mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 19:31 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
'k'.
Z tym, ze taka roznica w niczym ci juz nie pomaga, bo jest praktycznie niezauwazalna (coz, ja nigdy takiej roznicy nie zobacze, moj lcd ma 75 hz max : [, ale i tak bym cie zownowal).


Default napisał(a):
Nikomu nie robi różnicy bo lidzkie oko nie jest w stanie wychwycić tak szybkich z mian klatek


To prawda natomiast w twoim oku pozostaje odbicie z poprzedniej klatki co powoduje uczucie niespojnosci jezeli nastepna klatka znaczaco sie rozni.
Najbardziej jest to zauwazalne w grach samochodowych.
W filmach jest to zupelnie nieodczuwalne bo klatki sa naswietlane i wystepuje efekt rozmazania przez co obraz jest bardziej naturalny dla oka.

Efekt ten jest oczywiscie mniej widoczny wraz ze wzrostem fps i eliminuje sie go przy pomocy "multisamplingu" ktory polega na polaczeniu kilku klatek w buforze.
Mozna tez ten efekt lagodzic za przy pomocy emulowania naturalnego rozmycia obrazu co niektore silniki robia. FSAA i bloom tez pomaga.

Latwo tez zauwazyc ze wieksza czesc gier wyscigowych daje blura na obraz po osiagnieciu danej predkosci. Jezeli bedziemy grac bez blura to gracz moze miec problemy z ocena predkosci (obraz bedzie sie szybko zmienial, natomiast nadal bedzie perfekcyjnie ostry inaczej niz w naturze).

Dana napisał(a):
Płynność nie ma nic wspólnego z okiem tylko z mózgiem który interpretuje odbierane sygnały.


Totalna bzdura.

Konrador napisał(a):
(pomijajac to, ze etqw jest w ogole zjebane i nigdy na zadnym kompie nie bedzie chodzilo dobrze, bo ma animacje lockniete na 30fps) oczywiscie dyskwalifikuje to na starcie owe gry jako platformy do competitive gamingu z prawdziwego zdarzenia, bo nikt nie bedzie sie bawil w granie na powaznie ze srednio 35 fpsami na kompie za kilka k $$$.


Animacje sa lockniete wlasnie dlatego ze szybkosc animacji wplywa na to jak szybko sie model porusza. W q3 efekt nie daje dopingu powyzej 125fps afair. Jest jeszcze problem taki ze dzwiek i input musi poczekac az sie skonczy rysowac frame. Przy duzym MSAA graficznie nie ma roznicy miedzy 30 a 250fps. A wyeliminowanie darmowego handicapu dla ludzi z configami za milion $ nie uwazam za "dyskwalifikacje na starcie jako platforme do competetive gamingu".


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 19:47 
Cytuj  
Cytuj:
Totalna bzdura.


Prawda. Oko ludzkie odbiera obraz (strumień światła) w sposób ciągły który w oku jest tylko zamieniany na impulsy nerwowe, a wszystkim zajmuje się mózg. I stąd biorą się "wiadomości podprogowe" bo mimo że oko jest w stanie zarejestrować pojedyńcze trwające przez ułamki sekund (poniżej 0.04s) obrazy to twoja świadomość nie ma o tym pojęcia.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 19:54 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
Totalna bzdura.


Prawda. Oko ludzkie odbiera obraz (strumień światła) w sposób ciągły który w oku jest tylko zamieniany na impulsy nerwowe, a wszystkim zajmuje się mózg. I stąd biorą się "wiadomości podprogowe" bo mimo że oko jest w stanie zarejestrować pojedyńcze trwające przez ułamki sekund (poniżej 0.04s) obrazy to twoja świadomość nie ma o tym pojęcia.


No ale nadal to zjawisko nie ma zadnego wplywu na plynnosc postrzeganego obrazu.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 19:59 
Cytuj  
Zjawisko ? Ja mówię tylko że to mózg odpowiada za płynność obrazu, bo to mózg tworzy obraz nie oko.

Ale już nvm, może nie uważałem na biologii :(

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 20:11 
Cytuj  
Animacje sa lockniete wlasnie dlatego ze szybkosc animacji wplywa na to jak szybko sie model porusza. (...)

