mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2007, 23:50 
Cytuj  
Niestety scorp nie zrozumiesz naszego podejscia, ja tez nie mam zamiaru zapierdlac na czyjegos kapitala bo co ja z tego bede mial?
Obowiązkowe ratowanie itp. rofl
Czemu ktos nie zapierdla na siano dla mnie?
25% podaktu to juz czyste zdzierstwo dla mnie, 10% to imo też za duzo, chociaz nie mam pojecia ile kosztuje utrzymanie corpa.

My gramy aby miec przyjemnosc z pvp z ludzmi z ktorymi mi sie dobrze gra i gralismy razem juz pare ladnych lat, nie potrzebuje 50 osbowych corpow bo nie przepadam za randomami.
A z eve pewnie przedzej czy pozniej quitniemy bo tak to sie zawsze konczy, dlatego nie nastawiam sie na rozgyrwke 4 letnia ale paru miesieczna.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Posty: 15
Dołączył(a): 11.06.2007
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 10:26 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Niestety scorp nie zrozumiesz naszego podejscia, ja tez nie mam zamiaru zapierdlac na czyjegos kapitala bo co ja z tego bede mial?

Może wkrótce własnego ?

Aenima napisał(a):
Obowiązkowe ratowanie itp. rofl
Czemu ktos nie zapierdla na siano dla mnie?
25% podaktu to juz czyste zdzierstwo dla mnie, 10% to imo też za duzo, chociaz nie mam pojecia ile kosztuje utrzymanie corpa.

Nie masz, a upierasz się, że wiesz lepiej co potrzeba korpowi. Może najpierw sprawdź ?

Aenima napisał(a):
My gramy aby miec przyjemnosc z pvp z ludzmi z ktorymi mi sie dobrze gra i gralismy razem juz pare ladnych lat, nie potrzebuje 50 osbowych corpow bo nie przepadam za randomami.
A z eve pewnie przedzej czy pozniej quitniemy bo tak to sie zawsze konczy, dlatego nie nastawiam sie na rozgyrwke 4 letnia ale paru miesieczna.

Nie wiem czy jest ktoś z Polski kto zarabia na EVE, a na pewno Ci których ja znam też grają dla przyjemności.

PVP to tylko jedna z form grania, dla jednych bardziej, a dla innych mniej atrakcyjna. PVP jednak to nie tylko grupy 2-3 a nawet 10 osobowe. Nie potrzebujesz korpów 50 osobowych, a jakie ? Nie wiesz nawet ile tracisz choćby przez to, że skreślasz pewne rzeczy z góry. Choćby takie jak bitwy po 200 osób, choćby takie jak dowodzenie grupą ludzi.

Gra zaczyna rozwijać skrzydła dopiero po jakimś czasie. Najczęściej wówczas kiedy zostajesz "specjalistą" w jakiejś dziedzinie. Nie ważne czy jako wojownik PVP, czy też producent, handlowiec. Generalnie zaś chodzi o to, że co chwilę masz coś nowego do "spróbowania" i... po prostu wykorzystania. Grając kilka miesięcy nawet nie dowiesz się jakie możliwości kryją się w statkach jakimi zaczniesz w tym czasie latać.
W sumie bardziej będzie to przypominało lizanie lizaka przez papierek bo też słodki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 10:31 
Cytuj  
marek juz pisal ze 200vs200 pvp troche z deka malo nas bawi.
ja jakby juz mam za soba etap epic battles i wole mniejsze, bardziej wymagajace starcia gdzie jednak MUSISZ sie czyms wykazac.
cos na pewno tracimy ale jak widac pogodzilismy sie z tym faktem.


Posty: 15
Dołączył(a): 11.06.2007
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 10:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
marek juz pisal ze 200vs200 pvp troche z deka malo nas bawi.
ja jakby juz mam za soba etap epic battles i wole mniejsze, bardziej wymagajace starcia gdzie jednak MUSISZ sie czyms wykazac.
cos na pewno tracimy ale jak widac pogodzilismy sie z tym faktem.

