mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 108
Dołączył(a): 12.09.2006
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 06:01 
Cytuj  
Mam pytanko. Na niektórych screenach widziałem jak były podane FPS. Czy licznik FPSów to dzieki jakiemuś osobnemu programowi czy mozna gdzieś w opcjach gry włączyć?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 07:23 
Cytuj  
1) Co do FPS, to jest to tylko z innych programów, np. jak Fraps :)
2) Zapominacie, że /rdm też ma cure. Teraz powiedzcie szczerze, czy blm jest w stanie wyleczyć tank z żóltego czy czerwonego hp? Przecież z tego co kojarzę, to najpotężniejszy Cure jaki ma z suba to tylko Cure III. Oczywiście blm nie powinien siedzieć tylko i mb-ować, ale jeśli to blm ma dbać o hp pt, to znaczy, że whm jest do dupy :D Z tego co oczekuję od blm, to budzenie party (i do tego wcale nie potrzeba /whm Nara, wystarczy /rdm), jeśli sytuacja jest naprawdę zła to wrzucenie kilku curów na nie tanka, jeśli jest /whm to erase a jeśli /rdm to dispel.
Loth nie wypowiadaj się jeśli się nie znasz. Po pierwsze z /rdm blm także będzie miał Cure III, a więc żadna różnica. Po drugie sama nie wiesz co gadasz, nie bierze się blm jako main heleara (podejrzewam, że żaden poprostu by się nie zgodził dlatego), a rdm czy smn jako main helear to norma, na niektórych levelach nawet bardziej się opłaca wziąć rdm-a jako main heleara niż whm-a.
Dalej, Sai i każdy inny blm napewno przyzna mi rację, że blm w przeciwieństwie do melee jobów nie jest w stanie wziąć dmg-u na siebie, bo zaraz zginie. Z tego co zauważyłem, to przy solowaniu ciężkich mobów, używa się metody ss+nuke+sleep i w tym wypadku, Fast Caste z rdm się przydaje.
Co do whm-ów, miałem już tylu badziewnych whm-ów w pt (tak samo jak tanków), że z założenia zakładam, iż jak coś idzie źle to whm czy tanka wina. No cóż, tank na 75 który nie wie jak stanąć do SATA, whm na 74 który spamuje Cure III gdy hp któregokolwiek z dd spadnie poniżej 1k, przez co zaraz nie ma mp. Trochę inaczej wygląda rola whm w tp burn pt, gdyż tutaj najczęściej każdy dd w pewien sposób tankuje i sam whm nie jest w stanie wszystkich utrzymać przy życiu, dlatego druga osoba, która może leczyć naprawdę pomaga. Tylko, że jeszcze nie widziałem blm-a w burn pt, a najczęściej kombinację whm+rdm bądź brd.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 07:35 
Cytuj  
widac twoje rozumowanie nie wykracza poza cure wiec gadaj dalej, nie ma to jak wiedza oparta na domysłach i snucie teorii o rzeczach o ktorych ma sie slabe pojecie. Pomine juz prosty fakt ze powodem dla ktorego whm nie wyrabia z leczeniem moze byc tez slaby tank, glupi meleesi, trudny camp itd itp ale whatever, wiesz swoje.

jest zaledwie garsc sytuacji w ktorej /rdm jest bardziej przydatny od /whm, i prawie zawsze gdy poszedlem z /rdm, pozniej tego zalowalem


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream


Ostatnio edytowano 20 wrz 2006, 07:39 przez swordsman, łącznie edytowano 2 razy
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 07:36 
Cytuj  
Erelen napisał(a):
1) Co do FPS, to jest to tylko z innych programów, np. jak Fraps :)


Jest to skrót: Frames per Second. Czyli ilość klatek obrazu na sekunde.


