ehh widze że niedośc jasno naświetliłem problem
w pvp gear mam 9,5-12k HP, 30-40%crit i 2000-2200AP
czyli +/- tak jak Rufen, większy nacisk polożylem na crity niż na AP bo moim priorytetem jest szybkie polozenia ripa przy 3-4 combo points kiedy trwa jeszcze pounce
ostateczna wersja gearu zależy od tego z kim walcze np z magiem mam zawsze trinkiet od violet eye +36sta/+45arcane res, z klasami melee za to trinkiet dający +10% dodge po dopaleniu - czyli klasyka rocka)
a i nie zazucajcie mi że nie zapodaje na clothy faerie fire bo zapodaje jak jest naq to czas ale jak mam wybrac miedzy rip a fearie fire to wybór jest oczywisty, podobnie tiger fury kosztuje od cholery energi a zwiększenie dmg jest smiesznie mały (moze sie mylę ? w końcu newbie jestem)
Problem ze skilowym magiem polega na tym że :
1. daje mu pounce i chce zapodać sekwencje mangle/shred/rip ale on robi blinka (zawsze jakoś za moje plecy) i zdejmuje mi 5kHP za pomocą pyro lub pompyro
2. wskakuje w niedźwiedzia robie feral charge+bash a on znowu mi znika chociaż powinien mieć jeszcze cooldown na blinka
- ERGO nie moge nalozyć cyklonu wiec nie moge też się uleczyć
3. wloke sie do niego miskiem (oczywista frezuje mnie jak moze) a on zapodaje kolejne pyro.
suma sumarum zadalem moze 3k obrazen, nie jestem w stealchu a sam mam 2-4k HP i jestem "in kingdom far far far away" od maga castującego firebale taką walkę daje się jeszcze prolongowac ale już raczej nie wygrać
zastanawialem sie nad zmiana punktu 2 w poprzez castowanie barskin/lifeblom/regrowth/healing touch (jeśli castuje pyro nie uda mu sie counterspelowac a moje heale mocno mnie podleczą, jesli da mi counterspela to zapodam pare moonfire a potem mis+feral charge/bash + cyklon (bo ma cooldown counterspela) + heale
reasumując wymyka misie ten mag (a i ten mag gra na 100% 70lvl druidem więc zna sie na rzeczy)
problem z warlockiem jest równie stary jak ludzkie lęki
z założenia albo warlocka ubije się na raz-dwa albo on ubije mnie na trzy-cztery
tak wiec nie prowadze żadnej wojny na mannę tylko blitzkrieg
1. pounce/mangle/shread/rip
2. pif-paf FEAR
3. maly fear - caster+barskin // DUŻ FEAR trinkiet /decurse/lifebloom/kot
4. pif-paf FEAR
jakby nie patrzec po 2gim fear mam na sobie doty i na 100% insygnia of alliance zostaly odpalone
warlock ma spory DPs i duża częśc jego DPS trafia do niego jako przyrost HP warlocka
reasumując zwykle drugi /trzeci fear kończy imprezę co oznacza że przy warlocku z ponad 12kHP mam marne szanse
w przyplywie złości zacząłem rozważać jakiś shadow res gear (sugestie jakieś ?) albo blacksmithing no ale to ostatecznośc bo w końcu walka z warlockami to nie jest rzecz którą robię najczęściej - aczkolwiek jesli kiedyś pójde w pvp to na 100% sobie to będę chcial to sobie zaimplementować :
http://www.wowwiki.com/Glimmering_Mithril_Insignia
Glimmering Mithril Insignia
Binds when picked up
Unique
Trinket
Requires Blacksmithing (225)
Use: Increases armor by 50, all resistances by 10 and grants immunity to Fear for 30 sec
"Courage, Honor, and above all, Patience"
Sell 1 64 64
Item Level 50