mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 13:58 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
Ciasne myslenie oparte na doswiadczeniu.


Aye, na doświadczeniu ze Starcraftem.


Think outside of the box ;)

Dana napisał(a):
Cytuj:
Swoja droga nikt nie myslal nad mozliwoscia wypuszczenia MMO SC przypominajacego Planetside?


Już o tym wspomniałem parę razy, raz nawet w poście na poprzedniej stronie :)


No fakt, niedoczytalem ;)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.


Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 14:42 przez KromeR, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 14:23 
Cytuj  
Zergow wcale nie byloby tak trudno zrobic, jak sie wydaje.
Kto grajac w w3 spotkal sie z taurenem hunterem albo priestem?

Nie patrzmy tak stereotypowo na ta rase. Moze to byc zrobione na zasadzie, ze obieramy kierunek rozwoju wg okreslonego kodu genetycznego, razem ze wzrostem lvlu nasza postac rosnie i nabiera ksztaltu. Nowy sprzet = nowe ewolucje, nowe skille - kein problem. Kwestia sprzetu i tak musialaby zostac rozwiazana indywidualnie dla kazdej z ras, bo kto widzial zaelota ganiajacego z flamethrowerem?
Stuff na pewno nie moglby byc zrobiony na zasadzie zwyklego dropa, jak to mialo miejsce w wowie. Ale mogloby to dzialac na zasadzie podstawowych materialow i pozniejszego 'craftu', jak np. w l2. W SC jednostki wystawialo sie za khaydarin crystals i vespen gas - im bardziej zaawansowana psychicznie/technicznie jednostka, tym wiecej gazu. Sektor Koprulu przesiakniety jest tymi materialami, a w mmo moglyby one wystepowac w roznych formach - np. im wyzszy lvl moba tym czystsze krysztaly, mozna tez dorzucic dodatkowe matsy (inne niz khaydarin/vespen), matsy specyficzne tylko dla danych planet/lokacji, itd.

Oczywiscie to tylko propozycja, ale juz to moze swiadczyc o tym, ze pole do popisu jest.

Kwestia questow dla Zergow? Sa cerebrates, overlords, overmind - jednostki nadrzedne w organizacji mysli calego Roju, ale idea quest giver'ow nie pasuje do idei zbiorowej swiadomosci. Mogloby to wygladac np. tak: osiagasz 10 lvl, do Twojego umyslu splywa rozkaz od najblizszego overlorda (dla danego terenu) - dronki zbierajace gaz w niezbyt odleglej lokalizacji sa atakowane przez ludzki oddzial (ciagla walka npc vs npc) - masz zabic co najmniej 10 marines, 5 firebat, 5 medyczek. Wchodzisz do innej lokacji - znowu cos sie dzieje, awansujesz na 40 lvl - dostajesz wiadomosc od odleglego cerebrate o rzeczach, ktore dzieja sie dalej. Na 100 lvlu sama Overmind zwraca sie do Ciebie jak do Torrasque'a.
Idea ciaglej walki na wielu frontach stwarza wiele okazji do zadan bojowych, kurierskich, szpiegowskich, itd. - nie martwcie sie, Blizz by sie postaral.
Oprocz tak rozdawanych questow moglyby byc questy sytuacyjne - napotkalismy na cos, o czym Roj nie wiedzial, zbiorowa swiadomosc zostala zaalarmowana, cerebrate przesyla nam rozkaz = questa.
A my rosniemy, rosna nam kły, rozrastaja miesnie, rosnie nam drugi ogon, rosnie nam leb, skrzydla - cokolwiek! - zaleznie od wybranej na poczatku sciezki rozwoju.

Nie podoba wam sie taki pomysl rozdawania questow? Terranie maja przeciez radio, protossi - ogromne moce psychiczne - kazda z ras moze dostawac questy na zasadzie komunikacji na odleglosc. To nie fantasy!

