mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 340 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 56
Dołączył(a): 1.02.2007
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 12:27 
Cytuj  
Alnath napisał(a):
Warek ma plate i pare trickow, wiec czasem jako offtank kradnie sobie agro i wytrzyma wiecej niz rogal.
Roznie sie to dla niego konczy, ale nieczesto musi sie krepowac z dmg :)
Filozoficznie rzecz biorac, sa locki i locki, i sa warki i warki :) Lock ma wiekszy potencjal, ale nie zawsze musi byc #1. W kazdym razie, warek ma sie dobrze z dps imo, i mozemy dalej nie ciagnac :)


Pogubilem się, mówimy o dps warrku czy offtanku?

Pare tricków? :lol: Dokładnie jeden - jak pullnie aggro - naciska esc i modli się by nie zginąć :) To taki ciut gorszy vanish...

Co do "locków i locków" to zakładam ze porownujemy dobrego gracza do dobrego, a nie pro-imba-uber warriora do locka który nie wie ze ma doty.


Beith napisał(a):
I mowie o dmg w prawdziwych rajdach na bossach w ssc a nie jakims karazhanie.


:cry: to ja już chyba sobie pójde do domu

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 12:52 
Cytuj  
hmm, a czym sie rozni dps w karazhan od tego w ssc?


_________________
Maiori Cede

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 13:00 
Cytuj  
The Ruins of Lordaeron Arena is now available for play.
Nareszcie :)

*

Posty: 75
Dołączył(a): 17.09.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 14:22 
Cytuj  
Mnie cieszą najbardziej zmiany w UI i bug fixes. Blizzard wprowadza zmiany jakie wcześniej można było osiągnąc poprzez mody:) Po prawie 3 latach wprowadzili maintank window:)


_________________
Vae Victis

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 14:36 
Cytuj  
Jest gdzies wogole lista komend do wow'a? ZNaczy sie takie tam, jak zrobic ready check, target window itd., a nie /smile /shy /lick da ass


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 15:37 
Cytuj  
Tchoren napisał(a):
Mnie cieszą najbardziej zmiany w UI i bug fixes. Blizzard wprowadza zmiany jakie wcześniej można było osiągnąc poprzez mody:) Po prawie 3 latach wprowadzili maintank window:)

/sign

--
no i drobny - ale zawsze cus - buff survival builda u hunterow... dla mnie bomba ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 16:16 
Cytuj  
Lobby magow , hihi :)
to pewnie dlatego dostalismy praktycznie ograniczenie na uzywanie iceblocka :D A pocalujcie Wy mnie wszyscy w dupe ...:)

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 16:22 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Lobby magow , hihi :)
to pewnie dlatego dostalismy praktycznie ograniczenie na uzywanie iceblocka :D A pocalujcie Wy mnie wszyscy w dupe ...:)


No cholera rzeczywiście. To musi być jakieś potworne nieporozumienie bo przeciez plate i greater heala mieli magom dołozyć. Bez szybkiej i kategorycznej interwencji się nie obejdzie ;)

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 16:29 
Cytuj  
tmat napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Lobby magow , hihi :)
to pewnie dlatego dostalismy praktycznie ograniczenie na uzywanie iceblocka :D A pocalujcie Wy mnie wszyscy w dupe ...:)


No cholera rzeczywiście. To musi być jakieś potworne nieporozumienie bo przeciez plate i greater heala mieli magom dołozyć. Bez szybkiej i kategorycznej interwencji się nie obejdzie ;)


Moze nastepnym razem kapitalikami napisze, to zrozumiesz :) Czy ja sie domagam czegos dla magow ? Podpowiedz: nie. To super klasa i super przyjemnie mi sie nia gra. Tylko po prostu nie widze celu w nerfie IceBlocka.

