. Do not let drop your MP below 50%! If so - rest. Duties in order of importance: Stun Order -> Self Buff -> Magic Burst nuking -> free nuking -> everything else. When Ultima has Mana Shield (immune to magic) - rest.

WHM IN BLM PARTY: (Desh) Keeping Barstone, Barpetrify, Protectra, Shellra up. Removing bad statuses, curing, helping to cure DD party or tank party. Do not let drop your MP below 50%!

BRD IN BLM PARTY: (Sel) Keeping song ballads on all + buff songs. Help with Curing.

DD IN MELEE PARTY: (Opi, Gal, Huck, Orai) Making skillchains in pairs. Clear communicating it to others (preferably with <call>) so BLMs will not miss MB, and other melee will not do their SC in meantime. Dark SC is preferred (Ultima is light based). If you have any bad status then communicate it on party chat. If you are low on HP (<600) disengage and get away of AOE, if mages will have MP then you get cure if not - rest. Try to avoid death! When Ultima has "Particle Shield" (hitting for 0 dmg) get away of AOE and rest HP untill it's off.

WHM IN MELEE PARTY: (Pitia) Hasting 4 DD, keeping Barstone, Barpetrify, Protectra, Shellra up. Curing. Removing bad statuses from Hucka and Orai. Do not let drop your MP below 50%!

BRD IN MELEE PARTY: (Val) Keeping songs (which?) on DD and ballads on WHM. Removing bad statuses from Gal and Opi. Help with Curing. Informing party of: who is the target of Citadelbuster, when Ultima is immune for magic when on melee, etc.


How to stun

Make stun order. When and how to stun: when it's your stun order then target Ultima, forget about anything else and keep your eye on Ultima - immediately after you see red lines release stun. If there will be no special during 12 seconds then release Stun anyway. It's because next blm already has his stun timer up.


What to do when low on MP or anything going bad <--- UPDATED

If low on MP or some death ppl then everyone stops doing DAMAGE and giving Ultima TP. Tanks does blinktank without melee, WHM or two help them to survive. Everyone else (including DD) are going OUT of the AoE range and rest. If tanks are dead then Huck takes blink tank duties - if he dies then next DD takes blink tank duties. Its very important because first time we lost because of lack of MP. When Ultima will have 22% left then we also stopping to do any damage and blink tank because we want everyone especially BLMs to get full MP. After Ultima reaches 20% HP left we need to kill it very fast.


Citadel Buster <--- UPDATED
When Ultima is 20% left then it starts spamming citadelbustera, I mean AOE 2000 damage. It starts counting down from 30 to 0 and at the end releasing "deathga". Val will tell who is the target of citadelbuster so he stayes there and rest run out of the room (aoe is huge and unpredictible). After each CB Ultima chcnges it's immunity. Its important for 2h when you cant afford yourself to hit for 0. Everyone uses 2H to kill Ultima fast.


Valyana napisał(a):
We shouldn't run away as soon as we see the "30...". The countdown for Citadel Buster gives us free time to do damage while Ultima isn't fighting back. We need to use that time to do damage before it wipes us out one by one.

When we see "30...", melees should circle around ultima and unlock target so that they are ready to run right when the countdown gets to "10..."

Nukers should stand at maximum range and keep nuking until "10...", then run.

Tanks should run a little earlier, at "20...", but not go too far. They need to get hate back fast after the Citadel Buster so Ultima doesn't kill more people with normal attacks.

Support can run at the same time, or sooner if they feel like it. Ultima won't be doing anything dangerous during the countdown.

I think it's better for DDs to get Bustered than tanks for the most part, so tanks can stop or at least slow down their hate building when we see "30..." and let a DD pull hate. If we lose all the tanks Ultima kills everyone else pretty fast with normal attacks.

After "10...", if you get drawn in just stand there and take the death, then reraise, get away and recover.

People should use damage 2-hours when Ultima hits 20%, before they get Bustered and thereby weakened.