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 07:51 
Cytuj  
Kyuubi wiem co to znaczy :) Napisałem tylko, że jedyny wiadomy mi program który mi to pokazuje to Fraps :) Ach, przypomniało mi się, że także Windower ma opcję wyświetlania FPS :D
Sai to powiedz w jakich sytuacjach żałowałeś? Domysły? Może, ale często służę blm-om jako TH whore (takie moje hobby), poza tym obserwuję pracę innych jobów w pt. Powiedz w takim wypadku gdzie jest ta wielka różnica, bo w spellach /rdm jest gorszy od /whm gdyż nie posiada: poisona, blidna, niektórych bar-spells, protectra, shellra, teleports, curags. Tylko, że jak w pt masz main helear + refresh (np. whm + rdm), to najczęściej oni wrzucają te spelle. W active abilities /whm ma divine seal gdy /rdm nie ma nic, w passive ma: Magic Defense Bonus, Clear Mind, Regeneration, w tym wypadku /rdm ma: Resist Petrify, Fast Cast, Magic Attack Bonus, Magic Defense Bonus, Clear Mind.
Przy okazji, Sai to cure odnosiło się do Loth, która twierdzi, że /whm jest tylko dlatego lepszy, iż może się samemu leczyć, co jej udowodniłem, że /rdm ma taki sam cure potencial, nie to że cure to jedyny bonus z /whm czy /rdm-a.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 08:25 
Cytuj  
Erelen napisał(a):
... Teraz powiedzcie szczerze, czy blm jest w stanie wyleczyć tank z żóltego czy czerwonego hp?...


ja jestem w stanie wyleczyć tanka z jego red/yellow HP ale w czasie mojego pooooooooooowolengo castowania curów mógłbym go zabić np. nie stunując jakiegoś ostatecznego dla jego życia specjala mobka :)
w ogóle tank na red/yellow to żenada w party i albo coś nie tak z supportem albo coś nie tak z oceną możliwości party-mobek, może zdarzyć się migawka półsekundowa i ktoś mógłby zdążyć zrobić screena z tankiem red/yellow HP ale na tym screenie powinien być zarejestrowany Cure WHMa, jak go nie ma to tak jak Erelen pisze WHM jest do du********, nie ma nic prostrzego od trzymania na targecie tanka i trzymanie palców na makrze z curem, cała reszta zadań WHMa ma priorytet 999999 lub należy do reszty supportu łącznie z blmem który w tych czasach robi za support, zresztą jak każdy wie WHM w ffxi to najtrudniejszy job w opanowaniu bo musi uważać na największą liczbę rzeczy która zdarza się podczas każdej walki
poza tym whm nie musi nic robić ze swojego subjoba a blm większość rzeczy o ile ma /whm lub /rdm a kluczowa rzecz dla blmów/whm: curaga2 z ds ratuje życie party


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:01 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
Dobre party z rana i dobre party w nocy to myślę, że realne jest z 40k expa zrobić. Ja dzisiaj zrobiłem 30k expa, a się męczyłem chyba z 4 godziny żeby zrobić 8k expa na Bibiki Bay. Dobiłbym te 40k, bo się party rozpadło jak odszedłem, ale byłem tak wykończony, że masakra :har: Podejrzewam, że gdyby się zebrała grupa ludzi, która skupiłaby się tylko na codziennym levelowaniu i miałaby zaplecze finansowe na sprzęt, scrolle, toolsy, food itd. to w miesiąc jest realne 10-75lvl. Oczywiście mam na myśli ludzi co umieją grać, mają zrobiony quest na subjoba, wylevelowanego subjoba oraz genkai. Pozatym są joby mało zajmujące w party, jak np. BRD, WAR, MNK itp. i człowiek się tak nie męczy jak np. podczas gry NINem, czy THFem...


Hehe powiem ci tyle ze dziennie w 6-8h robilem 60-100k expa zaleznie od tankuw bo do 65 tylko tank nie byl z DH i jak zasysal to i exp nam zasysal.
Dodam tez ze setup niebyl nastwaiony na uber DMG bo mielismy zwykle NIN RDM BRD COR BLU i BLM refresh byl uberowy ale o dmg juz tego powiedziec nieszlo ale jak tank nie zasysal to chain 5 na luzaku sie robilo czasem 6-7...

