mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość

Posty: 8
Dołączył(a): 7.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 maja 2007, 20:34 
Cytuj  
Naprawdę wątpię żeby Blizzard usunął Templarów z SC jako że jest to jedna z najbardziej lubianych jednostek.

Anyway, tak przy okazji zapowiedzi, po raz kolejny wychodzi geniusz Blizzarda. Żadna inna firma nie potrafi wywołać takiego zamieszania wokół swojej gry przy pomocy dwóch filmików i krótkiego opisu samej gry. Niech się schowa SquareEnix czy Hideo Kojima przecież w chwile po ogłoszeniu nowego tytułu internet dosłownie eksplodował, strony które próbowały zamieścić w pierwszych minutach filmiki z gamplayem padały jak muchy a opisy na wikipedi zmieniały się co 20 sekund kiedy próbowały je edytować 4 osoby na raz, nie zdziwiłbym się również jeżeli Koreańczycy ustanowili by w dzisiejszym dniu święto narodowe :P Nie wspominając już o napięciu jakie towarzyszyło samemu oczekiwaniu.

A co do nowego stara to wygląda na to że Blizz obrał właściwą ścieżkę próbują zachować podstawowe zasady sc które sprawiły że ta gra odniosła taki sukces w rozrywkach online a przy okazji dodają akurat tyle nowego contentu żeby gra nie wyglądała jak pierwszy starcraft w 3D jeśli uda im się zachować balans to gra ma jak największe szanse spełnienia oczekiwań nawet najbardziej wymagających (koreańskich) fanów :wink:

Jednak nie mam zamiaru tu za bardzo prorokować tylko na podstawie tego co zobaczyliśmy dotychczas.


_________________
Have a safe and productive day.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 13:20 
Cytuj  
Cytuj:
Fani gier z serii StarCraft nie mogli w miniony weekend narzekać na brak wrażeń. Firma Blizzard Entertainment, Inc. nie tylko zapowiedziała nową odsłonę cyklu, ale także udostępniła pierwsze obrazki oraz filmy. Przedstawiciele poważanego wśród PeCetowców producenta wzięli ponadto udział w specjalnej konferencji, która umożliwiła zebranym w Korei Południowej dziennikarzom uzyskanie odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Poniżej znajdziecie najciekawsze informacje związane z nową grą, które ujrzały światło dzienne podczas wspomnianego wyżej spotkania.

- Produkcję drugiej odsłony cyklu StarCraft rozpoczęto tuż po zakończeniu prac nad dodatkiem do gry WarCraft III, czyli w 2003 roku.

- Grę tworzy czterdziestoosobowy zespół.

- StarCraft II jest już grywalna w trybie wieloosobowym wszystkimi frakcjami.

- Jedno z pytań dotyczyło prędkości rozgrywki w zademonstrowanych przez Blizzard Entertainment, Inc. materiałach filmowych. Fani gry nie byli specjalnie zadowoleni z faktu, że zmagania toczone są w znacznie wolniejszym tempie, niż w pierwowzorze. Twórcy nowego StarCrafta wyjaśnili, że produkt umożliwia zmianę szybkości gry, podobnie jak miało to miejsce w WarCraft III. Nie ma zatem powodów do obaw.

- Kampania dla jednego gracza będzie kontynuacją historii opowiedzianej w StarCraft oraz w StarCraft: Brood War. W drugiej odsłonie cyklu na pewno zobaczymy takich bohaterów, jak: Zeratul, Jim Raynor oraz Kerrigan.

- Autorzy potwierdzili, że w grze nie pojawi się czwarta frakcja – tak sugerowali Koreańczycy, którzy opublikowali w kwietniu plotki o drugiej części StarCrafta. W zmaganiach uczestniczyć będą wyłącznie Terranie, Protosi oraz Zergowie.

- Gra nie będzie mieć limitu jednostek.

- System zarządzania surowcami będzie zawierać pewne udoskonalenia, ale mimo to pozostanie bardzo podobny do rozwiązań z pierwszego StarCrafta.

- Pełna wersja gry będzie zawierać edytor map.

- Autorzy nie ustalili jeszcze wymagań sprzętowych, ale wiadomo już, że gra będzie wspierać systemy operacyjne Windows XP i Windows Vista oraz karty graficzne obsługujące Pixel Shader 2.0. Nie wiadomo na razie czy StarCraft II będzie korzystał z dobrodziejstw dziesiątej generacji bibliotek DirectX.

- Inicjatywa koncernu Microsoft w postaci usługi Live dla PeCetów nie sprawi, że Blizzard Entertainment, Inc. zmieni swoją strategię dotyczącą rozgrywek online – Battle.net pozostaje tu absolutnym priorytetem. Niestety, nie oznacza to, że internetowe potyczki w StarCraft II pozostaną darmowe. Obecni podczas konferencji przedstawiciele firmy nie chcieli jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy za rozgrywkę będą pobierane opłaty. To źle wróży...

- Nie ma żadnych planów stworzenia konwersji gry na konsole.

- Nie ustalono jeszcze daty premiery. Wydaje się wątpliwe, aby produkt zadebiutował w tym roku.


Zrodlo: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=33689

BN platny? hihi... to nie przejdzie. Wogole watpie zeby to "Live" przeszlo na PC.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 13:51 
Cytuj  
Cytuj:
- Gra nie będzie mieć limitu jednostek.


Powiem tyle: ZA-JE-BIŚ-CIE :D


pozdrawiam

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 13:58 
Cytuj  
Logain Darkthorn napisał(a):
Cytuj:
- Gra nie będzie mieć limitu jednostek.