Nie jestem profesjonalista, a widze ze pewne rozwiazania sa. Blizz ciezko oplaca specow od takich rzeczy i nie martwcie sie - jesli postanowi wydac SC mmo to bedziecie chodzic po swoje szczeny do sasiadow mieszkajacych 2 pietra nizej :wink: Bo da sie! I nikt nie bedzie marudzil "ee, chcialem RTS ;d". No ale niestety - na 90% oglosza 19 maja sc2 rts i wezma sie za diablo mmo :(

EDIT: Jeszcze jeden pomysl odnosnie stuffu/rozwoju dla Zergow: Zergowie zajmujac kolejne planety przejmowaly najlepsze cechy materialu genetycznego zamieszkujacych je stworzen. Wyobrazcie sobie, ze bijecie mobki (organiczne) i w pewnym momencie (0.% drop) wyskakuje informacja, ze mozesz przyswoic pewna ceche - bo na tyle sie w odpowiedniej krwi wytaplales (dodatkowe rogi na glowie, dluzsze szpony, fallus na klacie). Bijac odpowiednie mobki (o odpowiednich cechach genetycznych) sami obieramy sobie kierunek rozwoju/stuff jaki mozemy wydropic :> Ot, kolejny pomysl, moze nawet ciekawszy.

EDIT2: Btw myslenie "bo jakie questy moga miec zergi" jest bez sensu. A zaczynajac grac w WoWa orkami spodziewaliscie sie ze bedziecie okladac leniuchujacych peonow drewniana palka po lbie?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 14:50 
Cytuj  
pooma napisał(a):
EDIT: Jeszcze jeden pomysl odnosnie stuffu/rozwoju dla Zergow: Zergowie zajmujac kolejne planety przejmowaly najlepsze cechy materialu genetycznego zamieszkujacych je stworzen. Wyobrazcie sobie, ze bijecie mobki (organiczne) i w pewnym momencie (0.% drop) wyskakuje informacja, ze mozesz przyswoic pewna ceche - bo na tyle sie w odpowiedniej krwi wytaplales (dodatkowe rogi na glowie, dluzsze szpony, fallus na klacie). Bijac odpowiednie mobki (o odpowiednich cechach genetycznych) sami obieramy sobie kierunek rozwoju/stuff jaki mozemy wydropic :> Ot, kolejny pomysl, moze nawet ciekawszy.

E, zzynka z FFXI, ale pomysl fajny :]

Ogolnie moja niechec do SC MMO powodowana jest nie moim brakiem wyobrazni, czy niechecia zglebienia swiata SC jakotakiego w postaci MMO, tylko tym prostym faktem ze RTS to taka gra ktora moge sobie odpalic w kazdym momencie, pograc godzinke i zajac sie czyms innym. W MMO tak sie nie da, tym bardziej w dwoch MMO jednoczesnie ;)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 15:09 
Cytuj  
Cytuj:
E, zzynka z FFXI, ale pomysl fajny


Jak się uprzeć to FF7 i Enemy Skills materia :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 15:16 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
E, zzynka z FFXI, ale pomysl fajny


Jak się uprzeć to FF7 i Enemy Skills materia :)

Juz w FF5 sie pojawil Blue Mage :) Pewnie w FFX-2 tez jest.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 15:26 
Cytuj  
Hmm taki motyw byl w dosc starej grze Evolva- zabijajac stworzenie mozna bylo przyswoic jej kod genetyczny, potem te kody mozna bylo roznie laczyc itp. Pomysl ciekawy.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 16:00 
Cytuj  
Morge napisał(a):
Kolejny chłyt małketingłowy blizzarda, podpucha, a może pewna informacja ?

www.starcraft2.com :D




Domain Name: starcraft2.com

Status: clientDeleteProhibited, clientRenewProhibited, clientTransferProhibited, clientUpdateProhibited

Registrar: GO DADDY SOFTWARE, INC.
Whois Server: whois.godaddy.com
Referral URL: http://registrar.godaddy.com

Expiration Date: 2008-01-31
Creation Date: 1999-09-24
Last Update Date: 2006-10-05



OrgName: CERFnet
OrgID: CERF
Address: 5738 Pacific Center Blvd
City: San Diego
StateProv: CA
PostalCode: 92121
Country: US

NetRange: 216.148.0.0 - 216.148.255.255
CIDR: 216.148.0.0/16
NetName: CERFNET-BLK-4
NetHandle: NET-216-148-0-0-1
Parent: NET-216-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: DBRU.BR.NS.ELS-GMS.ATT.NET
NameServer: CBRU.BR.NS.ELS-GMS.ATT.NET
NameServer: DMTU.MT.NS.ELS-GMS.ATT.NET
NameServer: CMTU.MT.NS.ELS-GMS.ATT.NET
Comment: ADDRESSES WITHIN THIS BLOCK ARE NON-PORTABLE
RegDate: 1998-12-03
Updated: 2000-03-09

RTechHandle: CERF-HM-ARIN
RTechName: AT&T Enhanced Network Services
RTechPhone: +1-858-812-5000
RTechEmail: 216.148.223.72&email=0' border='0' align='middle'>