Oczywiscie to, ze glowna klasa leczaca w grze, czyli Priest moze z palcem dupie, gorszym sprzetem robic spokojnie wyzszy dmg ode mnie, po czym wyjsc z Shadowforma i zaczac leczyc tez uwazasz za normalne, tak ? :D

Powtorze - mag jest super klasa i moj ogolny postulat moglby brzmiec "prosze odpierdolic sie od magow". Pomijam fakt, ze pieprzenie o lobby magow to jakis pijany sen :)

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 16:32 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
tmat napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Lobby magow , hihi :)
to pewnie dlatego dostalismy praktycznie ograniczenie na uzywanie iceblocka :D A pocalujcie Wy mnie wszyscy w dupe ...:)


No cholera rzeczywiście. To musi być jakieś potworne nieporozumienie bo przeciez plate i greater heala mieli magom dołozyć. Bez szybkiej i kategorycznej interwencji się nie obejdzie ;)


Moze nastepnym razem kapitalikami napisze, to zrozumiesz :) Czy ja sie domagam czegos dla magow ? Podpowiedz: nie. To super klasa i super przyjemnie mi sie nia gra. Tylko po prostu nie widze celu w nerfie IceBlocka.

Oczywiscie to, ze glowna klasa leczaca w grze, czyli Priest moze z palcem dupie, gorszym sprzetem robic spokojnie wyzszy dmg ode mnie, po czym wyjsc z Shadowforma i zaczac leczyc tez uwazasz za normalne, tak ? :D

Powtorze - mag jest super klasa i moj ogolny postulat moglby brzmiec "prosze odpierdolic sie od magow". Pomijam fakt, ze pieprzenie o lobby magow to jakis pijany sen :)


Nie, ja uważam że powinno się zabrać palladynom te resztki dps-u które im jeszcze zostały. A co, niech sie tylko leczą w tych swoich bablach.

W takim razie ja pomine fakt, że nie zauważyłbyś ironii nawet wówczas gdyby wyskoczyła z krzaków i kopneła Cię prosto w dupę... :)

**

Posty: 219
Dołączył(a): 23.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 16:55 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Oczywiscie to, ze glowna klasa leczaca w grze, czyli Priest moze z palcem dupie, gorszym sprzetem robic spokojnie wyzszy dmg ode mnie, po czym wyjsc z Shadowforma i zaczac leczyc tez uwazasz za normalne, tak ? :D


Priest nie jest juz od jakiegos czau glowna klasa leczaca w WoW :). Shadow jest w tej chwili (albo byl) najbardziej przydatnym pod PvE drzewkiem talentow dla Priesta. Nie wiem gdzie w jakims powaznym contencie ci shadow Priest wychodzi z shadow formy i leczy. Chociaz w sumie masz racje ze dps shadownoobow byl troche za duzy, ale nie waz sie nas nazywac glowna klasa leczaca, to zadanie Paladynow :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 20:11 
Cytuj  
Szkoda, ze
Cytuj:
# "Pain Suppression" now reduces damage taken by 65% and increases resistance to Dispel mechanics by 65% for the duration.


nadal nie sprawi, ze deep disc bedzie sie bardziej nadawalo do pvp niz holy/disc.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 20:16 
Cytuj  
EU PTR juz dziala, kopiowanie charow takze. Paczyk 296 MB. Have phun :)

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 22:17 
Cytuj  
Beith napisał(a):
warkowie u mnie w gildi robia swietny dmg wrecz za duzy biorac pod uwage ze to nie jest czyta dps klasa.
I mowie o dmg w prawdziwych rajdach na bossach w ssc a nie karazhanie.

Bo warrior to tak naprawde od poczatku do konca zbugowana klasa.

Damage w PVE DPS robia duzy - tak naprawde kwestia itemow, kiedy zaczna robic za duzy. No i co wtedy mozna zrobic ? Znerfowac , jak zwykle zreszta.

No to nerfujemy ten damage. No wiec pojdzie sobie taki pve dps bic mobki, a ze akurat jego pve dps spec jest praktycznie grinding specem wiec bedzie mu szlo srednio (jak na warriora bardzo dobrze, jak na normalna klase, mocno srednio). Tyle, ze jak zobaczy warlocka bijacego moba majacego 2x wiecej HP to go szlag trafi. No wiec nerf DPS , automatycznie duzo wplynie na jego ogolna przezywalnosc bijac zwykle mobki (bo to automatycznie mniej rage'u wiec przy duzych mobach moze np. zabraknac na demo shouty itd).

