mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 09:15 
Cytuj  
rom123 napisał(a):
1.
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

A co myslicie o takim buildzie ?


2.
Prosilbym o jakies dobre addonsy dla wariora, chcialbym zeby w nich bylo miedzy innymi wsporzedne na mapie, pokazana ilosc hp mobow jak i przeciwnikow, do tego gdy najade na jakis przedmiot pokazuje mi do czego on moze byc wykozystane ( gotowania, smithing itp. ), + cos jeszcze przydatnego o czym byc moze nie wiem.
Ponad to chcialbym tez inne rozmieszczenie tych standardowych ikon. ( action bar ) - chyba tak to sie nazywa

ps. a i zeby mi nie zjadl resztek fps
pozdrawiam


ffs nie postuj tego samego w 2ch miejscach


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 09:29 
Cytuj  
Ja sie tez cieszylem, ale potem przyszlo otrzezwienie. Wiele osob pisze, ze ten screen z Windwalk , Barbarity (yes!) to fake i tylko ten ze skilami wara (Victory Rush, Intervene itd) jest prawdziwy.

Wiec odnoszac sie do niego moge powiedziec, ze skille wygladaja fajnie. Podoba mi sie Spell Reflection, Intervine, ale zobaczycie ze skonczy sie tak, ze wszyscy beda musieli miec Prot albo out z gildii. przy 25 osobowych instancjach role dps'u beda spelniac rogale, nawet zakladajac, ze w dalszym ciagu beda robic gorszy dps (niektorzy sa niereformowalni). Dla wara beda 2-3 tank sloty. (pewnie jeszcze share'owalne z palkami bo na pewno beda encountery, w ktorych bez MT2 Loladyna sie nie zrobi bosa, albo bedzie baardzo ciezko)

Poniewaz Wow to typowy wyscig szczurow, w ktorym idzie sie do celu po trupach wiec juz moge sobie wyobrazic jak podstawowym kryterium lazenia na rajdy (czy w ogole istnienia w gildii) bedzie np. posiadanie talentu Vitality (+10 % Sta, za 35 pkt w prot), natomiast pare innych klas bedzie sobie beztrosko napieprzalo.

Zabawne, ze wczesniej Drutom dali trainable skill wlasnie dlatego, ze zmuszalo to ich do wyboru jedynej opcji, a teraz dokladnie to samo robia warom, tylko w jeszcze bardziej hardcorowym wydaniu.

Imho w BC jedynym "slusznym" buildem bedzie prot, a dps'owac w fury to bedzie sobie mozna mobki ... solo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 09:32 
Cytuj  
Greeg nie chce ci zabierac przyjemnosci z plakania, ale to jeszcze alpha - skille moga i raczej sie zmienia, zostana dodane nowe etc.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 09:55 
Cytuj  
Spojrzalem na twoja sygnature i mysle sobie, ze po co wciagac kolejna klase w cos takiego co healerzy maja ? :) Zwlaszcza, ze healer sie zdazyl przez te powiedzmy 2 lata przyzwyczaic ;), a jak teraz bedziesz kazal klasie, ktora mogla spokojnie 2 role spelniac w rajdzie, robic tylko ta jedna i to wredniejsza (choc fakt, teraz juz 40 osob nie bedzie jeczec jak sie cos spapra, tylko 25 ;d), to mysle sobie, ze wielu powie - chromole taka gre.

Zreszta, wlasnie dlatego z utesknieniem czekam na Warhammera :) Imo Blizzard troche sam spapral. Podoba mi sie koncepcja 25 osobowych instancji, ale jesli to bedzie wygladalo podobnie jak teraz to kazda gildia przejdzie istne trzesienie ziemi i nie wiem czy ludzie sie na tyle nie wkurza, ze po prostu wielu przestanie grac bo ludzie chca fun, a nie szarpac sobie nerwy, byc wywalani z gildii bo bedzie "reorganizacja" itd. Troche malo wiemy (a przynajmniej ja wiem), ale jesli koncepcja dalej pozostanie niezmieniona to imo Blizzard wpadnie we wlasna pulapke. Chyba, ze uratuje sie jakims dobrym PVP. (Intervine to moze byc punkt zwrotny we wprowadzeniu jakiejkolwiek taktyki w pvp).

