oski napisał(a):
takk szczegolnie w PvP ... wiesz ze podczas 0.5 sec mozna dostac silennce/cs/stuna/osoba wyrwie sie z novy i jak war to cie interceptnie/dc ? ..... w PVP liczy sie kazda sekunda/ulamek sekundy a tak naprawde to jest dosc duzo sytuacji w ktorych mozna sobie wycastowac fireballa
Bardziej prawdopodobne jest dostanie silence w pierwszych 2s castu niż w ostatnim 0.5s.
WTF, kto czeka 3s żeby zrobić magowi silence/cs? Szczególnie, że ze względu na laga/talent imp fireball mógłby stracić tylko niepotrzebnie CD.
Wyrwanie się z novy po 1-3s jak nie zadajemy dmg celowi jest raczej rzadkością (nie mówię tu np, o trinketach). Ja tam wole free 2s raz na jakiś czas (wbrew pozorom całkiem często) i dodatkowo przerwanie castowania przeciwnika, które czasami potrafią przeważyć o wygranej. Zresztą impact to talent, który nie daje bonusu tylko jednemu spellowi jak imp fireball, ale całemu drzewku fire (Scorch, Flamestrike, Blastwave, Fireblast a w BC nawet Molten armor) IMO kalkulacja jest prosta.
BTW sytuacji, w których można swobodnie wycastować fireball. Gdzie ty widzisz dużo takich sytuacji w group pvp? W starciu premade vs premade castowanie fireball jest równoznaczne z wywieszeniem nad swoją głową wielkiego plakatu w stylu "TU JESTEM", w 8/10 przypadków ktoś zrobi ci intercept, kick, stun, cs, silence, shield slam etc. etc.