mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 13:57 
Cytuj  
High-endowe gildie nie biora arms warrków na raidy, bo fury z dobrym gearem topuja dps w kazdej walce.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 1.02.2007
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:00 
Cytuj  
@Rzezio
To dużo wieksza róznica imo. Posta wczesniej mówisz 2/3 rogala, teraz juz 10-15% :wink: Dobrze ubrany fury warek nie odstaje/odstaje minimalnie od rogala.

Nie ciagnijmy tematu, nie ma co :)

Pozdro.

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:08 
Cytuj  
Bo wczesniej pokazalem raw dps a pozniej mowilem o calosci :)
Podalem tylko przyklad z ostaniego Gruula u nas:

Rogal - 880-900
Fury 780-800
Arms 600-620 + buff

Raw dps to 2/3 rogala.
Jak policzyc buffa wyjdzie prawdopodobnie 50-80 dps wiecej u armsa.
Byc moze Fury lepiej sie skaluje i w BT/hyajl odstawia Armsa o duzo wiecej niz 10-15%. Jednak na realia Gruul , Mag, Kara, outdoor roznica nie bedzie wieksza niz 10-15% no moze 20% max.

I tylko o to mi chodzilo :)


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:18 
Cytuj  
hmmm ale rozumiem ze mowcie o buildzie 2h z imp slamem i full flurry. anie full arms. ja zakladam ze ze stormheraldem bede taki build probowal, aczkolwiek i tak sadze ze lepsze zawsze zostanie dw.


_________________
Obrazek

*

Posty: 56
Dołączył(a): 1.02.2007
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:30 
Cytuj  
Piekny jak chcesz mieć build pvp i do tego full flurry, to z czego zrezygnujesz? Mortal Strike czy Tactical mastery? :) Bo punktów zabraknie.


Ty mówisz o 2h fury buildzie. który jest w mojej opinii do niczego. Pvp - wydyma cie warek który ma wiecej punktów w arms, pve - d/w warek :wink:

Warior to taka klasa - jedno albo drugie. Tank/PVP/Pve dps. Nie ma pośrednich opcji (jak np. feral droot).

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:35 
Cytuj  
Ano racja u ns niestety jedno albo drugie...powinni respece obnizyc albo dac mozliwosc zmiany miedzy dwoma zdefiniowanymi buildami za free, bo 200-400g tygodniowo na respece zeby pograc w pelni swaja klasa to ciut duzo.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:48 
Cytuj  
Najlepiej jakby dali odpowiednik stable mastera do talentow :)


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 56
Dołączył(a): 1.02.2007
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 14:52 
Cytuj  
Instant switch imo, jak stancje :o :lol:

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 17:00 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Najlepiej jakby dali odpowiednik stable mastera do talentow :)


zajebista mysl musze przyznac ... :)

jakby mozna bylo ustawic 2 sety talentow i zmieniac z maxymalna czestotliwoscia powiedzmy co 24h placac np 1g :)

to by byl mega wypasik ... tank bulid + pvp bulid :) i jazda =o


_________________
Nauka jazdy w Tychach

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2007, 17:54 
Cytuj  
nie nie nie ja mowie o buildzie dps do instantow pod 2h. i wydaje mi sie ze najlpeszy build to bedzie dac w arms do mortala a w fury do max flurry + imp slam.


_________________
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 07:59 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Co nie zmienia faktu, ze przy swietnym sprzecie arms moze byc rownie dobry i jest brany na raid dla tego 4% debuffa (brac fury zamiast niego to jak odjac te 4% kazdemu melee)

No offence, ale chyba nigdy fury nie grales, albo grales z niedzielnymi graczami fury :) Bylem Fury przez prawie 2 lata, jak tylko wprowadzili w ktoryms tam patchu, ze +to hit stat redukuje miss w DW (cos kolo 1.6-1.7 patcha :) ), i arms nigdy nie dorowna fury, nie wazne czy daje bufy czy nie.

I im blizej endgame'u tym ta roznica sie poglebia. Wiec przy tym "swietnym sprzecie", o ktorym mowisz to Fury tak odjedzie Arms warkowi, ze porownywanie nie bedzie mialo sensu :). Jesli raid leader wybiera Arms warka ponad fury to albo:
a) jest slabym leaderem i nie ma pojecia jak niektore klasy dzialaja
b) ma cieniutkich fury warkow
c) paleta sie gdzies w kara, gruul wiec wszyscy jeszcze sa undergeared.

I ta tendencja sie bedzie powiekszac bo tak jest zawsze z Fury - wystarczy spojrzec na Endgame w starym wowie. Nie bez kozery Fury jest PVE Specem, a na Arenach jest kiepski (bo nie ma MS). Dlatego inwestowanie w gracza w Arms buildzie, jest z punktu widzenia calego rajdu mocno kiepskim posunieciem.

