Whooooooooooah, nie wiem gdzie zaczac, jedziemy po kolei
tczewiak napisał(a):
MacOSX wywodzi się z rodziny systemów unixowych... Nie wiem czy masz pojęcie o tym, czym jest jądro systemu operacyjnego... To żadna awangarda - to używanie tego, czego się lubi. Dla mnie windows to gówno nadające się tylko do gierek. No wersja serwerowa ma jakąś tam wartość - ale swoje kosztuje i z kolei do gier się nie nadaje.
Do czego windows server nadaje sie tak samo dobrze jak mac? Co ty w ogole za farmazony opowiadasz, co ma piernik do wiatraka? Ja widze ze jestes jednym z tych elo ludzi co sie wywyzszaja ze nie uzywaja windowsa jak cale pospolstwo. Tez mialem taki okres kolo 15 roku zycia. Po prawie 8 latach uzywania roznego rodzaju linuxow, i 4 latach pracy i programowania w tego typu systemach mam go serdecznie dosyc i calej reszty gowien z nim zwiazanych. Za nic nie oddalbym mojego XP i vs.net 2003
Ze o pakiecie adobe i 3dsmaxie nie wspomne - a windows server do tego sie nadaje jak siodlo do swini.
Cytuj:
Czy ktoś na sali ma filmik z jakiejś walki z pijawami? Albo chociaż z tym czarnym smokiem na rank3? (dla niewtajemniczonych - mowa o walkach z nm'ami dla noobs)
Chetnie bym zobaczyl cos bardziej dynamicznego niz to co robal wkleil. CBA zeby szukac, ale jak masz to chetnie sie przypatrze.
Cytuj:
Oby jak najmniej developerów trzymało się standardu "cukierki za darmo dla małych dzieci"...
Jak patrze na grafike to naprawde nie wiem jakie masz standardy i jakiego koloru okulary nosisz, ale dziecinna grafika to wlasnie w Finalach jest od samego poczatku tej serii..
Cytuj:
By zarobić kupę dolarów to trzeba wydać grę prostą, idiotoodporną, przyciągającą rzesze nastolatków z pryszczami na ryju. Wychowani bezstresowo wymuszą na rodzicach zapłatę za kolejne miesiące i będziemy bogaci hahaha...
Rozumiem ze dysponujesz statystykami demograficznymi dla kazdego mmo zeby poprzec ten argument? Chetnie poczytam, zawsze ciekaw nowych faktow.
Co do prosty.. gra nie musi miec skomplikowanego UI zeby posiadac jakas glebie, chodzi o to jak sie gra a nie czym sie gra.
Cytuj:
Masz jakieś statystyki potwierdzające, że każdy produkt wydawany jest na "ilość", a nie jakość - tak jak WoW?
Que? Ze jak? Na ilosc to sa robione gry ncsoftu. Wow powstawal przez prawie 5 lat i jest jedynym produktem. Nie wspomne o rzeszy gier SOE ktore nigdy sobie specjalnie nie radzily. Skoncz wasc, wstydu oszczedz
Cytuj:
Bo NIGDY nie można było sobie podłączyć pecetowej myszki na usb z nawet 5 przyciskami... I system operacyjny nigdy ich nie obsługiwał... A może po prostu ktoś go nigdy nie używał? Nie wie jak to działa?
A po co komu PCTOWA myszka? Przeciez nie jest tajemnica ze caly windowsowy system zostal zerzniety z pierwszego macosa. Ale dodanie kolejnych guziczkow na myszce zamiast klikania command+jabluszko+myszka nie wymagalo inteligencji einsteina. A adaptacja tego zamyslu przyszla applowi po dobych 15 latach..
Cytuj:
No właśnie... AMATOR...
Nie żebym był fachowcem - ja jestem tylko programistą, ale o grafice wypowiadają się graficy w mojej firemce...
Tutaj zaczynamy wjazd personalny.
Czy ty sugerujesz ze profesjonalni graficy w twojej firmie uzywaja jednoklawiszowych myszek i cenia je sobie ponad tablety i wieloprzyciskowe myszki? Tak/nie. Bardzo mnie to ciekawi.
Jestes programista i wolisz pisac na macach? W codewarriorze czy czego sie tam uzywa, zamiast w Visual Studio? czy moze jara cie pisanie kodu w vi a potem kompilowanie go z palca przez gcc? Czy poprostu nie piszesz projektow na tyle skomplikowanych ze make helloworld.cpp ci starcza? Czy tez jestes programista ktory tylko jave zna i pisze jakies pol cross-platformowe syfy ktore trzeba poprawiac do kazdej wersji VM'a ?
Stary, pograzyles sie troche tym ostatnim akapitem