A ze orlem warrior w farmie duzych mobow nie jest, wiec roznica w stosunku do innych klas powiekszy sie.

1na1 walka tez oczywiscie odczuwalna bedzie roznica bo tu znow relacja DPS => Rage. W group PVP, o ile ten nerf nie jest straszny to jeszcze jakos idzie bo war taki moze dostac to czego mu brakuje (Windfury + Blessing of freedom na przyklad).

Wiec tak naprawde zmiana DPS takiego warka wplywa praktycznie na kazdy aspekt gry (Group PVP z overpowred -> balanced, a solo pvp, grinding z hmm average -> underpowered). A ze ten DPS ma jeszcze przelozenie na rage (czyli im mniej dps, tym mniej rage'u, tym mniej dodatkowych skilli powiekszajacych dmg i/lub przezywalnosc) wiec tak naprawde wszelkie nerfy uderzaja podwojnie i tak naprawde czesto jest tak, ze nerfuja cos, a najgorzej dostaje po glowie albo drugi build, albo w ogole inny aspekt gry, ktory nigdy nie byl domena warka.

--------------------------------
Od dawna wiedzialem, ze tak naprawde warrior powinien byc zupelnie inny. Powinien miec co najmniej 50 % wiecej HP od innych klas, ale analogicznie burst dmg czy dps , calkiem sporo nizszy.

Powinien miec znacznie wiecej HP od innych, w walce 1na1 przeciwnik, aby pokonac takiego powinien wypruc znaczna ilosc swojej many, a jednoczesnie ciosy warriora powinny byc odpowiednio slabsze.

To by poprawilo mozliwosci warriora w grindowaniu (bo to naprawde smieszne jak warlock kladzie jakiegos rare bossa co ma 80-90k hp, a wara rozwala jakis mobek co ma 20-30k hp), ogolna przezywalnosc w 1na1, nie robilo z niego imba killing maszyny w pvp gdy ma buffy rozne.

A teraz to tak naprawde łatanie jest, gdzie popadnie. Np. obecny nerf to tak naprawde wszystkie inne Fury buildy nerfuje bardziej niz 31/30/0 build, na ktorego to glownie ludzie narzekali.

Warrior w PVP powinien tak naprawde tez tanka w duzej mierze przypominac, ktorego bardzo trudno szybko zdjac, ale ktory rownoczesnie nie ma jakiegos miazdzacego burst dmg'u.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2007, 23:01 
Cytuj  
Greeg napisał(a):
Warrior w PVP powinien tak naprawde tez tanka w duzej mierze przypominac, ktorego bardzo trudno szybko zdjac, ale ktory rownoczesnie nie ma jakiegos miazdzacego burst dmg'u.


Czyli takie gowno do niczego. Ani dpsu nie robi ani zabic go nie mozna. Cos jak retri paladyn.

Tank to profesja czysto pve bo nikt kto ma wiecej inteligencji niz sredniej wielkosci szympans nie bedzie z nim walczyl bo nie ma po co. CC i zajac sie reszta.

W tej chwili jak warrior kogos dorwie i ma na plecach paladyna czy priesta to tylko wiory sie sypia z przeciwnika. I tak moim zdaniem jest duzo lepiej.

Po normalizacji rage dostajesz dokladnie tyle samo samo rage, bo rage dostaje sie za uderzenie bronia o danej predkoscia i crity. Teraz nie dostaje sie 100 rage za white crita 10k. Ten nerf daje 5% wolniejszy przyrost rage pod warunkiem ze masz flurry 100% czasu na sobie.