ps. watpie, ze sie zmieni na lepsze. to musialby byc jakis mega whine na forum, aby np. dali vitality wyzej, albo w ogole dali jako trainable, a np. oslabili. Albo dali vitality prot warowi, a arms i fury ten commanding shout. niektore zmiany sa fajne (np. spell reflection i te intervine), ale imo vitality to akurat porazka bo doskonale wiem co to oznacza - trepow w gildiach nie brakuje :d

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 10:00 
Cytuj  
Warhammera pod skrzydlami EA moze sie okazac wielka porazka :P

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 10:15 
Cytuj  
spelcast napisał(a):
Warhammera pod skrzydlami EA moze sie okazac wielka porazka :P

Moze. Mam nadzieje, ze sie nie stanie :)


Posty: 20
Dołączył(a): 14.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 10:41 
Cytuj  
Mam nadzieje że te ciekwae koncepcje skili dla warka beda jakos ciekawie zbalansowane :) bo niechciałbym aby go przegieli

P.S.
co do warhammera to ja jestem dobrej mysli po ostatnim pokazie i ida zgodnie z założeniami game workshop a EA daje tylko kasę ai sie nei wcina w same prace (hlip jak ja podzielę czas między wowa i warhammera)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 11:19 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
Spojrzalem na twoja sygnature i mysle sobie, ze po co wciagac kolejna klase w cos takiego co healerzy maja ? :) Zwlaszcza, ze healer sie zdazyl przez te powiedzmy 2 lata przyzwyczaic ;), a jak teraz bedziesz kazal klasie, ktora mogla spokojnie 2 role spelniac w rajdzie, robic tylko ta jedna i to wredniejsza (choc fakt, teraz juz 40 osob nie bedzie jeczec jak sie cos spapra, tylko 25 ;d), to mysle sobie, ze wielu powie - chromole taka gre.

Zreszta, wlasnie dlatego z utesknieniem czekam na Warhammera :) Imo Blizzard troche sam spapral. Podoba mi sie koncepcja 25 osobowych instancji, ale jesli to bedzie wygladalo podobnie jak teraz to kazda gildia przejdzie istne trzesienie ziemi i nie wiem czy ludzie sie na tyle nie wkurza, ze po prostu wielu przestanie grac bo ludzie chca fun, a nie szarpac sobie nerwy, byc wywalani z gildii bo bedzie "reorganizacja" itd. Troche malo wiemy (a przynajmniej ja wiem), ale jesli koncepcja dalej pozostanie niezmieniona to imo Blizzard wpadnie we wlasna pulapke. Chyba, ze uratuje sie jakims dobrym PVP. (Intervine to moze byc punkt zwrotny we wprowadzeniu jakiejkolwiek taktyki w pvp).

ps. watpie, ze sie zmieni na lepsze. to musialby byc jakis mega whine na forum, aby np. dali vitality wyzej, albo w ogole dali jako trainable, a np. oslabili. Albo dali vitality prot warowi, a arms i fury ten commanding shout. niektore zmiany sa fajne (np. spell reflection i te intervine), ale imo vitality to akurat porazka bo doskonale wiem co to oznacza - trepow w gildiach nie brakuje :d

powiedzialem Ci ingame co sadze o komentowaniu talentow, ktore sa w fazie alpha :p
Cytuj:
co do warhammera to ja jestem dobrej mysli po ostatnim pokazie i ida zgodnie z założeniami game workshop a EA daje tylko kasę ai sie nei wcina w same prace (hlip jak ja podzielę czas między wowa i warhammera)

Naiwny jestes. EA zalezy na jak najwiekszej sprzedazy, wiec raczej bedzie naciskac zeby gra nie miala zbyt skomplikowanej mechaniki i zeby byla prosta w obsludze dla 12 latkow tak jak ich inne gry :wink:


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 12:41 
Cytuj  
Triche wiary. Myslicie, ze developerzy WO poszliby na uklad z EA, gdyby wiedzieli, ze beda sie im wcinac w proces tworzenia gry? Naprawde watpie, zeby to byli tacy idioci :) A mozna smialo zalozyc, ze dyskusje na ten temat byly przed podpisaniem umowy z EA.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2006, 14:54 
Cytuj  
EA zawsze pchalo paluch tam gdzie nie trzeba wiec podejrzewa ze teraz bedzie tak samo


Posty: 41
Dołączył(a): 15.03.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:37 
Cytuj  
widzieliscie? http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... pells.html
juz nie moge sie doczekac :)

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 09:54 
Cytuj  
tylko czemu endless rage dali w arms >.<


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 10:08 
Cytuj  
Nie kumam tylko jak Endless Rage będzie działało z execute :lol:


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 11:39 
Cytuj  
Podejrzewam, ze bedzie zzeralo rage'a "dodatkowego", a sam koszt Execute (15 ?) nie bedzie naliczany.
Tak mi sie wydaje ..

