No to moje wrazenia:
1.
Hellfire Ramparts - Rzeczywiscie prosta i mozna ja zrobic szybko. 2,5 pierwszych bossow latwa az nudno, chodz za pierwszym razem na smoku wipnelismy 2 razy, zanim polapalismy sie co i jak. Podoba mi sie klimacik, muzyka, widoki, malo uciazliwe umiejetnosci mobkow. O ile o walce z orkami w brs zawsze myslalem z niechecia, to tu jakos przyjemnie sie ich bije
(healer)
2.
Blood Furnace - niz gnomer bardziej kojarzy mi sie z Alchemy Labem ze scholo :> znowu prosto i znowu przyjemnie
Drugi boss procz MC rzuca tez DC (dostaje przy prawie kazdej walce, jedyne takie miejsce w wowie)
. (dps)
3.
Slave Pens - Juz ciekawiej, nadal latwo ale przy ostatnim bossie bylo blisko wipa
Wygodnie zrobiono, ze krabikii to humanoidy, wiec sporo CC jest mozliwe. Pierwszy boss pulnal nam sie niechacy
nagle przylecial z podestu - do tej pory nie wiem jak go pulnelismy
. Ale okazal sie na tyle latwy, ze dodatkowa grupka mobow jakiegos wielkiego problemu nie sprawila. Drugi boss rzuca za to calkiem fajny debuff :> hp maleje az do pelnego wyleczenia
Jezeli ktos nie rzuci okiem na opic debuffa to sporo many moze zejsc na leczenie "DoTa"
Podobno przy uwalnianiu ostatniego wieznia powinien od dac jakies potezne NR. Nie wiem, nam nie dal. Bylo ciezko, padlem w tej samej sekundzie co boss
(tank).
4.
Mana-Tombs - Rewelacja!
Klimat bombowy
Najtrudniejsza instancja w jakis kiedykolwiek bylem :> Mielismy grupe Warrior (65), Rogue (64), Warlock (64), Hunter (64) i feral druid (64). Musze przyznac, ze miejscami nie wyrabialem z healowanie :| Poszlismy tam zupelnei zieloni (tak, w sensie, ze nie ogladalismy filmikow, nie czytalismy startegii, nie kontaktowalismy sie z ludzmi, ktorzy juz tam bbyli itp
), wiec mielismy swietna zabawe. Wipe na drugiej czy trzeciej grupce mobow - dowiedzielismy sie, ze maja dlugiego silenca wiec pozniej leczylem z daleka
Przy rybkach, ktore wybuchaja tez mielismy niespodzianke - prawie wszyscy stali w poblizu i zabilismy je przez AoE hehe - dzieki blizz za nowy AoE heal
bez niego byloby kiepsko.
Dalej robilismy quest z eskortowaniem jakiegos elementalka (gosc mial swietne teksty
) ale niestety okazalo sie, ze tylko czesc z nas dostala questa - GM odpisal, ze znaja sprawe tego buga i pracuja nad tym, zeby na razie nie probowac ponownie, dopiero za kilka dni. A szkoda, bo fajne rekawiczki +20 int i 57 healing (tak, nie startowalem w tbc z tier 2 czy 3
). Srodkowy boss okazal sie latwiutki za to na ostatnim znowu wipa zaliczylismy. Za drugim razem sie udalo, ale bylo ciezko. magis reflect czy jak tam sie ta umiejetnosci warriorow naywa, okazal sie bardzo przydatny
Na koncu bylem juz oom po innervacie i potionie, tank przezyl bo lyknal hp potka.
Wlasnie dlatego tak bardzo mi sie ta instancja podoba - dla nas, na tych lvlach, w takim sprzecie i z takimi umiejetnosciami, jest w pewien sposob wyzwaniem
a przynajmniej zrobienie jej w perfekcyjny sposob. Raczej watpie, zebym zdecydowal sie tam pujsc z pugiem. Instancja wymaga dobrego zgrania, wspolpracy i znajomosci ogolnych zasad aggro managment itp - w przeciwienstwie do poprzednich. Chwile zajelo wejscie w ten "tryb wspolpracy", ale kiedy juz wszyscy zalapali to bylo tylko i wylacznie ciekawie i przyjemnie :>
Dzis mam zamiar odwiedzic
Underbog :>
Jeszcze kilka wnioskow:
1. feral dropy - wow, blizz okazal nieco "druid love"
co mnie bardzo cieszy
poczynajac juz od pierwszej instancji (HR) i staffu z dodatkowym +AP w formach i ladnymi statsami, ringiem ze statsami i 180 armora :>, chestem w BF, cloakiem w SP ... i wielu wielu innych miejsca, chodzby questach
2. raid players - sadzilem, ze tak wlasnie jest, ale nie myslalem, ze na tak wielka skale. W wiekszosci wypadkow okazuje sie, ze tylko i wylacznie raidowanie przez iles tam miesiecy uwstecznia oraz, ze wcale nie trzeba znac podstaw gry w teamie zeby iodnosic sukcesy w raidach. Ludzie z najlepszych gildii na moim realmie (Defias) a po prostu rece opadaja. Dlatego wlasnie podoba mi sie, ze tak duza jest ilosc 5man instancji, gdzie (miejsmy nadzieje w heroic mode itp) bedzie trzeba sie wysilic, zeby cos osiagnac, wspolpracowac i
myslec.
3. ogolnie fajne, nowe podejcia - do bossow. Maja czasem fazy jak raid bossowie z classic wow, sa trudniejsi i maja ciekawe umiejetnosci. Roznorodni. Instancji wiele, tez roznorodne. W nich - fajne dropy
Nic tylko grac
D