Po prostu, czysta matematyka. Im lepszy masz gear tym:
a) czesciej trafiasz (wiecej +to hit), wiec generujesz wiecej rage - przy arms tak naprawde nie da sie tego poprawic bo kazdy te 5-6 % to hit ma.
b) wiecej AP, wiec tym wiekszy efekt daje +10 % AP z Imp zerg stance, tym lepiej Bloodthirst sie skaluje, ktory ze wzgledu na swoja konstrukcje o klase wiecej zyskuje z AP w porownaniu np. do MS'a. 100 AP daje Bt 45 dmg (olejmy armor dla ulatwienia :) ), natomiast MS'owi daje jakies 100/14*3.4 = 24 dmg. To jest prawie 2x mniej.

Dps fury warka sie powieksza kaskadowo, a Arms w zasadzie w jednostajnym tempie i to jest glowna przyczyna dlaczego Fury bedzie odjezdzal arms'owi coraz dalej.

Mi sie wydaje, ze oni za bardzo nie maja co zrobic z fury. On musi robic mega dps, zeby wnosic cokolwiek bo nie ma praktycznie ani bufow, ani jakiegos cc, ani survability, ani aggro red (poza wbudowanym w zerg stance), w arenach to bez MS'a to wiadomo co, tankowanie full fury tez jest mocno srednie (choc 40 Fury / 21 Prot Kara spokojnie wytankowalem :) ). Wiec tak naprawde Fury ma dosc ciezkie zycie na arenach, na jakichs random pve party, tak naprawde jedyne jego zycie to raid DPS. Zreszta, tak jak mowili na Blizzconie, problem warriora polega na tym, ze w kazdym buildzie jest "very effective" :) Mozna znerfowac, ale to w praktyce w ogole uziemi fury, zostawic tak jak jest, albo zrobic revamp. Trzecia opcja to chyba abstrakcja hehe

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 09:01 
Cytuj  
Dla mnie moze zostac jak jest tylko niech oni cos zrobia z kosztem respecow /cry


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 09:17 
Cytuj  
Rzezio napisał(a):
Dla mnie moze zostac jak jest tylko niech oni cos zrobia z kosztem respecow /cry
dps w prot buildzie (def stance) ma być zwiekszony "żeby zwiekszyć fun z grania klasą"


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 12:09 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Rzezio napisał(a):
Dla mnie moze zostac jak jest tylko niech oni cos zrobia z kosztem respecow /cry
dps w prot buildzie (def stance) ma być zwiekszony "żeby zwiekszyć fun z grania klasą"

moze i sie troche zwiekszy,ale i tak nie ma szans,aby kogos takiego brac do instance jako dps za pure dps gracza. bedzie sie po prostu latwiej tankowac (wiekszy dps=wieksze agro) ;D

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 13:05 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Rzezio napisał(a):
Dla mnie moze zostac jak jest tylko niech oni cos zrobia z kosztem respecow /cry
dps w prot buildzie (def stance) ma być zwiekszony "żeby zwiekszyć fun z grania klasą"

moze i sie troche zwiekszy,ale i tak nie ma szans,aby kogos takiego brac do instance jako dps za pure dps gracza. bedzie sie po prostu latwiej tankowac (wiekszy dps=wieksze agro) ;D
to juz nawet tankowanie bedzie noobfriendly :har: a raczej to dpsowanie bedzie noobfiendly bo nooby nie pulna aggro


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 13:11 
Cytuj  
a to akurat nie jest powiedziane bo wraz ze zwiekszeniem dps prot tanka moze pojsc i pewnie pojdzie nerf generowanego aggro ze skilli.


_________________
Maiori Cede

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 30 sie 2007, 13:37 
Cytuj  
Ja bym się posunął dalej i powiedział, że napewno zmniejszą generowane agro i wyjdzie na to samo tylko że prot będzie robić większy dmg (przykład - zwiększenie dmg revenge z któregoś tam patcha i dostosowanie threat generation do nowego dmg).


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

*

Posty: 52
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 09:37 
Cytuj  
przerabiane to już było podczas buffa damage z revenge...zostało odpowiednio zmniejszone aggro a zwiększy dps tak aby łączny threat pozosał niezmieniony...


Posty: 40
Dołączył(a): 4.04.2006
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 09:45 
Cytuj  
hm to jesli wszystko zostanie tak jak jest to po co ta zmiana? jako tank glownie mam gdzies jaki dmg zadaje..wazny jest threat.
myslalem ze blizz podnisza dmg chce sprawic aby latwiej bydowalo sie threat i lepiej 3malo aggro ;p


_________________
Obrazek

*

Posty: 52
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2007, 10:13 
Cytuj  
zmiana jest po to aby prot warrior robiący daily questy w tanking gearze nie szedł spać killując moby;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.