mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 23:23 
Cytuj  
szkoda ze ta gra to fail :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 23:36 
Cytuj  
Pierdolnij jeszcze week 1,2, 3, a w przyszlosci 7, 8, 9, 10 Bedzie fajnie wygladac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 23:41 
Cytuj  
łobak musi budowac baze pod community site'a.

Czytelniej byloby podlinkowac to gdzies (lub polaczyc), niz latac pomiedzy 4 topicami. Takie wymuszanie powstania nowego dzialu na forum na ktory jeszcze przyjdzie czas.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 23:52 
Cytuj  
dobrze chociaż, że w jednym dziale wszystkie topici ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 lis 2007, 23:52 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Czytelniej byloby podlinkowac to gdzies (lub polaczyc), niz latac pomiedzy 4 topicami.


No dokladnie. Sama idea wrzucenia tych info bardzo fajna, sam je przejrzalem, mimo tego, ze olewam na teraz warhammer hype, ale bez sensu jest tworzenie tylu topicow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2007, 16:01 
Cytuj  
roball napisał(a):
Nie ma sprawy, wiecej nie postne.


omg jaki foch,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 03:33 
Cytuj  
Spokojnie mozna by zrobic osobny dzial dla WHO bo jak wiadomo jest to konkretna gra, duzo ludzi sie tym interesuje i tematow do dyskusji bardzo duzo.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 11:07 
Cytuj  
W takim razie prosze tez o powrot dzialu DFO. 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 12:20 
Cytuj  
Tak samo bylo z vanguard, ile to os. meczylo o ten dzial i co teraz ? r.i.p.
Testowalem who i dla mnie to nic ciekawego, ale stworzenie nowego dzialu nic nie kosztuje, bedzie przynajmniej mniejszy burdel niz teraz. :P


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 13:50 
Cytuj  
Mac napisał(a):
W takim razie prosze tez o powrot dzialu DFO. 8)


vote yes


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 17:09 
Cytuj  
WoW to tez "nic ciekawego", a gra ponad 9mln ludzi, wiec nie do konca jest to wyznacznikiem zajebistosci gry, najczesciej dziala psychologia tlumu.
Gram w WoW-a i czekam na WHO, wszystko wskazuje na to ze gra bedzie pod kazdym wzgledem lepsza od WoW.
Wielu graczy z WoW-a atakuje ta gre bo najczesciej boja sie ze jesli bedzie dobra to zacznie sie kaszana w WoW, czyli pustoszejace serwery, rozpadajace sie gildie, kiepskie zmiany majace na celu przyciagniecie na sile ludzi, strach sie bac :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 17:55 
Cytuj  
Wystarczy żeby miała lepsze PvP, a o to nie trudno.

**

Posty: 219
Dołączył(a): 23.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 18:00 
Cytuj  
embe napisał(a):
WoW to tez "nic ciekawego", a gra ponad 9mln ludzi, wiec nie do konca jest to wyznacznikiem zajebistosci gry, najczesciej dziala psychologia tlumu.
Gram w WoW-a i czekam na WHO, wszystko wskazuje na to ze gra bedzie pod kazdym wzgledem lepsza od WoW.
Wielu graczy z WoW-a atakuje ta gre bo najczesciej boja sie ze jesli bedzie dobra to zacznie sie kaszana w WoW, czyli pustoszejace serwery, rozpadajace sie gildie, kiepskie zmiany majace na celu przyciagniecie na sile ludzi, strach sie bac :)


