mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 09:59 
 
Dobra mam ze tak powiem dosc, wiec czytajcie do konca zanim zaglosujecie.

Sa dwa wyjscia:
==============================
Jestesmy dalej na POL'u - Bog wie ile czasu, bo pewnie poki mi sie nie znudzi albo nie znajde czegos co bedzie "nieusuwalne".

Postacie sa jakie sa, ze wszelkim advantages i disadvantages.
===============================
Zmieniamy na nowa wersje NOX'a - podobniez a wiem to z niezlych zrodel - dziala i to niezle. Nie wiem jeszcze jak jest z lodkami - na pewno pozostal bug z "jezdzeniem nimi po ladzie" a raczej pod ladem.

Na pewno na NOX'ie zostawie ograniczenie do dwoch postaci - powod - wiecej bledow przy duzym worldfile, a to wy jako gracze generujecie ten worldfile.

Na pewno na NOX'ie bedizecie zaczynac od nowa - powod - nowe konta sa zalozone na POL'u i je przeniose, a zasade a propo nowego swiata macie juz opanowana - nowy swiat, nowe reguly , nowe bugi, nowe postacie.
================================

Tak wiec... macie czas przez swieta na glosowanie.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 10:02 
 
Wiele mnie wqrwia ale nie przezujke kolejnej cofki.SC serv wiecznych eksperymantow

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 10:08 
 
Szukamy po prostu czegos na czym beidzemy mogli bawic sie razem z wami zamiast wysluchiwac wiecznych narzekan ze cos nie dziala


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 10:56 
 
Przyznam sie, ze zaglosowalem za POL'em, pomimo tego, ze wole NOX'a. Poprostu jesli bede musial zaczynac od nowa kolejny raz, to sie mocno zdenerwuje.

Jednak zdanie swoje jestem wstanie zmienic, jesli wyjasnisz mi Szerszeniu jedna rzecz: Czy ustawienia przyrostu skilli/stasow beda takie same jak obecnie na POL'u, czy takie jakie mielsimy na NOX'ie. Jest jeszcze jedna sprawa. Ja osobiscie nie znam sie zabradzo na typach Emu, wiec chcialbym zapyta sie ciebie, jakie Emu ma przed soba dluzsza przyszlosc? POL czy NOX? Na jakim czeka nas mniej "kasacji postaci". Bo rozumiem, ze gdybysmy zostali na NOX'ie, to upgreade do nowej wersji przezylibysmy bez straty postaci...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:05 
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


POL ? Ponoc Szerszen w na POLu w skryptach isze sie lepiej niz w NOXie, a to ze nowa wersia mniej bugow, nie zmieni tego ze napisac skryp jest trudniej wiec sam utrudniasz sobie prace, zapewniam cie ze nowy NOX tez pewnie ma kupe bledow a ktorych jeszcze nie wiesz. A co do POLa wiekszosc serwerow na tym chodzi i jakos udalo sie im doprowadzic swiat do porzadku. Nigdy nie zrobisz Eldorado bo to jest nie mozliwe.


Dlatego mowie stanowcze NIE NOXowi który denorwowal mnie juz wczesniej a nowy NOX to nowe bledy i tak w kołko. DLatego jestem za pozostaniem na POLu.
A jezeli to was nie przekonuje to chociazby kasacja postaci, której nie chcial bym ponownie przezyc, a pozatym przynajmniej trzy togodniowy okres przejsciowy bez grania gdyz panowie GM beda z gróbsza swiat naprawiac i nikogo nie wpuszcza do gry.

NO chyba ze nagle wszystkie serwery przeniosa sie na tego NOXa, gdyz stwierdza ze jest on najlepszym emu o dekade wyprzedzajacym konkurecie, łatwo sie srypty przerabia , mało bugów jest i jest wyjatkowo stabilny . Dobra nie ma sprawy.

_________________
MIeczu, mój przyjacielu, gdzie jesteś, potrzebóje Cię!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Eldorn dnia 2002-03-29 11:09 ]</font>

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:12 
 
Ja za Nox'em, wprawdzie niewiem dlaczego szerszen nie zostawi tamtych postaci ale trudno, zaczne od nowa... Aha mozna by tez przeniesc postacie z POla na noxa ale juz to pomine milczeniem :grin:

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:14 
 
Aha, najgorsze jest to ze ludzie zaglosuja za POLem tylko z jednego powodu... nie chca tracic postaci (czego mozna uniknac) wiec prawdopodobnie bedziemy sie dalej tluc na tym gownie...