Jesli caly bedzie darmowy to pierdziele maga i robie warka - w execute spamie e-peen bedzie sam rosl ..

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 18:15 
Cytuj  
szczerze mowiac to nie wiem czego sie nie mozesz doczekac.

nasze zmiany sa tak pieknie skonstuowane, ze jesli grales np. Arms / Fury warem to aby miec podobna funkcjonalnosc co obecnie, to musisz walnac 5 talentow w prot, aby miec Tactical Mastery i do tego kolejne 5 w jakis totalny crap pokroju Imp Rend, Thunderclap, Iron Will, aby rozwinac drzewko. Wiec tak naprawde 5 nowych talentow wladujesz w tactical mastery, 5 "starych" w np. Iron Will i zostanie Ci cale 5 pkt na buffy. Inne klasy dostaja 10 - wiec sam wywnioskuj jaki one dostana power, a jaki my. Ja szczerze mowiac na widok takich zmian to rerolluje (mimo, ze gralem praktycznie tylko warem bez altow) bo jak widze 40 pkt talent Rampage, ktory jest slabszy od ... crusader enchanta pod kazdym wzgledem to gg. A juz jak widze talenty innych klas, ktore w pigulce dostaja takie zabawki przeciw melee jak polgodzinne -10 % crita dla przeciwnika, -5 % to hit (teraz w Arms bedziesz potrzebowal 10 to hit, a fury dw to juz w ogole), spelle z disorientem i inne cuda (jak np. szanse na proc +50 % speed i immune to imparing effects) to juz w ogole. Szczerze mowiac to na rowni z tymi zmianami casterow to byly te nasze fake'i typu Barbarity itp. :)

Endless Rage - 2x MS, 1x Whirlwind reszta white damage. (bo cooldowny) Swietne ? Moze byc i win buttonem jak wejda crity. Jak nie wejda to ... biegniemy z cmentarza hehe. Jak sie dojdzie do etapu execute przeciwnika to tak naprawde i bez tego go rozlozy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 19:29 
Cytuj  
w ogole nie wiem jak rozdac te cholerne talenty w BC, by dojs do takiego Endless Rage to trzeba ładowac talenty w mnostwo pierdol...
ee tam
To juz to wydaje sie sensowniejsze

Nie podoba mi sie w ogole...
Nie oba sa do pupy ;)

najlepiej full prot nikt nas nie zabije ale my tez nikogo ;)
moze tak:
lalal
w sumie tez crap ;)


_________________
.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 20:56 
Cytuj  
problem jest taki, ze te drzewka sa w ogole nieintuicyjne. jak sie wczoraj np. magiem bawilem to drzewko frost az samo "chodzi" :)

A u nas robie np. DW Fury i chcialbym powiedzmy Axe Speca. Wrzucam na poczatek 31 pkt w fury, rozpoczynam arms i juz zonk. Daje 3/3 Imp HS i mam 2 talenty do wydania na super hiper ofensywne Deflection ;) badz Improved Rend dobre nie wiem dla kogo. Wiec juz wtopa 2 talentow no cos czego teoretycznie rownie dobrze moglbym nie miec w ogole. Dalej nie lepiej. 5 punktow do rozdania i do wyboru 5x Iron Will, 3x Thunderclap, 2x Imp Charge i znow Deflection. Daje 5 w Iron Will dla swietego spokoju (jestem Orkiem wiec mam nadzieje, ze jakis mocniejszy efekt bedzie), ale to tez nie jest nic szczegolnego. Na dobra sprawe wtapiam wiec 7 talentow, ktore no sa bo sa, ale pozytek z nich praktycznie nijaki. Dalej rozwijam Impale i sie okazuje, ze mam 17 talentow, czyli 3 brakuja do 20 aby pojsc dalej, a do wyboru Anger Management, 2h Spec, Imp Charge, Thunderclap, Rend, Deflection. Laduje 1 talent w Anger liczac, ze dalej generuje rage, no ale te dwa talenty znow padaka straszna do wyboru. Imp Charge jako fury mnie nie kreci bo i tak szybko w zerga wchodze i tam bloodrage lub imp zerg rage. Biore wiec ... Imp Charge bo i tak nic nie ma :d