PS Po pierwsze nie pisalem oczywistych reczy co sie ma w obu subach bo to zbedne napisalem jedynie plusy kazdego z nich... no i zapomnialem o najwazniejszych rzeczach z subuw Pasywnych Skillach:
Co daje /whm auto regen i clear mind, a /rdm daje fast cast.

No i tak jak sai mimo ze wiele osub twierdzi ze dla RDM najlepszy sub to /BLM to zawsze zalowalem ze mam go subniety jakos /WHM mi sie bardziej przydawal... btw erlen to ze masz WHM w PT nie znaczy ze sytuacja sie moze szybko zmienic i zalatwi sobie replacment z jakims innym jobem i tedy nieodpowiedni sub zassysa bo traci sie sporo czasu albo sie okazuje ze w PT BLM subnol /rdm RDM /blma a cor powiedzmy ma /nina to kto moze zapodac erase nie wspominajac o paralynie i silenie...Nieraz mialem sytuacje ze jak poszlem z subem /BLM jak mnie prosili to potem musialem biec i zmieniac i tracilismy sporo czasu.
I ERlen poza TP burnami istnieja mana burny i tam wlasnie BLMi sie nadaja...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:29 
Cytuj  
Max o mana burn raczej się nie wypowiadam bo o nich nie mam pojęcia :) Poza tym określałem tylko wzorcowe pt: tank, ddx2, helear, support i blm. Co do dziwnych przypadków w pt, przyznasz sam szczerze, że po złożeniu pt ciężko sobie wyobrazić, że tank nie wie jak ustawić się do SATA, to że whm ma zamiar za 20 minut odejść i nie znaleźć żadnego replace. Gdybym składając pt przewidywał wszystkie najczarniejsze sytuacje, to nigdy bym żadnej nie stworzył :D Nawet bym pewnie do żadnej nie dołączył ;) Wiesz, tak samo wczoraj miałem tp burn, kto mógł przewidzieć, że jak tank odejdzie to ja będę main tankiem jako thf? Bo napewno nie ja :D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:46 
Cytuj  
Erelen napisał(a):
...Co do dziwnych przypadków w pt, przyznasz sam szczerze, że po złożeniu pt ciężko sobie wyobrazić, że tank nie wie jak ustawić się do SATA, to że whm ma zamiar za 20 minut odejść i nie znaleźć żadnego replace. ...


niedługo będę dalej robić tanka i możliwe że jakiś thf będzie w party i chciałbym się spytać o 1 drobną rzecz bo jej nie rozumiem

dlaczego tank musi się ustawiać do SATA ? a nie reszta całkowicie bezużytecznych na początku walki ludzi
po co ja na 30 levelu NIN mam martwić się w ciągu pierwszych 20-30 sekund walki żeby się jakoś ustawiać ? skoro w tym czasie moim obowiązkiem jest budowanie hate/castowanie/cieniowanie a nie obracanie się bez sensu bo coś komuś nie pasuje
z tego co wiem przecież SATA to nie jest kluczowa rzecz poza biciem jakiś supertwardych mobków gdzie zalecane jest trzymanie hate przez tanka od początku do końca walki lub jego
jak będę niedługo levelować swojego NIN to raczej będę starać się o to żeby dobrze grać NIN a nie żeby dobrze grał jakiś THF który na siłę chce zrobić SATA
w czym ja się mylę ?
(zakładam że będę main tankiem który faszeruje mobka ninjowskimi spelami w czasie kiedy 1 voker robi swoje)


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:52 
Cytuj  
Dokładnie tak jak Simi pisze- tank vokuje i zaczyna budować hate a reszta w tym czasie ustawia się tak aby łatwo było zrobić SATA (czyli ten warrior/monk/inny DD który zrobi WSa i obróci mobka aby THF mógł SATA na tanku). Ciężko wymagać aby tank jednocześnie rzucał cure, flash/ninjutsu i biegał bo DD są leniwi :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:53 
Cytuj  
Sim chodzi o to zebys stal jak najblizej moba.