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:22 
 
Bloob, czy ty przypadkiem nigdy nie byles na noxie, a juz na pewno skryptow tego nie dziales? Tutaj cuda mozna robic w skryptach, praktycznei wszsytko zmienic, a na noxie to raz sobie skrypt dziala raz nie, a jak mial spradzic skill to z 50 razy trzeba byl oto samo napsiac by ktos z magery <60 nie mogl tego zorbic, bo raz to taki ustoj byl :smile:

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:25 
 
Robie na Noxie w domu :smile::) A co do tych cudow to juz tyle zrobiliscie ze mi az szkoda tracic :smile:
Mi sie po prostu bardziej podoba nox :smile: wszytkim sie bardziej podoba tylko ze nikt niechce tracic postaci :smile:

_________________
"CHO DICOM BICOW. CHAWABARAH DAHZOO"

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: bloob dnia 2002-03-29 11:32 ]</font>

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:26 
 
Z tego co widze to wyglada to obecnie tak:

Sphere - w sumie umiera smiercia naturalna, mozna o niej nie mowic. Na naszym laczu - bo pod tym katem w chwili obecnej moge jedynie mowic, moze grac na sphere okolo 25-30 osob, potem sa lagi juz tak niemozebne, ze nie da rady - no chyba ze makaron krecic. Latwo wywracalna z zewnatrz. skrypty laduja sie jak chca i kiedy chca nadpisujac sie wzajemnie i wchodzac w przedziwne mutacje.

POL - obecnie zamkniete zrodla, zajebisty jezyk programowania - cos jak polaczenie C z TurboPascalem, duza modulowosc i latwosc administracji. Duzo rzeczy mozna wlaczac i wylaczac "w locie" ale duze obciazenie systemu (procesor non stop na okolo 99%) Ramu bierze tyle ile ma (obecnie 360), stosunkowo latwo wywracalny z zewnatrz, na naszym laczu sadze ze grac moze kolo 35-40 osob potem juz lag was wszystkich zabije. Dodatkowo czeste zwisy jesli ktos wchodzi jakims zrabanym softem. Na pewno sam w sobie POL jest bardzo skalowalny, ma duzo narzedzi no i jest wygodny plus panuje w nim porzadek w pakietach - wiadomo co sie laduje w jakiej kolejnosci i co ewentualnie nadpisuje co a co wchodzi w konflikt z czym. Zapis plikow swiata w osobnych plikach, dzieki czemu moge zachowywac osobno stan postaci a swiat moze sie krecic dalej. Silny engine, dobra metodologia i skalowalnosc, ale wywrotny. A no i stosuje bardzo udziwniona statystyke skille/statsy - co sami widzicie, bo to nie jest real/normal, tylko postep algorytmiczny 1... 1024... itd...

Nox - Chyba najstabilniejszy po ustaleniu "sztywnego klienta i sposobu dostawania sie emulator z jakim mialem do czynienia. Ma Power. Jest ciagle w fazie rozwijania i testow ekipa na forum (engine taki sam jak mmorpg.pl - poczulems ie jak w domu :wink: ) reaguje dosc szybko i konkretnie, nie owijajac w bawelne a jakby co wrecz piszac niezbedne skrypty do implementacji. Bardzo duzo konfiguracji samego swiata jest w jednym pliku, ktory mozna modyfikowac z konsoli administratora i... zmiany zachodza dynamicznie w swiecie. Co wiecej... Jest mniejsza kontrola ekonomiczna niz na POL'u gdzie moge ustawic konkretna cene skupu/sprzedazy ale jak pamietacie, mozna ustawic latwo i ilosc skupywanych rzeczy i wlaczyc tzw ekonomie, obnizajaca ceny jesli czegos jest za duzo. Z tego co widzialem to bylismy na NOX'ie jednym z wiekszych serwerow, jesli chdozi o rozmiar swiata i ilosc graczy, co pozwolilo zaobserwowac rzeczy, ktorych nie wzieto tam pod uwage - szykuja sie zmiany, byc moze rowniez w zapisie pliku swiata - bo ten w zasadzie jest jeden. Nie znam sposobu aby zrobic przejscie z NOX'a w OSI style miedzy serwerami, ale nie widze aby sie na cos takiego zanosilo, wiec raczej skazani jestescie na zestaw plikow typu login.cfg, zwlaszcza ze IP pozostalych darmowych serwerow w Polsce zmieniaja sie jak w kalejdoskopie. NOX byl rowniez najbardziej wydajny - lag zaczynal byc odczuwalny przy 60 osobach na laczu, a zdazalo sie kolo 80 i gralo.

Jesli mam mowic o przyszlosci emu - aktualnie znajac POL'a uszeregowalbym to tak:
NOX
POL

=====================
Sphere (ew moze UOX ale go nie znam)

Co do robienia postaci na NOX'ie to nie bylo takie uciazliwe o ile pamietam, ba robiliscie je nawet "za szybko" :wink: no ale pozwolilo to na pozniejszy rozwoj swiata w przyjemnym kierunku. Niestety dobil nas "brak lodek" - tych "dobrze zrobionych" i codzienne latanie z "stracilem skrzynke", "stracilem wlosy".

