Cashasty napisał(a):
Moglby mi ktos podpowiedziec gdzie i jaka linijke powinienem dodac do SCT aby wyswietlalo mi podany przezemnie napis gdy dostane debuffa "Complete Vulnerability" ?
Troche sie dzisiaj zle czuje i nie mam ochoty na szperanie w source-code 2 godziny
Piszę z pamięci, więc może wymagać pewnych modyfikacji.
Katalog SCT, plik sct_event_config.lua.
Zawartość funkcji/metody (nie znam się na lua, nie wiem jak to się tam nazywa) local sct_Event_Config. W środku zobaczysz różne, defaultowe custom eventy np.
[1] = {name="Clearcast!", type="buffself", search="Clearcast", r=256/256, g=256/256, b=0/256, class={"Mage","Shaman","Druid","Priest"}},
Nie pamiętam ile tych custom eventów jest na początku, więc być może będziesz musiał zmienić liczbę na początku:
[19] = {name="A trzeba bylo ubrac inny pasek...", type="buffself", search="Complete Vulnerability", r=256/256, g=256/256, b=0/256, iscrit=1, frame=SCT.MSG, class={}},
Teraz tak:
Name to wiadomość, która pojawi Ci się na ekranie, kiedy zajdzie dane zdarzenie.
Search to szukana fraza (via Combat Log). SCT widzi i odczytuje zdarzenia przy włączonym jak i wyłączonym combat logu.
Rgb to jak wiadomo kolory wiadomości.
iscrit = 1 powoduje, że event będzie traktowany jako critical (większy rozmiar wiadomości etc.)
Frame to ramka w które ma się pojawić wiadomość, SCT.MSG, SCT.FRAME1, SCT.FRAME2.
Class to klasa/klasy w trakcie gry którymi ten event będzie aktywny czyli jak wpiszesz tam "Mage" to przy grze szamanem event nie będzie działał. Nie wiem kim grasz, więc wpisz co potrzebujesz.
I to chyba tyle. Teoretycznie powinno działać...