Co kto lubi. Na razie nie mieliśmy w ION bitwy na 400 osób. Największa z dotąd stoczonych miała około 150-170 osób. W większości jednak rozgrywane bitwy to od 50 do 100 (spokojnie możesz część z tego wyczytać na KB ION.

Co do wykazywania się. Taktyka w EVE mocno jest zubożona (choć przyznaję coraz więcej pojawia się elementów, które poprawiają sytuację). Im mniejsza grupa tym mniej taktyki. W grupach do 10 osób taktyka sprowadza się w zasadzie do kilku czynności i wyznaczeniu tych zadań konkretnym osobom:
- namierzenie (zwiad)
- przechwycenie (tacklerzy)
- zniszczenie (dmg dealerzy)
- zebranie lootu.
Dużą część z tak pojętej taktyki da się i załatwia się jeszcze na stacji odpowiednio przygotowując statek. W walce najczęściej masz czas na uruchomienie odpowiednich urządzeń pokładowych i wypełnianie rozkazów dowódcy, ale znów im mniejsza grupa tym mniej precyzyjnie określa się role w grupie. Dla przykładu tacklerzy mogą i często pełnią rolę zwiadowców, a im mniejsza grupa tym więcej zadań mają do spełnienia. W grupach poniżej 5 osób w zasadzie nie ma sensu przydzielanie konkretnych zadań i wówczas najczęściej używane są statki wielozadaniowe (np. Vagabond - bardzo szybki krążownik).

Grupy 2-3 osobowe to po prostu najczęściej polowanie na ofiarę. Wówczas wykazanie się polega głównie na wyborze ofiary, którą grupa może szybko zniszczyć (zanim pojawi się wsparcie). Tu już po prostu zaciera się różnica pomiędzy walką o coś (ideologia/obrona/natarcie), a piraceniem (dla ISKów, KMa).

Oczywiście samo granie w EVE to nie jakieś ścisłe podziały, bo dla przykładu grupa 2-3 reconów jest w stanie przez długi okres czasu związać 10 krotnie liczniejsze siły. W przypadku reconów jednak mówimy o znacznie dłuższym czasie skillowania niż na ceptora czy HACa.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 13:01 
Cytuj  
Jaki masz wplyw na przebieg bitwy gdzie wlacz 150 osob jako jednostka?
No chyba ze dowodzisz,

Może wkrótce własnego ?

Watpie, zeby ktos pracowal na moje itemzory, ja lubie sobie zarobic na to sam albo z pomoca kolegow.

Nie masz, a upierasz się, że wiesz lepiej co potrzeba korpowi. Może najpierw sprawdź ?

Tu masz racje jakis podatek musi byc, napisz prosze ile kosztuje utrzymanie corpa miesiecznie.

PVP to tylko jedna z form grania, dla jednych bardziej, a dla innych mniej atrakcyjna. PVP jednak to nie tylko grupy 2-3 a nawet 10 osobowe. Nie potrzebujesz korpów 50 osobowych, a jakie ? Nie wiesz nawet ile tracisz choćby przez to, że skreślasz pewne rzeczy z góry. Choćby takie jak bitwy po 200 osób, choćby takie jak dowodzenie grupą ludzi.

Naprawde widzialem nie jedna taka walke moze nie w eve ale w paru innych grach. I imo takie walki wymagja tylko skilla od dowodzacego jak juz pisalem wyzej. Ja najwieksza satysfakcje mam ze dzieki zgraniu i jakims tam umiejetnoscia w 4 osoby uda nam sie zbic 8.

A moze akurat eve okaze sie taka gra ze przyciagnie nas na dluzej.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 13:25 
Cytuj  
no chcialbym zauwazyc ae ze powoli idziemy na rekord.
juz 3 tydzien gram ;-p

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 14:59 
Cytuj  
liczy sie czas ingame... :D w tym to chyba 2 dni nie mamy:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 15:34 
Cytuj  
ciiii.
liczy sie zapal i checi !


