mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 14:24 
Cytuj  
Po dłuższym zastanowieniu jutro robimy LBC w Bhaflau Remnants jak zabijemy to bedzie łatwiej wyznaczać jakieś cele. Bo w sumie takie farmowanie bez konkretnych celuw jest bezsensowne w sumie. Trzeba ubijać bossów i farmować pod to co wypada z nich.

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 14:33 
Cytuj  
O ktorej?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 14:33 
Cytuj  
Zabijamy Gearsy na 4. pietrze zeby oslabic HM, czy zlewka?


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 14:47 
Cytuj  
Zabijamy veji bo na drugim pietrze ubiejmy tylko chyba te 4 flany a w miedzy czasie do telepa dotre. I opuscimy 2gie pietro na 3cim też długo nie będziemy.

PS Xav my salvage robi zwykle o tym samym czasie po dynamisie wiec tak ok 22 w soboty.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 15:15 
Cytuj  
Zbiorka od 21.30 teoretycznie, ale dynamis sie czesto przedluza i takie tam, wiec startujemy o 22 zazwyczaj >.>


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 15:30 
Cytuj  
W planach jest Qufim wiec raczej nie bedzie obsówy ;p


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2007, 16:28 
Cytuj  
Teraz troche informacji kturych nie pisałem wcześniej:
Na bossa trzeba ustalić wcześniej jakiś sensowny skillchain i fajnie jakby makra były żeby BLMi wiedzieli kiedy burstowć.
Dalej nie bedziemy używać dużo meelsuw a raczej bedziemy ich ograniczać czyli nie jak ostatnio że bossa bił tylko rha i kyu tylko tym razem troche więcej ale nie więcej niz będzie supportu z /whm subem w meele PT i jak zacznie się spam specjali to się wstrzymuja i odchodzą albo jak mp bedzie brakowało temu magowi co jest za danego meelsa odpowiedzialny.
Reszta meelsuw czeka poza zasięgiem AoE Jak będzie jak ostatnio to Xav też buduje hate i stara się być poza AoE. Co do BLMów to hmm jeżeli będą mieć HP cell i sub to z stoneskinem poradzałbym im nukować w zasięgu HM bo to resetuje hate i prawdopodobnie nie zginiecie.
Hmm jeszcze pomyśle nad czym trzeba popracować i jak znajde chwilke to napisze bardziej dokładną strategie po angielsku żeby wrzucić na stronke.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 08:01 
Cytuj  
Desh jeśli nie masz jeszcze to zrób sobie w excelu taką lub podobną tabelkę i zaznaczaj sobie krzyrzykiem komu co przydzielasz
po lewej pogrupuj np. tanków, dd, magów czy jakoś inaczej
przed każdym salvage jak już będzie wiadomo kto jakim jobem przyjdzie wydrukuj sobie karteczkę
(na tym przykładzie nie ma wszystkich)
taki excel to jest robota na 5-10 minut

Obrazek


wiadomo że przez X kolejnych salvage będziemy poznawać mobki, ilość celsów jakie wypadają i prędzej czy później trzeba będzie ustalić strategię w przydzielaniu ich w zależności od tego na co się nastawimy
tylko co i kto zrobi jak już będzie wiadomo co mamy robić ?
magic,subjoby i ability to kluczowy wg mnie temat, jakiś expert musi się prędzej czy później wypowiedzieć jaka ma być kolejność np. mag(i który) czy dd/nin ma pierwszeństwo

skoro wiadomo (podobno) że salvage da się wygrać dzięki 3-4 dd którzy robią realny dmg (niestety ale wczoraj każdy kto widział jaki robią dmg gracze ten wie że różnice w ciosie wynoszą czasami 200-500% więc albo coś z tym trzeba zrobić albo niech ludzie zmienią zawód albo niech nie nazywają się dd) to wiadomo że te osoby trzeba wyposażyc w pierwszej kolejności jak najlepiej jak najszybciej, taka ustalona kolejność przecież będzie obowiązywać na każdym salvage na którym się pojawią

prędzej czy później będziemy musieli dojść do wniosku na podstawie cellsów jakie wypadają na danym salvage czy lepiej żeby niektórzy magowie przyszli jako DD czy na odwrót, ktoś kiedyś będzie musiał podjąć takie decyzje