Valyana napisał(a):
Ultima really screwed us with the specials right at 20% today. Armor Buster -> Dissipation -> Citadel Buster was a nasty combo. And then people still don't seem to know how to run away.

If you have Gravity from Armor Buster, run away immediately.
If you don't, KEEP ATTACKING until 10... and then run away. Unless it's immune to your attacks, in which case you might as well run earlier.
EVERYONE run away. Don't decide it's on you, so you don't need to run. Sometimes you're right, sometimes you aren't. We've had several people die unnecessarily because Ultima changed targets in the middle of the countdown. Don't stop running unless you get pulled in during the last 5 seconds, and even then you can run the opposite direction.

When you run, run up onto the ledge where we entered the room. Don't go through the door, that just wastes time getting back to do more damage.

Before 20%, when Ultima does Armor Buster or Equalizer, melees must IMMEDIATELY turn around and stop feeding it TP. If you see a lot of orange numbers in the alliance list, turn around. There's no need to run away, Ultima doesn't do anything except Holy2 if you don't give it TP. But if people are attacking it gains TP very fast. You can start attacking again once people are out of orange HP.

Below 20%, I'm not sure that this will work; I don't know if Citadel Buster is TP based or not. If it is, this would certainly help a lot, and I think it's worth a try. We had bad luck this last run; Ultima used two Armor Busters in the last 20%, where it had never used it at all in that phase on our previous runs.

Bringing Icarus Wings for the last 20% would help.

I need to stop changing head equipment in my macros, it keeps me from reapplying reraise...



Chests
Unconfirmed is that after killing chest mobs Ultima becames weaker. Ut's also the occasion to check how we work with SC and MB.


Removing bad statuses

Armor Buster, AoE Gravity --> Erase
Chemical Bomb, Cone Slow, Elegy --> 2 x Erase
Cryojet, Cone Paralyze --> Paralyna
Dissipation, AoE Dispel all buffs + Terror --> Protect, Shell, Barstone, Barpetrify, Reraise, Stoneskin, Blink, Songs...
Flame Thrower, Cone Plague --> Viruna
High-Tension Discharger, Cone Stun --> Erase
Hydro Canon, Cone Strong Poison --> Poisona
Smoke Discharger, Cone Petrification --> Stona
Turbofan, Cone Silence --> Silena or Echo Drops



Medicines

Everyone regarfless of job takes:
12x Echo Drops
12x Antidote
1x Reraise Gorget/Pin
12x Your favorite food, to redo after it gets dispelled.

Mages please take juices, hiethers etc.
Melees please take icarus, opoopo, sleeping pots.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 sie 2006, 08:23 przez zet, łącznie edytowano 7 razy
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 21:58 
Cytuj  
Refundujemy RR tym razem?


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 22:03 
Cytuj  
wolalbym isc rdm. wszystkie tier 2 debuffy bym jej wsadzil. zaden inny rdm z tego skladu nie ma wszystkich. i nimloth jest a nie widze go w skladzie


_________________
Jast v2.0


Ostatnio edytowano 7 sie 2006, 22:08 przez egoist, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 22:07 
Cytuj  
Wszyscy obcokrajowcy potwierdzili oprocz Selaine, bo nie zlapalem jej online.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 22:08 
Cytuj  
egoist napisał(a):
wolalbym isc rdm. wszystkie tier 2 debuffy bym jej wsadzil. zaden inny rdm z tego skladu nie ma wszystkich


Wiem :D Ale rdmów mamy za duzo nawet a Tanków brak :(
Goku zmerituje do czwartku nowe bufy :D[/url]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 22:14 
Cytuj  
ok a co z dropami. powiedzmu ze legs wypadna na ktore ze 4 chetnych jest. wiec na jakiej zasadzie jest lot


_________________
Jast v2.0

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 23:23 
Cytuj  
troche maly firepower...
co do debuffow elementarnych na wszelkich walkach uzywa sie choke> burn>shock... ale jak wolisz