Oczywiscie cala reszta musi sie dostosowac do ciebie, a nie ty do reszty. Tanczacy tank to nie jest dobre rozwiazanie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 09:57 
Cytuj  
Raczej na niskich levelach nie robi się SATA na początku walki (na wysokich także, tam na początku walki idzie tylko TA). Najlepiej aby SATA szła z sc, nie sama. W ustawieniu tanka nie chodzi o to, aby stał idealnie na moba plecach (no chyba, że ustalisz w pt, że najpierw vokuje np. sam, a thf SATA na tobie), zazwyczaj błędem tanków jest stanie w takiej odległości od moba, że sam trafia, ale thf na jego plecach już nie. Wielokrotnie zdarzało mi się na pt chacie mówić, aby tank podszedł bliżej moba, bo nie mogę trafić, zazwyczaj po tym dany tank mówi mi, abym nie uczył go jak grać bo on jest superubertanknajlepszynaserwerze. Simi jak będziesz stał blisko moba, na tyle by thf mógł w niego trafiać stojąc za tobą, to już będziesz dobrym tankiem dla thf :)
[Edit] Opi był szybszy :D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:01 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Sim chodzi o to zebys stal jak najblizej moba.

Oczywiscie cala reszta musi sie dostosowac do ciebie, a nie ty do reszty. Tanczacy tank to nie jest dobre rozwiazanie.


załóżmy że stoję blisko moba na poczatku, ale jak jakiś dd na chwilę ma obrócić moba do SATA i mobek zaczyna wariować i sam zmienia odległość i za plecami mam THFa a ja mam zamiar podejść bliżej mobka to się robi bałagan
wtedy to ja nie umiem się do SATA ustawić czy można założyć że jest ogólny burdelek ?

edit
wtedy to wszyscy myślą że tank nie umie się do SATA ustawić czy wszyscy myślą że to jest standardowy chaos ?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:15 
Cytuj  
Jeśli dd obraca moba tak, że ten znajduje się w tej chwili poza zasięgiem thf czy tanka, to znaczy, że dd nie umie się ustawić do SATA to nie wina tanka. Jeśli tank straci hate po voke i np. ws-ie dd, a do tego w tym momencie dojdzie whm z Curagą, etc. to już jest ogólny burdel i niczyja wina :D
Także często, to że SATA nie wyszła jest winą noobowskiego thf-a. Więc Simi jeśli wiesz, że stoisz blisko moba, drugi dd też stał blisko, wszystko wyszło pięknie poza SATA+WS to znaczy, że thf nie wie jak SATA robić :)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:21 
Cytuj  
Erlen nie grasz w nowych zonach ?

Obecnie w New Area pomiedzy lv 54/55 a lv 63/64 kiedy exp idzie na Koliberkach BLM moze praktycznie tylko robic kill-nuke czyli na koncu odpalic czar ktory zabija i leczyc w trakcie walki. Każde zaklęcie wydalone przez RDM, BLM badz WHM na Koliberka wraca na Tanka + Tank nie moze uzywac food, a w sumie kazdy kto bierze hate na klate choc na chwile tez traci food.

Od lv 64/65 do 67/68 kiedy expi sie na Magmatica BLM jest bardzo dobry jako DD ale też jako support bo magamtica potrafi kichnac za 1k hp.

End game (73/75+) TP-Burn Party potrzebuje dobrego RDM i dobrego BRD, MP-Burn praktycznie sie nie spotyka juz chyba, ale oni tez potrzebuja Brd i Rdm. Normalne party end game w zaleznosci do przeciwnika potrzebuje whm i rdm lub whm i brd.

Kazdy dobry RDM + BRD + NIN utrzyma party przy zyciu nawet z subem blm, bo RED ma cure w mainie, nie zdejmie statusow ale może leczyć.

