mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1816 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 91  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 22:13 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Mam jeden item +6:)


Tyle ze to akurat byl ten 1 ktory najlatwiej OE do +6 do +4 jest jeszcze safe.
Anyway - grats :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 205
Dołączył(a): 13.08.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 22:21 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Mam jeden item +6 :)

Widze, ze masz ten niemozliwy do zrobienia +6 doom armor.
gratz :roll:


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 23:35 
Cytuj  
Phist napisał(a):
Piszpan napisał(a):
Mam jeden item +6 :)

Widze, ze masz ten niemozliwy do zrobienia +6 doom armor.
gratz :roll:


Phist i dalej twierdze ze niemozliwy:)
zrobilem 1 item +6 nie palac po drodze nic ale:
glovesy spalilem 3 sztuki
buty 3 sztuki

w sumie niby fajnie bo mam armor +6 i helm +4 ale koszta tego byly za wysokie. btw widzialem dzis kolesia w giran ktory krzyczal wts doom la set+6 all. ale to tak jak z tym kolesiem co na bartz zrobil bop+16 fart jak w lotka. I na koniec jakbym mial zrobic reszte +6 to znaczy ze jestem glupi bo mozna imo z oe bawic sie tak masz z dropa powiedzmy 8m kupujesz glvoesy i buty i troche enchantow jak wyjdzie ok jak nie wyjdzie coz nie bylo dropa:) a krysztalki masz na ss :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 205
Dołączył(a): 13.08.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 23:46 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Phist i dalej twierdze ze niemozliwy:)

Zrobiles, czyli nie jest niemozliwy, przynajmniej nie w takim stopniu, jak obliczyl to karol.
Koszt takiego Dooma jest dosc duzy, czego nie ukrywam, lecz nie wiekszy od setu A, ktory ma on zastapic.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 07:12 
Cytuj  
tylko robienie takiego setu to jak gra w totka. Acha i najlepiej robic oe na bance:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 08:58 
Cytuj  
Phist napisał(a):
Piszpan napisał(a):
Phist i dalej twierdze ze niemozliwy:)

Zrobiles, czyli nie jest niemozliwy, przynajmniej nie w takim stopniu, jak obliczyl to karol.
Koszt takiego Dooma jest dosc duzy, czego nie ukrywam, lecz nie wiekszy od setu A, ktory ma on zastapic.

Nikt nie powiedział, że jest niemożliwy. Jest mało prawdopodobny i koszt znacznie przerasta jego użyteczność.

I wyliczenie Karola IMO nadal jest aktualne.
Jak myślisz czy jeśli szansa na wygranie 6 w totka jest rzędu powiedzmy 0,00001% to jest możliwe przy 2 losach wygranie 2x 6? Oczywiście, że jest, ba nawet jest możliwe 100x pod rzad trafić zakichaną szustkę - tylko co z tego skoro prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest bliskie 0?

Mówicie o rzeczch tak żadkich jak broń +16 i co najlepsze w kontekście że kazdy może tego używać i lepszy taki set niż ten grade wyżej. I o ile tą pierwszą widziałem kilka razy to setu +6 ani razu.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek


Posty: 7
Dołączył(a): 31.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 09:04 
Cytuj  
ja widzialem caly set dooma lighta +6, jeden koles na bartzie kupil taki za 30m Oo, ten co sprzedawal nie znal jego ceny i teraz taki tyrant biega w doomie +6, czy bedzie lepszy od a grade w c5? imo nie


_________________
eeeeF l2.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 09:27 
Cytuj  
Tak sie zastanawialem nad tym wszystkim i moze byc tak ze wszyscy maja racje odnosnie tego "niemozliwego" enchantowania.

Szansa na OE armora ktora sobie ludzie na boardach wymyslili sumujac swoje doswiadczenia moze byc jak najbardziej ok ale "tajemnica" wiekszej ilosci OE stuffu niz by to wynikalo z rachunku prawdopodobienstwa moze sie kryc w samym generatorze liczb pseudolosowych.

Moze ten algorytm ktory jest generowany w L2 produkuje za duzo "ciagow" success niz powinien.
Nie wiem jak to jasno wytlumaczyc.... powiedzmy ze udany OE armora to 1 a fail to 0.
Losowo to powinno mniej wiecej wygladac tak:
100001000010000
albo tak
100100000100000
etc.

Ale byc moze w L2 najczesciej wystepuja takie ciagi:
000001110000000

Globalnie zliczajac calkowite prawdopodobienstwo dla kazdego takiego ciagu prob zawsze wychodzi Ci 20% szansy ale w praktyce dla overenchantera nie jest to obojetne.
Pierwsze 2 ciagi testow na OE oznaczaja dla niego:
100001000010000 => spalone 12 itemow i zaden nie wskakuje na +6
100100000100000 => j.w.
000001110000000 => spalone 12 itemow ale jeden na +6

Tyle, ze to bardzo zle swiadczy o programistach tej gry => pamietam ze jak 15 lat temu pisalismy gierki to zawsze testowalismy procedury "losowania" i jesli przy 1mln prob miala rozrzut wiekszy niz +/- 5% to sie ja pisalo od nowa.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 09:42 
Cytuj  
Karol ja ogólnie mam wrażenie, że ich generator jest, że tak powiem echantowany ;P

