tomugeen napisał(a):
Co nie zmienia faktu, ze przy swietnym sprzecie arms moze byc rownie dobry i jest brany na raid dla tego 4% debuffa (brac fury zamiast niego to jak odjac te 4% kazdemu melee)
No offence, ale chyba nigdy fury nie grales, albo grales z niedzielnymi graczami fury
Bylem Fury przez prawie 2 lata, jak tylko wprowadzili w ktoryms tam patchu, ze +to hit stat redukuje miss w DW (cos kolo 1.6-1.7 patcha
), i arms nigdy nie dorowna fury, nie wazne czy daje bufy czy nie.
I im blizej endgame'u tym ta roznica sie poglebia. Wiec przy tym "swietnym sprzecie", o ktorym mowisz to Fury tak odjedzie Arms warkowi, ze porownywanie nie bedzie mialo sensu
. Jesli raid leader wybiera Arms warka ponad fury to albo:
a) jest slabym leaderem i nie ma pojecia jak niektore klasy dzialaja
b) ma cieniutkich fury warkow
c) paleta sie gdzies w kara, gruul wiec wszyscy jeszcze sa undergeared.
I ta tendencja sie bedzie powiekszac bo tak jest zawsze z Fury - wystarczy spojrzec na Endgame w starym wowie. Nie bez kozery Fury jest PVE Specem, a na Arenach jest kiepski (bo nie ma MS). Dlatego inwestowanie w gracza w Arms buildzie, jest z punktu widzenia calego rajdu mocno kiepskim posunieciem.
Po prostu, czysta matematyka. Im lepszy masz gear tym:
a) czesciej trafiasz (wiecej +to hit), wiec generujesz wiecej rage - przy arms tak naprawde nie da sie tego poprawic bo kazdy te 5-6 % to hit ma.
b) wiecej AP, wiec tym wiekszy efekt daje +10 % AP z Imp zerg stance, tym lepiej Bloodthirst sie skaluje, ktory ze wzgledu na swoja konstrukcje o klase wiecej zyskuje z AP w porownaniu np. do MS'a. 100 AP daje Bt 45 dmg (olejmy armor dla ulatwienia
), natomiast MS'owi daje jakies 100/14*3.4 = 24 dmg. To jest prawie 2x mniej.
Dps fury warka sie powieksza kaskadowo, a Arms w zasadzie w jednostajnym tempie i to jest glowna przyczyna dlaczego Fury bedzie odjezdzal arms'owi coraz dalej.
Mi sie wydaje, ze oni za bardzo nie maja co zrobic z fury. On musi robic mega dps, zeby wnosic cokolwiek bo nie ma praktycznie ani bufow, ani jakiegos cc, ani survability, ani aggro red (poza wbudowanym w zerg stance), w arenach to bez MS'a to wiadomo co, tankowanie full fury tez jest mocno srednie (choc 40 Fury / 21 Prot Kara spokojnie wytankowalem
). Wiec tak naprawde Fury ma dosc ciezkie zycie na arenach, na jakichs random pve party, tak naprawde jedyne jego zycie to raid DPS. Zreszta, tak jak mowili na Blizzconie, problem warriora polega na tym, ze w kazdym buildzie jest "very effective"
Mozna znerfowac, ale to w praktyce w ogole uziemi fury, zostawic tak jak jest, albo zrobic revamp. Trzecia opcja to chyba abstrakcja hehe