generalnie proponowałbym unikanie suba nin dla niekluczowych DD, jak ktoś ma jakieś dowody że w czymkolwiek mu pomógł w salvage to poproszę o przykłady (proszę tylko nie pisać że coś się stało bo nie miałem suba NIN, nie o to chodzi)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 08:34 
Cytuj  
Generalnie Simi co Salvage inne cellsy dropuja, pozatym już o tym dawno wiemy że cell distribution musi się rużnić zależnie od runu i czy farmujemy czy idziemy na bossa... Generalnie na Bossa niestety najlepiej jest miec mniej meleesuw a wiecej magów a na farmowanie też się bym trzymał zasady że DD z umiarem bo musi być support co ich pociągnie. Pozatym wiecej DD= wiekszy TP gain przez mobki i za tem wiecej speciali w sumie uważam że fajnie byloby jakby każdy DD miał jakis magic job.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 08:55 
Cytuj  
Ja mysle, ze Desh ma tabelke, bo cellsy przydziela dosc sprawnie. Ja bym tylko dodal do niej podkolorowane pola z cellsami z wysokim i srednim priorytetem dla kazdego joba.
Zreszta z kazdym runem bedzie dzialac to sprawniej na 100%. Trening czyni mistrza.

Ja nie wiem jaki wczoraj robilem dmg w porownaniu z innymi (filtry), ale pierwszego cellsa dostalem w drugiej polowie runu, jak juz Gal i Veji mieli caly equip, a Xav i Huck kolo polowy.
Ma to oczywiscie swoje plusy, mniejszy dmg to mniej hate i mniejsza szansa na zgon. :D

A tak na powaznie napisze pare slow o monku, moze sie przyda Deshowi:

Ogolnie monk goly tez robi jakis tam dmg (w przeciwienstwie do jobow bez hand-to-hand) i rozumiem, ze to jest przyczyna dla ktorej cellsy dostaje jako jeden z ostatnich.
Z drugiej jednak strony ten dmg moze byc znacznie wiekszy ze sprzetem, a o to nam chyba wszystkim chodzi. Monk ma tez ta zalete, ze ma sporo HP i te moby z salvage go latwo nie zabijaja, nawet jak zlapie hate.
Hi-potow z reguly mam ze soba duzo (a moge miec jeszcze wiecej) wiec jakos powinienem przetrwac, nawet bez pomocy magow.

Jesli chodzi o cellsy dla monka to bym tak ustawil priority:

HP > back/waist > weapon > abilities > hands > body > reszta

Jesli chodzi o sub to nie wiem, w sumie czesto nie mam wogole odblokowanego suba. Na farmowanie to chyba najlepszy jest war i nin (w zaleznosci od mobow), a na bossow to chyba jednak THF. Po pierwsze to silniejsze wsy, a po drugie dodatkowy hate dla tankow dzieki TA.
Do tej pory mialem NIN, ale on i tak nie chroni przed najsilniejszymi atakami, a dmg z nim robilem dosc biedny.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 08:57 
Cytuj  
chyba nie ma w salvage innych celsów niż wypisałem w tabelce
dlatego właśnie każdy salvage może mieć sciągę w postaci takiej wydrukowanej tabelki z zaznaczoną np. lekko ołówkiem dystrybucją celsów kluczowym osobom w danym salvage, wszystko jest banalne, wystarczy mieć wyobraźnie i chęci
wystarczy sobie zrobić template na każdy salvage, nie ma czasu tam na improwizacje i pytanie się kto co potrzebuje, te wszystkie templatey powinny być dostępne dla każdego, wklejone na forum i poddane dyskusji jakby ktoś chciał o nich podyskutować

jeśli Desh ma tabelkę to niech ją wklei na forum pls


_________________
Obrazek

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 09:26 
Cytuj  
dla mnie w ogole jest chorym pomyslem, zeby whm rozdzielal celle... powinien to robic jakis malo istotny support albo melee ktory nie robi dmg na poczatku..