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2006, 23:35 
Cytuj  
Panoramiiix może iść whmem zamiast rdmem, wtedy jest spot dla Lesia. Niemniej 2 ninja to troche mało, ja wyciągnę 1600 hp w sprzęcie ale Zjawcia nie więc istnieje ryzyko oneshota przy Antimatter.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 00:37 
Cytuj  
mam rowniez light obi wiec moje cury daja 20% wiecej ale pojde ninem:) np


_________________
Jast v2.0

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 06:56 
Cytuj  
Fajnie że mi ktoś posta usunął...

Napiszę jeszcze raz - /nin jest bez sensu... Na tanków ktoś musi wrzucać dmg. Opi po 3 WSach będzie tankował...
No i pamiętajcie o Canto...


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:06 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
troche maly firepower...
co do debuffow elementarnych na wszelkich walkach uzywa sie choke> burn>shock... ale jak wolisz


Też mi sie wydaje ze maly firepower - za duzo rdm, whm i brd :(
za malo blm

Odnosnie bufów - to nie wiem - tak przeczytalem w jednej strategii... nie jestem blmem - ostatnio wygralismy, chociaz nie bez emocji... A w Becie jakie dawaliscie?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:07 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Panoramiiix może iść whmem zamiast rdmem, wtedy jest spot dla Lesia. Niemniej 2 ninja to troche mało, ja wyciągnę 1600 hp w sprzęcie ale Zjawcia nie więc istnieje ryzyko oneshota przy Antimatter.


Kolejny WHM? Raczej brak nam damage niz whma - tak mi się wydaje...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:15 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Fajnie że mi ktoś posta usunął...

Napiszę jeszcze raz - /nin jest bez sensu... Na tanków ktoś musi wrzucać dmg. Opi po 3 WSach będzie tankował...
No i pamiętajcie o Canto...


/NIN jest po to aby WHMi nie wypluli sie w 5 minut z MP (AoE). Jeżeli uważasz, że /THF będzie lepszy to wez go, ale podczas walki musisz sie liczyć z tym, że będziesz odbiegał i restowałz boku bo pare cure 5 iMP nie ma - a to jest jedan z poważnieszych problemów.

Właśnie Canto/Nim - blm bardzo by się przydał - kogo wiec usunac z rostera? Najbardziej pasuje Sel... Proszę o opinie.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:19 
Cytuj  
egoist napisał(a):
mam rowniez light obi wiec moje cury daja 20% wiecej ale pojde ninem:) np


A co to za obi co daje +20% do cure potency? :o Ja chce... :D


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:26 
Cytuj  
http://wiki.ffxiclopedia.org/index.php/Korin_Obi

http://ffxi.somepage.com/questdb/422

nigdzie nie jest to bezposrednio napisane, ale wydaje sie oczywiste


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:48 
Cytuj  
Last Ultima Tips by Valyana:

Valyana napisał(a):
It seems that it is possible to switch the target of Citadel Buster even very late in the countdown. On the Buster that killed Opiekun and Xav, Xav had hate for most of the countdown, but Opie kept attacking and managed to pull hate towards the end; he was pulled in when he tried to run, and was the target of Citadel Buster, so it was Xavery who died unnecessarily.

What this means is that /assist macros aren't that useful for determining the target of Citadel Buster. It's better for EVERYONE to run away at 10 seconds or a bit before. The person with hate will be drawn back in; they stop running at that point and just accept the death.

If you get pulled in early in the countdown, don't assume that you still will be the target 20 seconds later.


Any more tips for upcoming fight?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 07:49 
Cytuj  
egoist napisał(a):
ok a co z dropami. powiedzmu ze legs wypadna na ktore ze 4 chetnych jest. wiec na jakiej zasadzie jest lot


Jak znajde chwile czasu to zajmę się tym i napiszę co i jak zeby było jasne.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 130  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.