Wiec tak naprawde do momentu tych 20 talentow w arms mam wydanych 9 takich lewych punktow tylko po to, aby jakos ruszyc drzewko. Efekt taki, ze tak naprawde z Dmg talentow dostaje tylko Impale. Dopiero teraz moge wrzucic punkty w Axe Spec, tyle ze trzeba jeszcze dac punkty w Tactical Mastery, ze 2 talenty w Fury i okazuje sie, ze ... punkty sie skonczyly :D

Tak wiec stworzenie Fury DW builda z pojsciem w np. Axe Spec / Sword Spec jest praktycznie niemozliwe bez gimpowania innych statow, bez ktorych ten Spec nie pokryje strat.

Glebokie pojscie w Fury do 45 pkt tez troche smieszne bo ten Rampage to poki co porazka na calej linii.

Wg mnie totalnie skaszaniony jest poczatek drzewka w Arms. To sprawia, ze czasem zwyczajnie nie ma w co wrzucic punktow, ktore jakos tam nawet zaoszczedzic mozna - mozna juz sie pchac, albo glebiej w fury, albo w bezuzyteczne talenty z T1-T2 arms.

Jasne, to tylko alfa, ale czemu drzewka innych klas wygladaja jakos hmm ... sensownie, a nasze jak zwykle nie :) Build pod MS jakis taki rwany jest. Mozna dac 31 talentow w Arms i wtedy tez zgarnac Deathwish, Enrage, Imp Intercept z fury, albo pojsc w Endless rage i stracic te trzy talenty. Nie wiem co lepsze, ale jakos nowych skilli mocno dyskusyjna. 5 % damage taken, a deatwish daje +20 % damage, enrage +25 %, imp intercept super mobilnosc, endless rage tak naprawde poki co spekulacje (moze byc bdb na melee np. na poczatku walki gdy brak rage'u to 2 ms'y skutecznie zrobia przewage; przy serii critow moze byc i win buttonem, ale i tak nie mam przekonania)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 21:27 
Cytuj  
jak ja widze te rendy, thunder clapy, iron wille, i co to ma byc Blood frenzy?!
By dojsc w arms do Endless Rage musze wywalic tactical mastery albo enrage... a jak zrezygnuje z enrage to nawet to chyba mi nie pozwoli dojsc do tego talentu. Ale byc warkiem bez tactical mastery? :o

teraz chyba tez bym dal w heroic strke 3/3 i 2/5 w deflection, chociaz miec te 5% parry wiecej nie jest zle ;) ten talent Second Wind jest jeszcze w miare niezly, Improved Disciplines - no nie wiem czy to takie ciekawe.

Rend mogliby wydluzyc duration time za pomoca talentu, to jeszcze mogloby byc nie glupie, tak jek teraz jest do kitu ;)

za duzo talentow trzeba poswiecic na jakis crap...

DW to ja sobie nie umiem wyobrazic...


_________________
.


Posty: 20
Dołączył(a): 10.04.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 21:41 
Cytuj  
im dluzej patrze na te drzewka z talentami dla warka, tym bardziej dochodze do wniosku, ze dps warek zanika. imo talenty sa idealne dla prot, ale dla dps = zal.pl po calosci...
niektore talenty sa tak debilne, ze szkoda gadac. najbardziej zaciekawil mnie talent Rampage (tier 9, fury drzewko). On na 70 levelu bedzie dawal 200 ap jak sie stacknie ?
btw. za duzo jest talentow sytuacyjnych, czy na pvp. brak dobrych na pve, i ten nerf flurry tez boli.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2006, 21:57 
Cytuj  
Tooltip flurry jest zbugowany, bedzie sie odpalal na white i special attacks.


_________________
cypis#2942
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.