Powiem tyle: ZA-JE-BIŚ-CIE :D


pozdrawiam


To akurat nie najlepiej, macro będzie miało ciut większe znaczenie niż w SC1, macro > micro ? :/

Odnosnie platnego BN - i tak sie znajdzie duzo osob ktore beda gotowe placic.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 14:11 
Cytuj  
pooma napisał(a):
Logain Darkthorn napisał(a):
Cytuj:
- Gra nie będzie mieć limitu jednostek.

Powiem tyle: ZA-JE-BIŚ-CIE :D

To akurat nie najlepiej, macro będzie miało ciut większe znaczenie niż w SC1, macro > micro ? :/


Unit cap, imho, byl najwieksza wada w3. Jest kasa a nie mozna budowac wiecej jednostek. O ile 1vs1 nie bylo tak zle, to juz w momencie kiedy przeciwnikow bylo wiecej i trzeba bylo balansowac z iloscia jednostek jakie sie przeznacza na atak i obrone, bylo juz gorzej.


pozdrawiam

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 14:27 
Cytuj  
Z prezentacji wynika ze wielkie bitwy bedzie trzeba toczyc przy pomocy o wiele bardziej zroznicowanej armii niz w SC1. Juz nie bedzie 6 grup na maxa zupgrade'owanych Hydraliskow podpartych 12 Guardianami albo 12 krazownikow z 12 tankami i pierdut.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 16:34 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Z prezentacji wynika ze wielkie bitwy bedzie trzeba toczyc przy pomocy o wiele bardziej zroznicowanej armii niz w SC1. Juz nie bedzie 6 grup na maxa zupgrade'owanych Hydraliskow podpartych 12 Guardianami albo 12 krazownikow z 12 tankami i pierdut.


Byleby tylko nie trzeba bylo ZA BARDZO kombinowac :)

A jesli chodzi o unit cap to ja akurat uwazam ze to ma sens. Zapobiega grze bezmyslnej pt. Zbuduje milion jednostek, nacisne "A" i klikne gdzies w bazie przeciwnika. Unit cap wymusza myslenie :)

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 18:06 
Cytuj  
A wg Ciebie zebranie kasy na milion jednostek nie wymaga myslenia to gratuluje przeciwnikow z ktorymi do tej pory grales ;)


pozdrawiam

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2007, 19:01 
Cytuj  
widac nie grales nigdy po necie z zergiem.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 05:50 
Cytuj  
W w3 przyznaję, że unit cap był o wiele za niski, ale w SC - w sam raz. I tak nie dało się efektywnie prowadzić takiego woja (i pojawiało się micro). W SC macro i micro były świetnie zbalansowane.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 09:29 
Cytuj  
TBH w SC po necie gralem tak dawno ze nie pamietam jak tam unit cap wygladal :oops: Mowilem na podstawie w3 i C&C:Generals w ktore gralem bardzo duzo a gdzie unit cap nie bylo.


pozdrawiam

*

Posty: 106
Dołączył(a): 11.05.2007
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 10:16 
Cytuj  
w w3 nie da się mieć mln jednostek :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 10:30 
Cytuj  
w sc nie bylo capa jednostek... na overlordy.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 10:36 
Cytuj  
Logain Darkthorn napisał(a):
A wg Ciebie zebranie kasy na milion jednostek nie wymaga myslenia to gratuluje przeciwnikow z ktorymi do tej pory grales ;)

pozdrawiam


And your point is ?

Unit cap w SC wynosil jesli sie nie myle 200. Terranski Battlecruiser zzeral jesli sie nie myle 8. Przy braku SCV i czegokolwiek innego mogles miec 2 12ki ... Ile Ci potrzeba ? 10 12ek ?

****

Posty: 1073
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 10:47 
Cytuj  
HaJBoS napisał(a):
w w3 nie da się mieć mln jednostek :P


OK, zle sformulowalem zdanie. Mialo byc: (...) w3 w ktorym byl unit cap i c&c w ktore gralem duzo i w ktorym nie bylo ograniczenia. Teraz ok? :)

Qraczek napisał(a):
And your point is ?
Unit cap w SC wynosil jesli sie nie myle 200. Terranski Battlecruiser zzeral jesli sie nie myle 8. Przy braku SCV i czegokolwiek innego mogles miec 2 12ki ... Ile Ci potrzeba ? 10 12ek ?

And my point is przeczytaj mojego poprzedniego posta. Nie pamietam jak wygladala sprawa w SC. Wiem ze unit cap w w3 byl beznadziejny, a w c&c gdzie unit capa nie bylo, zrobienie miliona wartosciowych jednostek bylo mozliwe tylko wtedy kiedy grales z kompem albo duzo slabszym przeciwnikiem. A przynajmniej nie bylo tak ze 'zrobie tylko 3 aurory, bo jeszcze musze dolozyc im jakis support i miec cos na ew. obrone bazy. no i musze rozwalic jednego dozera, dzieki czemu zrobie raptora'. Nie, jesli strategia przewidywala uzycie 4 auror, 8 raptorow i jednostki wsparcia to jedynym problemem bylo uzbierac kase. Rozwiazanie imho lepsze.


pozdrawiam

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 maja 2007, 11:04 
Cytuj  
SC cap = 200
BTC to 6 supply (jeden z patchy to zmniejszył z 8)

Większość gier kończy się w okolicach 15-20 minuty (albo przynajmniej już wiadomo kto wygra), zobaczyć BTC czy carriery to rzadkość, gry na limicie to rzadkość (chyba że ktoś widząc swoja znaczną przewagę bawi się z przeciwnikiem dochodząc do limitu i dopiero atakując :P).


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.