mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 113
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 13:50 
Cytuj  
Jak dla mnie napis jaka to rasa wystarczy. Robienie nowej grafy jest po pierwsze straszne pod wzgledem wykoniania (te wszystkie animacje czarow, atakow itp.) pozatym zapominacie o jednej rzeczy... ZS/DZ dziala pod 2d jak i 3d a robienie postaci krasnoluda/elfa pod 3d nie bedzie latwe.
Hmm bonusy.. jak dla mnie bonusy wsrod ras powinny byc male. Dlaczego? Bo wtedy wszystkimi magami beda elfy, wojownicy to krasnoludy itp. Trzeba tak to wykonac, by gracz wybieral rase tylko dlatego ze bedzie ja odgrywal a nie, ze elfi mag ma latwiej w nauce czaru a krasnolud latwiej wykona exp zbroje.

Khraan

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 15:48 
Cytuj  
Po 1. dlaczego zawsze 'wciskacie' elfów jako łuczników? Nie widzieliście elfich wojowników? Byli jednymi z najlepszych w swoim fachu. Nastepna sprawa, półdemony, coś na kształt tannar'ri z AD&D i mam takie propozycje: wieczny krim - zgadzam się, ewentualnie jakieś bonusy do statów oraz coś na styl 'charyzmy' do złych postaci, czyli mogłaby się czasem 'dogadywać' z niektórymi wrogami np. w celu posłużenia się jedną złą kreaturą do zabicia innej. Co wy na to?

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 15:58 
Cytuj  
Hmm grafika postaci to rzeczywiście odległa przyszłość. Mimo wszystko sprawa ta wymaga na pewno dogłębnej analizy i powinna być rozpatrywana (ze względu na nakład pracy) chyba po ustatkowaniu innych spraw związanych z nowym światem. Nie wiem jak wy ale ja wolałbym poruszać się początkowo może w ciut uboższym świecie ale bardziej dopracowanym. Temat ras to temat budzący wiele pozytywnych odczuć ale trzeba też przyznać że jest to temat dość nowatorski jak na UO. Nie chciałbym aby spalił on na wykonastwie lub zmuszał potem graczy do stawania przed coraz to liczniejszymi poprawkami (modyfikacjami) ich (już stworzonych i "wypieszczonych") postaci.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2002, 21:13 
Cytuj  
Ja zawsze bylem perfekcjonista i zwolennikiem, ze jak cos robic, to robic od razu porzadnie, a nie polsrodkami. Moze w ogole odsunac ta dyskusje na dalszy plan. Moze jak sie juz zabawa rozkreci, ludzie przyjda (hihi - ja + moi znajomi z sesji, cl i sc to juz bedzie jakies 6-7 osob wiecej) i przyjdzie pora by nieco poszerzyc swiat. To wtedy wrocimy do tej dyskusji? Moze nowe lady jakie sie pojawia beda np. zalesiona wyspa elfow, gorzysta kraina krasnoludow, bagnista dzungla jaszczurow? Bylo by o wiele sensowniej gdyby juz wprowadzone rasy mialy jakies oparcie w swiecie i jego historii, a nie ze na starcie pojawiaja sie kilka ras i kazda zagadana osoba ma inna teorie skad pochodzi i jak tu trafila. Co to bedzie za odgrywanie postaci na temat ojczyzny ktorej, panujaej w niej porzadku spolecznego itepe nie wiadomo zupelnie nic? Toz to bedzie doopa a nie odgrywanie. Nie bedzie mozna usiasc przy pifku i snuc opowiesci ze swojej krainy, robic wypraw by ja odwiedzic itd.

A co do ludzi - nie beda wcale poszkodowana rasa - jesli n ef moze miec 120 w jakies diedzinie to automatycznie z jakies innej mu 20 odpada. Czlowiek bedzie mogl byc grandmasterem w 7 dziedzinach, a elf w 6 wiec juz tu jest przewaga. eee... nie chce mnie sie patrzec kto to napisal ale jakim cudem, jesli elfy mialy by byc rasa zwiazana z magia, mialy by mie cna nia mniejsza odpornosc? Jak cale zycie sie zyje na pustyni to co? Latwiej sie dostaje udaru slonecznego niz mieszkancowi europy? lol...

