Cytuj:
I armor/ no armor balance - dlaczego wszyscy tam biegaja w plycie i sobie wesolo wala fireballe.
Z tego co wiem o tej grze ma byc ona oparta o skille graczy i nie ma w niej wystepowac podzial na kasy (chociaz maja byc jakies klasy specjalne, ktore wlasnie moga miec jakies ograniczenia - zakaz biegania w zbroi w zamian za 2x mocniejsze czary?). Dlatego od poczatku nastawialem sie, ze walka w Darkfall bedzie przypominala walke z serii Elder Scrolls (ciachnij mieczem, zaslon sie tarcza, odskocz od przeciwnika i dobij go szybkim fireballem) co mi osobiscie nie przeszkadza, bo przeciez nikt nie powiedzial, ze kazdy musi budowac taka postac z mieczem, tarcza, ciezka zbroja i magia ognia jak podstawowymi skillami - nikt pewnie nie broni skoncentrowac sie na alchemii, medytacji i retoryce na przyklad, ale na pewno taki system niesie ze soba zagrozenia, ktorych seria elder scrolls sie nie ustrzegla - w pewnym momencie nizaleznie od tego, czy chcielismy stworzyc maga czy wojownika kazda postac wyglada tak samo. Mam nadzieje, ze Darkfall uniknie tego bledu ograniczajac liczbe skilli, ktore mozna rozwinac w stopniu maksymalnym, bo jesli nie to faktycznie moze dojsc do nieciekawej sytuacji w ktorej w pewnym momencie bedzie mnostwo postaci potrafiacych robic dokladnie wszystko, a taka sytuacja nie bedzie zbyt ciekawa