To jest moje odczucie tylko nie poaprate, żadnymi obliczeniami ani oficjalnymi informacjami. Aczkolwiek coś w tym może być. Mianowicie mam wrażenie, że wszystko losuje się z jakąś tam szansą ale generator uwzględnia jakieś obce parametry (cięzko powiedzieć jakie tak naprawdę, np. czy gość wydropował coś/ile, czy wyszedł mu craft i ile craftó 60% mu wyszło). Oczywiście parametry te są mają minimalny wpływ na końcowy wynik jednakżę w jakiś sposób go 'usredniają'.
Weźmy prosty przykłąd szansa na dropnięcie adeny przez moba: 70% - right? Oczywiście nie kazdy mob dropuje adene etc.
Czyli istnieje możliwość, że gracz X nigdy w życiu nie dostanie tego dropa podczas gry w L2. Zgadza się?

To jest najprostszy i najbardziej powiedzmy sobie zauważalny przykłąd jaki można podać (bo szansa jest w zasadzie bardzo wysoka i latwo by było znaleźć osobę, która napisze "WTF mobs don't drop adena at all". Nawet gdy w ciągu powiedzmy 20min grania mob nie rzuci adeny gracz to zauważy i zapewne gdzieś zgłosi - a 80% ludzi jak zadaje pytanie to nie do supportu tylko na różnych boardach.

Także tak sobie myślę, że L2 są mechanizmy uśredniające różne szanse tylko po to aby gra była bardziej grywalna - bo szanse dropu różnych rzeczy są naprawdę mizerne.

Analogicznie nie ciężko jest napisać AI, które nie zostawi graczowi szansy na wygraną (akurat w mmo w większości przypadków wygrywa się poprzez matematykę a nie zręczność, ale w FPP już tak nie jest).


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

*

Posty: 50
Dołączył(a): 18.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 10:27 
Cytuj  
Zawsze myslalem ze gdy chcemy cos enchantowac to wysylamy do servera zapytanie a on zwraca nam 0 lub 1, ale nie na podstawie jakiegos ciagu binarnego, tylko na bierzaco losuje. Wystarczy napisac maly programik ktory losuje do 2, przy 2 zwraca 1 (fail), przy 0,1 daje 0(succes), daje to 66% szansy, i czasem jest 20+ udanych pod rzad. Troche by bylo bez sensu gdyby juz wczesniej byl generowany jakis ciag, i w danym momencie musialbys spalic oe.


_________________
ELD

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 10:40 
Cytuj  
Jarecki napisał(a):
Zawsze myslalem ze gdy chcemy cos enchantowac to wysylamy do servera zapytanie a on zwraca nam 0 lub 1, ale nie na podstawie jakiegos ciagu binarnego, tylko na bierzaco losuje. Wystarczy napisac maly programik ktory losuje do 2, przy 2 zwraca 1 (fail), przy 0,1 daje 0(succes), daje to 66% szansy, i czasem jest 20+ udanych pod rzad. Troche by bylo bez sensu gdyby juz wczesniej byl generowany jakis ciag, i w danym momencie musialbys spalic oe.

Tego typu automaty używane w mmorpg są dużo bardziej skomplikowane niż proste rand(100) a co za tym idzie ich wykonanie zajmuje sporo więcej mocy obliczeniowej. A gdy takie 3k osób stuka co pół sekundy z nowym zdarzeniem servery by nie wytrzymały.

Dlatego często na postawie własnie takiego generatora po prostu losuje się predefiniowane ciągi, z których później się kozysta. Czyli zamiast losować czy coś ci wyszło pobiera się kolejny element z gotowej kolejki w praktycze 'prawie' bez różnicy ;)
Jak wiemy prawie robi wielką różnicę, ale pojedyńczy gracz nie jest w stanie tego w jakikolwiek sposób odczuć.

PS. Tak sobie teraz czytam to co sam napisałęm i właśnie moja teoria wzięła w łeb... T.T


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

**

Posty: 205
Dołączył(a): 13.08.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 14:05 
Cytuj  
Zawisza napisał(a):
ja widzialem caly set dooma lighta +6, jeden koles na bartzie kupil taki za 30m Oo, ten co sprzedawal nie znal jego ceny i teraz taki tyrant biega w doomie +6, czy bedzie lepszy od a grade w c5? imo nie


Light nie bedzie lepszy imo.
Zwroc uwage ze maj/nm/dc set, zarowno light jak i robe maja naprawde dobre bonusy. Kazdy dla innej postaci, innego buildu - PvP/PvE, kazdy ma plusy i minusy.
Wyjatkiem jest Heavy, w ktorym to na poziomie A grade NCsoft z gory zalozyl ze tank to PvE klasa , nie dodajac zadnego godnego uwagi setu do PvP.
DC = slabsza wersja dooma. :wtf:


Co do przypuszczen Karola i Sylviana, rzeczywiscie cos w tym jest :roll:


_________________
Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 14:31 
Cytuj  
Phist napisał(a):
Wyjatkiem jest Heavy, w ktorym to na poziomie A grade NCsoft z gory zalozyl ze tank to PvE klasa , nie dodajac zadnego godnego uwagi setu do PvP.
DC = slabsza wersja dooma. :wtf:


Zalezy Vs kto i gdzie.
W mass najczesciej sie ludzie nie bawia w uzywanie czegokolwiek poza nuke ale w mniejszych starciach czy olympiad resisty sa bardzo przydatne.
Czy te 2k HP/CP (nie liczylem - prawdopodobnie jest to nawet duzo mniej) Cie uratuje jak dostaniesz od necro na dzien dobry para?
Przez 10 sek gosc wladuje w Ciebie taki dmg ze lezysz.
Chyba ze ten 78 lev mirror jaki maja niektore tanki dziala nie tylko na debuffy ale i na sleep/root/para.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 205
Dołączył(a): 13.08.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 16:11 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
Zalezy Vs kto i gdzie.
W mass najczesciej sie ludzie nie bawia w uzywanie czegokolwiek poza nuke ale w mniejszych starciach czy olympiad resisty sa bardzo przydatne.
Czy te 2k HP/CP (nie liczylem - prawdopodobnie jest to nawet duzo mniej) Cie uratuje jak dostaniesz od necro na dzien dobry para?
Przez 10 sek gosc wladuje w Ciebie taki dmg ze lezysz.
Chyba ze ten 78 lev mirror jaki maja niektore tanki dziala nie tylko na debuffy ale i na sleep/root/para.

Oczywiscie resist para, jest bardzo dobry w 1v1, ale TYLKO VS Necro/SK
Con/HP jest lepsze VS KAZDEJ innej klasie, zarowno w 1v1 jak i mass.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 17:53 
Cytuj  
Phist napisał(a):
Oczywiscie resist para, jest bardzo dobry w 1v1, ale TYLKO VS Necro/SK
Con/HP jest lepsze VS KAZDEJ innej klasie, zarowno w 1v1 jak i mass.


Kazdy patrzy na to ze swojej perspektywy.
Jako Sagitarius dziele ludzi na 3 grupy: takich ktorych moge zabic, takich ktorych ciezko zabic ale przed ktorymi moge uciec i takich ktorych nie idzie zabic a ciezko przed nimi uciec.
W tej ostatniej kategori, na 1 miejscu jest soultaker z ktorym udalo mi sie wygrac raz. Ale nieczesto trafia sie gosc ktory przyjebie sobie na dzien dobry Dark Vortex'em.

Podobnie mam dorfem - naprawde nie wkurwia mnie jak w olimpiadzie najczesciej dostaje wpierdol od prawie kazdej klasy (nawet pieprzony prophet mnie ostatnio raz zabil) poza innymi BH, EE i bishopem ale przynajmniej jestem w stanie nawiazac jakas walke, czegos sie nauczyc i nastepnym razem skopac gosciowi tylek. A starcia z necro byly zawsze bardzo schematyczne i tego schematu nie potrafie swoja postacia z 2 skilami na krzyz przelamac - ja go napieprzam, dostaje gloom, para i po ptokach. Jesli w C5 ma byc z tym tylko gorzej to wole zrobic przynajmniej krok w tym kierunku zeby ograniczyc jego mozliwosci niz zwiekszyc sobie szanse na wygrana z tymi, z ktorymi i tak mam jakies szanse.

Ale to tylko moj punkt widzenia :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)


Posty: 33
Dołączył(a): 4.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 20:00 
Cytuj  
w c5 bedzie jeszcze dla was vs necro gorzej
problem w tym ze para ma w c5 jeszcze wiekszy h-land rate, nawet jak sam zauwazyles zmiejszajac go do 10sec nic to nie da, w 10sec kazda postac sie wywroci jak dostanie para, w c5 30sec i tak jest przegiete

ostatnio podczas wojny 3y razy z rzedu polozylem bez problemow (anchor wszedl) na self bufach swoim 62lvlnecro fIasha z rede tylko problem w tym ze nie wiem czy kladlem jego suba HE na +6X czy jego SR-a na +75 -haha -za kazdym razem tracilem tylko CP nic ponad to (anchor jest mega przegiety mowie to jako low lvl necro)


_________________
Hindemith/offensive

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 22:34 
Cytuj  
Sub HE i main SR ? o.O :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 779
Dołączył(a): 28.07.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2006, 07:00 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Sub HE i main SR ? o.O :)

Niewykonalne, nie mozna meic maina archer i subnac innego archera


_________________
Obrazek

*

Posty: 51
Dołączył(a): 2.04.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2006, 08:25 
Cytuj  
Rand - Flash to raczej sps :). A jego HE sub jest 64- bo bral udzial w festivalu an tym levelu :). Najlepiej pewnie bedzie wiedzial i tak Karol ;o.


Obrazek


_________________
Pomyslowy Dobromir

****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2006, 11:38 
Cytuj  
Jego main to Wind Raider (Plains Walker) a jego sub to HE na 6x wiem bo sie go pytalem na $

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1816 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 91  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.