Ja sie radze wstrzymac z dyskusja nad rasami na dluzej. :smile:

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 09:47 
Cytuj  
Hmm
Nie chce sie czepiac ale z tym udarem to gdzies czytalem cos takiego.
Kolor skory czlowieka jest zalezy od klimatu poniewaz jakis tam zwiazek w skorze ktory chronia ja przed utrata nadmirnie wody i UV i czegos tam jeszcze bylo.
W kazdym bardz razie ten czynnik (jakis tam zwiazek czy cos takiego bylo nie pamietam nazwy) zabarwia skore, dzieki czemu murzyni np. w afryce nie maja wszycy udaru slonecznego. Dlatego tez mnisi wracaja przecietnie co roku (zalezy od organizmu) do krau bo ich organizm musi sie zregenerowac poniewaz warunki na misji sa dla nich wykanczajace.

Informacje te wyczytalem w jakiejs gazecie o tematyce naukowej.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 12:35 
Cytuj  
Ja napisalem o mniejszej odpornosci elfow na magie
Wyszedlem z zalozenia ze elfy sa bardziej na nia wrazliwe dzieki czemu szybciej sie jej ucza, latwiej rzucaja czary, ale jak na nich sie czar rzuci to dziala on silniej niz w przypadku innych ras
To jak z widzeniem w nocy. Osoby ktore lepiej w nocy widza maja problemy w sloneczne dni nie mowiac juz o patrzeniu pod slonce

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 13:37 
Cytuj  
Jesli czesto przbywaja w swietle slonca to i ich wzrok sie przyzwyczaja i zmniejsza ich wrazliwosc :smile: A zatem co do jakiejkolwiek magicznej rasy res powinien byc nawet wiekszy niz w przypadku rasy nie-magicznej. Skoro potrafia tworzyc magie to i potrafia ja rozpraszac i niwelowac. To sie samo przez sie rozumie - jak umiesz cos stworzyc to i lepiej wiesz jak to zniszczyc. :smile:

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 16:08 
Cytuj  
Zgodze sie z M...
Dlatego wczesniej tego nie zawarlem bo nie mialem pomyslu jak by to rozwiazac w mechanice gry zeby bylo sprawiedliwie. Jak na razie nie ma takiego rozwiazania co by zadowolilo wszytkich.

Ale moze cos takiego.
Zalozmy ze skille sa wszystkie dostepne dla wszystkich ras. A kwestje ograniczen rasowych by tak rozwiazac.

Staty dla poszczegolnycg ras mialy by swoja minimalna i masymalka wartosc, ktore sa nie przekraczalne. Na statarcie tez byly by ograniczenia i nie mozna by dac np. 10 int elfowi w koncu to rasa slynaca z wiedzy i takich tam :wink:
Istnialy by takze skille zakazane dla danej rasy, a pozatym to nie bylo by zadnych bonusow tylko dam fakt mozliwosci poprowadzenia np. krasnoluda.

Wedlug mnie takie cos bylo by sprawiedliwe.


A oto przyklad min i max granic statow.

Czlowiek:
str 10 - 70
dex 10 - 70
int 10 - 70
Elf:
str 10 - 50
dex 20 - 70
int 20 - 90
Krasnolud:
str 20 - 90
dex 15 - 70
int 15 - 50

Uzupelniajace zeby byl wybor pelny w statach.
Niziolek:
str 10 - 50
dex 20 - 90
int 20 - 70
Troll:
str 20 - 90
dex 10 - 50
int 10 - 50
Goblin:
str 20 - 70
dex 20 - 90
int 10 - 50

Tu mozna dopisac jeszcze kupe innych.

Uwaga:
Skilli zakazanych na razie nie wypisywalem poniewaz czeba by najpierw porozumiec sie co do takiego ksztaltu i w nim kompromisu, a do piero na nim budowac skille.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 58
Dołączył(a): 3.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 16:23 
Cytuj  
Ehh ja uwazam ze neiwarto sie bawic w robienie ras, poniewaz jak ktos juz mowil moze dojsc do tego, ze dana profesja = dana rasa ... czyli ludzkich kowali niebedize wogle, a krasnoludy to sami kowale ... Czyli ograniczenia skilli odpadaja .. Moza oczywiscie ograniczenia statow robic, ale to tez bedzie czesciowo wiazalo sie z profesjami, lecz jest to juz o wiele lepszy sposob rozrozniania ich ...

Jezeli juz komus bedzie sie chcialo za to wziac to niech sie za to wezmie juz po postawieniu serwa ... Rzeczywiscie fajnym pomyslem bylo by odkrycie rasy elfow na zapomnianej wyspie itp ...