Cos ci sie pomieszalo. Animacje sa lockniete, bo fizyka obiektow jest liczona przez serwer i zeby zmniejszyc jego obciazenie zdecydowali sie na taki... drastyczny krok. Bylo to wyjasniane przez samych devsow. Jakos nie przypominam sobie gry, w ktorej zastosowanoby podobne rozwiazanie. Przynajmniej ja nie zauwazylem w jakimkolwiek innym tytule, zeby przy sredniej 150 gralo mi sie jak z 25fps. W Q4, D3, Prey tego nie bylo, a dzieki profesjonalistom z SD tak jakby cofamy sie w rozwoju. gz

Wracajac do predkosci poruszania sie w grach na enginie Quake'a, w enginie D3 zdecydowano sie na forceniecie framerate do 60fps, zeby nie bylo wlasnie podobnych mykow jak w Q3, i zeby "wyeliminowac darmowy 'handicap' (handicap=disadvantage, wiec raczej o co innego ci chodzi) dla ludzi z configami za milion $". W ETQW to ograniczenie zlikwidowano (chociaz defaultowo w mp i na stale w single/practice FPS-y sa lockniete do 30. rofl, medal dla pierdolca, ktory to wymyslil) i mozna komendami z konsoli dostosowac ilosc wyswietlanych FPS na ekranie, jednak i tak animacja obiektow to tylko 30 fps i nawet przy sredniej 'pierdyliard' fps, bedziemy mieli wrazenie, ze mamy malo fps, wszystko dookola skacze i porusza sie zabkami.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2007, 22:48 
Cytuj  
[quote="konrador"][/quote]

fakt, minalem sie z prawda.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 10:15 
Cytuj  
Crysis DX9 MP Beta 3 - Test kart graficznych

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3317&action=all


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 11:17 
Cytuj  
widze ze core2 + 8800 gts 320 da sobie rade spokojnie :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 15:29 
Cytuj  
Z tego co wyczytalem to te testy byly robione nie podczas walki i w DX9.
Bioroac to pod uwage to wyniki sa szokujace, optymalizacji wlasciwie brak do tego bledy na wielu kartach. GG Crytek.
Po wlaczeniu Dx10 i wbiegnieciu np. w grupke naparzajacych sie 10 postaci gdy beda wybuchi i ciecie drzew to wyniki mozna spokojnie pomniejszych o 50% IMO.

JEsli tak ma wygladac next-gen gaming na PC to ja jednak jak najszybciej poprosze wersje konsolowa tego cuda. :-)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 18:33 
Cytuj  
Ogladalem na gametrailers filmik w dx9 z MP bety i pieknie to tam chodzi, zero zamuł jak mowisz. nie wiem jak oni sprzet uzywaja przy nagrywaniu

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 6 paź 2007, 18:49 
Cytuj  
ikona napisał(a):
konrador napisał(a):


fakt, minalem sie z prawda.


omg ktos przyznal sie do bledu, grats


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 295
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 10 paź 2007, 19:06 
Cytuj  
Kiedy crisis ma wejść do sklepów? Jakoś w tym temacie nie znalazłem tej informacju. jeśli gdzieś jest to podajcie cytat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2007, 19:11 
Cytuj  
Internet nie ogranicza się tylko do tego forum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2007, 19:30 
Cytuj  
Default napisał(a):
Kiedy crisis ma wejść do sklepów? Jakoś w tym temacie nie znalazłem tej informacju. jeśli gdzieś jest to podajcie cytat.


http://www.gry-online.pl/s016.asp?id=6632

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 12:08 
Cytuj  
Podobno dzisiaj o 23 naszego czasu ma sie ukazac demko sp, dla preorderowcow jest juz dostepne od wczoraj, kilka screenow z gry.

SP Demo Very High DX10
1620x837

[email protected]
8800GTS-320mb 650/1000
4gb ram

ObrazekObrazekObrazek


_________________
@polygamia

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 12:37 
Cytuj  
9.3 fps przy patrzeniu sie w dal i wode po prostu, bez jakiegokolwiek zamieszania na ekranie. Nie mam pytan.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 13:14 
Cytuj  
no coz GTS to nie karta na cranked Crysis :( , niemniej GTX moze da z 20 fps 25 co przy fpp jest zenujaca wartoscia klatek i tak , przesada


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 14:06 
Cytuj  
o LOL. Weźcie pod uwagę, że to Directx 10, zobaczymy jak na 9.0 będzie hulało.

BTW Dema
Nigdzie nie ma informacji, że to ma dzisiaj wyjść, jakiś link?

EDIT MAM:

Fani FPS-ów z pewnością zaznaczyli sobie dzisiejszą datę w kalendarzu jako dzień ukazania się dema gry Crysis. Długo oczekiwana próbka dzieła zespołu CryTek miała zadebiutować w sieci już rano, jednak zajmujący się dystrybucją tytułu koncern Electronic Arts postanowił, że plik trafi do szerokiego grona odbiorców dopiero jutro.

http://www.gry-online.pl/S012.asp

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 15:00 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
ObrazekObrazekObrazek


Rozmycie w oddali z dupy, przynajmniej na screenach. Prawie oczy bolą, ale nie widziałem gry na żywo, więc nie będę tego specjalnie komentował.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2007, 15:30 
Cytuj  
To jest efekt który imiażdzy, także osraj screeny.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.