OrgTechHandle: NETWO10-ARIN
OrgTechName: Network Provisioning
OrgTechPhone: +1-800-876-2373
OrgTechEmail:

CustName: Blizzard Entertainment
Address: PO BOX 18979
City: Irvine
StateProv: CA
PostalCode: 92623-8979
Country: US
RegDate: 2005-01-27
Updated: 2005-01-27

NetRange: 216.148.223.64 - 216.148.223.127
CIDR: 216.148.223.64/26
NetName: ATTENS-005717-004041
NetHandle: NET-216-148-223-64-1
Parent: NET-216-148-0-0-1
NetType: Reassigned
Comment: CERF-HM-ARIN
RegDate: 2005-01-27
Updated: 2005-01-27

RTechHandle: CERF-HM-ARIN
RTechName: AT&T Enhanced Network Services
RTechPhone: +1-858-812-5000
RTechEmail:

OrgTechHandle: NETWO10-ARIN
OrgTechName: Network Provisioning
OrgTechPhone: +1-800-876-2373
OrgTechEmail:


wyglada na to ze nie podpucha... choc rejestracja przez godaddy... dowiemy sie za 2 dni:)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 16:09 
Cytuj  
Cytuj:
Creation Date: 1999-09-24

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 16:48 
Cytuj  
Akurat jak skończyli jedynkę, zarezerwowali sobie domenę na dwójkę :)

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 18:03 
Cytuj  
http://www.wog.ch/shop.cfm/template/det ... -13084.cfm

:lol:

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 19:15 
Cytuj  
co do rozstawienia skilli/profesji w SC mmo to bym to widzial tak.

Terranie -wojownicy

Protossi- magowie/wojownicy

Zergi - Summonerzy albo cos w tym guscie.


Ps. rozwine to jak bede mial vene :D

****

Posty: 1309
Dołączył(a): 7.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 19:27 
Cytuj  
Co by to nie było mam wrażenie że to będzie pierwsza gra którą spierdolą.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 19:34 
Cytuj  
Sniegu napisał(a):
Co by to nie było mam wrażenie że to będzie pierwsza gra którą spierdolą.

Fail, spierdolili juz wowa.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2007, 20:32 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
Zergi - Summonerzy albo cos w tym guscie.

bym się wkurzył :P ale wiem o co Ci chodzi


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 08:20 
Cytuj  
koci napisał(a):
Fail, spierdolili juz wowa.


I lol'd

***

Posty: 684
Dołączył(a): 24.04.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 16:18 
Cytuj  
to na 100% nie bedzie mmo, wow to zyla zlota nie beda tworzyc drugiego mmo, nie teraz, stawiam na sc2 rts. w sc jest za duzo niedomowien za mlo ras itd. w sc2 blizz moze rozwinac temat i 3cia czesc sc stanie sie mmo. podobnie jak roznice miedzy w2 a w3, stopniowo dodaja cos do tematu zeby wkoncu skonczyc na wowie

*

Posty: 123
Dołączył(a): 4.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 16:58 
Cytuj  
Ja jednak stawial bym na cos calkowicie nowego - starcraft mmo :)


Blizzard robiac wczesniejsze sqele (przed wowem) byl bardzo ostrozny, poprawial glownie grafike i przedluzal fabule.
WoW byl bardzo ryzykownym dzielem blizzarda, a po tak wielkim sukcesie, mysle ze blizzard teraz zrobi jeszcze wiekszy krok do przodu.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 20:21 
Cytuj  
Jeszcze pewna mysl mi sie nasuwa... Co niby Blizz zrobil z ta rzesza ludzi tworzącą WoW'a? Przeciez nie zagonil wszystkich do robienia samych dodatkow do WoW, za duzo luda po prostu :P Moze nie zmarnowal tego potencjalu tylko od razu zagonil do nowego MMO bo i tak wiadomo, ze dluugo zejdzie zanim stworza nowa gre :P Moze rozpoczeli prace nad SC mmo ;]
No coz, serce jest za mmo, rozsadek kaze sadzic, ze to bedzie rts :-?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***

Posty: 684
Dołączył(a): 24.04.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 20:41 
Cytuj  
nie ma tak dobrze.. mmo odpada, nie ma sie co łudzic
co by to nie bylo.. blizz sie postara ;]

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2007, 21:14 
Cytuj  
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

fajny mutal :oops:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.