Moim zdaniem sub WHM dla BLM jest bardzo uniwersalny, zwlaszcza tam gdzie wchodzą w gre AOE statusy, jednak sub RDM też jest potrzebny czasem, np połaczenie SMN + BLM na Magamticach - dispell rox ! gravity rox ! -, End Game HNM gdzie bonus z int i fastcast sie przydaje.

DD to jest profesja ktora w danym party MOIM ZDANIEM robi min. 30% dmg, profesje ktore robia ponizej 30% dmg, to jest support-DD, i tak nalezy je traktować. Oczywiscie wiadome jest ze BLM MOZE zrobic ponad 30% dmg, ale zaplaci za to wlasnym expem, mowie o ukladzie gdzie DD to DD a support pomaga, takim supportem jest np RDM ktory brustuje do SC i moze to robic maja sub whm jak i blm, moze to być też SMN.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:34 
Cytuj  
Scorpio, gdy wyszedł nowy dodatek ja już byłem na levelu 70, nigdy nie miałem okazji expować na kolibrach, a od levelu 70 większość czasu siedzę w tp burn i zwykła pt z blm trafia mi się bardzo rzadko.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 11:11 
Cytuj  
lol stok jak to sie mana burnuw nie spotyka ja caly czas widze jak camp na Mount Zhayolm jest zajety. Od czasu dodatku jest wiecej mana burn PT bo jest wiecej miejsc dla nich do expienia kiedys gluwnie siedzieli w KRT teraz w nowych zonach jest pelno miejsc.
I serio najlepszym rozwiazaniem dla mana burna teraz jest BRD+COR RDM sie rzadko bierze nawet czasem ludzie biora 5xBLM i BRDa i pozatym gluwne invitki od 70 lvlu od czasu wydania dodatku to mana burny, bo niestety takie pt to standardowe miejsce do meritowania blma.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 11:36 
Cytuj  
Jedyny przypadek kiedy tank musi się ustawiać jest wtedy, jak na start vokuje ktoś inny, żeby THF mógł na tanku zrobić SATA. Generalnie tank (np. NIN) najlepiej jak się wogóle nie rusza, gdyż wystarczy minimalny lag pomiędzy graczami i wyszscy się dobrzy robią, bo chcą sie ustawić w formacji, to się potem biega wokół mobka, jak indianie wokół ogniska :har: Z drugiej strony każdorazowy ruch to spell interuption, wieć też dziękuję, żeby jako NIN który 60-80% czasu bicia moba castuje ninjutsu, martwić się o THFa. Oczywiście osobiście jeśli widzę, że THF nie jest do dupy i kontroluje co się dzieje, to się staram mu dużo pomóc w miarę możliwości, ale on też musi umieć wycofać się z wykonania ciosu w momencie kiedy mob zaczna tańczyć (dać unlock i się obrócić najprościej mówiąć).


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 220
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 15:19 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
dlaczego tank musi się ustawiać do SATA ? a nie reszta całkowicie bezużytecznych na początku walki ludzi


Wiesz nigdzie nie jest powiedziane ze tank MUSI sie ustawiac do SATA, masz trzy opcje: Ty (jako tank) ustawiasz sie z tylu moba jezeli Twoj SATA partner vokuje na poczatku, Twoj SATA partner vokuje i tak sie obraca zebys znalazl sie za plecami moba, i trzecia opcja SATA partner vokuje i obydwoje staracie sie ustawic (wtedy zaczyna sie jak to Kassei ladnie okreslil "taniec wokol ogniska").

Patrzac z mojego punktu widzenia i opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu (nin 75) najlepsza pod katem party jest opcja pierwsza, szybciej tank ustawi sie za plecami moba i THF bedzie mog wykonac swoja prace, niz SATA partner obroci sie w taki sposob zeby tank znalazl sie za plecami moba (bo to zalezy tez gdzie Ty jako tank stoisz), kazda sekunda stracona na obracaniu moba tak zeby dla tanka bylo "dobrze" powoduje wieksze obrazenia na obracajacym, co konczy sie seriami cure ze strony magow, ktorzy przejma hate, tank musi vokowac, z SATA nici.