Posty: 44
Dołączył(a): 30.08.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 16:16 
Cytuj  
hehe.. rozumiem was.. też lubię gdy, gdzie można się wykazać
skromniejsze pvp.. jak to było w diablo2 (ok ok to nie mmorpg),
ale choćby w ultimie online, gdzie zdarzało mi się zbierać po 5 głów
ludzi, którzy mieli zbyt mało umiejętności :) i zbyt wielkie ambicje..
To dopiero była zabawa! :)

Eve to jedna z niewielu gier, w których mimo wszystko początkujący
gracz może wiele zdziałać i być przydatny (Xarth pisze w oddzielnym
temacie). Statki trenuje się po kolei i w tych małych bardzo szybko
ma się niewielką stratę do starszych graczy..
Z drugiej strony jest uczciwie, bo na duże trzeba trochę poczekać..
ale jest zabawa! :)

Ładnie skończyłem oba akapity, co? ;]


_________________
EVE Online Trial | EVE Time Code
Perpetuum Online Trial

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 18:03 
Cytuj  
Też grałęm w kilka gier gdzie jest PvP, ogolnie zerg w postaci rajdow z WoW w punktacji od 0 do 10 u mnie ma - 10 :P Zerg w postaci Goons Fleet u mnie ma 2 pts, fajnie wygladaja na KillBoardach :D
Walka 10-20 jednostek v 10-20 jednostek przeciwnika 8 pkt, walka 2-3 v 1 nieprzygotowany bo o takiej walce mowimy kiedy jest mala grupka v samotny statek ew dwa daje jej 2 pts. To nie walka, to sadyzm.

Wbrew temu co ie wydaje na pierwszy zutk oka jednak dobor statkow w grupie 20-30 v 20-30 ma znaczenie, przykladem sa statki specjalizujace sie w EW, naprawde ciezko pokonac grupe 30 statko majacych wsparcie EW nawet duza grupa silnych DD.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 18:25 
Cytuj  
widzisz scorpio nie wiesz a cwaniakujesz. Zerg a WoW to calkiem rózne pojęcia i raczej nie powinno sie ich łączyć bo jakieś 70-90% PvP jest instancjowane i są to raczej mecze, a nie prawdziwe PvP.
PvP outdoor to raczej luźne potyczki kilka osób na kilka osób maksymalnie w 90% są to grupki 2-3 osobowe. Dużo ludzi właśnie narzekało, że wprowadzenie PvP w instancjach zabiło outdoor PvP - bo zwyczajnie nieoplacało się kampować lub latać po całej mapie i szukać graczy przeciwnej frakcji - znacznie łatwiej było zebrać grupę i pojść do instancji.
Zresztą 40vs40 już mnie średnio bawiło, za duży chaos, za mały wkład w wygraną. 10vs10 było w miarę OK, czekałem na 5vs5, albo nawet 3vs3 ale nie doczekałem.
PvE w WoWie też nie ma nic wspolnego z zergiem, takiego planowanie takiego treningu i zgrywania się pod każdego boss-a jeszcze nie widziałem i pewnie nie predko zobacze. Tu nie wystarczy założyć odpowiednie hardenery, wziąc ammo, zlockować, klepnąć F1-F8 i pójść do sracza...

Druga sprawa - ja też raczej niechetnie podchodzę do zbierania dla kogos na carriera. Jeżeli ten ktoś doskillował tak daleko to niech piżgnie te kilka misji lub poleci pokillować raty i będzie go miał. Kasa w tej grze to nie problem.
Rozumiem podatek, bo corp ma jakieś tam wydatki. Ale ratopy i wspolne minowanie bo ktoś kogo nawet nie znam potrzebuje kasy... Do tego obowiązkowo... Co to kuźwa socjalizm? Jakiś ruch społeczny? Sorry gregory, corp powinien działać na zasadzie obupólnych korzysci. Mam dostęp do 0.0 - płacę podatek. Do całej reszty moich obowiązków w ogóle nie czuję się w żaden sposób zobligowany.
Mogę pomóc moim kolegom i też wtedy jak będę miał ochotę, ale obowiązkowe ratopy/minowanie wykraczają poza zakres moich zainteresowań. Do tego pierwszy raz spotkałem się w mmo, że ktoś próbował mi wydawać rozkazy w jaki sposób mam grać. Rotfl-owo ogólnie mówiąc 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 20:04 
Cytuj  
marek nie przesadzaj. urok pve w wowie polegal na poczatku na tym ze nie wiedziales jak danego bossa zajebac. a potem niestety rutyna.
czekam az w eve ruszymy dupe.