desh ma tabele, ale pozniej w ferworze walki, ciaglego pospieszania go przez niecierpliwych, ewidentnego emo chodzenia bo sie jakiegos cella nie dostalo, juz wszystko trzyma w glowie, zeby tylko przyspieszyc >.>;

bylibyscie troche bardziej wyrozumiali, nie wszystkich da sie wyequipowac na maxa, mniej istotne joby dla danego runu moga nic nie dostac :P
pamietam jak smn przez caly salvage nie dostal nic ;p

reason why gal i veji sa zwykle wyequipowani na maxa od poczatku niemal, jest taki, ze maja obaj ridilla i teoretycznie sa najlepszymi melee, ale nie zmienia to faktu, ze opi jest tez niezlym dd, mnk robi spory dmg i fakt jest taki, ze moznaby rozdac tak celle, zeby i on mial jakis tam equip czy cos :P

desh nie zna sie pewnie na wszystkich jobach i equipach dla nich istotnych, wiec pewnie dobrze jest napisac (tak jak opi) co jest najwazniejsze (z obiektywnego punktu widzenia... no greed), NAJWAZNIEJSZE w waszym equipie czy innych cellach..

rdm~
magic > mp > head > SJ > MND/INT i wlasciwie tyle, weapon, jakas tam inna czesc equipu pomoze z mala pula mp, czy resistach ;p

brd~
magic > ranged > hp (jesli ma byc jako support healing, to niestety max mp i sj tez, jesli tylko do songow, to tak jak widac)

ale desiu chyba wie co i jak u mnie ^^


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 09:39 
Cytuj  
Dla nin to sądze że
weapon>SJ>ability>magic>agi/hp>vit/dex
chyba ze Rha mi inne zdanie ^^;

Co do blu to bardziej skomplikowane.
oszywiście magic>mp ale dalej, jak ma używać melee czarów trzeba weapon żeby trafiać i ability do CA. jak ma magią dawać to ważne jest HP, ponieważ dmg breath zależy tylko i wyłącznie od obecnego HP. ze statow to str/dex główne mody melee czarów. Blu ma 0 h2h a miecz A- wiec tez pomachac może :P no i sj dla utsu/sata zależnie od SJ


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 09:41 
Cytuj  
pisałem o tym na GP - żeby każdy z jobów napisał swoje priorytety - dzięki temu dystrybucja celli będzie optymalna

mój post:
http://www.guildportal.com/Guild.aspx?G ... ID=5091221

Moje priorytety:

1. Ability (Opacus)
2. Weapon (Incus)
3. Hands (Radiatus - make sure Thief is in kill party!)
4. DEX (Fractus)
5. SJ (Duplicatus)
6. AGI (Nimbus)
7. STR (Pannus)
8. Humilus (HP)
9. Ranged (Undulatus - for Acid Bolts - def. down, Bloody Bolts - HP drain)
10. Earring/Ring (Virga)
11. Body (Cumulus)
12. Legs / Feet (Stratus)
13. CHR (Mediocris - for Dancing Edge modifier)
14. Head/Neck (Castellanus)
15. Magic (Praecipitatio - for Utsusemi)
16. Back/Waist (Cirrocumulus)
17. VIT (Congestus)
18. other

Wczoraj na przykład DEX był w zasadzie free lot - a powinien być przyznawany poszczególnym jobom wg ważności. Zastanawiałem się jeszcze czy osoba rozdzielająca celle nie powinna mieć quartermastera, zbierać wszystko do siebie i rozdzielać przez bazaar (cena byłaby numerem przydziału - np, Rha - 1,2,3 (1 gil, 2 gile, 3 gile), Vej - 5, Kalcia - 6 itd). Szczególnie przydatne jak jest dużo celli.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 26 cze 2007, 10:09 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 09:55 
Cytuj  
Mozna poprosic Valyane zeby nam sparsowal dmg na roznych mobach i bossach szczegolnie, moze to pomoze liderom przy ustawianiu strategii.

Ja niestety narazie drugiego jobu nie zamierzam robic, napewno nie zanim skoncze relica i merity na monku. Jak monk jakos specjalnie nie pasuje do setupu to moge nie chodzic na niektore salvage, trudno.

Jeszcze jesli chodzi o bossa:

- imo nasz glowny problem to slaby dmg. Mozna isc na niego samymi magami, tylko kto wtedy utrzyma hate?