_________________
Nestor#1522

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2007, 00:07 
Cytuj  
jeszcze troche a zaczniecie twierdzic ze to priesci maja robic dmg, paladyni tankowac, a reszta raidu leczyc ich bandazami.

nie ma co wpadac w kompleks malego dps-u, zrobcie reroll


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2007, 00:08 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Greeg napisał(a):
Warrior w PVP powinien tak naprawde tez tanka w duzej mierze przypominac, ktorego bardzo trudno szybko zdjac, ale ktory rownoczesnie nie ma jakiegos miazdzacego burst dmg'u.


Czyli takie gowno do niczego. Ani dpsu nie robi ani zabic go nie mozna. Cos jak retri paladyn.

Tank to profesja czysto pve bo nikt kto ma wiecej inteligencji niz sredniej wielkosci szympans nie bedzie z nim walczyl bo nie ma po co. CC i zajac sie reszta.

W tej chwili jak warrior kogos dorwie i ma na plecach paladyna czy priesta to tylko wiory sie sypia z przeciwnika. I tak moim zdaniem jest duzo lepiej.

Po normalizacji rage dostajesz dokladnie tyle samo samo rage, bo rage dostaje sie za uderzenie bronia o danej predkoscia i crity. Teraz nie dostaje sie 100 rage za white crita 10k. Ten nerf daje 5% wolniejszy przyrost rage pod warunkiem ze masz flurry 100% czasu na sobie.

Wiesz, no offence ale mowisz jak typowy gracz wow'a :) Oczywiscie, przy takich talentach jakich ma to byloby tak jak mowisz.

Ale dzieje sie tak dlatego, ze ogolnie cale pvp w wow'ie sprowadza sie do focus fire i max nuka. jakby walki trwaly chocby 2x dluzej, przezywalnosc tez by byla w cenie, bo prostym focus fire bys kogos tak latwo nie pyknal. Doszlaby jeszcze kwestia konczenia sie many u casterow i wcale war by nie zostal pozbawiony sam sobie.

Zreszta, latwo mozna wymusic, aby inne klasy atakowaly wara. Wsytarczylo by mu dac sensowne buffy dla kompanow w party. Ten problem naprawde latwo mozna rozwiazac, a gwarantuje, ze walki gdy kazdy mialby powiedzmy 50 % wiecej staminy (a war jeszcze wiecej) bylyby na pewno ciekawsze.

Warrior jest zbytnio zalezny od innych klas. Dostajesz blessing of freedom, windfury, jakiegos malego heala i jestes w praktyce nie do zatrzymania. Z kolei jak spotkasz kogos 1na1 to moze cie tak rozpykasz, ze nawet go nie dotkniesz (wiem, bo mam alta locka i czasem to mi sie smiac chce, jak niewiele potrzeba, aby zniwelowac wszystkie atuty wara). Przy dobrym designie , czegos takiego nie powinno byc bo to w praktyce czyni dana klase niemozliwa do zbalansowania. Buffy nie powinny miec tak dramatycznego efektu, ze normalnie jestem najbardziej latwo kite'owalna klasa, a z buffem nic mnie nie moze powstrzymac. Z jednej skrajnosci w druga wlazimy :)

====================================
Mi tez to pasuje co proponujesz (czyli te wiory lecace ;d), tylko problem, ze najwyrazniej Blizzowi nie. I w sumie jedyne co w tej chwili jest w stanie zrobic to nerfowac wara co 2-3 patche, gdy sie wybija sprzetowo. A to , po dwoch latach grania jest troche nudnawe bo ciezko sie oprzec wrazeniu, ze starasz sie i robisz ten krok wprzod, po czym blizzard cie nerfuje i robisz krok w tyl, i tak od dwoch lat ;)

**

Posty: 307
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2007, 02:44 
Cytuj  
Przeczytalem zmiany dla palka i zaplakalem.. Nie chce marudzic ale.. nie mam ochoty grac juz ta postacia..

Nerf fury warriora tez mnie troche zabolal.. Ale nie jest tak zle.


_________________
DONT HELER IN THEN IS DUEL

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2007, 10:44 
Cytuj  
t6 http://worldofraids.free.fr/news-patch/full-t6/ :o

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2007, 11:10 
Cytuj  
Popierdolilo ich z tym palkiem, taki klaps ;/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 340 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.