Posty: 15
Dołączył(a): 11.06.2007
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 12:27 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Jaki masz wplyw na przebieg bitwy gdzie wlacz 150 osob jako jednostka?
No chyba ze dowodzisz,

I tu wychodzi jak mało wiesz jeszcze o PVP. W walce nie liczy się tylko ilość dział, ale również to czy w ogóle jesteś w stanie walczyć. Nie będę pisał o banałach typu synchronizowany skok na przeciwnika (bo to akurat łatwo zepsuć jak kilka osób z grupy ma laga), ale choćby o takich ważnych rzeczach jak umiejętność zatrzymania przeciwnika żeby go zniszczyć a nie dać mu uciec z uszkodzonym statkiem (tacklerzy i głównie interdictory). Choćby o taki rzeczach jak wspomniana przez Eda walka E-W, podział na grupy (eskadry) o ściśle określonych zadaniach.
To tylko niektóre z tematów jakie trzeba pamiętać przed walką.

Jednostka ? Jednostka to podstawa. Czasem 1 statek jest w stanie przechylić szalę bitwy w jedną lub drugą stronę. Bynajmniej nie chodzi o walkę do upadłego, ale choćby o zabranie przeciwnikowi tych cennych kilku sekund jakie musi poświęcić na zalockowanie kolegów, a jakie stracił lockując Twój statek.
W EVE nie wygrywasz bo jesteś "lepszy" w pilotażu. W EVE wygrywa się podejmując decyzję czy walczyć, czy tej walki uniknąć. Inaczej będzie wyglądać starcie kiedy przeciwko sobie będziesz miał grupę sniperów i close dmg dealerów, a inaczej kiedy będzie mix. Inaczej kiedy możesz wezwać wsparcie, choćby tylko z myśliwcami lotniskowca, a inaczej kiedy walczysz z dreadnaughtem.

Cytuj:
Watpie, zeby ktos pracowal na moje itemzory, ja lubie sobie zarobic na to sam albo z pomoca kolegow.

Na itemy nikt nie musi pracować, ale jeśli statek ma być wykorzystywany w ściśle określonych warunkach, to czemu nie (np. dread - w zasadzie tylko przydatny w PVP). Jeśli koledzy będą mogli skorzystać na tym, że TY będziesz latać w CBC, to może uda Ci się ich przekonać do pomocy w jego zdobyciu (inwencja, wspólny OP, kupowanie modułów gangowych itp). Jedyna kwestia to znaleźć odpowiednie uzasadnienie.

Cytuj:
Tu masz racje jakis podatek musi byc, napisz prosze ile kosztuje utrzymanie corpa miesiecznie.

To akurat ściśle zależy od samego korpa, przyjętego modelu działania, sposobu rządzenia, celów jakie przed korpem stawia zarząd i wielu, wielu innych rzeczy.

Korp przemysłowy składający się w 30% z górników, 30% producentów i "reszty" (w tym naukowców), będzie musiał znaleźć środki na opłacenie slotów produkcyjnych i biur, wynajęcie ochrony dla górników, znalezienie sposobu na transport i sprzedaż gotowych produktów (wynajęcie transportowców ?). Jeśli zajmuje się przemysłem ciężkim (POS, T2, kapitale) to są już naprawdę duże kwoty (np. na paliwo do POSów, na inwencję).

20 osobowa grupa ratterów jest w stanie w 0.0 przy 20% podatku przynieść do korpa około 150-200mln/tydzień. To wystarczy w zupełności żeby opłacić koszty utrzymania korpa, ale nie wystarczy na inwestowanie w rozwój (zakup BPO, choćby na amunicję dla nich). Na pewno braknie na utrzymanie produkcji POSowej choćby tylko JEDNEGO komponentu T2.
Dodatkowo grupa działająca w 0.0 potrzebuje w miarę bezpiecznego transportu do imperium żeby spieniężyć co cenniejszy loot, a to oznacza koszty paliwa do lotniskowca, opłata za czas pilota, cynogeneratory...