To tyle ode mnie


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:27 
 
Jestem ciekaw jak to mozliwe ze w ciagu 5 min 11:20-11:25 za noxem z 1 zrobilio sie 9 głosow?????????

A gównem jest NOX tam tylko dalo sie rozwinac postac a potem to juz nudy byly nie dalo sie nic wiecej robic, a na POLu mam jakies szersze perspektywy.


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:35 
 
W takim razie powiem tak. Jesli znajdziecie jakis sposob na przeniesienie postaci na NOX'a. To ja jestem za. Jesli nie. Zostanmy juz na POL'u...

Mam nadzieje, ze wykombinujecie cos, bo ja osobiscie wole NOX'a. Nie chce tylko poraz kolejny zaczynac od 0...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:35 
 
oooo Szerszen miekniesz :smile:
zapytam tak... ile razu chcesz poprawiac nowe bledy?
nie oszukujmy sie... kazdy z emulatorow ma miliom bugow...
szukanie ich od nowa... to boli...
nie wiem jak wyglada nowy nic, ale obilo mi sie o uszy ze staje na nim DM...
my osobiscie stracilismy miesiac czasu testujac NOXa.. lecz bylo to w grudniu...
ilosc bugow nas zalamala... wiec sprawdzilismy pol094... nie jest najlepszy... ma ogromne ograniczenia... ale teraz wiem, ile zostalo zrobione.. i nie chcialbym tego teraz przenosic na NOX'a...
szczegolnie, iz wiele zczy z tego starego noxa dalo sie przeniesc lub juz byly w nowym pol'u...
tak wiec Szerszen... nawet jakbys mial superhiperextra emu.. to i tak na poczatku bedziesz mial bugi i marudzenie...
jak masz czas i zaciecie uczyc sie wszystkiego od nowa.. to powodzenia...
a ludziom wiele cierpliwosci... i wyrozumialosci
pozdrawiam, i powodzenia
Gadget

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:40 
 
heh pewnie ze miekne, bo ludzie wolaja o NOX'a to daje im mozliwosc wyboru.
Zwlaszcza ze duza czesc z nch zna oba emu, mieli okazje wyprobowac je u nas.

Co do postaci, moge odstapic - zreszta imho ze szkdoa dla was, od zasady stricte nowych postaci, czyli uznac przeniesienie jakby co - mi obojetne jest w tej chwili emu na ktorym pracuje - statystyk i 3 najwyzszych skilli z jednej postaci.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:41 
 
JA dzisiaj nie gram bo po jakiegego i tak mi postac skasuja. :evil:

_________________
MIeczu, mój przyjacielu, gdzie jesteś, potrzebóje Cię!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Eldorn dnia 2002-03-29 11:43 ]</font>

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:43 
 
Hmm gadget popsules efekt :smile: ty jestes raczej wiekszym autorytetem :smile::) Ale chyba nie wziales pod uwage jednego.. Ze na Noxie szerszen juz bardzo duzo zrobil naprawde kawal dobrej roboty. Dm sie przenosi na Nox i osobiscie siedze tam i testuje ile moge, bugow jakos dziwnie malo, zadnych u vendorow itd (ale i to nadejdzie)... Pozostaje czekac..

_________________
"CHO DICOM BICOW. CHAWABARAH DAHZOO"

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: bloob dnia 2002-03-29 11:46 ]</font>

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:44 
 
Dobrze Szreszeniu. Dziekuje Ci. Tak mozemy sie bawic. W takim razie nie mam nic przeciwko. Tylko jak chcesz to zrobic?
Po drogie odpowiedz mi prosze czy przyrost skilli bedzie taki sam jak na POLu, czy taki jak na starym NOX'ie?


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:46 
 
Szerszen trzy skile to troche malo ja mam juz 6 powyrzej 50. ale jak dasz 3 najwysze i dwa na 50 to przestane marudzic. :lol:

Chodz i tak wole POLa. :lol:

_________________
MIeczu, mój przyjacielu, gdzie jesteś, potrzebóje Cię!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Eldorn dnia 2002-03-29 11:47 ]</font>

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:48 
 
POL ma swoje zasady przyrostu skilli - uzaleznione od... rzutu kostka :wink:
Dokaldnie - tak to sie ustawia, teoretycznie mozna tez ustawic "na sztywno"

NOX ma swoje zasady przyrostu skilli - w sumie stabilne i dosc jasne. O ile pamietam to dosc dobrze dzialalo tam rowniez granie a nie "slepy makron".


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 mar 2002, 11:49 
 
Heh, a ja mam pytanie, dlaczego jak glosuje na NOX'a, to moj glos jest liczony na POL'a


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.