Patrzac z innego punktu i opierajac sie na wlasnym doswiadczeniu (thf 75) dla mnie jako thf'a (jezeli zaczynamy walke od SATA) najwazniejsze sa plecy moba i tank za nimi. Mnie jako zlodzieja nie obchodzi jak tank dogada sie ze swoim SATA partnerem, kto, kiedy i jak sie obraca. Jezeli w zadnej z powyzszych trzech sytuacji tank nie dogada sie z drugim vokujacym, lub wychodzi to "kulawo" (tez sie zdarza) wtedy jako thf naciskalem macro : SATA X * THIEF TP [20%] i wszyscy byli pogodzeni, w takim przypadku jako pierwszy vokuje tank i problem czesciowo rozwiazany.

Slayerek napisał(a):
po co ja na 30 levelu NIN mam martwić się w ciągu pierwszych 20-30 sekund walki żeby się jakoś ustawiać ? skoro w tym czasie moim obowiązkiem jest budowanie hate/castowanie/cieniowanie a nie obracanie się bez sensu bo coś komuś nie pasuje


Tank to statyczny job, stoisz w miejscu, jezeli jako pierwszy vokuje np mnk/war to on staje sie chwilowym tankiem, wiec on stoi w miejscu Ty jako main tank biegniesz za plecy moba, zajmuje to max 5 sekund. Samo SATA lub SATA + WS to wlasnie potezny ladunek hate dla tanka, mysle ze w tym momencie powinienes (jako tank) byc za to wdzieczny.


Slayerek napisał(a):
z tego co wiem przecież SATA to nie jest kluczowa rzecz poza biciem jakiś supertwardych mobków gdzie zalecane jest trzymanie hate przez tanka od początku do końca walki lub jego
w czym ja się mylę ?


W czym sie mylisz ? THF jako jedyny job jest w stanie zamknac Distortion z prawie kazdym DD w party. DD WS + (SATA + WS) daje Distortion (chyba sie nie pomyle jesli powiem ze 90% exp mobkow jest weak to ice), BLM MB. SATA w tym momencie i jej wysoki ( w zalozeniu) damage powinien dac ci wystarczajaca ilosc hate zeby utrzymac moba na sobie po MB wykonanym przez BLM (co nie zawsze dziala, BLM i tak przejmie hate ale po dobrze wykonanej SATA z WS'em latwiej ja odzyskac z powrotem).
Tak sie lvlowalo za dawnych dobrych czasow, dzisiaj nikt nie uzywa SC, co nie zmienia faktu ze SATA dalej jest przydatna, bo chyba az do lvl 72 i tak expujesz na "super twardych mobakach" czyli IT z dwoma lub jednym +.

Slayerek napisał(a):
jak będę niedługo levelować swojego NIN to raczej będę starać się o to żeby dobrze grać NIN a nie żeby dobrze grał jakiś THF który na siłę chce zrobić SATA


Granie w party to tzw teamwork, wymaga zgrania i wspolpracy wszystkich szesciu uczestnikow nie tylko myslenia o sobie, nie zapominaj o tym.

Sorry za wall of text.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 16:00 
Cytuj  
mik napisał(a):
...Tak sie lvlowalo za dawnych dobrych czasow, dzisiaj nikt nie uzywa SC, co nie zmienia faktu ze SATA dalej jest przydatna, bo chyba az do lvl 72 i tak expujesz na "super twardych mobakach" czyli IT z dwoma lub jednym +.


zapomniałem napisać że dla mnie supertwardy mobek to taki którego bije 12-18-40 osób przez 3-5-20-60 minut z nadzieją na brak wipa, wszystkie inne to żart w kontekście wredności FFXI


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.