Cytuj:
Naprawde widzialem nie jedna taka walke moze nie w eve ale w paru innych grach. I imo takie walki wymagja tylko skilla od dowodzacego jak juz pisalem wyzej. Ja najwieksza satysfakcje mam ze dzieki zgraniu i jakims tam umiejetnoscia w 4 osoby uda nam sie zbic 8.

Nie wiem w co grywałeś, ale porównywanie WOWa czy UO do EVE to jak porównywanie Chińczyka i Monopolly. Niby gry podobne, gra się z ludźmi - w grupie przecież, a jednak zupełnie inna skala. To tak jak z graniem w pokera i brydża - niby karty te same, a gry zupełnie inne.

A co powiesz gdzie dzięki zgraniu i umiejętnościom wszystkich osób w grupie uda się zestrzelić 40 przeciwników przy stracie 4 własnych statków ?
Żeby nie być posądzonym o stronniczość 2 przykłady:
- kiedy my przegraliśmy (pomimo przewagi liczebnej)
- kiedy my wygraliśmy

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 00:21 
Cytuj  
\o/ rabau witam w klubie "nawróconych", anway nie żebym błyszczał wiedzą ale startowałem na tej samej frejce i tyle co wyciągnołem z Nestora to że jeśli zamierzasz latać na misje to na start jakiekolwiek small railguny na jakie możesz sobie pozwolić, fakt że dps nie największy ale zasięg robi swoje i nie będziesz musiał za często oglądać jajka. Poza tym przyda Ci się AfterBurner (MicroWarpDrive lepszy ale nie działa na misjach) i jakiś moduł do naprawy osłony i armoura, na starcie bez skilli to tylko moduły "Civillian" wchodzą w gre.
Jeśli chodzi o amunicje to wydaje mi się że leaded charges zrobią swoje bo ani nie za drogie, ani nie mają penalty do zasięgu a i dmg całkiem dobry.
Poza misjami, miningiem i pvp, masz jeszcze research i producion, można też robić jako transportowiec ale z tego co mi się zdaje to każdy corp ma swojego przewoźnika.
Na początku najlepiej skillować całą zakładkę learning z skilli "pierwszego poziomu" na lvl 4, potem wszystko idzie szybciej.

Tutaj masz dwa tutoriale które mi bardzo pomogły na początku:
http://www.evegathering.com/index.htm
http://www.eve-online.com/guide/en/g07.asp

See you in space ;)

P.S. Zawsze miej aktualne ubezpieczenie na statek i wykupionego klona.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 07:15 
Cytuj  
roball napisał(a):
Ile musze pograc zeby cokolwiek zdzialac w pvp?

Juz mozesz leciec na pvp.
Przeczytaj opis roli tacklera ktory tu podalem.
BTW bardzo fajny opis startu w eve pod kontem pvp maja gonsi :lol:

http://wiki.goonfleet.com/index.php?tit ... ning_Guide

Edit

Co do tristana to ma 2 sloty na laucherki, polecam uzywac, taki mix 125 mm hybrid + 2 standard missile na high, na medium AB + tracking + cap recharger, na low small armor repairer, active harda, i 1 slot masz wolny do uzytku.
Z drugiej strony Gallente maja fajny gunship frejke, incurusa, jak chcesz isc pierw w strone gunnery to incurus lepszy niz tristan.
Do misji lv 1 polecam jednak zrobic sobie skill na destroerka i zapakowac na niego te 8 125 mm hybrid, na med cap recharger + ab + tracking comp, na low sar + pdu albo cos do recharge cap .. 8 x 125 sciaga cap blyskawicznie w starciu z kilkunastoma przeciwnikami :)


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle


Posty: 15
Dołączył(a): 11.06.2007
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 09:26 
Cytuj  
Ja też polecam incursusa, ale z kolei odradzam deskę. Naprawdę żeby sobie w niej poradzić trzeba mieć więcej SP niż się wydaje. Lepiej już zrobić szybko kruza i nim latać na lvl1-2.
Skillować zacznij jednak od learningów (tylko jeśli zamierzasz grać dłużej niż 12 miesięcy), bo najwięcej na tym zyskasz. Co prawda przez miesiąc głównie będziesz ograniczony do handlu i misji lvl1-2, ale za to później więcej zyskasz (średnio 1-2 mln SP/rok minimum).