No nic zrobicie jak bedizecie chcieli :smile:


_________________
"Jam jest kielich bez dna. Jam jest śmierć bez grobu. Jam jest imię bez imienia."

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gubrin dnia 2002-03-17 16:23 ]</font>

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 17 mar 2002, 21:27 
Cytuj  
Nio ja tez uwazam ze zarowno z wprowadzeniem ras jak i "zlych" graczy nalerzalo by poczekac do momentu az juz poznamy i "podbijemy" dostepne tereny :smile: Mam kilka pomyslow jak zrobic Zlych a co do ras to wprowadzenie ich wymaga tyle zachodu, ze lepiej darowac sobie dyskusje na jakis czas, a jak GMowie stwierdza ze juz tyle robili ze im sie nudzi i wlasnie zainteresowali sie grafika komputerowa to dyskusja sie rozpocznie :smile:

NP: Theatre Of Tragedy - Hollow-Hearted, Heart-Departed.mp3 :sad:

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2002, 21:50 
Cytuj  
No to wiadomo lepszy uborzszy serwer ale stabilniejszy.
Zreszta Ro6ert napisal jakisz czas temu, ze o rasach nie ma co na razie marzyc.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 90
Dołączył(a): 19.03.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2002, 07:51 
Cytuj  
Rasy rasy rasy rasy... czemu nie chcecie ras? to by byla wspaniala rzecz zobaczyc kogos o innej skorze :smile:
Co prawda z tego co mi wiadomo to aktualnie bogowie nie doszli jeszcze do tego jak zrobic by wyebiarac rase na poczatku.
To ja mam pomysl ktory jest juz na innym serwerze,ktorego nazwy nie powiem.
Stworzyc jedno miasto gdzie beda mieszkac bogowie,tam beda sie paletac ludzie ktorzy nie wybrali jeszcze rasy i beda stawac przed trybunalem bogow...beda tam wybierac rase i lokacje...albo jeszcze lepszy pomysl: zrobic 4 rasy i np zaleznie od wyboru rasy przemieszczasz sie do innego miasta!

No mam nadzieje ze GM-i wezma sobi do serca moje rady a gracze nie zabija jesli przezemnie opozni sie data uruchomienia ZSa :>>

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2002, 13:39 
Cytuj  
Gracze byli by baaaardzo niezadowoleni gdyby to wplynelo na date uruchomiena ZS... lepiej nas nie prowokuj Cers...

P.S. Naprawde uwazasz ze przemowiles do serc GMow ? :smile:
_________________
The Inner Voice

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Daimonion dnia 2002-03-19 13:42 ]</font>

*

Posty: 58
Dołączył(a): 3.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2002, 13:41 
Cytuj  
Ehhh nie chodzi o to, ze to opuzni start serwa, chodzi o to, ze po pierwsze jest z tym naprawde kupa roboty, a roboty i tak jest za duzo :razz: WIele rzeczy bedzie wprowadzane w czasie juz dzialania serwa ...

Oczywiscie rasy to ciekawy pomysl i mozna go wprowadzic, ale lepiej zrobic to za jakis czas, wplesc ich w historie itp ...

To tylko moje zdanie :smile:


_________________
"Jam jest kielich bez dna. Jam jest śmierć bez grobu. Jam jest imię bez imienia."

*

Posty: 90
Dołączył(a): 19.03.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2002, 14:56 
Cytuj  
O przepraszam.
Rasy powinny byc wprowadzone jako jedne z pierwszych ludzie!
Pozniej jakis gracz bedzie chcial zagrac inna rasa bo bedzie miala dla niego przydatne bonusy...i co wtedy GM-i zmienia mu rase? No mi sie zdaje ze nie...zreszta (na UOXie przynajmniej) zrobienie samej rasy nie jest strasznie trudne(ale latwe tez nie),ale najtrudniejsze jest by zrobic napoczatku wybieranie a tu wlasnie chodzi by pozniej wybierac!

*

Posty: 58
Dołączył(a): 3.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 mar 2002, 19:36 
Cytuj  
Po pierwsze jak mu sie spodoba rasa to sobie zalozy nowa postac (chyba niechodzi ci o bezsensowne powerplay ?), a co do zrobienia ras to ZS niestoji na Uoxie, a po drugie i tak do wstania serwa (piatek) nikt tego niezrobi wiec niama co gadac :>


_________________
"Jam jest kielich bez dna. Jam jest śmierć bez grobu. Jam jest imię bez imienia."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.