Albo moze po prostu testowali ta gre i probuja podzielic sie swoimi wrazeniami. WoW jest grywalne jak kazda do tej pory gra Blizzarda i dlatego gra w nia tyle ludzi. WAR w stanie przed zamknieciem bety grywalny nie byl niezaleznie od tego jak dobry marketing mial i co nie obiecywali w wywiadach. Licze, ze to sie zmieni bo sam nie mam w co grac, ale nie ma sie co napalac. Poczekajcie na wznowienie bety i zobaczymy co i ile poprawili. Zreszta jak mozna mowic ze WAR bedzie lepszy od WoWa "pod kazdym wzgledem" jak w grze nie ma jeszcze nawet sladu po craftingu. Obiecywac to sobie devsi moga duzo, ja ich rozliczam z tego co wprowadza. Klas "leczacych" tez mialo nie byc, a sa, moze nie czysto leczace, moga solowac, ale w grupach lecza, zupelnie jak klasy leczace np w WoWie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 18:42 
Cytuj  
Dlatego pisze ze bedzie lepszy "pod kazdym wzgledem" bo widac to bylo juz na tym co oferowala nam ta wczesna beta, ale oczywiscie to sa moje obserwacje, nie zajmuje sie marketingiem w Mythic.
Warhammer Online Archetypes bylo okreslone w 2005r i juz wtedy byla mowa o czterech typach, ranged, melee, healer, tank.
Blizz i jego dzielo WoW jest wzorem do nasladowania, dlatego mam nadzieje ze Mythic wezmie wszystko co dobre odnosnie grywalnosci, da swoje systemy pvp pomijajac ta nedze co jest w WoW, teraz sytuacja sie odwraca, Blizz czerpal pomysly z DAoC i je rozbudowywal, teraz jako liderzy na rynku musza sami wymyslac, troszke im ulatwila sytuacje beta wara bo pewne elementy juz mozna znalezc w nastepnym dodatku.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 19:57 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Wystarczy żeby miała lepsze PvP, a o to nie trudno.

z jednej strony zrobienie czegoś, co nam bardziej pasuje niż to, co pamiętamy z WOWa nie jest niby trudne, ale z drugiej strony zrobienie takiego pvp, abyśmy się na nie podniecali i tak nie będzie łatwe ;)

z moich osobistych nadziei odnośnie wznowienia bety najważniejszą jest ta dot. możliwości zmniejszenia detali w grze itp,aby chodziła w miarę płynnie na moim nienajnowszym kompie ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2007, 20:08 
Cytuj  
Cytuj:
z jednej strony zrobienie czegoś, co nam bardziej pasuje niż to, co pamiętamy z WOWa


Jeżeli chodzi o mnie, to WoW już to miał. Ale potem nadeszły pacze 1.4, 1.5 a potem 1.12 i PvP szlag trafił.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 08:41 
Cytuj  
wiecej topikow. jeszcze tak z 10 o warhammerze.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 09:04 
Cytuj  
noo, beznadzieja z tym warhiem, lepiej walnijmy nastepny interesujacy temat w dziale wow :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 12:18 
Cytuj  
Co do samego pvp w warku, jesli pozostanie mozliwosc expienia na graczach outdoorowo ( oczywiscie na serwerach open pvp ) to bedzie to rewolucyjna rzecz i przynajmniej to niszczy delikatnego w pvp WoW-a.
Jesli bede mial mozliwosc ubicia dwarfa robiacego questa i majacego na sobie mobka to nie ma nic przyjemniejszego jak dostac expa za obu.
Zamykanie pvp w zonach, arenach, bg to jest dodatek, czesto bezsensu jak to ma miejsce w WoW i wielu innych grach.
WHO to pvp i nieustajaca wojna na trzech frontach dlatego wiekszosc beta testerow ze zdziwieniem przyjela fakt zamkniecia pvp w zonach, dlatego tez ta przerwa i decyzja o serwerach open pvp.
Ciesze sie tez ze nie zapominaja o pve, ktore bedzie mialo rozbudowany end game i bedzie alternatywa wobec pvp, najwazniejsza jest poprostu sama mozliwosc wyboru jak chce grac.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 14:19 
Cytuj  
rewolucyjna ror , juz shadowbane cos takiego umozliwial (exp za gejkow)
w WHO nie ma NIC rewolucyjnego , jedyne mozna miec nadzieje ze nie spierdola RvR i siege , i tylko to ich ratuje w konfrontacji z WoW


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.