Na misje lvl1 wystarczy incursus (fit podobny jak dla Tristana), ale oczywiście same działka (ja korzystam raczej z iridium/tungsten dla zasięgu, a plutonium dla dmg). Warto też pamiętać o dronkach.
No i co najważniejsze - to żaden wstyd wyskoczyć z misji i wrócić jak statek się zregeneruje.


Posty: 46
Dołączył(a): 9.11.2006
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 09:57 
Cytuj  
Gram od nie dawna, ale jednego sie nauczylem. Zawsze uzywaj statkow, ktore daja bonusy do twoich rasowych bonusow lub do skill w ktorych chcesz osiagnac najwieksza specjalizacje. Zawsze uzywaj broni do ktorej masz bonusy wynikajace z rasy oraz ze statku, ktory obecnie masz.

Jesli robisz misje to raczej w missile inwestuj bo z tego co zauwazylem dzialka nie sprawdzaly sie dobrze przeciwko npc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 09:59 
Cytuj  
e tam. dobrze sfitowana fregata na small railguny wali z 25km, fakt rozwalenie npc zajmuje chwile dluzej ale za to bezpiecznie. potem jak juz cie stac na cruisera z bonusami do missile to mozna sie bawic bo tez zasieg maja wiekszy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 10:05 
Cytuj  
Duna napisał(a):
Gram od nie dawna, ale jednego sie nauczylem. Zawsze uzywaj statkow, ktore daja bonusy do twoich rasowych bonusow lub do skill w ktorych chcesz osiagnac najwieksza specjalizacje. Zawsze uzywaj broni do ktorej masz bonusy wynikajace z rasy oraz ze statku, ktory obecnie masz.

Jesli robisz misje to raczej w missile inwestuj bo z tego co zauwazylem dzialka nie sprawdzaly sie dobrze przeciwko npc.


Inaczej bym to napisal, Uzywaj tego do czego ma bonusy statek, bo rasa nie ma bonusow żadnych, wiec jesli masz bonus do dmg z hybrydek to nie uzywaj autocanonow czy artilery. Trening fregaty lv 4 kazdej rasy to 4-7 dni na jedna rase, traning dzialek na lv 4-5 small pod kontem t2 small guns to 2-3 miesiace :)
Co do uzywania missiles w misjach to sie nie zgodze, odpowiednio złozona postac na starcie dostaje praktycznie tech II dzialka i Destoryerka na dziń dobry, zeby efektywnie uzywac np blasterków na destryerku to potrzeba juz worek SP, zeby efektywnie uzywac Erisem 125 mm hybridek wystarczy overdrive i dobry AB. Ja latałem tkaim noob charkiem na misje z destroyerkiem i powiem ze dzialka sa efektywne :D


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 10:08 
Cytuj  
roball napisał(a):
Niestety zeby poczytac o Tacklingu to musze byc zarejestrowany na ich wiki, a zarejestrowac sie nie da :|


Z ich wikipedi nie da sie, ale napisalem poradnik o fitowaniu statkow typu fregata jako wsparcie, z tym zalozenim ze raczej ludzie mowia aby uzywac mwd nie ab ... no ale jest, a xarth napisal super tekst o EW w eve.

Drugi post o góry : viewtopic.php?t=25051&postdays=0&postorder=asc&start=60

tu masz cos na otarcie lez, linki do filmikow instruktarzowych goons

http://www.youtube.com/watch?v=PayTWKxtn6I - tackling\
http://www.youtube.com/watch?v=dvNIq4KLXyI - mining in 0.0
http://www.youtube.com/watch?v=xtAgtrp4 ... ed&search= - safespoting
http://www.youtube.com/watch?v=99kRIbp4 ... ed&search= - scanning
http://www.youtube.com/watch?v=W-wL8bGC ... ed&search= - overview settings
http://www.youtube.com/watch?v=nt-nXHCu ... ed&search= joining ops part 1
http://www.youtube.com/watch?v=W7m3AuXd ... ed&search= joining ops part2


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.