- ja moge ubrac sie na subtle blow i wtedy pewnie bede dawal bossowi mniej tp niz tankujacy NIN i pewnie duzo mniej niz inni melee:

job - 20%
arakan samue - +3
rajas - +5
melee gloves +1 - +5
melee crown +6
melee hose +5
black belt +5
bushido cape +1 (jeszcze nie mam, ale moge wyciagnac za punkty)
(moge sie tez sprobowac postarac o hades sainiti)

W sumie powinno to dac cap +50% na subtle blow.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 09:55 
Cytuj  
Jak idziemy na bossa to nie ma co stekac, trzeba wyequipowac dwoch melee/tankow na maxa a reszte zwyczajnie olac.
Jesli mam nie bic/tankowac Mega Bossa to w zasadzie jedyne co mi potrzebne to bron, zeby jakis tam dmg podczas farmowania. Jako SMN styknie mi magic i abbility. MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast). DRK pewnie HP, wpn i abbility (dla Souleatera). To takie minimum aby moc cos zrobic na Bossie oprocz stania.

Jesli chodzi o zwyczajny run to mysle ze dystrybucja cellsow nie jest taka zla. Zapewne ktos z mniej odpowiedzialnym zajeciem niz WHM robilby to szybciej, ale nie wydaje mi sie ze bardziej sprawiedliwie.
Ogolnie - jesli ktos uwaza sie za pokrzywdzonego bo nie dostal jakiegos cellsa podczas runu, powinien powaznie zastanowic sie czy w ogole powinien na Salvage chodzic. Tutaj jak nigdzie indziej liczy sie cel a nie widzimisie i uczucia poszczegolnych membersow. Jak ktos jest bez equipu przez cala walke to niestety tak musi byc. A takie sytuacje zdarzac sie beda, zwlaszcza w kontekscie tego co juz o Salvage wiemy - nie trzeba duzo ludzi tylko dobrze wyequipowanych do zabicia bossa.

I jeszcze jedno mnie od wczoraj zastanawia - nasze tempo. Nie uwazam ze jest jakies niskie (choc jak juz wczoraj wspomnialem ten nowy chest tylko wszystko opoznia :/), ale jak patrze na ludzi z BG ktorzy w tej samej zonie co my wczoraj potrafia zabic 3 NMki i jeszcze Bossa ubic, to sie zaczynam zastanawiac ile my musimy czasu tracic, gdzie i na czym... :/

EDIT AD Subtle Blow: Nie ma sie co ubierac w Subtle Blow, mozna zawsze wrzucic CORa ktory bedzie dawal Monk's Rolle. z MNKiem w pt, NIN i MNK raczej zawsze beda mieli scapowane w ten sposob Subtle Blow majac standardowy equip i swoje Job Trait'y.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 10:15 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast).


Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 10:26 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Vejitta napisał(a):
MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast).


Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie...

I bardzo dobrze, rewelacja tam sciaga hate. Jak beda wchodzic za 500-600 dmg to bedzie super.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 10:33 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
mrynar napisał(a):
Vejitta napisał(a):
MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast).


Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie...

I bardzo dobrze, rewelacja tam sciaga hate. Jak beda wchodzic za 500-600 dmg to bedzie super.


Byloby super, ale obawiam sie ze bedzie sporo mniej. Napewno warto raz sprobowac.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 26 cze 2007, 10:38 
Cytuj  
Mój TA - raz na Rha raz na Kyu robił ok 140 dmgu. Ale przy hate reset to w sumie nie ma znaczenia. NATOMIAST - wg mnie ważne jest wyłączenie hate reset i zmniejszenie dmgu Homing Missile .

Cytuj:
Note: If the Dormant Rampart is successfully popped on the 4th floor of Bhaflau Remnants, Homing Missile will be severely weakened, limiting it to a ~200 dmg AoE with no hate reset.


200 dmg to dużo mniej niż 500-600 dmg - wg mnie to powinno być kluczem na bossa.

Run IMHO powinien wyglądać - że jak najszybciej wchodzimy na 4te piętro, lejemy Archaic Geary, żeby popnąc Dormant Ramparta

Cytuj:
Dormant Rampart spawned by defeating all 10 Archaic Gear before they warp away.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.